Virago 125 rõngad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
dawg313

Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 30 Sept 2009, 21:00

Tere, olukord siis selline ,et huvitaks kuna peaks vahetama rõngaid ja kas üldse peaks, sest silindris ju vanade rõngaste jäljed ees. Aga muret tekitab nimelt see, et endine omanik ei paistnud eriline hooldaja olevat. Õli vahetusel polnud vana õli õli moodigi ja õhufiltri kopsikus polnud filtrit isegi sees. Varajasemate omanike kohta ei tea midagi. Siit siis ka küsimus, et kas oleks mõtet vahetada või lahti võta ja vaadata mis seal sees on... või oodata seni kuni asi hulluks läinud ning vahetada siis koos kõige kolvide ja silindrite/hülssidega ?


Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 2785
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 130 korda

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas franz125 » 30 Sept 2009, 21:19

Mõõda ikka enne surved ära,mis neist enne vahetad.Ära sega masinat töötamast :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 30 Sept 2009, 21:53

Aga kus kohast ma selle surve võtan mis olema peaks? Manuaal on ainult kahe poolese kohta.

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 03 Okt 2009, 10:10

Nüüdseks oleks veel selline asi, et kuskil miskit klõbiseb. Klapiekett ei tundund olevat. Silindri pea juurest ka ei tundu tulevat. Vaid kõrva järgi tuleb see kuskilt siduri juurest. Ehk oskaks keegi mingieid variante pakkuda mis asi see seal klõbiseda võiks ? Siduri kaane võtsin maha ja ise küll seal midagi sellist kahtlast ei näind.

krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas krew » 03 Okt 2009, 16:55

äkki sõrm läbi ja klõbiseb, ei oska muud pakkuda.

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 03 Okt 2009, 19:43

aga see peaks ju mootori tööd juba häirima ? ... Ennem unustasin mainida et klõbin tekib kuskil 2000-3000 pöörde peal ja viienda käiguga väikese kiiruse pealt kiirendades.

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas andrias » 04 Okt 2009, 00:19

dawg313 kirjutas:aga see peaks ju mootori tööd juba häirima ? ... Ennem unustasin mainida et klõbin tekib kuskil 2000-3000 pöörde peal ja viienda käiguga väikese kiiruse pealt kiirendades.
Detonatsioon äkki
Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas matti » 04 Okt 2009, 00:57

Ei imesta, kui isegi välja tahaks surra, 5-käik 2000-3000 pööret ja väike sõidukiirus ja 125cc 4-takti........
Ehtne käigukasti piinamine. Nimelt sidurikorv on üks suur alumiiniumist kauss, kuhu otsa on leevenditega istutatud sidurikorvi hammasratas, Kui nende kahe vahel on lõtk edasi tagasi pöörates, enne kui leevendid tööle hakkavad, siis hakkab sul sidurikorv mängima lõtku pärast väljasuremise äärepeal, mida sinu praegune kirjeldus on sisuliselt.
Kui normaalselt sõites probleemi pole, jäta nii nagu on, ära sega masinal töötamast.
Aga kui siiski vaja nii madalatel pööretel sõita siis võid ju alati uue sidurikorvi soetada...
Gaasiga koonerdamine pole kokkuhoid, sõita tuleb õiges pöörete vahemikus, Nii on parim kütusekulu ja mootorile lihtsam.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3681
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas sepp » 04 Okt 2009, 04:12

tere
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1185
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas -PitBull- » 04 Okt 2009, 07:16

sepp kirjutas:tere
Tere tere :D
Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 04 Okt 2009, 11:09

ega muidugi 5ndaga ei sõida sedasi. Ega see on natuke teistmoodi klõbin ka vist. Kuid see mis tühikäigul tuleb on häiriv. Sumpsist tulev hääl on niigi vaikne ja siis see klõbin otsa pole miskit kuulda. Siduri poolne kaan on ka lahti kuid sealt näha ega tunda midagi küll ei ole.

EDIT: Lugesin seda asja üle siin ja siit võis tekkida arusaam, et 5. käik + 2000-3000 pööret ja tulemus on klõbin... Kuid tegelikult on asi nii et kahte moodi klõbinat on. koha pealt 2000-3000 pööret kus ei mõjuta siduri alla vajutaminee ega käigu sisse panek midagi, ainult pöörded. Ja siis see viiendaga kuid palju ma viiendaga ikka kiirendan seega see ei tekita muret mulle eriti. Kuid muidugi oleks hea kui saaks kõikidest klõbinatest lahti.

