zx9r mootori viga?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
zx9r mootori viga?
Tere, ma ei ole motika remondimees ja seega tean vähe asjadest mis seal paagi all toimuvad. niiet ma küsin siin siis, ehk keegi teab.
Võtsin ratta välja ühest garaazist, kus ta oli seisnud 3 ja peale aastat. eelnevalt oli sellega sõidetud ringrada ja niisama lubadeta paugutatud. siis pandi see külili ja garaazi ära. aga viga, mida ma kirjeldan oli juba enne külilipanekut.
esiteks on see et enne kui 2 pulka temperatuurinäidikul peal ei ole, siis ta ei tee üldse koostööd, ja sureb välja näiteks pidurdades. tavaliselt lasen toorega soojeneda (muidu sureb välja) ja siis 2 pulka ees, siis on töövalmis.
teiseks on see, et kui kiirendada aeglaselt, siis tundub nagu kõik oleks korras. aga kui keskmiselt või kõvasti rulli keerata siis teeb sellist häält: "TRRRRRRRRRRRRRRRR" madalalt (natuke nagu v2 hääl) ja tunne on nagu jõudu ei oleks. või vähemalt ei ole jõudu nii nagu 900sel peaks olema. ja mul on tunne et bensiini võtab ka rohkem kui peaks. hiljuti juhtus veel häbilugu, et bensiin sai otsa, ja pärast seda janti hakkas ta seda TRRRRRRRRRRRRR laadset häält tegema tihemini kui enne. nüüd nagu teeb koguaeg. nagu alguses pärast garaazist võtmist. vahepeal see nagu taandus, ja vahepeal sai vahetatud ära ka nõelad (dynojet stage 1) ja siis tundus et on enamvähem okei. aga nüüd jälle tagasi see TRRRRR värgendus.
nüüd ma ei tea kas ta jookseb 2 silindri peal, või 3? või 4, aga midagi muud on pekkis. kui kellegil on aimu, andke teada.
Re: zx9r mootori viga?
Kas küünlaid ja õhu/kütusefiltrit oled kontrollinud? Karpades mingit jama polnud sees?
Peale külilikäimist võis ka mõni vaakum vms voolik lahti tulla, kontrolli ka need üle. Kas kohapeal seistes, kui mootor soe on läheb normaalselt pöördesse?
Re: zx9r mootori viga?
pöördesse nagu läheb jah normaalselt kui kohapeal ja soe, ei saa kurta. karpades ei olnud jama, visuaalsel hinnangul. aga see jama oli väidetavalt juba enne kukkumist mingi 4 aastat tagasi. küünlaid pole kontrollinud aga nüüüd mõeldes oleks pidanud sellest ilmselt alustama.
Re: zx9r mootori viga?
Mõõda mootori silindrites kompressioon kah ära, kui juba küünlaid maha võtad. Mul Yamaha kah ei käinud ja alustasin lihtsamatest asjadest aga viga oli küünaldest väga kaugel. Lihtsalt sisselaske klapid ei pidanud...
Re: zx9r mootori viga?
vahetasin bensufiltri ära, sest tundus et see puterdamine on kogu pöörete ulatuses nagu. ainult kui aeglaselt kiirendada siis ei tee. tundus et võibolla see umbes, et ei saa kütet peale. aga ei.. see ei teinud mingit vahet.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: zx9r mootori viga?
Ujuki tasemed normis. Kui kütuse tase karpas liiga madal imeb pööretel rokem välja kui peale jõuab tulla?
Re: zx9r mootori viga?
lextastic kirjutas:esiteks on see et enne kui 2 pulka temperatuurinäidikul peal ei ole, siis ta ei tee üldse koostööd, ja sureb välja näiteks pidurdades. tavaliselt lasen toorega soojeneda (muidu sureb välja) ja siis 2 pulka ees, siis on töövalmis.
Niimoodi karpaga mootori puhul käibki ju? Et käivitad toorega ja siis jupikaupa lükkad seda maha, kuni mootor soe on. Või sain ma millestki valesti aru?
Seda "kõrisevat häält" tegi mul YZF-750R siis, kui ma üritasin hoogsamalt kiirendada "powerbandist väljaspool" ehk näiteks liiga kõrge käiguga liiga madalatelt pööretelt. See oli üks põhjus, miks ma ta lõpuks maha müüsingi, kuna minu ja tema arvamus sellest, milliste pööretega sõita tuleks, natuke liiga kardinaalselt lahku läksid.
Re: zx9r mootori viga?
Hm. A see kõrisemine ei tundu nagu normaalne. Ma ei tea siis. Peaks sõitma paar tuhat pööret rohkem kui muidu ?
ei ta ikka teeb seda isegi kõrgemate pöörete peal kui rohkem kui 3 mm rulli keerata..
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
- Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
- Asukoht: Tln -> Mustamäe
- Kontakt:
Re: zx9r mootori viga?
On karbussid sünkroniseeritud ka ning vaakumvoolikud korrektselt peal?
Ning karpa kummimembraanid (kui seal on), et terved ning ilusti õiges asendis.
Re: zx9r mootori viga?
ma omast arust mainisin neile et sünkigu ära ka kui nõelad ära vahetavad, ei saa pead anda kas tegid seda. voolikute kohta ei tea öelda. üldiselt tundub et tuleks lihtsalt lahti võtta ja tagasi kokku panna.. viga võib olla igal pool
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: zx9r mootori viga?
Bensu pump? Mis surve on?
Re: zx9r mootori viga?
jälle jään vastuse võlgu, aga pean need asjad kõik meeles ja esimesel võimalusel tegelen nendega tänud info eest.
Re: zx9r mootori viga?
lextastic kirjutas:ma omast arust mainisin neile et sünkigu ära ka kui nõelad ära vahetavad, ei saa pead anda kas tegid seda.
Miks sinna tagasi ei vii kus tehti?
Re: zx9r mootori viga?
ei ole seda raha koguaeg pilduda ka siia sinna. enamjaolt läheb see ikkagi notarite tasku ja pahtli peale
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.