Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Tere

Tuhnisin foorumis ja väljamaa foorumis veidike, kuid ei leidnud sellist juhtumit.

Nimelt Kawasaki zx6r 05 esipidur ehitab endale surve sisse ja pidurdab kuni blokeerumiseni välja.

Nimelt sõitsin täna ja järsku tunnen, et jõud kaob ära vajutasin siis gaasi kergelt, kuid kiirus endiselt langes. Lahutasin siduri ja tõmbasin tee äärde. Peale siduri lahutamist tundsin märgatavat pidurdamist. Esipiduri heebel oli täiest kivikõva. Ei liikunud millimeetrit ka kokku. Teeäärde seisma jäämine päädis ka väikese ratta blokeerumisega.
Piduri kinni kiilumist oskasin ka aimata peale jõu kadu, sest ostes oli ka sama probleem. Kuid see sai omast arus lahendatud ja peale korda tegemist seda ei esinenud ( sõitsin 60km ).

Pidur aga ei jää tavaliselt peale, mis viitaks sitastele supportitele. Ehk siis peale pidurdamist (ristmikul seisma jäämine) ta nagu ehitaks endale rõhu sisse ja pikkamisi lükkaks klotse kinni. Kuna see kinni kiilumine juhtus peale 10km sõitu.

Ühe asjatundja kohaselt ei ole ta sellise asjaga kokku puutunud, kuid kahtlustab peasilindrit, mis ei naase algasendisse ja ei luba tagasivoolu. Ning voolikutes olev vedelik kuumeneb ja paisub.

Jägnevate päevade tegevus on katsetada teist peasilindrit.

On kellelgi sarnane kogemus ? Või teab oskab aimata ?

Õli on vahetatud vastava masinaga ja õhku süsteemis ei ole.
Ka klotsid on vahetatud.

Mõningast mõju avaldab see kui lükkan piduriheeblit väljapoole. Siis nagu leevendaks hetkeks survet.
Kui surve vabastada (keerasin lahti õhutus ava) ja esipidurit kasutada õrnalt, sain sõita vähemalt 40km ilma probleemideta.


matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas matcho »

ma pakuks et piduriõli ei jookse anumasse tagasi . peale pidurdamist klotsid ei jookse eemale , vaid käivad vastu ketast .sõites läheb õli keema ja pressib klotsid kokku .

mina võtaks suporti maha , õli anumal kaan maha ,pressiks suporti silindrid sisse ja kohe oleks näha kas õli jookseb anumasse tagasi või ei .

aga noh se olen mina ....

samad sümptomid olid kunagu ühel mersul . sellel ei jooksnud samuti õli potti tagasi .

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

Zann0
Postitusi: 125
Liitunud: 27 Nov 2011, 17:39
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Zann0 »

Originaal heebel? Hiinakad super tuuning heeblid võivad seda pulli teha, et ei liigu piisavalt tagasi oma ebatäpsuse pärast.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Veel on võimalus, et piduri voolikud lasevad vedelikku läbi ainult ühes suunas. Kui pidur jälle peale jääb siis keera ülevalt pumba küljest voolik lahti ja vaata kas rõhk langeb või mitte.


Zann0
Postitusi: 125
Liitunud: 27 Nov 2011, 17:39
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Zann0 »

Siis jääks ju pidur ka heeblit vajutades peale.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

On olemas täpselt selline kogemus teenindusest ühe Yamaha pealt. Põhjuseks oli klimp voolikutes, täpsemalt seal alumiste prillide küljes olevas liitmikus, kus voolik kaheks jaguneb. Esimese hooga sai samuti maha võetu sadulad, lastud sealt suht hull sodi välja ja uuesti kokku pandud. Asi läks paremaks aga ei lahenenud lõplikult. Järgmisena kahtlustasime peapumpa, kuid ka selle remondikomplekt ei lahendanud olukorda. Lõpuks sai pulakdeks võetud kogu voolikusüsteem ja hakatud traadiga läbi torkima kõiki kanaleid. Siis tuligi lõpuks mulksti keskliitmikust selline sültjas silikoonintaoline ollus. Peale selle eemaldamist oli asi korras.

