Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 157
- Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
- Tsikkel: EuroPannoonia
- Asukoht: Tartu
Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Läti hooaja lõpetamisel tõusis teema kiirusehoidjad / cruise control 'id laudkonnas päevakorda. Biker.ee otsingust sain mõned viited, aga tegin pisut põhjalikuma tuhlamise internetis.
Ülevaade: laias laastus 3 põhimõtet:
1) randmega toetad käepideme ümber oleva kinnituse otsas olevale keelele, sellega väheneb randmekoormus. Mõned näited: http://bit.ly/crampbuster, http://bit.ly/crampbuster2. Video: http://bit.ly/CBvideo, hind ~$10..€15
2) süsteemid, mis suurendavad käepideme keeramise hõõrdumist / fikseerivad käepideme konkreetsesse asendisse
2a) käepideme välimisse otsa käivad. Võimalik, et manipuleerimine natuke raskem, kuna väike sõrm pole tavaliselt väga andekas. Võivad olla isevabastuvad käsiduri vajutamisel. Näited: http://bit.ly/kaokogrip http://bit.ly/kaoko2 http://bit.ly/throttlemeister http://bit.ly/kuryakin. Võivad sobida ka soojendusega käepidemetele. Hind ~$80...$150
2b) käepideme seesmisesse otsa käivad. Sageli isevabastuvad (näiteks käsipiduri vajutamisel). Sageli ei pruugi sobida soojendusega käepidemetele. Näited: http://bit.ly/vistacruise http://bit.ly/brakeaway. $25...$200
3) Elektroonilised/vaakumiga juhitavad "päris" kruiskontroolid
3a) autodele mõeldud järelturu omad. tundub et üks levinumaid on http://bit.ly/audiovox. hind $100-250
3b) tsiklitele spetsiaalselt tehtud http://bit.ly/motocc . Hind $(sedakorda küll AUD, aga ikkagi) 1000
Täiendavat lugemist:
http://www.valkyrieriders.com/shoptalk/ ... ontrol.htm - hea Q&A info, lihtsalt mõistetav
http://www.st-owners.com/forums/forumdisplay.php?f=206 - viide Honda ST1300 foorumi cruise controlide alateemale
Kellel oma kogemus mõne tüübiga neist, võiks lisada asjalikke kommentaare, mis aitaks valiku tegemisele kaasa.
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Ei saa nagu selle kummirõnga tööpõhimõttest aru...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Lihtsalt kummirõngas tõmbab ennast rutška ja punni vahele kinni.
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Lapakas mul on ja abiks ikka, saab sõrmi sirutada. Nagu Karutapja mainis, siis kas väikse sõrmega oskab/on mugav käepideme välimisele poolele paigaldatud kiirusehoidjat juhtida...kui kellelgi on, ootaks kommentaari. Ise mõtlesin veel, et kui on käe(pideme) kaitsmed paigaldatud, siis ei saa seda täitsa otsa oma küll paigaldada/kruttida. Elektrooniline on kindlasti kõige ehedam aga see eeldab juba väga pikki trippe ja ratast, mille kavatsed jätta endale pikemaks ajaks. Seega mina oleksin huvitatud versioonist 2b, käepideme seesmises otsas käivast pöidlaga juhitavast.
-
Teema algataja - Postitusi: 157
- Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
- Tsikkel: EuroPannoonia
- Asukoht: Tartu
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Endagi mõte liigub selle 2b suunas. Ilmselt BrakeAway. Peab vaid pisut jätkama uurimistööd ja/või nendega suhtlema transa teemadel. Nende kodukal oli ka info, et kui tellida 5 (sarnast või erinevat), siis saab transa tasuta. Saaks mingi pundi kokku, võiks hakata tingima kah nendega. Loomulikult vaja kooskõlastada ka sobivused jne. Kui huvilisi veel tekib, siis hakkan suhtlema.
Inartšik - uuri-vaata-mõtiskle Ja veel - sedatüüpi asja saab õnneks suht kerge vaevaga ilmselt ka ratast maha müües küljest ära võtta ning ehk järgmisel rattal kasutada. Mul endal kavas ratast säilitada mõned aastad, seega teoreetiliselt mõeldav ka 3a, aga uurin natuke siinsetelt autoelektrikutelt.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Oleks ka selle 2b poolt. Ainult et kui ta kindlasti sobiks soojendustega käepidemetega. Nendest ei tahaks loobuda.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
aga kas te pole mõelnud näiteks sellise asja peale ?
http://www.autoalarm.ee/web/index.php?cruisecontrol
AP500 - ELEKTRIAJAMIGA PÜSIKIIRUSHOIDJA
teoreetiliselt peaks saama selle ju ka installida ?
nendel rutskapiirajatel see paha omadus, et kui mäest alla sõidad siis hakkab kiirjus jubedalt kogunema
Kui kellegil on huvi , siis saame ka parema hinnaga aidata
Re: Kiirusehoidja - mehaanilised, elektroonilised
Parem ranne kippus maanteel sõitmisel surisema minema, sai Tartu Motodepoost mingi 100kr eest hangitud 1. variandi lapats ning peab ütlema, et üks kasulikumaid oste sellel hooajal. Parem käsi sõitmise ajal nüüd sama vabalt liigutatav kui vasak - lisaks odav ja täiesti lollikindel. Kiiruse valimiseks sätid õigesse kohta ja kui koht ei sobi, siis teed kiiresti vastupäeva ühe tiiru ja sätid uude asendisse. Suure boonuspunktina töötab parkimise ajal üles keerates efektiivselt ka kiivri lenksu küljes hoidjana, nii et pole vaja enam rihma üle lenksuotsa maha libisemist karta. Kuna gaasikeeramine muutus randme raskuse abil veelgi kergemaks, siis muutis minul vähemalt linnasõidu pisut agressiivsemaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.