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 07 Okt 2009, 18:48

Leidsin vea ja tänud kõigile kes üritasid miskit pakkuda.

Veast: viga oli siiski klapi kett. Automaatse pinguti hamba samm oli tõenäoliselt nii suur et ei pingutanud järgmisesse hambasse. Nüüdseks tagumine silinder korras. Kaldun arvama et viga ei ole nii suur ning ei pea hakkama esimese silindri ketti kättesaamiseks poolt mootort laiali kakkuma.

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 16 Okt 2009, 22:22

tere jälle, ei hakka uut teemat tegema ja seega küsiks siit. virago spido kella jooksem valgus+ veel kaks juhet üks neist on valge ja roheline. Ning küsimus selles et CDI-sse jookseb samuti valge rohelise triibuga. lisaks avastasin kahepoolese elektri skeemist sellise asja nagu canceling unit ( minu iglise keele kohaselt siis vahele jätmis relee vms. ) see samune juhe jookseb ka sealt läbi . Siit ka küsimus kas on võimalus et sellel on mingi kiiruse piiraja. Ise eriti ei taha uskuda kuna 125 niigi nõrk ja milleks talle kiiruse piirajat vaja. Seega otsustasin küsida ehk natuke targemate meeste käest.

paluks igasuguseid võimalike variante ning võimalusi kuidas teha kindlaks mis asi on see ( kella alla juhtmetele ligi ei pääse kuna see kõik seal kinni pressitud ja liimitud )

kurikristjan
Postitusi: 1248
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas kurikristjan » 17 Okt 2009, 03:15

Saksast toodud 125-sed tihtilugu 80 km/h piiranguga. Oli vist nii? :roll:

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 17 Okt 2009, 10:34

Õige jutt. Aga neil oli koodi algus vist teine ( võin eksida ) ja hammaste arv erinev nii ees kui taga ( olen täiesti kindel ). Mul hammaste arv sama mis tavalistel. Kuskil yamaha keskuses vms. öeldi mulle küll et mu oma läks saksa ja jaapani turule, põhimõtteliselt peaks saama ju siis kuskilt ka vaadata kas on see piiratud 80km/h variant
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1038
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 17 Okt 2009, 11:33

dawg313 kirjutas:tere jälle, ei hakka uut teemat tegema ja seega küsiks siit. virago spido kella jooksem valgus+ veel kaks juhet üks neist on valge ja roheline. Ning küsimus selles et CDI-sse jookseb samuti valge rohelise triibuga. lisaks avastasin kahepoolese elektri skeemist sellise asja nagu canceling unit ( minu iglise keele kohaselt siis vahele jätmis relee vms. ) see samune juhe jookseb ka sealt läbi . Siit ka küsimus kas on võimalus et sellel on mingi kiiruse piiraja. Ise eriti ei taha uskuda kuna 125 niigi nõrk ja milleks talle kiiruse piirajat vaja. Seega otsustasin küsida ehk natuke targemate meeste käest.

paluks igasuguseid võimalike variante ning võimalusi kuidas teha kindlaks mis asi on see ( kella alla juhtmetele ligi ei pääse kuna see kõik seal kinni pressitud ja liimitud )
Spidoka sees on herkon lüliti, mis lülitab üle 80km/h ennast kinni ja seejärel hakkab CDIst süüdet piirama ,et üle 80 enam ei läheks. Alguses prooviks võta spido tross lahti ja vaata kas tunned erinevust 80+ juures, kui liigub paremini võid selle juhtme lahti ühendada aga veendu, et ikka õige juhtme võtad lahti.
PiltPilt

Teema algataja
dawg313

Re: Virago 125 rõngad

Lugemata postitus Postitas dawg313 » 17 Okt 2009, 22:25

Siit selline probleem, ,et selle 125cc-ga suht raske erinevust tunda. Küsimus selline, et kui ma lihtsalt sele valge ja rohelise triibuga jutme läbi lõikan, kas siis oleks sellel mõtet ja kasu ? Kui tegin tagu hammaka vahetse 49-lt 39-le ( loll tegu oli ) siis oli samuti et üle 80 km/h ei läinud. GPS-ga testides valetas spidoka pealt 10km/h 80-ga sõites enda spidoka järgi ( seega oli tegeltigult 90 ). Samas olen masinaga 100+ km/h kätte saanud.
Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”