Suzuki GSX-750F Probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tushaar

Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 05 Aug 2010, 13:57

Tervist!
Ratas on Suzu GSX750F katana siis, 1994 aasta oma.
Läbisõit on 55592 km ning probleem järgmine:

tippkiirus on 180 km sest peale kolmandat käiku tsikkel üle 8-9k pöörde ei lähe. Hakkab nagu pooma. üle 170-180 ei lähe.
Et kas asi on karburaatorites, või süütesüsteemis ( paugub kuskil 3,5-4k pöörde juures) või siis hoopis mootor hõre? Kütust võtab ka üle 10l mõnusalt.

Kraani võtsin lahti, puhusin läbi panin ilusti kokku, vaakum toru funkab kenasti.

Igasugune nõu on oodatud :)



ikkamina
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Juun 2006, 11:31
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas ikkamina » 05 Aug 2010, 22:24

Millal probleem tekkis? Karta on, et saab palju kütet peale ja kuna segu rikas siis suurema käigu ja kiirusega ei suuda enam edasi liikuda. Düüsid originaalid?

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 05 Aug 2010, 22:31

Vaat, ei tea, pole karburaatoreid veel maha kiskunud, homme lähen võtan küünlad maha ja vaatan mis värvi on. Peab vist sünki viima sikkli :(

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 10 Aug 2010, 22:38

Kasutaja Piipz täna lahkelt puhastas karburaatorid ära, sünki polnud tarvis sest need juba olid sünkroniseeritud. Aga bensiini võtab ikkagi päris jõhkralt, 15L sajale. Paagitäiega jõudsime vaevalt 140 km ära sõita.
Kas kellegil on veel olnud üüratu bensiinikulu? Mida vaadata? Süüde ehk?
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Mhhh » 10 Aug 2010, 22:43

Aga mis värvi küünlad olid?
Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 895
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx » 10 Aug 2010, 23:00

süüde ei tohiks segu rikkaks ajada, mis seisus sul õhufilter on? mõõda silindrites surve ka ära igaks juhuks. mul oli 750 gixxeriga väga sarnane seis, ma ei saanud sellest enne jagu kui panin tsiklile ühe kavala lisavidina, 1200cc banditi mootor oli selle vidina nimi, vana mootor vedeleb senimaani keldris, karistuseks, töötagu siis teinekord paremini!
Viimati muutis Margusxx, 10 Aug 2010, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5195
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 206 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas yeekim » 10 Aug 2010, 23:03

Ega see jama Sul üleöö ei tekkinud!
Midagi Sa muutsid/vahetasid-taasta algne konfig.

edu
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 10 Aug 2010, 23:26

Küünlad olid mul musta värvi, suht tahmased.

See jama üleöö ei tekkinud jah, sest ma ostsin selle alles 2 nädalat tagasi, see jama kogu aeg olnud, kuulsin juba et üleeelmisel omanikul olevat sama jama aga ta ei viitsinud sellega tegeleda.

Õhufilter on tutikas.

Survet ei saa mõõta, pole selle jaoks neid tööriistu, aga kas tõesti hõre mootor suurendaks küttekulu nii palju ning ajaks masina pooma 180kmh pealt? :(

Muide, alla 5k pöörde on masinal hääl nagu chopperil, aga üle selle nagu bikel, kui seistes järsku gaasi anda tuleb sumbutajast musta tossu välja :P
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5195
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 206 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas yeekim » 10 Aug 2010, 23:33

Chopperi hääl viitab sellele, et paar silindrit ei tööta.
Ega toores peale ei jää?
Siibrid liiguvad vabalt koos? (Baigil suht s**t vaadata, kas kõik vaakumsiibrid üheskoos kerkivad...)

edu
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 10 Aug 2010, 23:36

Kõik siibrid töötavad, vaatasime täna seda nii, et õhufilter oli eest ära.
toores ei jää peale.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 895
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx » 10 Aug 2010, 23:38

süütepoolidel juhtmed korras? küünlajuhtmed üle ei peksa?
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 00:28

Kas ma saan õigesti aru, et iga karburaatori all on A/F kruvi, ehk õhu/kütuse segu kruvi?
Stock peaks olema 2.5 pööret, peaks endal vaatama palju on.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 895
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx » 11 Aug 2010, 00:36

kui karpasi käisid sünkimas kas siis ei vaadanud mis nad näitavad??
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 00:42

Neih, aga selline võimalus ka et ehk üks silinder ei tööta. Homme teen ühe tiiru ja siis vaatan kui soojad/külmad karburaatorid õhufiltri seest on ning leegitorud ees. =)

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Raigo » 11 Aug 2010, 09:33

vaakummembraanid on korras ?

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 12:03

Jah, vaakumiga on tip-top, sünkimisel sai ka vaadatud ning kraani küljes olev vaakum on samuti terve.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Raigo » 11 Aug 2010, 12:43

Mu gixxefil oli ka kunagi probleem ,et üle 200 ei läinud. Mul oli lihtsalt mootor nii hõre :D Aga kontrolli membraane põhjalikult, nõelad, pesad on korras ?

