Väljalaskekollektori ehitamine (roostevabast)?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Väljalaskekollektori ehitamine (roostevabast)?

Lugemata postitus Postitas Tonis »

Tere taas,

Kas keegi teab midagi kahesilindrilistele väljalaske ehitamisest?

Tegin arvutiga miskise välismaise foorumi jaoks illustratsiooni kah:
Pilt
Kumb neist on nüüd mõtekam kas "Y" või "H", kusjuures "H" on originaalkollektor mis enne pütti originaalis ka üheks toruks kokku läks.
"Y" tüübil on aga oluline et peale "\" ja "/" toru tuleks suurema diameetriga toru või mitte? (tegemist on 500kuubikulise mootoriga)
Ilmselt ei pea "Y" tüüpi kollel olema "|" toru 2 x silindri väljalaskeava diameetriga?

Ahaa, veel selline asi, et kas ja kus Eesti SuperTrapp`i või samalaadset "sädemepüüdjat" müüakse?

Äkki saan abi,
Tõnis


Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”