8Ah või 10Ah aku
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
8Ah või 10Ah aku
Lammutasin veidi ratast ja vana aku peal kirjas, et 12V 8,0Ah ja ostsingi selle järgi uue.
Juhuslikult manuali sirvides leian, et peaks olema 12V 10Ah.
Küsimus, kas peaksin ikkagist õigete andmetega muretsema või sobib 8Ah ka?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
margus014 kirjutas:soovitakisin ikka 10Ah kasutada. Selll väheke rohkem rammu.
Pigem siis ikka natuke kauemaks jagub voolu kui tarbija järgi lükata. Rammu näitab käivitusvoolu tugevus mida aku suudab välja kihutada.
http://www.krracing.ee/
Re: 8Ah või 10Ah aku
Old-Thompson kirjutas:Lammutasin veidi ratast ja vana aku peal kirjas, et 12V 8,0Ah ja ostsingi selle järgi uue.
Juhuslikult manuali sirvides leian, et peaks olema 12V 10Ah.
Küsimus, kas peaksin ikkagist õigete andmetega muretsema või sobib 8Ah ka?
Kui jutt käib R6, siis sinna ei tohiks mõõtudelt ültse sobida 10Ah , Oleneb aastast, aga 8- 8,6Ah
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: 8Ah või 10Ah aku
joh1 kirjutas:Põhiline vast jah, et "starting current" õige oleks.
KUi on madalam, kui ette nähtud, kas siis võib tulla probleeme käivitusega?
(et ei lähegi kohe laksti käima, vaid tuleb veits kauem käiata?)
Re: 8Ah või 10Ah aku
Väga jämedalt võttes võib öelda, et kui sa hakkad enda tsiklit ilma küülnajuhtmeteta käivitama, siis
10Ah käiab mootorit 15 minti ja siis saab tühjaks,
8Ah käiab mootorit 10 minti ja siis on puuksti.
Ajad on muidugi lambist võetud, et ettekujutust luua, aga põhimõte tuleb välja.
Ja nagu madjs juba ütles, mootorit veab ta mõlema akuga sama kiiresti ringi, sest pinge on mõlemal juhul 12V
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: 8Ah või 10Ah aku
Old-Thompson kirjutas:No kuidas ei sobi? Manual näitab selgelt, et peaks 10Ah olema.
Mis aasta R6 sul on?
Re: 8Ah või 10Ah aku
[quote="Old-Thompson"]No kuidas ei sobi? Manual näitab selgelt, et peaks 10Ah olema.[/quot
kuni 2000- YT12B-BS 10Ah
2001-2005- YT9B-BS 8Ah
2006-2007- YTZ10- BS 8,6Ah
Re: 8Ah või 10Ah aku
Vaata mitu amprit aku peab olema, mitte ampertundi. ratta kaalu vähendamise mõttes on täiesti tavaline tegu visata originaal aku minema ja panna kokku lithium elementidest mingi 5 Ah aku (10 Ah asemel), mis kaalub 3x vähem ja see ei tekita mingeid probleeme, kui välja antav voolu tugevus on sarnane originaal akuga - kuskil 140A näiteks.
Re: 8Ah või 10Ah aku
Jah, starting current ehk amprid on oluline Ei oska kahjuks täpselt öelda, mis juhtub, kui neist puudu jääb.. sest olen alati ostnud sellised akud, millel on neid piisavalt (vastavalt aparaadile, millele ostan).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.