Led H4

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #31 Postitas simp » 23 Mär 2018, 11:14



Selle tulega on nii, et taha on kirjutatud RHT(Right Hand Traffic), tootja kodulehel on kirjutatud RHT ja louis'e lehel on kirjutatud, et tegu on RHT tulega.

Tuleklaasil on aga kahjuks LHT märge.
truck_lite_arrow.jpg

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1160/6201/1008/MKM42_lisa1.pdf# kirjutas:5) lähitulelaternat, mis on ette nähtud ainult vasakpoolses liikluses kasutamiseks, on keelatud kasutada (vasakpoolses liikluses kasutatava laterna klaasile on lähitule tähise alla kantud nool, mille teravik on eest vaadates suunatud paremale);


aga kui vool taha panna ja vaadata kumbapidi valgusvihu lõige tegelikult on, siis on tegu tõesti RHT tulega. Markeering on lihtsalt vale peal.
truck_lite_cutoff.jpg


Kirjutasin poele, eks ole näha mis nad vastavad.
Viimati muutis simp, 23 Mär 2018, 14:03, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 185
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: ZZ-R600E -02, R1200R -17
Asukoht: Tallinn-Saue
Tänanud: 3 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #32 Postitas Jannes » 23 Mär 2018, 12:24

Kuna Sul on juba registreeritud masinale see paigaldatud, siis probleeme vast suuri ei tule? Kui just ülevaatusel huvi ei tunta...
A kui nt. Inglismaalt/Iirimaalt masin siia tuua ja sellele selline tuli peale panna, et masinat legaliseerida, siis esmases ülevaatuses sellega läbi ei lähe vist? S.t. vaadatakse ju märget klaasil, mitte tule reaalset toimimist?
Sui generis
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #33 Postitas simp » 23 Mär 2018, 13:58

pigem jah ülevaatuse teema. See LED'i ise paigaldamine on niikuinii piiripealne tegevus ja kui ülevaatajale veel selline suurepärane keeldumisvõimalus jätta, siis võib keeruliseks minna.

Vb saab selle noole sealt lihtsalt maha lihvida, aga ma ei tea kas klaasi kannatab niimoodi lihvida.

Aga positiivse poole pealt on ka pildilt näha, et ilus selge lõikejoon on ja tuli iseenesest on hea.

v00lik
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 2 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #34 Postitas v00lik » 23 Mär 2018, 19:12

Truck-Light LED laternale on Luxemburgis (E kõrval number 13) antud kaks tüübikinnitust. Sellele viitavad E-ringi kõrval kaks tüübikinnituse nn järjekorranumbrit - 13964 ja 13965.

Sõltuvalt tootedisainist võib samasse korpusesse olla võimalik paigaldada erinevaid komponente (hajutiklaas, reflektor, luup, lamp jne) ning seetõttu on tavaline, et tootjad märgivad hajutiklaasile tähised kõigi võimalike variantide kohta. Kui toode on selliselt tähistanud, siis tuleb paigaldada lisatähis iseloomustamaks konkreetse laterna komplektsust.

Tagasi tulles Truck-Light laterna juurde, siis on võimalik nii LHT ja RHT variant aga konkreetne latern on RHT (laterna tagaküljel lisatähis iseloomustamaks konkreetset laternat):
Pilt
Viimati muutis v00lik, 25 Mär 2018, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #35 Postitas simp » 23 Mär 2018, 21:08

Kohalikud tehnonõuded ütlevad kaudselt, et kui nool on peal, siis on keelatud kasutada.
5) lähitulelaternat, mis on ette nähtud ainult vasakpoolses liikluses kasutamiseks, on keelatud kasutada (vasakpoolses liikluses kasutatava laterna klaasile on lähitule tähise alla kantud nool, mille teravik on eest vaadates suunatud paremale);


Aga kui originaaltekst ette võtta, siis on suht konkreetselt öeldud, et noolega esituli vastab ainult LHT nõuetele.
4.3. For headlamps which function as main-beam and/or dipped-beam headlamps, the EEC component type-approval mark shall be supplemented by the following additional symbols:
4.3.1. a horizontal arrow below the rectangle pointing to the right of an observer facing the headlamp, i.e. to the side of the road on which the traffic moves, on headlamps meeting the requirements of left-hand traffic only;

