GSXR 1100 tödiseb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas franz125 » 02 Mai 2011, 20:19

Ega sa ei ole muutnud muidu mingeid asju ratta juures-gondlid ära ja nakediks,mingeid mõttetuna tunduvaid plastikuid karpade või airbox´i juures,kuidas on lahendatud membraanide ventilatsioon jne.?


Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 02 Mai 2011, 20:29

Membraanide vent ja airbox on standartsed. Ära võtsin tõesti paar õhukanalit mis tulid läbi gondli lihtsalt karpade kohale, (et neid jahutada???) mina neile mingit loogilist vajadust ei suutnud välja mõelda
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas franz125 » 02 Mai 2011, 20:34

Aga keegi "juhm"insener miskipärast arvas,et nad võiks seal olla :mrgreen:
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 02 Mai 2011, 20:39

Õigus, mina pole targem kui tuhat jaapani inseneri :mrgreen: aga selline torustik või selle puudumine ei tohiks ikkagi tekitada selliseid sümptome, eriti kohapeal käies ja 'vahest on' - 'vahest pole' efekti
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

WSW
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
Tsikkel: Honda Crossrunner
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 2 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas WSW » 02 Mai 2011, 21:06

Kui karburaatori membraanid maha võtad, siis membraan ise ümmargune kummilutt aga korpuse ühes nurgas on väike kummirõngas ja ka auk selle all on näha. Sealt tulebki vaakum membraani peale. On võimalik see rõngas kaane mahavõtmisega ära kaotada ja ka kaan peab pärast õigetpidi peal olema,kui kaant vaatad on näha kuidas. Kui nüüd mõni rõngas kadunud või kaan valetpidi, võib sellist jama juhtuda küll. On ju rikutud kogu karb vaakumi juhtimine ja ka lisaõhk tuleb peale.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 02 Mai 2011, 21:10

Uurisin just lähemalt manualist seda vaakumi teemat. Tal tuleb O-rõngaste alt ainult sünkimis-avade alla kanalid. Vaakum jõuab ülesse nõela kõrvalt läbi ''piston-valve'' enda sisese kanali. Kaaned on õigesti peal ja uued tihendid ka vahel
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 03 Mai 2011, 09:18

Samas, nagu nüüd aru saan, on segu julmalt liigrikas ka kiirendades, kui "must lont järel" on. Kas kiirendus on tunde järgi normaalne või on ikkagi ka seal lämbumistunne? Kui nii, vaataks ikkagi veelkord üle õhutrakti, alates õhufiltrist, sest jama puudutab kogu mootorit, mitte mõnd silindrit. Seal ei saa olla tegu juhusliku karparikkega, sest need ei lähe korraga rikki.
Kust läheb õhk õhupuhastisse, kusagilt sadula alt? Kas ei ole võimalik, et sadul nõtkub läbi ja katab õhuvõtuava kinni ning masin ei saa lihtsalt õhku?
Minu rattal näiteks selline fenomen, et kui tõstan mõlemad jalad jalaraudadelt üles ja istun sadula eesotsas, siis masin lämbub ära. Panen jalad raudadele tagasi - on ka kõik korras.
St kontrolli seda. Ja mõtle ka sellele, et mida need õhukanalid, mis Sa ära võtsid, tegelikult toitsid.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 03 Mai 2011, 17:55

Kiirendab ilusti ja ühtlaselt, mingit jõu kadu pole ka märgata. Õhku võtab airboxi tagaosast ja sinna ei saa midagi ette minna. Enne kraani remontkomplekti saabumist ei oskagi enam midagi tarka teha. Njah, õhukanalid proovin tagasi panna kuigi väga kahtlen et asi selles on
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

libek
Postitusi: 116
Liitunud: 26 Juul 2006, 11:12
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas libek » 04 Mai 2011, 00:31

Üks kuradi kuum ja huvitav müsteerium/probleem peaks mainima, mis annab mõtteainet pikemaks ajaks kui seda teemat lugeda...
Ennist kirjutasin ujuki kõrgustest....ehk jah pole see viga, mainisid, et see korras.
Vaevlesin kah sellise anomaalia küüsis, vahel oli segu nii rikas, et leegijutt oli torust väljas ja kiirendades/gaasi andes tossas......
Võtsin karpad maha, panin ujukid paika ja töötas....
Küsin ühe lolli küsimuse lihtsalt igaks juhuks, ära pahanda.....kui sa ujukite kõrgust mõõtsid kas sa siis ikka surusid/vajutasid nad normaal asendisse:
http://www.zshare.net/image/897483600060354d/