Tehniliselt toimis siis sültsüsteem selliselt, et ülevalt peale vajutades pressiti süldist madalamale süsteemi rõhk, kuid klotsid ise ju eriti tugevalt tagastudes ei suru ning ei suutnud sõldist ülespoole vajalikku vedelikukogust tagastada ning jäid õrnalt kettaga kokkupuutesse. Vedelik kuumenes klotsie hõõrdudes ja rõhk suurenes muudkui. Jahtudes surve vähenes ja sai jälle sõita. Kokkuvõttes - mina panustaks antud juhul klimbiotsinguile ja jätaks peapumba rahule!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas matcho »

Esipiduri heebel oli täiest kivikõva. Ei liikunud millimeetrit ka kokku.

Õli on vahetatud vastava masinaga ja õhku süsteemis ei ole.
Ka klotsid on vahetatud.

ma pakuks ikkagi et surve ei saa läbi pumba topsikusse tagasi kuidagi . kui klimp oleks voolikutes või voolik seest katki ja ainult ühtepidi läbi laseb , siis ei pressiks ta heeblit kivikõvaks .
ega sa topsikut ometi silmini oli täis ei ole valanud et süsteemis õhku pole :D ???

parem kaks politseid ees kui üks taga ....
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

OK - nõus. Ei lugenud algset posti piisavalt põhjalikult. Kivikõva heebel tõepoolest viitab muule murele. Äkki on hiljuti klotse vahetatud ja pole kontrollitud, kuidas ülal topsikus vedeliku kogusega lood? :roll: Pidurivedeliku kogus anumas peab olema kooskõlas klotside kulumisastmega...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Vedelik potsikus on normis hoitud ja seal on piisavalt ruumi vedeliku tagasijooksuks, et selles ei tohiks mure olla


gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas gs »

Omast kogemusest ühe väiksema Suzukiga, mis murul paremale küljele kukkus ja peale seda esipidur sõites vaikselt ise peale läks kuni ratas kinni.
Pidurihoob sai kukkudes veidi viga nii, et pumba kolb ei tulnud täies ulatuses tagasi (ca 1mm või nii). Sellest piisas, et õli surve all hoida ja sõites soojenedes piisavalt pidurid peale suruda.


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Mul on 2x selline teema olnud. Esimene kord oli heebli küljes olev jublakas, mis pumpa surub, vales mõõdus (sõida kinni ja võta heebel ära, pidurid peaks kohe vabanema)
Teine kord oli tagumise peasilindri tööpind välimisest otsast pasane ja tööpinna plastik ise ilmselt mingi ainega riidu minnes paari kümnendiku jagu jämedamaks kasvanud, kui oleks pidanud.
Ilmselt pump ei liigu sul ka päris tagasi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Juhul kui kellelgi sama teema, siis lahenduse tõi asjale uus pump.
Peale seda töötab laitmatult.

Asjatundjate sõnul on nende rataste pumpad anyway pasad, siis soovituste kohaselt läks peale Yamaha R1 pump.

Tänud kes vastasid ja soovitasid :bsmile:

Kasutaja avatar

Madman2
Postitusi: 196
Liitunud: 19 Aug 2012, 01:50
Tsikkel: Honda CBR 900RR '99
Asukoht: Viljandi

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Madman2 »

Kas muidu seal õlipotsikus see kummilutt oli õigetpidi? Klotsid kuluvad ja õli väheneb siis ta läheb tagurpidi ja enam ei tõmba õli üles. Uued klotsid panna siis peaks selle oma õigesse asendisse uuesti panema. Vähemalt nii on targad mehed rääkinud et sellepärast jääb pidur peale.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas puna »

Mul üks tuttav rääkis ka sama asja kummi luti kohta :D
tegelt tuleks kogu süsteem läbi puhastada ja uus õli sisse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Ütleks küll, et kummilutt oli ilusti nii kui peab, sest kui korgi maha keerasin istus ilusti seal see ilma, et oleks kortsus olnud ega keerdus.
Kuid huvipärast kontrollin üle

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”