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 31976L0761

Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.

ats30
Postitusi: 511
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 159 korda
Tänatud: 85 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #36 Postitas ats30 » 23 Mär 2018, 22:11

Dusterx kirjutas:PPS, mis kütusekulu võitu te loodate mootorrattaga saada, magnetiga elektritootmisel, kus pingeregulaator lühistab nigunii ülejäägi raami ning mida rohkem tarbid, seda kauem pingekas elutseb? Enamik mootorrattaid toodab koguaeg niipalju voolu, kui tuleb, erandiks mõned suured rattad, milledel autogenekad peal vms (bmw suurkolakad näiteks).


Kütusekulu võit on jah pisut naiivne. Samas kui on palju lisasid (lisatuled, rutskasoojendused, läpakas laadimas, soojendusvestid seljas ja mida kõike veel) pidevalt kasutuses siis ei pruugi geneka tootlikkusest piisata. Pingeregulaator püsib värskena aga aku kurnab vaikselt ära. Ilma lisadeta tõesti, hoiad küll valguse pealt voolu kokku aga pingekat kulub selle võrra rohkem. Ehk siis kui genekas on väga täpselt dimensioneeritud ja armastad kasutada palju elektrilisi lisavidinaid, on voolu tarbimise vähendamise eesmärgil halogeenide vahetamine LEDide vastu õigustatud.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3726
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 721 korda
Tänatud: 168 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #37 Postitas urmas66 » 24 Mär 2018, 21:08

simp kirjutas:Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.


Ma pole küll vaadanud tuledel markeeringut,aga paljudel autodel(VW,Audi,Skoda,Mersu jne) on osade luuptulega, halogeen ja xenon ning kõigi LED tuledega, käelisus auto menüüst vahetatav.
Äkki on ka siin see kuidagi vahetatav ja sellest tingituna ka kaks valikut klaasile kantud?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #38 Postitas simp » 24 Mär 2018, 21:35

urmas66 kirjutas:
simp kirjutas:Sisuliselt on ta kindlasti RHT, aga millega sa ÜV'l vastu vaidled, kui keerama hakatakse?
Äkki oskad viidata sellele, kust tüübikinnituse numbrite järgi dokumentatsiooni leiaks? Hea meelega näeks, et ma saan sellest teemast valesti aru.


Ma pole küll vaadanud tuledel markeeringut,aga paljudel autodel(VW,Audi,Skoda,Mersu jne) on osade luuptulega, halogeen ja xenon ning kõigi LED tuledega, käelisus auto menüüst vahetatav.
Äkki on ka siin see kuidagi vahetatav ja sellest tingituna ka kaks valikut klaasile kantud?

Sellisel juhul on teine märgis.

Low beam is adaptable for use on either side of the road (many projector lamps and older reflector high/low lamps)

v00lik
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 2 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #39 Postitas v00lik » 26 Mär 2018, 10:37

TruckLight latern omab niiöelda topelt tüübikinnitust, üks LHT (tüübikinnituse nr 13964) ja teine RHT (tüübikinnituse nr 13965). Laterna hajutiklaasil on mõlema variandi tähised:
Pilt
Konkreetse laterna variant on märgitud antud juhul tahaküljele (tüübikinnituse nr 13965), kust leiab lisaks andmed laterna võimsuse kohta (12/24 süsteemis) ja EMC (elektromagnetühilduvus) tüübikinnituse tähise.

Tegemist on äärmiselt tavalise laternate märgistamise viisiga.

Rasmusk
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #40 Postitas Rasmusk » 31 Mär 2018, 11:32

Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb

Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.

Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #41 Postitas simp » 31 Mär 2018, 13:11

v00lik kirjutas:TruckLight latern omab niiöelda topelt tüübikinnitust, üks LHT (tüübikinnituse nr 13964) ja teine RHT (tüübikinnituse nr 13965).
Tegemist on äärmiselt tavalise laternate märgistamise viisiga.