Aga edu lahendi leidmisel...
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1795
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas sang » 04 Mai 2011, 10:44

Kõige elementaarsem küss: kas gaasitross jms liiguvad kergelt, on õlitatud-puhastatud, ilma takistusteta, kõrid terved jms?

Siis üks kaugem pakkumine. Kas juhuslikult neil karpadel ei ole ujukinõela pesa eraldi väljavõetav (selline seenekujuline tükike?) Olen kohanud karpat, kus see oli eraldatav, seal oli karpa kere ja selle pesa vahel veel rõngastihend, mis võib olla täiesti kulunud (säilinud ainult tihendi soon pluss tükike mustust).

libek
Postitusi: 116
Liitunud: 26 Juul 2006, 11:12
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas libek » 04 Mai 2011, 11:50

AndrusB kirjutas:Võta karpad maha kontrolli kuidas siibrid avavad/sulguvad. Kulumisest tingitud lõtkud võivad mõne siibri vaba liikumist takistada.
Mikuni karpad. Mina avastasin vea juhuslikult.
Paneksin panuseid sellele probleemile, tundub loogiline ja piisavlt loll/lihtne nagu alati kõik vead...

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 04 Mai 2011, 15:44

Mõlemates pakutud asjades (nii see, et siibrid ei tõuse vabalt kui ka kulunud dosaatornõela pesa) on teatud loogika, st kontrollida tasub. Aga miks ikkagi terve mootor korraga jebib? Ja miks ta eelmisel aastal ilusti töötas? Karpade sõlmede kulumine toimub vaikselt, aegamööda ja nii tulevad hiilivalt ka sellega seotud probleemid. Järsk laks käib, kui midagi on katki. Või on miskit muutunud näppimisega.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 04 Mai 2011, 17:45

libek kirjutas:Üks kuradi kuum ja huvitav müsteerium/probleem peaks mainima, mis annab mõtteainet pikemaks ajaks kui seda teemat lugeda...
Ennist kirjutasin ujuki kõrgustest....ehk jah pole see viga, mainisid, et see korras.
Vaevlesin kah sellise anomaalia küüsis, vahel oli segu nii rikas, et leegijutt oli torust väljas ja kiirendades/gaasi andes tossas......
Võtsin karpad maha, panin ujukid paika ja töötas....
Küsin ühe lolli küsimuse lihtsalt igaks juhuks, ära pahanda.....kui sa ujukite kõrgust mõõtsid kas sa siis ikka surusid/vajutasid nad normaal asendisse:
http://www.zshare.net/image/897483600060354d/

Aga edu lahendi leidmisel...
Tegin nii.
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 04 Mai 2011, 17:58

sang kirjutas:Kõige elementaarsem küss: kas gaasitross jms liiguvad kergelt, on õlitatud-puhastatud, ilma takistusteta, kõrid terved jms?

Siis üks kaugem pakkumine. Kas juhuslikult neil karpadel ei ole ujukinõela pesa eraldi väljavõetav (selline seenekujuline tükike?) Olen kohanud karpat, kus see oli eraldatav, seal oli karpa kere ja selle pesa vahel veel rõngastihend, mis võib olla täiesti kulunud (säilinud ainult tihendi soon pluss tükike mustust).
trossid on ok. Ujukinõela pesa on jah väljavõetav, peale teise-kolmanda kordset läbipuhumist asendasin ka seal olevad tihendid
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas t2g » 04 Mai 2011, 21:54

mul oli kunagi sama aasta 750 gixxeriga täpselt sama jama ja lõppes see süütepoolide ja juhtmete vahetusega.. nimelt pooli ja juhtme vahel oli tekkind tugev oksüdeerumine. eriti hästi oli tunda niiske ilmaga

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 05 Mai 2011, 08:39

Nojah. Tegelikult. Kui säde on katkendlik, peksab ka toorest täis. Tõsi, siis peaks ka kiirendus probleemne olema, aga Sa kangekaelselt väidad, et pole.

Üks asi siiski,mis palju vaeva ei võta - mine rattaga KOTTpimedasse, pane ratas käima ja vaata, kas ilutulestikku näed küünalde juures või ei. St kas kogu nähv läheb küünaldesse, või paneb osa "vasakule". Vanad piibud on mikropragusid täis ja sinna koguneb niiskus, mis välja tuleb väga pikaldaselt. ISEÄRANIS, kui seal on peal kummilutid, mis peaks niiskust eemale hoidma. Vana piibu puhul on neil vastupidine efekt - need ei lase piibul just kuivada (enda masinal viskasin need minema - sai parem. Krt, siin hakkad juba igasugust mõtlema.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 05 Mai 2011, 17:55

Elektri poolel olen tegevuse lõpetanud, kuna poolid ja asjad on kontrollitud. Piipudele sai igaks juhuks veel termokahanevat panna luttide alla, seest sai välja võetud need jublakad mis raadiot ei lase segada, asendatud vaskpulkadega (Eelmisel rattal oli seal kala sees). Need asjad ei muutnud midagi. Ainuke tegemata asi elektri poole pealt on jah pimedas kontrollimine. Samas peaks siis olema üks kindel silinder, mis ei tööta, vaevalt kõik korraga üle hakkavad lööma???
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 05 Mai 2011, 17:57

AndrusB kirjutas:tere
pead süsteemi looma. Siin mõned küsimused alustuseks.
Kas klapid regullitud? Kas keti pinguti korras? Kas säde on korralik?Kas elekter toimib(kas pingeregu korras)?
Kas küünlajuhtmed korralikult piibu küljes(minul olid lahti)?
Kas voolikud terved?Kas sünkimis korgid on korralikult otsas? Kas karpade ja plokikaane muhvid terved?
Kas õhufilter on puhas ( kui enne oli Näiteks KN siis tavafiltriga võib mitte töötada ja vastupidi)?
Kas bensu sisse pasapuhastit panid? JNE
Koosta tabel ja kirjuta vastused - jõuad kiiremini edasi.
Jõudu Andrus
No paljud neist punktidest ei saaks tekkida üle talve. Aga üks küsimus siiski: ketipinguti võtsin talvel välja, kontrollisin ja panin samamoodi tagasi, kui see seal ei toimiks ja klapijaotust kuidagi segama hakkaks, kas siis ei peaks kett mootoris rohkem kolinat teitama?
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 06 Mai 2011, 08:51

Ilutulestik küünlapiipudest on vanal rattal just mitmel silindril korraga. Ainult et... sõit ja mootori soojus kuivatab need piibud peagi ja ega nad nii ruttu ka uuesti niisku, see pigem kevadiste esimeste sõitude probleem. Nagu öeldud, ka see puusaltlask. Ega ma tegelikult elektrikalasse eriti ei usu.
Tegelikult, kuna palju jahutud ja tolku pole olnud, kipub minu mõte ka AndrusB pakutu poole: süsteemne KÕIGI faktorite ülekontrollimine, abiks manuaal. Sõltumata sellest, et "nädal tagasi vaatasin". See nagu vana maja parandamine - tihti lihtsam uuesti teha.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 08 Mai 2011, 13:12

Aga kiirendades on kõik korras, (tunde järgi) sädet ja kütet on küll. Lihtsalt rahulikumal sõidul on kütet liiga palju. Ma ise pakun välja, et kraanist tuleb hirmsasti peale ja hakkab seal karpdes ujuki tasemeid muutma. Enne kraani remontkomplekti saabumist ei ole vist aega asjaga tegeleda, siis kui kraan lapitud, vaatan ka ujuki tasemed uuesti üle.
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas franz125 » 08 Mai 2011, 19:51

Mis mõttes tuleb hirmsasti peale :roll: ega teda rohkem kui vabavooluga tulla ei saa?Nõelad ei ilmselt ei pea,kui jääd arvamuse juurde liiga rikas.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 09 Mai 2011, 11:15

Kraani "mittepidamine" ei saa olla põhjus. Kui ujukite nõelklapid peavad, ei tule karpadesse tilkagi liigset bensiini.
Ja ka "pidav" kraan annab töötava mootori korral peale täpselt sama palju, kui otsevool - keerake kraan PRI asendisse - sõidu peal pole mingit vahet, proovige!

