Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Tsikkel Honda CBF500.
Olen tähele pannud, et kesmisest kõrgematel pööretel (6000-7000 pööret), kõrgema käiguga ja just suurema kiiruse (+100) juures kipub sidur mõne hetke libisema, enne kui taasa vedama hakkab. Madalamatel kiirustel ja pööretega pole midagi sarnast täheldanud.
Kas sellele võiks olla mingi lihtne seletus/lahendus?
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
dnb303 kirjutas:kas oled hiljuti õli vahetanud?
Ei ole õli vahetanud, vahetas eelmine omanik vahetult enne müüki, seega ei tea ausalt öeldes milline õli seal sees on.
Küsimuste tagant paistab vägisi välja soovitus õli vahetada ja siis alles teema juurde tagasi pöörduda. On mul õigus?
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Kui juba õlivahetuseks läheb tasuks ikka ketaste olukord ka üle vaadata ja vajadusel mõõdistada ega need pole kuuma saanud või on kulumisaste juba miinimumi ligidal.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel
Habemega teema, panen copy/paste vol.2 Nendes jutt küll R mudelitest aga põhimõtteliselt sama keiss, seibe pole kõnealusele mudelile vaja kui vedrud korras:
Siduritest jahutud siin üksjagu, panen copy/paste:
PostitusPostitas tramm66 » Reede Apr 10, 2009 23:43
Kui kohe vahetad alla lubatud mõõdu friktsioonkettad välja (ilmselt 2-3 tk) ja paned vedrudele seibid siis hoiad ära õige pea siniseks ja kõveraks tõmbunud vahekettad, põlenud vedrud (ühesõnaga kogu pakk p...s). Ehk siis osta uus sidurikomplekt, õli ja filter..... - et miks õli ja filter? Sellepärast, et kogu see kulusodi friktsioonketastelt asub ju ikkagi sellesama kuitahes värskelt vahetatud õli sees
Ketaste paksuse leiab mudelikohasest manualist, kui kõik on normi piires siis tee nii: http://album.ee/album/256344/50019965 ja vaheta välja õli (sh. mark) koos filtriga.
järgmine:
PostitusPostitas tramm66 » Teisipäev Dets 05, 2006 16:35
- siduri modifitseerimine – ei seondu küll power-up teemaga, küll aga rahalise kokkuhoiuga. Tehasest on siduri töölerakendamise jõud mugavaks tehtud misläbi surveplaat ei saa piisava jõuga ketastele suruda. Tulemuseks siduri libisemine (ka lõppkiiruse kadu) ja suhteliselt kiire kulumine. Aitab vedrude vahetamine aftermarketiga või siis, olenevalt mudelist, kas spets seibide või kausside kasutuselevõtt: seibid: http://beta.album.ee/node/9194726/50021681
kausid: http://beta.album.ee/node/9194727/50021681
Siduri lahutamiseks peab edaspidi rohkem jõudu rakendama aga kulumine väheneb tuntavalt, samuti väheneb oluliselt libisemise tõenäosus ning kasvab lõppkiirus. Kõnealustest seibidest ja ka siduripoltidest tuleb veel juttu edaspidi (soovimatu inertsjõu vähendamine).
Ja lõpetuseks soovitan igasugu tööde ettevõtmistel (raha, aja ja närvide kokkuhoiu mõttes) tegeleda ainult nende asjadega mida valdad. Kui pole endas kindel - pöördu spetsialisti poole sest ise saad lõpuks hakkama küll aga aega ja raha läheb tihtilugu topelt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.