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 12:50

Ok, kontrollin, aga palju su gsxr 'l läbisõit oli?

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 16:13

Vaatasin et segu kruvid olid siis esimesest kolmanda karburaatorini 2.5 pööret väljas ja 4 karbuss oli hoopis 3 pööret.
Panin nad raamatu järgi siis äärmised karpad 2 pööret ja keskmised 1.5 pööret. Tippkiirus paranes 200 peale , 3-4.5 pöördel ei paukunud ka enam, paukus hoopis madalamatel pööretel, mingi 1-2.5k
Bensiinikulu ei tea veel.
Pole kahjuks spets kruvikat millega timmida need Air/Fuel kruvid paika. Muidu tuleks töötava mootoriga nii teha, et tühikäik nii madalaks kui saab, siis keerad 1 karburaatori segu kruvi nii et tühikäik oleks nii kõrge kui saab, siis jälle tühikäik madalaks ja nii edasi kõigi karburaatoritega.
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas munaz » 11 Aug 2010, 16:30

Kütust kulub ikka liiga palju. Selle põhjal võiks arvata, et toores on peal või mingi muu jama karburaatoritega, et uputavad üle.

Samas chopperi hääl viitab minu arvates küll sellele, et mõnes silindris ei sütti segu hästi: kontrolli silindrirõhud, vaheta küünlad.

Milline see madala pöörde paukumine on? Paugub tugevalt (segu pigem lahja) või pigem plödiseb (segu pigem rikas)? Paukumine omakorda viitab sageli ka valele eelsüütenurgale - kui võimalik, kontrolli manuali järgi.

Lõppkiiruse (loe: võimsuse) võtab maha mistahes ülesloetud viga.
Kasutaja avatar

janis1985
Postitusi: 94
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas janis1985 » 11 Aug 2010, 18:02

Kaku karbussid laiali.Pane paika ujuki tasapind, mis võib sul ka paigast olla(14mm kaane tasapinnast ujuki kõrgema kohani) ujuki nõel ja pesa vaata üle, et ei laseks läbi.Segukruvid peavad olema kõigil karpadel sama palju tiire väljas ehk siis keskeltläbi 2,5 tiiru.Vaata et plastiktopside all vaakumväljavõtte koha peal kummitihendid alles ikka oleks.Igakord kui karpasid näpid pead sünkima eriti kui vanad ja kulunud on.Tean sest olen ise mässanud,nüüd pill laulab :D

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 21:52

Ei saa sünkida, pole vajalikku tööriista, kellel oleks sünkimis aparaati läänemaal? :(
Muidu täna langetasin nõelu, nüüd on ülevalt teisel astmel ja A/F kruvid keerasin 1 5/8 tiiru välja nagu kirjas oli sellel saidil:
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=159718
Katana 750 (GSX750F)
Pilot Screw setting
U.S: Preset
U.K: Preset (1 5/8 turns out)

Tossu enam välja ei aja, jookseb 200 välja, bensiini kulu ei tea veel, pole piisavalt kaua sõitnud.
Loodan et segu lihtsalt liiga lahjaks ei läinud, ei taha et tsikkel varsti 150 peal kokku jookseb :)
Kasutaja avatar

janis1985
Postitusi: 94
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas janis1985 » 11 Aug 2010, 22:00

Tehases on segu väga lahja peale keeratud,katriders foorumis soovitatakse keerata vähemalt 2.5 tiiru väljapoole.Sinu segu rikkuses võib süüdi olla ka ebatihedad ujukinõelklapid,vaata ka ujukitasapind üle(manualis 14,6mm) :bsmile:

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 11 Aug 2010, 22:07

Olgu, kisun homme jälle karburaatorid maha, kontrollin siis ka nõelte ja düüside kulumist, korrasolekut. Peaks vist uued nõelad/düüsid tellime, ei tea palju see maksma läheks.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Raigo » 11 Aug 2010, 23:37

enne ikka veendu nende kulumises, kui ostma hakkad. Veendu ka et toores peale ei jää

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 12 Aug 2010, 11:30

Mootori tihedusest: kui ta on ebatihe, peaks ta sul ka õli võtma ja tagant sinist viskama, eriti pööretel.
Bensukulu on aga üle mõistuse. Oled sa vaadanud düüse endid? On need originaalid, või on sinna mingid jämedamad aretatud? Kui kulunud need on? Tühikäiguga võid ju jännata, aga kaldun arvama, et sealsed setingud on vaid kaassüüdlased, mitte peasüüdlased.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
Tushaar

Re: Suzuki GSX-750F Probleem

Lugemata postitus Postitas Tushaar » 12 Aug 2010, 15:47

Õigus. Ise olen ka nüüd hakanud vaatama.
Küllap kas nõelad või siis nõeladüüsid on kulunud.
Ehk on kellelgi korralikke müüa / laenata et kontrollida et just nendes asi on? =)

Sest kui nõelapeadüüs on kulunud siis ongi segu rikas ning ka siis kui gaas on 3/4 - täisgaas.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”