Elekter - no kontrolli üle, aga vähemalt teoreetiliselt peaks gaasi andes segu ju veelgi rikkam olema, ehk siis kehva sädeme mõju (ja küünalde märgumine) veel suurem.
Samas... tühikäik! See ju töötab, nagu aru saan, enam vähem normaalselt. Vaatamata madalatele pööretele. Miks see töötab, kui säde katkendlik? Elekter on universaalne kõigil režiimidel, samas tühikäigu toitesüsteem on osalt teine, kui töörežiimi oma - see viitaks siiski pigem toitesüsteemi veale.

Muidugi... kas Su masina elektrisüsteemi tööpinge on üldse õige? Ei ole liiga madal? See võiks seletada mõndagi elektri poole pealt, aga mulle ei anna kuidagi rahu see, et kiirendusega kõik potid löövad. Kiirendus on rikka seguga tööpiirkond, kus elektrikala peaks eriti avalduma, mida küll kompenseeriks see, et töötavad potid annavad ikka piisavalt energiat, et kiirendus toimuks - samas loomulikult kehvemana. Kas ei saa olla võimalik, et nii võimsa mootori puhul Sa lihtsalt ei taju mootori töö puudujääke kiirendusel? Mis juhtub, kui kiirendad kõrge käiguga, madalatelt pööretelt?

Nukakett... kas Sa seda üldse näppisid talvel?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 09 Mai 2011, 18:08

No, see kraanivärk on kahe otsaga asi, siin on räägitud et see võib sellel rattal hulgaliselt anomaaliaid tekitada. Elektri pinged ja laadimised on korras. Kiirendades pole tõesti eelmise aastaga mingit vahet, ei kõrgelt ega madalalt kiirendades. Natuke parem on isegi, aga see on sellest et ees nüüd tiba väiksem hammikas. Nukaketti ei näppinud, kaant pealt ära ei võtnud, ainult ketipingtuti võtsin korra välja (karpade all/ees) ja kontrollisin. Sellepärast keti hambumine ju ei muutu. Summutisse taob kütet ka siis kui gaas maas, ragiseb ja paugub natuke rohkem (kui kõrge pöörde pealt sõites gaas maha lasta)
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

uuggu
Postitusi: 225
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13
Asukoht: tallinn

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas uuggu » 09 Mai 2011, 18:46

Igaks juhuks mainin, et ujukikorguse mootmine kaib siis, kui ujuk on 6rnalt vastu ujukiklappi ja ei suru selle vedru kokku. Tihti seda eiratakse ja keeratakse karpa mootmiseks jalad taevapoole. Sedasi saab vahemalt sellel rattal vale m66du.
Mul ka 1100 gsxr aga karpades miski tuuning enne mind tehtud, orig ujukik6rgusega 14,7mm ei kai. Ntx pole vaakumsiibri n6eltel enam plastseibe...Ujukik6rgus jupp madalam, ehk benatase k6rgem. Vist oli miski 12mm
ehk et akki mooodad valesti....just to be sure :)
sry typode parast. Telefon....
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 09 Mai 2011, 21:10

uuggu kirjutas:Igaks juhuks mainin, et ujukikorguse mootmine kaib siis, kui ujuk on 6rnalt vastu ujukiklappi ja ei suru selle vedru kokku. Tihti seda eiratakse ja keeratakse karpa mootmiseks jalad taevapoole. Sedasi saab vahemalt sellel rattal vale m66du.
Mul ka 1100 gsxr aga karpades miski tuuning enne mind tehtud, orig ujukik6rgusega 14,7mm ei kai. Ntx pole vaakumsiibri n6eltel enam plastseibe...Ujukik6rgus jupp madalam, ehk benatase k6rgem. Vist oli miski 12mm
ehk et akki mooodad valesti....just to be sure :)
sry typode parast. Telefon....
Tänan täpsustuse eest, ma ei saanud manualist jah täpselt aru ''measure as the float arm is just in contact with the needle valve''. see tundus kuidagi segane, sest nõelal on mingi vedruga 'junn' veel tagaotsas. Panen kõrvataha
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 10 Mai 2011, 09:06

Ehh, see kraan tekitab anomaaliaid, kui ta ei avane mootori käivitamise järel. Kui ta on aga kogu aeg lahti, saab midagi tekkida vaid, kui nõelklapid ei pea.
Aga Uugu tähelepanek tasub kindlasti üle kontrollida.

