Veljest erinev rehvimõõt.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Aug 2013, 11:31

Mis täpselt juhtub, kui panna 130/70 16" asemel 120/80-16" või hoopis 130/90 16"? Juhitavus? Pidavus? Muud riskid ja tegurid?


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas leib » 06 Aug 2013, 11:34

Pane peale siis näed mis juhtub ja saad oma kogemusi ka teistele jagada.

Tort
Postitusi: 1645
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Tort » 06 Aug 2013, 11:37

Saab panna küll erinevat mõõtu mingi piirini, vastavalt sellele, palju lubab velje laius (kitsamat või laiemat) ja palju lubab ratta konstruktsioon (laiema puhul esihargi ja tagakiige vahe). Muutub juhitavus. Netis on ka tabelid konkreetsete rehvide kohta, mis velje piirid on, kuhu antud mõõt peale läheb.

Üks näide: http://www.bridgestone.com/products/mot ... a/max.html
Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 123
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas VahurLE » 06 Aug 2013, 11:40

leib kirjutas:Pane peale siis näed mis juhtub ja saad oma kogemusi ka teistele jagada.
Kui sul mitte midagi öelda ei ole, kurat!, miks sa siis kirjutad? Seda mitte ainult siin teemas.

mart211

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas mart211 » 06 Aug 2013, 11:41

macintosh kirjutas:Mis täpselt juhtub, kui panna 130/70 16" asemel 120/80-16" või hoopis 130/90 16"? Juhitavus? Pidavus? Muud riskid ja tegurid?
Teoreetiliselt kukud kohe pikali, sest rehvi geomeetria ei ole see mis tehas nõuab jne.
Praktiliselt ei pruugi sa vahet märgatagi. olen 100% kindel et ei märkagi. Mul kulub aastas ca 50 rehvi, mõõdud erinevad tihtipeale 150/50-200/55 ja kõik mis sinna vahele jäävad. Mõnel puhul on vahet tunda, kuid tänavasõidul see vaevalt suurt muudab. Keegi kindlasti võib kõik teoreetilised jutud ka ära rääkida :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Aug 2013, 11:44

mart211 kirjutas:
macintosh kirjutas:Mis täpselt juhtub, kui panna 130/70 16" asemel 120/80-16" või hoopis 130/90 16"? Juhitavus? Pidavus? Muud riskid ja tegurid?
Teoreetiliselt kukud kohe pikali, sest rehvi geomeetria ei ole see mis tehas nõuab jne.
Praktiliselt ei pruugi sa vahet märgatagi. olen 100% kindel et ei märkagi. Mul kulub aastas ca 50 rehvi, mõõdud erinevad tihtipeale 150/50-200/55 ja kõik mis sinna vahele jäävad. Mõnel puhul on vahet tunda, kuid tänavasõidul see vaevalt suurt muudab. Keegi kindlasti võib kõik teoreetilised jutud ka ära rääkida :D
Kumb on siis parem valik asenduse korral, kas pigem natuke suurem (130/90) või pigem natuke väiksem (120/80)? Minu loogika ütleb, et natuke suurem, kui ära mahub on parem.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Tort
Postitusi: 1645
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Tort » 06 Aug 2013, 11:48

See sõltub veljest. Kõige parem oleks valida tabeli järgi soovitatule kõige lähedasem variant. Praktikas ma paneks pigem suurema kui rihmama.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 313
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Madris » 06 Aug 2013, 11:58

Omale panin 150/70/17 asemele 140/80/17.

Reaalselt ei ole mingisugust vahet tunda.

Madis

mart211

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas mart211 » 06 Aug 2013, 11:59

Nagu Tort mainis. Originaalilähedasem, vastavalt veljele. Laiem on pigem parem sõiduomadustelt. Sellel peaks piisavalt külge jääma, et saad kallutada ning keskosa ei ole teap mis lai.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 710
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Andrea » 06 Aug 2013, 13:15

Kas spidokas ei hakka valetama, kui kõrgema rehvi peale paned?

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Aug 2013, 13:24

Antu14 kirjutas:Kas spidokas ei hakka valetama, kui kõrgema rehvi peale paned?
Natuke küll aga palju see ümbermõõt siis suurem on. Paar protsenti ehk, see ei tohiks olulist tähtsust omada.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

p6rguline
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
Tsikkel: vn 1500
Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas p6rguline » 06 Aug 2013, 13:38

lisaks toreda mänguasja teile siia. rehvi ja velje sobivustabel juba oli

http://www.rbracing-rsr.com/tirediamcalc.html

selge on ka see, et kui liiga lai rehv panna siis servad jäävad puutumata, sest siis velje mõõt lükkab selle rehvi lihtsalt liiga 'munaks'. kui mõistuse piires laiendada siis peaks tõepoolest terake paremaks minema.

