Kawasaki Zx6r 1998 Jahutuse Probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
targo19
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Juul 2012, 03:13
Tsikkel: Kawasaki Zx6r

Kawasaki Zx6r 1998 Jahutuse Probleem

Lugemata postitus Postitas targo19 » 05 Juul 2013, 22:55

Tervitus,

Mure siis selline, et tsikkel läheb keema(spidoblokil näidu järgi). Ühesõnaga kui näiteks istuda veidi ummikus soojailmaga 24-30kraadi, siis temp tõuseb ja tõuseb kuni jõuab nö lõppu, jahutus nagu toimib ja samas ka ei toimi :D ummikus istudes ja temp laes ei tee midagi samas jätad tsikli seisma kuuma mootoriga siis mõtleb mõni hetk ja hakkab tööle, sõites kuumenemise muret pole püsib ilusti normis. Teine asi see, et kui temp hakkab piirile minema siis viskab radikakorgi juurest (ülerõhu klapp vist) jahutusvedeliku välja ja täna proovisin lasin kohapeal mootori soojaks soojaks ja minuarust radika voolikud liiga kõvad kokku suudad küll pigistada aga vaja ikka jõudu rakendada. Et siit ka küsimus kas võib olla radikas umbes vms ja kas oleks mõtekas jahutusventikale teha äkki nupp millest saaks ise sisse välja lülitada radikat.


Loodan et segaseks jutt väga ei jäänud.

Targo



kuli

Re: Kawasaki Zx6r 1998 Jahutuse Probleem

Lugemata postitus Postitas kuli » 06 Juul 2013, 10:25

Radika võib muidugi ära pesta küll ainult et väljastpoolt sest tihti on see putukaid ja muda täis. Pigem tundub viga olevat termoanduris mis ei anna ventikate sisselülitamiseks signaali. Ehk siis lülitab liiga suurel temperatuuril sisse kuigi peaks varem seda tegema. Ürita netist leida mudelipõhine service manual oma rettale ja seal on kindlasti näidatud kuidas seda kontrollida ja mis trmperatuuril ta peaks lülituma.
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 312
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Kawasaki Zx6r 1998 Jahutuse Probleem

Lugemata postitus Postitas Margus » 06 Juul 2013, 10:34

Mis temperatuuri juures spidobloki järgi ventika taha võtab?
Millal on jahutusvedelikku vahetatud?
Äkki on nn paisupaak jahutusvedelikku liiga täis topitud, et kuumenedes välja pressima hakkab?
Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2248
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Zx6r 1998 Jahutuse Probleem

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 06 Juul 2013, 11:26

targo19 kirjutas:Tervitus,

Mure siis selline, et tsikkel läheb keema(spidoblokil näidu järgi)
Kas läheb siis keema või ei lähe? Mis tähendab "keema spidobloki näidu järgi"??? Enamasti rakendub vent tsiklitel 95-105 vahemikus, mõnedel uuematel ka alles 110-112 kraadil. Sel temperatuuril ei kee veel miskit rõhu all olevas süsteemis.

Ühesõnaga - kui jahutusvedelik reaalselt keeb ja muliseb, siis on probleem. Muudel juhtudel ära põe ja ära remondi korras asja ! Radika voolikud peavadki olema kõvad, sest süsteemis on kuuma mootoriga rõhk veidi üle 1 bar. Kui voolikud oleks kuuma mootoriga vedelad, siis oleks õhk süsteemis ja see on hoopis probleemi tundemärk.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”