KTM 125
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
ammmäää...mmm mina timmin asja, nii.. kui soojast peast lörisema hakkab (rajal) siis tuleb väiksem panna jaaa kui ei lörise siis kuni mittelörisemise piirini võid tõsta (suurust)
samas.. nõela asend mängib rolli (karpas)
oleneb ka kuidas sõidustiil on.. minul on selline, et suht kõrge käik ja madalad pöörded ning kurvid ja asjad põhjagaas!
kui aga kogaueg põhjakaas, madalad käigud jne siis noh.. ei oskagi kohe nii soovitada.
düüs on mul kõige suurem ja nõel on vist.. talviti mmm kõige madalamal vist. talvel võib kergelt täis joosta.. krossikad pole eriti sellistesse tingimustesse timmitud, et suvel +30 ja talvel -30
Jaa veel üks VÄGA range soovitus.. ära kunagi sõida löristades, krossikas... ERITI ktm tahab roppumoodi kütust ja pöördeid, nii on asi mõeldud käima ja kui on kütet siis on ka määrdumine garanteeritud.
Vastasel juhul hakkab kolbi pooma ja võib sitemal juhul akendesse risti tõmmata. Eriti piiripeal on siis asi kui õhtufiltrit ka korralikult ei puhastata!
iga hooaeg vaheta kolbi!!! sõidad palju või vähe.. tee see investeering, kui tervet silindri mängu uut osta ei taha
samas.. nõela asend mängib rolli (karpas)
oleneb ka kuidas sõidustiil on.. minul on selline, et suht kõrge käik ja madalad pöörded ning kurvid ja asjad põhjagaas!
kui aga kogaueg põhjakaas, madalad käigud jne siis noh.. ei oskagi kohe nii soovitada.
düüs on mul kõige suurem ja nõel on vist.. talviti mmm kõige madalamal vist. talvel võib kergelt täis joosta.. krossikad pole eriti sellistesse tingimustesse timmitud, et suvel +30 ja talvel -30
Jaa veel üks VÄGA range soovitus.. ära kunagi sõida löristades, krossikas... ERITI ktm tahab roppumoodi kütust ja pöördeid, nii on asi mõeldud käima ja kui on kütet siis on ka määrdumine garanteeritud.
Vastasel juhul hakkab kolbi pooma ja võib sitemal juhul akendesse risti tõmmata. Eriti piiripeal on siis asi kui õhtufiltrit ka korralikult ei puhastata!
iga hooaeg vaheta kolbi!!! sõidad palju või vähe.. tee see investeering, kui tervet silindri mängu uut osta ei taha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.