Tänan täpsustuse eest, ehk oskad ka viidata kust võiks leida tüübikinnitused nr 13964 ja 13965 kinnitamaks, et üks on LHT ja teine RHT?

Olen nüüd mõnda aega üritanud andmebaasi leida, kus need numbrid tüübikinnituse dokumentatsiooni välja tooksid.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3726
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 721 korda
Tänatud: 168 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #42 Postitas urmas66 » 31 Mär 2018, 14:07

Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb

Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.

Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.


Kust ostsid? Tunduvad asjalikud olevat.Ma küll huvitatud H7 ja H1 lampidest.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5110
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 556 korda
Tänatud: 482 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #43 Postitas Macintosh » 31 Mär 2018, 15:10

Spoiler:
Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.

On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 291
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #44 Postitas Ain » 31 Mär 2018, 15:54

Leidsin ühe enda Eesti tarnija laost sarnased Philipsi pirnid: Philips LED Retrofit H4 Premium. Soovituslik letikas peaks olema paarile ~192€ . Infoks annab, et eluiga 2000-5000 töötundi. Vibratsiooni ja löögikindel, õhkjahutus, arctic white 6000k, ip 65 standardile vastav valgusvihk, ei pimesta, 200% rohkem valgust võrreldes tavapirniga ja ei sobi tänavaliikluses kasutamiseks. Täpsemat spetsi ei ole...
Ja neid on siis H4 ja H7. On ka H8/H11/H16 mille soovituslik letikas on veits odavam 166€
CE peaks olema tähis et võib Euroopas turustada. Aga see ei tähenda veel seda et liikluses võiks kasutada. Selleks peaks vist mingi E tähis olema..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1365
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Re: Led H4

Lugemata postitus #45 Postitas simp » 31 Mär 2018, 17:43

Led mooduli(pirni) legaalselt kasutamiseks peab tulel MD märgis olema.

Rasmusk
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #46 Postitas Rasmusk » 31 Mär 2018, 18:51

urmas66 kirjutas:Kust ostsid? Tunduvad asjalikud olevat.Ma küll huvitatud H7 ja H1 lampidest.


Mina ostsin ikka rahvusvahelisest kaubandusest :) Ehk siis Ebay oli abiks.

Macintosh kirjutas:On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?


Ei ole, aga kui ükskord ilmad mõistlikuks lähevad ja ratas talvekorterist jälle väljas on, eks siis mõõdan ära. Ampertangid selle jaoks täitsa olemas.

red buell
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #47 Postitas red buell » 01 Apr 2018, 22:10

Macintosh kirjutas:
Spoiler:
Rasmusk kirjutas:Kasutan sellist toodet: https://www.philips.com.ph/c-p/12953BWX ... light-bulb
Tulemus ülihea. Usaldan tootjat ja on näha, et valgusvihk jms on kõik väga kvaliteetne ja ei pimesta.
Ülevaatusel tõenäoliselt siiski sellega läbi ei saaks, kuigi tootel on CE märgis olemas.

On sul aimu, palju sellise pirni voolutarve on?


Mingitel andmetel 24W ehk siis olenevalt pingest umbes 1,7 A
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3726
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 721 korda
Tänatud: 168 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #48 Postitas urmas66 » 02 Apr 2018, 11:35

Rasmus ,mis hinnaga sa omale need ostid,tundub,et alla 130-140€ ei leia neid?
H1 vist polegi olemas ,on H4 ja H7 .
Ain kes eestis nendega kaupleb? Ma pean silma maaletoojat või hulgimüüjat?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

v00lik
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 2 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #49 Postitas v00lik » 02 Apr 2018, 12:19

Laternatel ja lampidel ei oma CE-vastavusmärgis Euroopas mingit tähendust. CE-vastavusmärgise reegel on, et see kinnitatakse ainult nendele toodetele, millele märgise kinnitamine on ette nähtud konkreetsete ühenduse ühtlustamise õigusaktidega, ning seda ei kinnitata teistele toodetele.

