Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
ranel kirjutas:Ilmad ilusad, osta tööriistad ja tee ise ära. Kevadel nagunii mototöökojad upuvad töösse.
Jah teeks küll ja usun, et saaks hakkama ka, aga ma ei saa eriti aru sellest seibidega reguleerimise teemast. Ei lõika lahti just seda tabelit manualist.
Selle seibide komplekti peaks ebayst ära tellima küll.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Hoi!
Ei ole sel' regullimisel midagi keerulist:
Kõigepealt mõõdad olemasolevad vahed ära, nukad õiges asendis
Siis võtad nukkvõllid maha ja vaatad/mõõdad metsas vahedega seibid ära.
Peale seda ajad tabelis näpuga järge, et mis seibi pead sinna panema, et vahe õigeks jääks.
Ära selle komplekti tellimisega kiirusta, vaja läheb Sul' reaalselt vast paari seibi, neid saad ka kohapealt.
Kui hästi läheb, saad ka seibe omavahel vahetada.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Ma saan Tartus laenata kompressiooni mõõtmise tööriista.
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
yeekim kirjutas:Hoi!
Ei ole sel' regullimisel midagi keerulist:
Kõigepealt mõõdad olemasolevad vahed ära, nukad õiges asendis
Siis võtad nukkvõllid maha ja vaatad/mõõdad metsas vahedega seibid ära.
Peale seda ajad tabelis näpuga järge, et mis seibi pead sinna panema, et vahe õigeks jääks.Ära selle komplekti tellimisega kiirusta, vaja läheb Sul' reaalselt vast paari seibi, neid saad ka kohapealt.
Kui hästi läheb, saad ka seibe omavahel vahetada.edu
Saaks hakkama ikka, tegelikult just see tabel tekitas muret, kuna vaatan seda ühtepidi ja teistpidi, aga pihta ikka ei saa, kuidas sealt vajaliku välja lugeda.
Aris kirjutas:Ma saan Tartus laenata kompressiooni mõõtmise tööriista.
Kahjuks ma juba tellisin endale ära.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Vasakus tulbas on mõõdetud klapivahe, üleval reas on olemasoleva seibi paksus.
Viid need omavahel risti kokku ja saadki vajamineva seibi paksuse.
edu
PS Tabel on miski Triumphi oma vist
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Ok, nii lihtne oligi. Tänud sulle! Arvan, et võtan siis ise selle töö ette, kui kompressiooni mõõtja ka kohale jõuab.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 bar
argo kirjutas:Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
argo kirjutas:Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 barargo kirjutas:Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)
See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Snowhite kirjutas:argo kirjutas:Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus on suht kurb...
1 silinder 9 bar
2 silinder 11 bar
3 silinder 11,9 bar
4 silinder 10 barargo kirjutas:Kompressioon manuali järgi:
Minimum
1,350 kPa (13.5 kg/cm2 , 13.5 bar)
Standard
1,450 kPa (14.5 kg/cm2, 14.5 bar)
Maximum
1,500 kPa (15.0 kg/cm2, 15.0 bar)See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.
Kui panna silindrisse korgitäis õli saab välistada või kinnitada rõngaste kulumist. Kui rõhk tõuseb, rõngad kulunud. Kui rõhk ei muutu on asi klappides.
Re: Kuidas kompressiooni mõõta R4 mootoril?
Snowhite kirjutas:See on nii suur kõrvalekalle, et suhteliselt reaalne on mingi klapivahe vms täiesti paigast ära olemine.
Kas mootor oli enne töötav või pole juba kaua aega pauku teinud?
Kui reaalselt nii kulunud on, et kolmandik rõhku väljas, siis on ta "kohvi".
Aga üks asi veel, mida meeles pidada, et kui on väga kaua seisnud mootor, siis võiks pisut õli lasta silindrisse - tekitab tihendust ja aitab ka ringi ajada.
AVarik kirjutas:Kui panna silindrisse korgitäis õli saab välistada või kinnitada rõngaste kulumist. Kui rõhk tõuseb, rõngad kulunud. Kui rõhk ei muutu on asi klappides.
Mootor on alati iga hooaeg töötanud. Eelmine hooaeg panin tähele, et käivitamine on kuidagi vaevaline ja tahab pikalt käiamist saada. Ime ka pole, kui sellised näidud silindritest. Neljapäeval läheb Motodepoosse, siis ole näha kas utiili, või parandab midagi klapirgeguleerimine ja lasen teha ka karpade süngi. Vast saab mingiks ajaks asja.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.