Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas argo »

ranel kirjutas:

Ilmad ilusad, osta tööriistad ja tee ise ära. Kevadel nagunii mototöökojad upuvad töösse.

Jah teeks küll ja usun, et saaks hakkama ka, aga ma ei saa eriti aru sellest seibidega reguleerimise teemast. Ei lõika lahti just seda tabelit manualist.
Selle seibide komplekti peaks ebayst ära tellima küll.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Ei ole sel' regullimisel midagi keerulist:
Kõigepealt mõõdad olemasolevad vahed ära, nukad õiges asendis :!:
Siis võtad nukkvõllid maha ja vaatad/mõõdad metsas vahedega seibid ära.
Peale seda ajad tabelis näpuga järge, et mis seibi pead sinna panema, et vahe õigeks jääks.

Ära selle komplekti tellimisega kiirusta, vaja läheb Sul' reaalselt vast paari seibi, neid saad ka kohapealt.
Kui hästi läheb, saad ka seibe omavahel vahetada.

edu

Viimati muutis yeekim, 23 Apr 2014, 20:17, muudetud 1 kord kokku.

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ma saan Tartus laenata kompressiooni mõõtmise tööriista.

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas argo »

yeekim kirjutas:

Hoi!

Ei ole sel' regullimisel midagi keerulist:
Kõigepealt mõõdad olemasolevad vahed ära, nukad õiges asendis :!:
Siis võtad nukkvõllid maha ja vaatad/mõõdad metsas vahedega seibid ära.
Peale seda ajad tabelis näpuga järge, et mis seibi pead sinna panema, et vahe õigeks jääks.

Ära selle komplekti tellimisega kiirusta, vaja läheb Sul' reaalselt vast paari seibi, neid saad ka kohapealt.
Kui hästi läheb, saad ka seibe omavahel vahetada.

edu

Saaks hakkama ikka, tegelikult just see tabel tekitas muret, kuna vaatan seda ühtepidi ja teistpidi, aga pihta ikka ei saa, kuidas sealt vajaliku välja lugeda. :wack:

Aris kirjutas:

Ma saan Tartus laenata kompressiooni mõõtmise tööriista.

Kahjuks ma juba tellisin endale ära.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Pilt

Vasakus tulbas on mõõdetud klapivahe, üleval reas on olemasoleva seibi paksus.
Viid need omavahel risti kokku ja saadki vajamineva seibi paksuse.

edu

PS Tabel on miski Triumphi oma vist :!:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas argo »

Ok, nii lihtne oligi. Tänud sulle! Arvan, et võtan siis ise selle töö ette, kui kompressiooni mõõtja ka kohale jõuab.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas argo »

Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 bar

argo kirjutas:

Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

argo kirjutas:

Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 bar

argo kirjutas:

Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)

See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas AVarik »

Snowhite kirjutas:
argo kirjutas:

Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 bar

argo kirjutas:

Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)

See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.

Kui panna silindrisse korgitäis õli saab välistada või kinnitada rõngaste kulumist. Kui rõhk tõuseb, rõngad kulunud. Kui rõhk ei muutu on asi klappides.

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas argo »

Snowhite kirjutas:

See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.

AVarik kirjutas:

Kui panna silindrisse korgitäis õli saab välistada või kinnitada rõngaste kulumist. Kui rõhk tõuseb, rõngad kulunud. Kui rõhk ei muutu on asi klappides.

Mootor on alati iga hooaeg töötanud. Eelmine hooaeg panin tähele, et käivitamine on kuidagi vaevaline ja tahab pikalt käiamist saada. Ime ka pole, kui sellised näidud silindritest. Neljapäeval läheb Motodepoosse, siis ole näha kas utiili, või parandab midagi klapirgeguleerimine ja lasen teha ka karpade süngi. Vast saab mingiks ajaks asja.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Miks utiili, uued rõngad ja peaks asja paremaks saama.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”