Ketipingutist... kui selle välja võtsid, ega sa enne selle tagasipanekut mootorit ringi ei ajanud? Kui ei, on kõik ok. Kui jah, on olemas mingi võimalus, et kett on üle hamba hüpanud.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas franz125 » 10 Mai 2011, 10:21

Tee üks lihtne test-võta küünlavõti kaasa ja mine sõidule,sõida mitu head kilomeetrit "tödisedes"sureta samas režiimis välja ja vaata küünlad üle.Saad selge pildi mis toimub.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 12 Mai 2011, 22:01

kas nõelklapid saavad oma töö lõpetada üle talve? Kui pinguti välja võtsin siis mootorit küll ringi ei ajanud. Vaatasin ujuki tasemed uuesti üle, langetasin taset umbes 2mm - ei muutunud vist midagi, sõites ikka on/ei ole. Vahepeal sõitsin mitukümmend kilti erinevate kiirustega ja ei midagi, sõitis nagu siidi, pärastpoole hakkas jälle jant pihta.
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 620
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie » 12 Mai 2011, 22:13

Äkki tõesti, kuna osa juhtmeid mis jooksid enne väljaspool raami, sai paagi alla sätitud. Aga kas nad siis jahtuvad vahepeal et hiljem uuesti toimima hakkab asi?
Pilt M: banditi bellypan, R1 esiamort ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 13 Mai 2011, 09:37

Natuke edasi ikka saanud.
Nõelklappidega on see lugu, et kõik korraga need rikki ei lähe. Ka ei lähe ise korraga paigast kõigi ujukikambrite tasemed. Nagu aru saan, valeks reguleerinud Sa neid ei ole, kõik korraga rikki ei lähe - seega teeks nende osas ettevaatliku välistuse.

Segadust lisab, et vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Samas selgus on meil vist selles, et kui jebib, siis kogu mootor. Seega pakun endiselt (nagu tegin seda eespoolgi), et viga on milleski, mis mõjutab tervet mootorit, mitte iga silindrit eraldi. Toite ja õhusüsteemist moodustab ühine trakt üsna väikese osa ja suht lihtsa osa. Seega - kui süsteem õhufiltrist karpadeni ja vaakumvoolikute rägastik kontrollitud ja kusagilt ei leki, teeks ka siin ettevaatliku välistuse.

Juhtmestik - et selle ringi tõstsid, see on uus info.
Juhe ise ja tema takistus selle temperatuurimuutuse tõttu muutub väga vähe, see küll rolli ei tohiks mängida, kui just kusagil isolatsiooni vigastuse kohal pole mängus sõber vesi.

Küll aga on oluline KONTAKTI KVALITEET. Seega kiidan siinkohal AndrusB-ga kaasa. Kontaktiga on see lugu, et kui kontakt on kehv, on seal suurem takistus ja see hakkab kuumenema. Ja mida kuumemaks see läheb, seda suurem takistus ja seda kehvemaks kontakt muutub, kuni mahapõlemiseni välja - KUI seda ei kompenseeri tugev jahutus. Ja kui juhtmed on peidus, on jahutus loomulikult kehvem. Ja mida madalam on pinge, seda suuremad voolud. Mida suuremad voolud, seda tähtsam on kontakti kvaliteet! (üks peamisi põhjuseid, miks tehnika pole enam 6 V peal vaid 12 ja ka 24V).
Iseäranis, kui peaks olema nii, et algul justkui töötab ja siis läheb käest ära - kontrolli ühendused üle. Muidugi - elektrikala jebib ka kiirendusel - seega ikkagi tundub, et suure mootori tõttu Sa lihtsalt ei tunneta vahet kiirendusel - tegelikult aga see peab olema.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”