Pegaso tagakiige loks

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ONiils
Postitusi: 101
Liitunud: 22 Juul 2008, 21:55
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Läänemaa

Pegaso tagakiige loks

Lugemata postitus Postitas ONiils »

Tegemist siis 1996 Pegaso tagakiigega. Rohelisega märgistatud piirkonnas loksu pole. Punasega märgistatud piirkonnas aga on kerge loks sees.
Küsimus oleks siis, et kas seal punases piirkonnas võib loks olla? Samuti on väike loks ka seal, kus see tagaamordi "kont" kinnitub raami külge.
Kui neid lokse vaja pole, kuidas siis need kõrvaldada? Kas sisse osta uued puksid ja laagrid?
Pilt



Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Pegaso tagakiige loks

Lugemata postitus Postitas aprill »

Kui ta seal natuke loksub...no las ta siis loksub, a kui se loks läheb suuremaks, siis tuleb ikka uued puksid panna (crash)

Kärbseid teile hammastevahele.Forte

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Pegaso tagakiige loks

Lugemata postitus Postitas matti »

Kolistama hakkab kui lõtk on piisavalt suureks läinud, ja arvestades teede seisukorda siis muutub see varsti üsna häirivaks. Originaalpukside hind vähemalt minu kunagisel rattal pani küll mõtlema alternatiividele. Ajutise abivahendina aitab korralik poltide pingutamine ja sõlmede määrimine, see mingil määral vähendab lõtku, eriti hästi annab testida lõtku suurust nii, et tõstad ratta põhjapidi puki otsa, ja siis liigutad tagakiiget üles alla suunal kuni piirini mil amort tööle hakkab.
Ideaalis peaks kohe hakkama ja mingit vabakäiku seal olla ei tohiks.

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Pegaso tagakiige loks

Lugemata postitus Postitas TDM »

Pole seal mingeid pukse, vaid nõellaagrid!
Võta need lahti ja vaata üle, kui sisemine saale(see toruke) on pealt ilusti sile ja ilma roosteta, siis suru laagrid välja ja laagripoodi!
Kui ma õigesti mäletan siis kogu komplekt nõellaagreid läks maksma 210 eeku( see siis 7 laagrit 2 mõõdus)!
Hinnad võivad olla muutunud, kuna euro ju hindasid ei tõsta! :twisted:
Originnalide ostmisega maksad end vigaseks!
Kui sisesaaled on ära kolunud või roostes, siis neid laagripoed ei müü kahjuks!
F650 täpselt sama mõõduga laagrid! :bsmile:

Ei midagi . . . peale tuule!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”