Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mell74
Postitusi: 40
Liitunud: 02 Jaan 2010, 17:52
Tsikkel: husqvarna sm,kx 250
Asukoht: võru

Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mell74 »

Olen kuulnud,et ktm-il on olnud madalseis seda siis nagu kvaliteedi suhtes küll,aga on jäänud selgusetuks,mis aastast mis aastani se nagu kestis.Kuna valin endale uut ratast on jutt ikka natuke muretsema pannud .Kas on kellelgil midagi selles valdkonnas teadmisi.



Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas overboost »

Ma pole sellest küll midagi kuulnud. Igatahes minu 2007. aasta 525 exc käib nagu kellavärk. Samas äkki tõesti miskit selles müüdis õige. Tahaks ka teada, sest plaan osta uus 530 exc.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

mingi madalseis oli KTM-l vastupidavuse poolest kusagil enne 97 aastat. Ehk siis näiteks lc4 620 on täiesti OK mootor, 600 juba märksa pirtsakam.

Aga sina ju otsid uut masinat, need on ülihead kõik.


Teema algataja
mell74
Postitusi: 40
Liitunud: 02 Jaan 2010, 17:52
Tsikkel: husqvarna sm,kx 250
Asukoht: võru

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mell74 »

Tegelikult otsin 2000-ja ülesspoole kahetaktist arvel ratast,kuna meeldib mööda mudalomppe trallitada.Kellegi vana ratas olekski minujaoks uus ratas :lol:


dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas dudikov »

Et sa ka ei loobu neist kahetaktilistest.Ühte surma matad ja juba otsid teist sellist asemele.


Helmut

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas Helmut »

Ei taha teemat sogastada siin aga miks 4T parem on kui 2T

Mootorite iseloomud erinevad ja vastavalt oludele ja sobivusele sõidustilile-maneerile valib igaüks ratast.
Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

Helmut kirjutas:

Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...

Mismõttes nagu?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Helmut kirjutas:

Ei taha teemat sogastada siin aga miks 4T parem on kui 2T

Mootorite iseloomud erinevad ja vastavalt oludele ja sobivusele sõidustilile-maneerile valib igaüks ratast.
Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...

Mesasja (crash)
Jaga teistega ka oma huvitavaid teadmisi (togi)


dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas dudikov »

Ma ei taha mingil moel kahetaktilist ratast halvustada.Ise oman ka sellist.Aga pühapäevasõitjale on neli takti ikka inimlikum .Muidugi ei oska öelda milline on krossi ja enduuro kahetaktilise erinevus.Pole ise enduurot proovinud aga vahe peab olema.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

dudikov kirjutas:

Ma ei taha mingil moel kahetaktilist ratast halvustada.Ise oman ka sellist.Aga pühapäevasõitjale on neli takti ikka inimlikum .Muidugi ei oska öelda milline on krossi ja enduuro kahetaktilise erinevus.Pole ise enduurot proovinud aga vahe peab olema.

Eriti veel vana, ühe nukaga KTM-i 450 nelitakti on mõnusa maheda tõmbega.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma ikka tahaks sellest 4T porimülka õlitusprobleemist kuulda.
Kasutaja Helmut äkki valgustab?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas racerx »

usutavasti see õlituseprobleem on lihtsalt "telefonimängus" moondunud info sellest, et poriga kattunud mootoriga nelitakti läheb keema üsna kiirelt. Võrreldes kahetaktiga, millele see mootorile kleepunud pori niivõrd suurt mõju ei pruugi avaldada.

Seoses sellega võib muidugi ka õlituseprobleem tekkida :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

Mootori poriseks muutumine mõjub nii kõvasti jahutusele?
Võrtsu endurol keesid turbas 2t ja 4t samamoodi ;)

racerx kirjutas:

usutavasti see õlituseprobleem on lihtsalt "telefonimängus" moondunud info sellest, et poriga kattunud mootoriga nelitakti läheb keema üsna kiirelt. Võrreldes kahetaktiga, millele see mootorile kleepunud pori niivõrd suurt mõju ei pruugi avaldada.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas sepp »

KTM poes on hoopis madalseis eestis.
need hinnad mis on kodukal yleval,nendest võib unistada. Miks nii? vastus.. Meil on kodukal kmmita hinnad väljas.,liida ise kmm otsa,siis saad teada hinna millega saad poest asja kätte kui oled eraisik.
ytleks.. tule taevas appi! :D
sama trikki võiks kasutada ka autopoed.. väga head oleksid siis autodehinnad ju reklaamplakatitel :mrgreen:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Huvitav, kas Mardi tulek on asjale nii halvasti mõjunud? Olen kuulnud, et Andresel suht vähe sõnaõigust alles.

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Postitas sepp » Teisipäev Dets 28, 2010 19:14

KTM poes on hoopis madalseis eestis.
need hinnad mis on kodukal yleval,nendest võib unistada. Miks nii? vastus.. Meil on kodukal kmmita hinnad väljas.,liida ise kmm otsa,siis saad teada hinna millega saad poest asja kätte kui oled eraisik.
ytleks.. tule taevas appi!
sama trikki võiks kasutada ka autopoed.. väga head oleksid siis autodehinnad ju reklaamplakatitel

Nuta või naera sepp, aga nii need asjad just käivadki. Mul sugulane ostis autot just salongist ja täpselt nii need asjad ongi. Neid hindasid mida näed mingi auto sooduspakkumisel küljes ei saa kuidagi tõena võtta. Paljudele autodele mida uuris keevitati koheselt "lisavarustust" 30-40 tuhhi eest otsa.
ja põhiasi mis lisavarustusena oli olid talverehvid, metallikvärv sic!- justkui auto istuks muidu salongis haljana ja ootaks värviga katmist jne.

Probleem ei olnud kusjuures ühe müüja juures.
Mõistlik oleks ikkagi autole mida müüakse jätta külge täpselt selline hind millele paned ARK'i otsa ja sõidad minema sealt salongist. ja kui soovi on siis võtad aga lisasid juurde, või valid mõne teise samasuguse parema lisavarustusega.


Greengrass

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas Greengrass »

mehed, hakkate teemast kõrvale kalduma...
4T kohta tean ühte meest kes ajas üle 300h ette ja kõik oli originaal...

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Greengrass kirjutas:

mehed, hakkate teemast kõrvale kalduma...
4T kohta tean ühte meest kes ajas üle 300h ette ja kõik oli originaal...

Tegi kohvimasina ve?


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

ei hakka uut teemat tegema, aga oleks küsimus ktm 450 sxf-i kohta. Neil puudub kickstarter ja ainuke käivitamismoodus on el.starter, mis iseenesest hea, aga... Kui ratas seisab nädalakese külmas garaazis, seda siis talvel, kuidas on lood käivitamisega, kui akut hoida pidevalt nn "targa" laadijaga vooluvõrgus. Neil akud maru pisikese mahutavusega, et vurtsu jagub ainult paariks proovimiseks ja edasi???
Kas küsimus on õigustatud või lihtsalt väär eelarvamus. Praegu nädalkese seisnud kxf-i peab ikkka 5-6korda kickist lööma enne kui ellu ärkab.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

Ostad käivitusvoolu andva akulaadija või käivitad autoaku pealt.
Või hakkad preventiivselt akut vahetama. Nagu autoaku puhulgi, kui vana akuga külma kätte jääd, läheb keeruliseks. Suvel on kõik OK.

Küll neid 450 ja 505 mehi nähtud, kes talvisel kestvuskrossil kärust maha veeretades juhtmetega möllavad.

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.

Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

jaanus kirjutas:

ei hakka uut teemat tegema, aga oleks küsimus ktm 450 sxf-i kohta. Neil puudub kickstarter ja ainuke käivitamismoodus on el.starter, mis iseenesest hea, aga... Kui ratas seisab nädalakese külmas garaazis, seda siis talvel, kuidas on lood käivitamisega, kui akut hoida pidevalt nn "targa" laadijaga vooluvõrgus. Neil akud maru pisikese mahutavusega, et vurtsu jagub ainult paariks proovimiseks ja edasi???
Kas küsimus on õigustatud või lihtsalt väär eelarvamus. Praegu nädalkese seisnud kxf-i peab ikkka 5-6korda kickist lööma enne kui ellu ärkab.

Omasin ka lühikest aega seda. Soojalt polnud jah probleemi,aga külmalt maru jama. Mässa nende juhtmetega ja ....täisesti kilplase tunne. Kick peaks kindlasti olema mudavurridel. Hea selles mõttes võrreldes teiste krossiratastega,et sai kohe tuled külge paigaldada.


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

Burn7 kirjutas:

Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.

Asi pole aku peale-maha tõstmises. 9ah laetud aku ei suuda ka külmas seisnud r4 bike käima vedada vaid saab jaks otsa. Kas poole nõrgem aku suudab iga kord probleemideta külmas talves ühepütase käima vedada.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

jaanus kirjutas:
Burn7 kirjutas:

Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.

Asi pole aku peale-maha tõstmises. 9ah laetud aku ei suuda ka külmas seisnud r4 bike käima vedada vaid saab jaks otsa. Kas poole nõrgem aku suudab iga kord probleemideta külmas talves ühepütase käima vedada.

Dekompressiooni klappi kasutades peaks see võimalik olema. Minul eelmisel talvel käivitus LC4 niimoodi probleemideta.

Honda Transalp
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?

Lugemata postitus Postitas mella »

uuematel krossaritel pole kasutaja näpitavat dekot.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”