Honda CR125

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
PEIKER18

Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 21:41

Äkki oskate aidata, et mida teha ning mis võib viga olla. Nimelt ei taha eelpool mainitud krossiratas minna eriti vändast käima. Isegi sooja mootoriga, külmast peast ei võta üldse jutulegi ainult lükates(siis saab suht ruttu tööle). Minu mõistus on juba otsas...... :wack:


Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1080
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas makuke » 19 Jaan 2010, 21:46

Kui mu suzuki rm125cc nii tegi siis oli viga kulunud kolvis. Kusjuures täpselt sama viga, et vändast tao või hulluks, aga lükates läks enam vähem hästi.

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:00

Ei kolvi viga ei saa olla, sest see sai alles vahetatud(silinder puuritud, uus kolb). Sissesõit on nüüdseks vist tehtud ma arvan.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1080
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas makuke » 19 Jaan 2010, 22:08

tuttaval juhtus nii, kui kasutas vale õli ja siis rõngad jäid kinni. Kastuas bensuga segamisel sama õli, mida 4T mootorites karter nõuab. Ehk siis tahmab jne..
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2764
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas Loff » 19 Jaan 2010, 22:10

Kitib rõngad kinni.

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act


Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:22

Ei ma ei usu et rõngad kinni kitivad, siis peaks see tunda olema(et käib raskelt ringi või midagi sellist) aga ei ole jumala puhtalt. Õli kasutan raudselt (muidugi ma ise küll loodan). Õliks siis mingi castroli 2T täissünt.
Muidugi on nii, et soojast peast kui mingi aeg peksta ja ikka nii, et krt mehemoodi jõud taga siis aefajalt vahest läheb ka vändast tööle.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1080
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas makuke » 19 Jaan 2010, 22:23

jah, just. Tulemus jällegi sama ning 1 kord sõites jooksiski kolb silindrisse kinni. Ega gaasiga tagasi ei hoidnud ka...

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:24

vabandan: enne tahtsin õelda, et õli kasutan raudselt õiget(ma loodan).
Veelkord vabandan selle näpuvea pärast :wack:
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 2785
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 130 korda

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas franz125 » 19 Jaan 2010, 22:25

Pigem läheb tagumine kergemaks kui rõngad kinni.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:26

kuidas see kolb sul siis sedasi kinni jooksis...mingi enda lohakus we

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:31

Aga muidugi on mul üks väike probleem veel. Ühesõnaga on mul seal kus veepump asetseb seal kambris väike auk sees(karteri pool), mis on küll paigatud metalliliimiga, aga kes kurat seda teab kas sealt tuleb vett läbi või mitte ma ei ole ise ausaltõeldes vaadanud kah, nii et ma ei oska selle kohta midagi õelda. Välistatud see muidugi ei ole, et see metalliliim sealt on ära kulunud ja laseb läbi. Õli pole kah karteris praegu uurinud et kas on veega kokku jooksnud või pole.

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:33

Sorry veelkord :wack: olen ikka täielik :wack:
eelpool mõtlesin vee asemel ikka tosooli........... :lol:
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7535
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 169 korda
Tänatud: 238 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas mx77 » 19 Jaan 2010, 22:37

PEIKER18 kirjutas:Sorry veelkord :wack: olen ikka täielik :wack:
eelpool mõtlesin vee asemel ikka tosooli........... :lol:
Aga on sul seal siis veepump või tosoolipump? :wack:

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:50

TO mx77: see on ikka veepump (lol)
muidugi võid ju seda ka tosoolipumbaks nimetada

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 19 Jaan 2010, 22:53

Aga ei tegelt ilma naljata. Kas oskab nüüd keegi veel midagi tarka rääkida, sest ma olen ütleme et hädas nagu mustlane mädas :(
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7535
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 169 korda
Tänatud: 238 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas mx77 » 19 Jaan 2010, 22:58

üldiselt on tavaliselt veepumba võlli kambris kahe tihendi vahelises ruumis väike auk, sellel on kaks eesmärki - esiteks kui veepumba võlli veepoolne tihend läheb läbi siis hakkab seal surve tõttu vett läbi pressima ja selleks, et see vesi ennast lõpuks õli poolele sisse ei pressiks on seal drenaazhiauk. Ja teine eesmärk on see, et omanikule teada anda, et tihend tahab vahetamist saada.
Pilt oleks ka muidugi segase kirjelduse asemel abiks.