Laternate ja lampide puhul kehtib lause lõpp "seda ei kinnitata teistele toodetele", sest laternatele ja lampidele kehtivad nn tüübikinnituse nõuded ja seal on nõutud 'ringi sees E' tähistus.

Ühelgi H4 LED-lambil ei ole tüübikinnituse tähist (ringi sees E), sest H4 nõuded on vaid halogeenlahenduste jaoks. Vältimaks väärpaigaldamist on igale halogeenlambilambi tüübile (H1, H4, H7 jne) kindlaks määratud üks ja kordumatud sokli tüüp. Hübriidlahendused (LED valgusallikas ja H4 sokkel) on aga välja töötatud eesmärgiga paigaldada lamp sinna, kuhu pole ettenähtud. Seega kõik nn hübriidlambid on Euroopa piires illegaalsed.

Kui keegi soovib legaalseid LED-lahendusi rattale, siis tuleb pilgud pöörata eelpool viidatud TruckLight'iga analoogiliste terviklahenduste poole. :bsmile:

Rasmusk
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #50 Postitas Rasmusk » 02 Apr 2018, 18:53

urmas66 kirjutas:Rasmus ,mis hinnaga sa omale need ostid,tundub,et alla 130-140€ ei leia neid?


Ostsin Ebayst ja maksin suti üle 200€.

v00lik kirjutas:Laternatel ja lampidel ei oma CE-vastavusmärgis Euroopas mingit tähendust. CE-vastavusmärgise reegel on, et see kinnitatakse ainult nendele toodetele, millele märgise kinnitamine on ette nähtud konkreetsete ühenduse ühtlustamise õigusaktidega, ning seda ei kinnitata teistele toodetele.

Laternate ja lampide puhul kehtib lause lõpp "seda ei kinnitata teistele toodetele", sest laternatele ja lampidele kehtivad nn tüübikinnituse nõuded ja seal on nõutud 'ringi sees E' tähistus.

Ühelgi H4 LED-lambil ei ole tüübikinnituse tähist (ringi sees E), sest H4 nõuded on vaid halogeenlahenduste jaoks. Vältimaks väärpaigaldamist on igale halogeenlambilambi tüübile (H1, H4, H7 jne) kindlaks määratud üks ja kordumatud sokli tüüp. Hübriidlahendused (LED valgusallikas ja H4 sokkel) on aga välja töötatud eesmärgiga paigaldada lamp sinna, kuhu pole ettenähtud. Seega kõik nn hübriidlambid on Euroopa piires illegaalsed.

Kui keegi soovib legaalseid LED-lahendusi rattale, siis tuleb pilgud pöörata eelpool viidatud TruckLight'iga analoogiliste terviklahenduste poole. :bsmile:


Tundub reaalne. Samas võtan suvalise tootja H4 halogeenlambi näppude vahele ja no ei näe mitte ühtegi E-tähist lambi peal. Seega tüübikinnituse tähist pole. Illegaalne? Ometigi müüakse ja kasutatakse ja tõenäoliselt ei virise keegi kah, sest on halogeen.

Mina sõidan oma illegaalsete LED-idega edasi. Tegemist on kvaliteetse asjaga. Teisi juhte ei pimesta. Endal on hea sõita. Mulle sobib. Teistele sobib.
Kasutaja avatar

jasest
Postitusi: 17
Liitunud: 05 Juun 2014, 20:56
Tsikkel: Yamaha FZ6-n

Re: Led H4

Lugemata postitus #51 Postitas jasest » 24 Apr 2018, 17:17

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1576
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Led H4

Lugemata postitus #52 Postitas ranel » 25 Juul 2018, 22:24

https://www.banggood.com/H4-32W-3000LM- ... 06317.html

Selline kestis mul sutsu üle 6000km. Millal ta tegelikult katki läks, seda ma ei teagi. Anyway, üks plastikust kõrv murdus ära ja enam korralikult pesas sees ei istu. Lisaks jube rõve on seda pessa toppida. Lähituled on 18W/kaugtuled 21W. Seda siis reaalselt mõõdetud.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist