Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Tere
Tuhnisin foorumis ja väljamaa foorumis veidike, kuid ei leidnud sellist juhtumit.
Nimelt Kawasaki zx6r 05 esipidur ehitab endale surve sisse ja pidurdab kuni blokeerumiseni välja.
Nimelt sõitsin täna ja järsku tunnen, et jõud kaob ära vajutasin siis gaasi kergelt, kuid kiirus endiselt langes. Lahutasin siduri ja tõmbasin tee äärde. Peale siduri lahutamist tundsin märgatavat pidurdamist. Esipiduri heebel oli täiest kivikõva. Ei liikunud millimeetrit ka kokku. Teeäärde seisma jäämine päädis ka väikese ratta blokeerumisega.
Piduri kinni kiilumist oskasin ka aimata peale jõu kadu, sest ostes oli ka sama probleem. Kuid see sai omast arus lahendatud ja peale korda tegemist seda ei esinenud ( sõitsin 60km ).
Pidur aga ei jää tavaliselt peale, mis viitaks sitastele supportitele. Ehk siis peale pidurdamist (ristmikul seisma jäämine) ta nagu ehitaks endale rõhu sisse ja pikkamisi lükkaks klotse kinni. Kuna see kinni kiilumine juhtus peale 10km sõitu.
Ühe asjatundja kohaselt ei ole ta sellise asjaga kokku puutunud, kuid kahtlustab peasilindrit, mis ei naase algasendisse ja ei luba tagasivoolu. Ning voolikutes olev vedelik kuumeneb ja paisub.
Jägnevate päevade tegevus on katsetada teist peasilindrit.
On kellelgi sarnane kogemus ? Või teab oskab aimata ?
Õli on vahetatud vastava masinaga ja õhku süsteemis ei ole.
Ka klotsid on vahetatud.
Mõningast mõju avaldab see kui lükkan piduriheeblit väljapoole. Siis nagu leevendaks hetkeks survet.
Kui surve vabastada (keerasin lahti õhutus ava) ja esipidurit kasutada õrnalt, sain sõita vähemalt 40km ilma probleemideta.
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
ma pakuks et piduriõli ei jookse anumasse tagasi . peale pidurdamist klotsid ei jookse eemale , vaid käivad vastu ketast .sõites läheb õli keema ja pressib klotsid kokku .
mina võtaks suporti maha , õli anumal kaan maha ,pressiks suporti silindrid sisse ja kohe oleks näha kas õli jookseb anumasse tagasi või ei .
aga noh se olen mina ....
samad sümptomid olid kunagu ühel mersul . sellel ei jooksnud samuti õli potti tagasi .
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Originaal heebel? Hiinakad super tuuning heeblid võivad seda pulli teha, et ei liigu piisavalt tagasi oma ebatäpsuse pärast.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Veel on võimalus, et piduri voolikud lasevad vedelikku läbi ainult ühes suunas. Kui pidur jälle peale jääb siis keera ülevalt pumba küljest voolik lahti ja vaata kas rõhk langeb või mitte.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
On olemas täpselt selline kogemus teenindusest ühe Yamaha pealt. Põhjuseks oli klimp voolikutes, täpsemalt seal alumiste prillide küljes olevas liitmikus, kus voolik kaheks jaguneb. Esimese hooga sai samuti maha võetu sadulad, lastud sealt suht hull sodi välja ja uuesti kokku pandud. Asi läks paremaks aga ei lahenenud lõplikult. Järgmisena kahtlustasime peapumpa, kuid ka selle remondikomplekt ei lahendanud olukorda. Lõpuks sai pulakdeks võetud kogu voolikusüsteem ja hakatud traadiga läbi torkima kõiki kanaleid. Siis tuligi lõpuks mulksti keskliitmikust selline sültjas silikoonintaoline ollus. Peale selle eemaldamist oli asi korras.
Tehniliselt toimis siis sültsüsteem selliselt, et ülevalt peale vajutades pressiti süldist madalamale süsteemi rõhk, kuid klotsid ise ju eriti tugevalt tagastudes ei suru ning ei suutnud sõldist ülespoole vajalikku vedelikukogust tagastada ning jäid õrnalt kettaga kokkupuutesse. Vedelik kuumenes klotsie hõõrdudes ja rõhk suurenes muudkui. Jahtudes surve vähenes ja sai jälle sõita. Kokkuvõttes - mina panustaks antud juhul klimbiotsinguile ja jätaks peapumba rahule!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Esipiduri heebel oli täiest kivikõva. Ei liikunud millimeetrit ka kokku.
Õli on vahetatud vastava masinaga ja õhku süsteemis ei ole.
Ka klotsid on vahetatud.
ma pakuks ikkagi et surve ei saa läbi pumba topsikusse tagasi kuidagi . kui klimp oleks voolikutes või voolik seest katki ja ainult ühtepidi läbi laseb , siis ei pressiks ta heeblit kivikõvaks .
ega sa topsikut ometi silmini oli täis ei ole valanud et süsteemis õhku pole ???
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
OK - nõus. Ei lugenud algset posti piisavalt põhjalikult. Kivikõva heebel tõepoolest viitab muule murele. Äkki on hiljuti klotse vahetatud ja pole kontrollitud, kuidas ülal topsikus vedeliku kogusega lood? Pidurivedeliku kogus anumas peab olema kooskõlas klotside kulumisastmega...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Vedelik potsikus on normis hoitud ja seal on piisavalt ruumi vedeliku tagasijooksuks, et selles ei tohiks mure olla
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Omast kogemusest ühe väiksema Suzukiga, mis murul paremale küljele kukkus ja peale seda esipidur sõites vaikselt ise peale läks kuni ratas kinni.
Pidurihoob sai kukkudes veidi viga nii, et pumba kolb ei tulnud täies ulatuses tagasi (ca 1mm või nii). Sellest piisas, et õli surve all hoida ja sõites soojenedes piisavalt pidurid peale suruda.
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Mul on 2x selline teema olnud. Esimene kord oli heebli küljes olev jublakas, mis pumpa surub, vales mõõdus (sõida kinni ja võta heebel ära, pidurid peaks kohe vabanema)
Teine kord oli tagumise peasilindri tööpind välimisest otsast pasane ja tööpinna plastik ise ilmselt mingi ainega riidu minnes paari kümnendiku jagu jämedamaks kasvanud, kui oleks pidanud.
Ilmselt pump ei liigu sul ka päris tagasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Juhul kui kellelgi sama teema, siis lahenduse tõi asjale uus pump.
Peale seda töötab laitmatult.
Asjatundjate sõnul on nende rataste pumpad anyway pasad, siis soovituste kohaselt läks peale Yamaha R1 pump.
Tänud kes vastasid ja soovitasid
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Kas muidu seal õlipotsikus see kummilutt oli õigetpidi? Klotsid kuluvad ja õli väheneb siis ta läheb tagurpidi ja enam ei tõmba õli üles. Uued klotsid panna siis peaks selle oma õigesse asendisse uuesti panema. Vähemalt nii on targad mehed rääkinud et sellepärast jääb pidur peale.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Mul üks tuttav rääkis ka sama asja kummi luti kohta
tegelt tuleks kogu süsteem läbi puhastada ja uus õli sisse.
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki zx6r esipidur jääb peale. Surve kasvab
Ütleks küll, et kummilutt oli ilusti nii kui peab, sest kui korgi maha keerasin istus ilusti seal see ilma, et oleks kortsus olnud ega keerdus.
Kuid huvipärast kontrollin üle
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.