muidugi 17 tolliste velgedega ratastel ei ole ju niiehknaa seda probleemi, et miski väga vastu maad hakkaks käima kui liigelda lubatud kiirustel, seega ei tule vajadus laiema rehvi järgi ilmselt sealt ;)

kõrgem rehv aitab ka kütusekulu kokku hoida. kuid on vaja õppida spidomeetrit mitte usaldama. ja arvestada tuleb, et mingist kõrgusest on oht, et uus kett ei lähe enam peale.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 755
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Asukoht: Tapa 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas boob » 06 Aug 2013, 13:54

Kui kõrgema rehvi paned, siis hakkab spidokas pigem just õigeid numbreid näitama, kuna tõenäoliselt kõik spidokad valetavad kiiruse suuremaks reaalsest.
Raibe, Rakvere Raibe
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Aug 2013, 13:57

p6rguline kirjutas:lisaks toreda mänguasja teile siia. rehvi ja velje sobivustabel juba oli
http://www.rbracing-rsr.com/tirediamcalc.html
Täitsa huvitav, söötsin numbrid mänguasja sisse ja sain tulemuseks, et kõikide asenduste korral tuleb rehvi ümbermõõt suurem, kui originaal.
130/70: D=23.165" (58.8391 cm)
120/80: D=23.558" (59.83732 cm) spidoka viga-1.74
130/90: D=25.213" (64.04102 cm) spidoka viga -9.06
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 312
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Margus » 06 Aug 2013, 14:18

Enne, kui hakkad kõrgemale rehvile mõtlema tasuks veel tähelepanu pöörata rehvi ja esiporika vahele,
et kas kõrgem rehv ei hakka vastu porikat käima
Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5123
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1043 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Aug 2013, 14:21

macintosh kirjutas:Mis täpselt juhtub, kui panna 130/70 16" asemel 120/80-16" või hoopis 130/90 16"? Juhitavus? Pidavus? Muud riskid ja tegurid?
Kummale rattale,kas esi-või tagarattaga tegemist?Ja miks üldse vaja mingi muu mõõt alla panna?
130/90 peaks olema rehvi pinna geomeetria poolest peaaegu,kui mitte täpselt sama,aga rehvi külje geomeetria on kindlasti teine,sest külje kõrgus kõvasti suurem.Ilmselt umbes 2,+.. .cm.Kindlasti ka sõidu omadused kurvis natuke teised. Peaasi,et ta sul üldse ära mahub,sest siin on ikka päris suur vahe.Spido hakkaks kindlalt rohkem näitama kui raaalne kiirus on.
120/80 on ilmselt peaaegu sama,ainult 1cm kitsam,kui 130/70 ehk siis kummagi külje pealt 5mm.See on suurus ,mida sa ei pruugi üldse tunda ja ka diameeter on ligilähedane nendel rehvidel.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tort
Postitusi: 1645
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Tort » 06 Aug 2013, 14:26

p6rguline kirjutas:ja arvestada tuleb, et mingist kõrgusest on oht, et uus kett ei lähe enam peale.
Mismoodi? Et kui liiga lai saab, siis ei mahu rehvist mööda? Kõrgusega ma küll mingit seost ei suuda luua. Aga antud kõikumised on laiuse osas nii väiksed, kuna velge ei muudetagi, siis see küll probleem ei saa olla.

Mis kiirust puudutab, siis ega 1:1 spido järgi ju nagunii ei sõida ja kes teab, mis ta praegu näitab üldse. Kui sõiduvõimeline, siis võiks ju gepsuga ära mõõta ja saaks arvutada. Kui pole sõiduvõimeline, siis mõõdad pärast kokku ladumist ja jätad meelde.

mart211

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas mart211 » 06 Aug 2013, 14:31

XL1000 kirjutas:
macintosh kirjutas:Mis täpselt juhtub, kui panna 130/70 16" asemel 120/80-16" või hoopis 130/90 16"? Juhitavus? Pidavus? Muud riskid ja tegurid?
Kummale rattale,kas esi-või tagarattaga tegemist?Ja miks üldse vaja mingi muu mõõt alla panna?
130/90 peaks olema rehvi pinna geomeetria poolest peaaegu,kui mitte täpselt sama,aga rehvi külje geomeetria on kindlasti teine,sest külje kõrgus kõvasti suurem.Ilmselt umbes 2,+.. .cm.Kindlasti ka sõidu omadused kurvis natuke teised. Peaasi,et ta sul üldse ära mahub,sest siin on ikka päris suur vahe.Spido hakkaks kindlalt rohkem näitama kui raaalne kiirus on.
120/80 on ilmselt peaaegu sama,ainult 1cm kitsam,kui 130/70 ehk siis kummagi külje pealt 5mm.See on suurus ,mida sa ei pruugi üldse tunda ja ka diameeter on ligilähedane nendel rehvidel.
Selle teooria järgi peaks tutika ja kulunud rehvi vahel ka suured erinevused olema. Mõni rehv ju kannatab 4mm maha sõita :D
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5123
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1043 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Aug 2013, 14:51

