Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Mutter otsa ja kõvasti kuumaga mängimist.Kõigepealt proovi polt sisuliselt punaseks ajada paisudes alumiiniumis tekitab oksiidis pragusid.Lase polt rahulikult maha jahtuda ja siis kuumuta kiiget ja nii palju kui vähegi kannatab(kui palju kannatab pead ise aru saama,et alumiinium ära ei pudiseks)Kui siis veel mingi külma gaasiga õnnestuks ainult polti järsult jahutada ja alles siis võiks keeramist proovida.Esialgu proovi mõlemale poole,et lihtsalt liikuma saaks.siis juba õliga meelitades peaks ta ju sealt välja ka tulema.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Unustasin lisada,et parima tulemuse kuumutamisel saad,kui seda teha keevitus pitsiga,sest sellega kõige parem kuuma täpselt suunata ja doseerida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Vot kiiget ma kuumutada nii kuis kannatab ma küll suurt ei soovita! Kui tegemist karastatud alumiiniumiga/aluvaluga siis kuumutades ta kindla temperatuurini kaotab ta oma tugevuse ja muutub pehmeks. Kuid tavalise gaasipõletiga piirkonda võib kuumutada küll, kuid mitte gaaskeevitusega seal see temp läheb käest ära ilma et sa sellest aru saaksid.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Ega kiiget tervenisti pole vaja kuumutada,vaja ikka ümber poldi olevat pinda,aga kuna tavalise põleti leek on nii suur ,siis kuumeneb ka polt mida pole kohe üldse vaja,kui oled seda juba korra kuumutanud.Pitsil on võimalus ka tavaline leek teha,seal regullimis võimalus kordades suurem kui tavapõletil.Vaja oleks ikka nii 300-350 kraadińi seda kuumutada ja soovitavalt üks kord ning niipalju,et polt lahti tuleks.See polt ju ka sellise koha peal,et sinna tavapõletiga ei pääse õieti ligigi.Sellise temperatuuriga ei juhtu selle alumiiniumiga midagi.Alumiinium saadakse tugevaks eri koostise kasutamisega ja pinna töötlusega,mitte karastamisega.Muidugi kui keerama hakkab,siis eriti vaikselt seda keerata muidu oht,et keerad vini koos poldiga välja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
aga mul lämmastiku, sellega ei saaks? keevitus ütles üles :S
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Jah sulami abil kui ka vanandamise abil saavutatakse suurem materjali tugevus
Alumiiniumi karastatakse küll ja vägagi laialdaselt! Õigemini nimetatakse seda vanandamiseks! Metalli jahutatakse vastupidiselt terasesle. Alumiiniumi hoitakse kindlal tempil tunde ja jahutatakse ikka tundide kaupa kus temperatuuri kunstlikult lastakse järk järgult alla. Ja eriti seda keevitatud detailidel et ühtlustada sisepinged.
Aga mis me siin materjaliõpetust ajame Üldiselt kõik nõuanded olemas ja nüüd vaja asja kallale asuda
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Ei hakka uut teemat tegema, kuidas rolleri väntvõlli otsast sissemurdunud puuri kätte saada? Üsna kõvasti kinni ja väntvõlli otsast umbes pool cm sees pool, 8mm puur.
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Vaatasin üle ja siiski 6mm puur ja 2mm seespool väntvõlli otsast.
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
Keevitusega äkki mingi punn otsa kasvatada? Üleüldse, miks sul see puur oli vaja sinna sisse ära murda?
Re: Kuidas raamist murdunud polti kätte saada?
henri115 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, kuidas rolleri väntvõlli otsast sissemurdunud puuri kätte saada? Üsna kõvasti kinni ja väntvõlli otsast umbes pool cm sees pool, 8mm puur.
Ega seda ei saagi kätte, pead väntvõlli välja võtma ja vahetama, olen ka hädas olnud murdunud puuridega, neid ei saa ei puurida ega keerata, ehk ainult keevitusega jupp juurde keevitada ja siis proovida keerata aga alati ei pääse juurde...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.