Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
1972kalle

Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas 1972kalle » 30 Dets 2013, 11:46

tere kõigile

Soov on muuta ülekannet, et 5 käiguga mootori pöörded madalamad oleks.
See on tegelikult enduro ratas, kuid ostes olid all krossirehvid, millega asfaldil
võimatu sõita on.
Rehvid on nüüdseks siledama mustriga Savad.

Erinevaid katalooge uurides jõudsin järeldusele, et 45 hammast tagarattal
oleks nagu aamen kirikus. Suuremaid 46-47 pakutakse (kiirus kaob, jõudu tuleb juurde), kuid kas väiksemaid
ka kusagilt saab.Tõenäoliselt sellele küsimusele saab vastata ainult kogemuse põhjal.
Suure hammasratta kinnitus on nelja poldiga. Avade kaugus 145mm.
Margikataloogid pakuvad kiiruse suurendamise huvides sellist lahendust, et tagahammasratas
jääb samaks ja vahetatakse ainult esimene suurema vastu. Komplekt on mingi 96 dollarit koos
mõlema hammasrattaga ja ketiga.
Mul on vähe sõitnud ratas /loe: kett ja hammkad nagu uued/ ja vahetaksin ainult ühe hammasratta.
Ja hoiaksin palju raha kokku.
Vajadusel teen kiigel reguleermispilud pikemaks, sest tagaratas liigub tahapoole.

Asjalikke nõuandeid oodates.



piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas piloot » 30 Dets 2013, 12:09

Pane ette ühe hamba jagu suurem hammakas ja sellest peaks piisama, kõige lihtsam ka. Kui ketijooks uuemapoolsem siis ei ole mingit mõtet kogu kupatust koos vahetada, piisab ainult ühest(esimesest).
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4644
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas yeekim » 30 Dets 2013, 12:39

1972kalle kirjutas:....
Vajadusel teen kiigel reguleermispilud pikemaks, sest tagaratas liigub tahapoole.
Möhh (togi)
Selle asemel, et ketil paar lüli vähemaks võtta, hakkad tsiklil kiiget viilima :shock:
Teen saiast sitta!

eerikkarts
Postitusi: 627
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas eerikkarts » 30 Dets 2013, 13:45

Vaheta ikka esihammakas, see ka odavam ja lihtsam. Pealegi tootja tehas näeb ette ülekannete muutmist, ja reguleerimis varu peaks tagakiigel olema
Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

android
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Apr 2005, 12:40
Tsikkel: XT600
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas android » 30 Dets 2013, 16:46

XTZ660 Tenere 1996.a hammakad on samad kui XT600 - ebay-s need on lai valik. Minu XT-l praegu on 15/40. Komplekt on väsinud, garaasis juba valmis 16/45 :wink: . Proovi XT600 kiiruse kalkulaator ( venekeelne)- vaheta rohelised numbrid .
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a

Lugemata postitus Postitas Loff » 31 Dets 2013, 00:12

Brauer kunagi rääkis mulle, et muutus 1 hammas esihammakal on ~3 hammast tagumisel hammakal. Pealegi Suurem esihammakas on ketile sõbralikum.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”