Kui uue ja kulunud rehvi vahe on ka 7mm, pole ju hullu rehvi külg on ikka samade omadustega.Spido kindlasti näitab veits erinevalt(kui nt esirehv),aga siin vist kuskil 2,3 cm vahe.Mõnelgi rattal ette see kindlasti ei mahu porika alla ära,tagarattale pole nii oluline,aga ka seal võib tekkida probleeme just mahtumisega kõrguse pärast.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Aug 2013, 16:04

XL1000 kirjutas: Kummale rattale,kas esi-või tagarattaga tegemist?Ja miks üldse vaja mingi muu mõõt alla panna?
Esiratas. 16" rehvide osas on valik maruväike just 130/70 suuruse osas, 130/90 on juba hoopis teine tera. Lisaks ka hinnad sellest tulenevalt oluliselt soodsamad.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 07 Aug 2013, 08:50

Kui paned laiema rehvi alla, siis selle profiil läheb munaks ja selle tulemused on järgmised:
1. keskelt kulub kiiremini läbi, kui kuluks õige rehv (puutepind ei ole optimaalne)
2. kui kallutad, siis ratta diameeter puutepinnast võetuna väheneb järsemalt, kui ta teeks seda õige rehvi puhul. Tulemusena kaasneb samade pöörete juures tagaratta pidurdumine. Kurvis. Järsem, kui see oleks originaalmõõdu puhul. Põhjagaasi juures ei ole sul ka peale midagi keerata.
3. Kui tagapapu on oluliselt laiem, siis kurvis nihkub tagaratta toetuspunkt ratta teljest kurvi sissepoole rohkem, kui ta teeks seda originaalrehviga. Sellest peaks tekkima kurvis tuntav ülejuhitavus mu meelest. Ilmselt sellega harjub, aga selle tekkimine on küllalt ootamatu, võimendudes järsult alles teatud kaldenurgast.
4. Laia rehviga on "huvitavam" sõita ka igasugustes pikirööbastes. Mängib päris kõvasti. Tõsi, ega ta kuhugi ei lähe, st kui närvi ei lähe, ei juhtu midagi.
5. Ühe mõõdu jagu erineva rehvi puhul avaldub see ülaltoodu üsna vähe, eriti tänavasõidus, st ei juhtu suurt midagi.
6. Üldiselt pean tehaseinsenere siiski targemaks keskmisest mootorratturist. Rehvid siiski arvutatakse tsiklile alla, mitte ei panda tunde järgi. Seega üldjuhul toimib originaalmõõdus rehv konkreetsele rattale ikkagi kõige paremini.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5123
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1043 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 07 Aug 2013, 10:44

Tegemist on ikkagi esirehviga,nagu teemaalgataja kirjutas.Kui siin panna 130/70 asemel 130/90 on vahe külje kõrguses ikka päris suur.Minu rettal ei mahuks see rehv isegi porika alla ära.Spido hakkab ilmselt 7-8 km rohkem näitama(sellega harjud ära),aga kas see ei jää ka veits vääraka välimusega,kui nii kõrge rehv panna.Sellisel juhul paneks mina selle 120/80 juba.seal ei tohiks küll mingit nii suurt ebakõla tekkida.1cm laiust ei muuda sul ka mustri profiili ilmselt peaaegu üldse.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6262
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 799 korda
Tänatud: 663 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 07 Aug 2013, 11:00

XL1000 kirjutas:Tegemist on ikkagi esirehviga,nagu teemaalgataja kirjutas.Kui siin panna 130/70 asemel 130/90 on vahe külje kõrguses ikka päris suur.Minu rettal ei mahuks see rehv isegi porika alla ära.Spido hakkab ilmselt 7-8 km rohkem näitama(sellega harjud ära),aga kas see ei jää ka veits vääraka välimusega,kui nii kõrge rehv panna.Sellisel juhul paneks mina selle 120/80 juba.seal ei tohiks küll mingit nii suurt ebakõla tekkida.1cm laiust ei muuda sul ka mustri profiili ilmselt peaaegu üldse.
Muutus 120/80 puhul on üliminimaalne, diameeter kasvab vaid minimaalselt ning spidoka viga on ka olematu. 130/90 ilmselt alla enam ei läheks.

http://goo.gl/9EqR1b

Muutused 130/70 vs 120/80
Diameter +10mm (+1.7%)
Width: -10 mm -7.7%
Circum +31.42mm (+1.7%)
Sidewall Height +5mm (5.5%)
Revolutions per km -9.04 (-1.7%)
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Veljest erinev rehvimõõt.

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 07 Aug 2013, 11:05

Teooria ja reaalsus siinkohal hästi kokku ei lähe sest samale veljele paigutatuna 130/70-16 vs. 120/80-16 tuleb laius ca. -4mm ja kõrgus ca +5 mm. See on ka ainus asendusmõõt ja vaid juhul kui tegu diagonaalrehviga. Radiaalile asendusmõõtu pole.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”