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 20 Jaan 2010, 11:25

Ei ole see seal küll mingi drenaažhi auk. See on karteri poole siuke sisse kulunud auk(täitsa tükk oleks nagu väljas). See ei ole õige asi. Seda tajub isegi minu mitte väga tark pea sellel alal....... :wack: :lol:

Teema algataja
Kainelenks

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas Kainelenks » 20 Jaan 2010, 15:28

Tuttava rattal jamas aju, et vahepeal läks korralikult käima ja mingi hetk ei tahtnud kohe üldse käivituda.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7535
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 169 korda
Tänatud: 238 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas mx77 » 20 Jaan 2010, 16:07

PEIKER18 kirjutas:Ei ole see seal küll mingi drenaažhi auk. See on karteri poole siuke sisse kulunud auk(täitsa tükk oleks nagu väljas). See ei ole õige asi. Seda tajub isegi minu mitte väga tark pea sellel alal....... :wack: :lol:
OK. teinekord oleks pilt abiks kui paremini kirjeldada ei oska.

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 20 Jaan 2010, 16:18

Teeme nii. Ma katsun nii pea kui võimalik sellest probleemist pildi lisada

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas racerx » 21 Jaan 2010, 09:18

Pane juba tervest tsiklist pilt saab ehk lihtsamalt abi anda kui siin mingite veepumba aukude pilte vaadates.
Pealegi, auku on lihtne pildistada kuid keeruline pildilt leida.
Kui sul on just vahetatud kolb jne. ning tsikkel ei toimi siis see kutt kes sul selle kokku pani las teeb uuesti.

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 21 Jaan 2010, 14:23

See tehti mul motoboxis, nii et ma ei tea, kas siis seal tehakse sitta või. Igatahes Raineri nimeline kutt mässas sellega seal

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas matti » 21 Jaan 2010, 21:00

Jälgi piipu pimedas kui tööle saad , miskit sädeleb siis ei imesta, et tööle ei lähe, ise ka murdsin just pead, miks peab eriti intensiivseid jalalööke tegema, et masinat tööle saada. Metallist piip ja küünla mahakruttimisega oma tihkuse kaotanud, natuke painutamist ja teine tera käivitamisel kohe, enam ei rända säde küünla ümbruses ringi enne kui õigesse kohta välja jõuab. :)

Teema algataja
PEIKER18

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas PEIKER18 » 22 Jaan 2010, 13:42

TO matti: Eks ma proovin seda pimedas värki.... :D

MotoMell
Postitusi: 805
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas MotoMell » 11 Mai 2010, 21:02

Elustan selle vana teema korraks jälle.
Pilt
See auk, millest jutt käib, on veekanalist läbi ussitanud. Asi siis selles, et kogu jurakas on magneesiumist. Ilmselt siis nö. vedelmetalliga lappimise teema?

Pilt ei ole konkreetsest rattast, aga annab ettekujutuse mis seal toimub...
Kasutaja avatar

zidmänn
Postitusi: 85
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
Tsikkel: Suzaki
Asukoht: Sinu selja taga
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas zidmänn » 04 Aug 2011, 18:37

Nüüd elustaksin Mina taaskord selle teema :D . Küsimus tekkis sama tsikkli kohta, nimelt sõites tunnen, et masinal pole eriti jõudu, suurematel käikudel (5 ja 6) on ta üsnagi jõuetu ning masina bensiini kulu on tohutu(isegi sõbra yamaha yz250-l oli väiksem kütuse kulu). Sai siis esimesena hakatud karburaatorit lammutatud ja üllatuseks leidsin, et peadüüsi suuruseks on 162 :shock: .Siit kohe ka küsimus: kas see pole mitte liiga suur 125cc tsikkli kohta (togi) sest normaalne oleks umbes 145 kanti ? Veel tahtsin küsida, et mis aasta vahemikus on hondal mootori varuosad vahetatavad?
Kui keegi omab mingit interneti linki honda cr125 manuaali kohta siis võiksite seda ka siin teemas jagada :bsmile: .
Viimati muutis zidmänn, 08 Okt 2011, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg » 04 Aug 2011, 23:23

Lõin google-sse sisse honda cr125 manual ja tuli päris mitu vastet. Võiksite ise ka proovida. (togi)
Honda Transalp
Kasutaja avatar

zidmänn
Postitusi: 85
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
Tsikkel: Suzaki
Asukoht: Sinu selja taga
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CR125

Lugemata postitus Postitas zidmänn » 05 Aug 2011, 16:38

uljasvaluvelg kirjutas:Lõin google-sse sisse honda cr125 manual ja tuli päris mitu vastet. Võiksite ise ka proovida. (togi)
Google abiga juba otsisin, kuid need manuaalid olid kõik suhteliselt pinnapealsed, midagi põhjalikumat ei leidnud :roll: ... .
Ainus manuaali sarnane, mille varem juba leidsin, on selline http://www.bikebandit.com/houseofmotorc ... #sch612928

Kui ma abi küsin siis see ei tähenda kohe, et ma internetti kasutada ei oska(võibolla ainult mitte nii hästi) :evil: . Kui Sa minu küsimusele õiget vastust ei leia, ning selle asemel hakkad niisama ''nalja heitma'' , siis palun, et Te minu küsimustele vastamisega end ei tülitaks!
Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”