Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
tere kõigile
Soov on muuta ülekannet, et 5 käiguga mootori pöörded madalamad oleks.
See on tegelikult enduro ratas, kuid ostes olid all krossirehvid, millega asfaldil
võimatu sõita on.
Rehvid on nüüdseks siledama mustriga Savad.
Erinevaid katalooge uurides jõudsin järeldusele, et 45 hammast tagarattal
oleks nagu aamen kirikus. Suuremaid 46-47 pakutakse (kiirus kaob, jõudu tuleb juurde), kuid kas väiksemaid
ka kusagilt saab.Tõenäoliselt sellele küsimusele saab vastata ainult kogemuse põhjal.
Suure hammasratta kinnitus on nelja poldiga. Avade kaugus 145mm.
Margikataloogid pakuvad kiiruse suurendamise huvides sellist lahendust, et tagahammasratas
jääb samaks ja vahetatakse ainult esimene suurema vastu. Komplekt on mingi 96 dollarit koos
mõlema hammasrattaga ja ketiga.
Mul on vähe sõitnud ratas /loe: kett ja hammkad nagu uued/ ja vahetaksin ainult ühe hammasratta.
Ja hoiaksin palju raha kokku.
Vajadusel teen kiigel reguleermispilud pikemaks, sest tagaratas liigub tahapoole.
Asjalikke nõuandeid oodates.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
Pane ette ühe hamba jagu suurem hammakas ja sellest peaks piisama, kõige lihtsam ka. Kui ketijooks uuemapoolsem siis ei ole mingit mõtet kogu kupatust koos vahetada, piisab ainult ühest(esimesest).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
1972kalle kirjutas:....
Vajadusel teen kiigel reguleermispilud pikemaks, sest tagaratas liigub tahapoole.
Möhh
Selle asemel, et ketil paar lüli vähemaks võtta, hakkad tsiklil kiiget viilima
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
Vaheta ikka esihammakas, see ka odavam ja lihtsam. Pealegi tootja tehas näeb ette ülekannete muutmist, ja reguleerimis varu peaks tagakiigel olema
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 29 Apr 2005, 12:40
- Tsikkel: XT600
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
XTZ660 Tenere 1996.a hammakad on samad kui XT600 - ebay-s need on lai valik. Minu XT-l praegu on 15/40. Komplekt on väsinud, garaasis juba valmis 16/45 . Proovi XT600 kiiruse kalkulaator ( venekeelne)- vaheta rohelised numbrid .
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ660 Tenere 1996.a
Brauer kunagi rääkis mulle, et muutus 1 hammas esihammakal on 3 hammast tagumisel hammakal. Pealegi Suurem esihammakas on ketile sõbralikum.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.