K: Power Commander III mappimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 973
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas pacaan » 31 Mai 2013, 16:29

Deiv kirjutas::shock: APPI :wack:
Neti kaudu seadistate vä :?: :?: :?: (togi)
õu Deiv, viitsid kui õhtul garaazhi lähed, tõmba mu sv commanderil 60% throttle ja 5800 rpm juures 5% maha, tundus selles kohas veic rikas olema kui viimati aasta tagasi sellega sõitsin :bsmile:

mõne eelpoolkõneleja suunas lihtsalt väike sõbralik huumor...


8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 31 Mai 2013, 16:54

kas ka ehk Motokale pakuks see saate tegemiseks materjali?? pakun lihtsalt idee- juhul kui te pole selle peale ise tulnud
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2143
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas puna » 31 Mai 2013, 17:21

Tuono kirjutas:
Deiv kirjutas:Soomes (Espoos ca 20 km Helsingist , seadistab - julgen väitta,et siinse regiooni parim seadistaja ) Sami v**u . Korduvalt külastand ning JAHH ta seadistab Hayabusa aju nagu Commanderit , kuid veel paremini !!!

Deiv :bsmile:
Sami aadress: Alaniementie 2 :bsmile:
jah teda oma jutus silmas pidasin kuigi nimi ei meenunud :wack:
sai seal kõrval ladu renditud
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585

mbike

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas mbike » 24 Juun 2013, 13:59

Ei leidnud teemakohast arutelu, seega küsiksin siinsamas.
Nimelt kui oma '03 R1'le PC3 vahele panen, siis olenemata map'ist ei lähe ratas pöörde. Kusagil 8k rpm juures justkui kaoks säde vms. Võtan PC vahelt ära, siis käib.
Oskab keegi midagi aimata? On võimalik seda PC kuidagi kontrollida ka, kas ta üldse töökorras? Vms teen miskid paigaldamis vead?
***PC'le eraldi 9V toide patareist peale jätta, toimib asi. Ilma patareita üle 8k rpm'i minnes kustuvad PC tuled ja pöörete langedes süttivad taas. Rutskat põhjas hoides toimubki justkui "vaesemehe piiraja"

Ette tänades!

mbike

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas mbike » 27 Juun 2013, 14:50

mbike kirjutas:Ei leidnud teemakohast arutelu, seega küsiksin siinsamas.
Nimelt kui oma '03 R1'le PC3 vahele panen, siis olenemata map'ist ei lähe ratas pöörde. Kusagil 8k rpm juures justkui kaoks säde vms. Võtan PC vahelt ära, siis käib.
Oskab keegi midagi aimata? On võimalik seda PC kuidagi kontrollida ka, kas ta üldse töökorras? Vms teen miskid paigaldamis vead?
***PC'le eraldi 9V toide patareist peale jätta, toimib asi. Ilma patareita üle 8k rpm'i minnes kustuvad PC tuled ja pöörete langedes süttivad taas. Rutskat põhjas hoides toimubki justkui "vaesemehe piiraja"

Ette tänades!
Probleem lahendatud. Rattal olev Gemel'i immo ei lase piisavalt voolu läbi. Tõenäoliselt relee kontaktsid ära põlenud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nurech
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Juun 2011, 20:13

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas Nurech » 21 Juul 2013, 17:17

Ka teistele teadmiseks, käisin ära dyno peal(tüünijate kontaktid on esimesel lehel), sain asjad korda mõistliku hinnaga ning rahuloleva tulemusega. Tänud abi eest :bsmile:

wudur26
Postitusi: 2
Liitunud: 16 Jaan 2014, 20:37
Tsikkel: gsx-r 1000 K8

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas wudur26 » 16 Jaan 2014, 20:56

Tere! Vajaks siis abi või siis nõu seoses Power Commanderi-ga! Rattaks on mul siis Suzuki Gsx-r 1000 K8 olen seal juba natukene muudatusi teinud, vahetanud välja orginaal summutid akrapovic vastu kat lendas ka vahelt minema ja asendasin selle Y-toruga kohe-kohe asendan K&N õhufiltri! Muidugi tegin ka sellise triki ära veel
Küsimused olekski sellised, et kas ma peaksin asendama selle Commanderi ja mis selle asendamisega kaasneb!? Kui palju mul kütusekulu tõuseb jne. Kas ka hääl muutub valjemaks?! igasugune inf oleks kasulik! :) Olen siis vaadanud Power Commander 5
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2098
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas korke » 16 Jaan 2014, 23:16

Mida sa asendad power commanderiga ? Sellega ei asendata mitte midagi. Läbi aju ja pritse vahele ning muundab signaali. Millega regullitakse kütuse segu.

Kütuse kulu ei tõuse ...vaid kukub kuna nüüd kõik optimeeritud ja käib tsippa sujuvamalt ning paremini edasi.
wudur26 kirjutas:Tere! Vajaks siis abi või siis nõu seoses Power Commanderi-ga! Rattaks on mul siis Suzuki Gsx-r 1000 K8 olen seal juba natukene muudatusi teinud, vahetanud välja orginaal summutid akrapovic vastu kat lendas ka vahelt minema ja asendasin selle Y-toruga kohe-kohe asendan K&N õhufiltri! Muidugi tegin ka sellise triki ära veel
Küsimused olekski sellised, et kas ma peaksin asendama selle Commanderi ja mis selle asendamisega kaasneb!? Kui palju mul kütusekulu tõuseb jne. Kas ka hääl muutub valjemaks?! igasugune inf oleks kasulik! :) Olen siis vaadanud Power Commander 5
Viimati muutis korke, 17 Jaan 2014, 08:46, muudetud 1 kord kokku.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.

wudur26
Postitusi: 2
Liitunud: 16 Jaan 2014, 20:37
Tsikkel: gsx-r 1000 K8

Re: K: Power Commander III mappimine

Lugemata postitus Postitas wudur26 » 17 Jaan 2014, 04:48

korke kirjutas:Mida sa asendad power commanderiga ? Sellega ei asendata mitte midagi. Käbi aju ja pritse vahele ning muundab signaali. Millega regullitakse kütuse segu.

Kütuse kulu ei tõuse ...vaid kukub kuna nüüd kõik optimeeritud ja käib tsippa sujuvamalt ning paremini edasi.
wudur26 kirjutas:Tere! Vajaks siis abi või siis nõu seoses Power Commanderi-ga! Rattaks on mul siis Suzuki Gsx-r 1000 K8 olen seal juba natukene muudatusi teinud, vahetanud välja orginaal summutid akrapovic vastu kat lendas ka vahelt minema ja asendasin selle Y-toruga kohe-kohe asendan K&N õhufiltri! Muidugi tegin ka sellise triki ära veel
Küsimused olekski sellised, et kas ma peaksin asendama selle Commanderi ja mis selle asendamisega kaasneb!? Kui palju mul kütusekulu tõuseb jne. Kas ka hääl muutub valjemaks?! igasugune inf oleks kasulik! :) Olen siis vaadanud Power Commander 5
vabandust, et halvasti väljendasin ennast! pidasin asendamise all "paigaldust" :wack: (w)



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”