1. leht 1-st

Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 21 Juul 2014, 13:50
Postitas Marlof

Tere. Rattaks on 97 1200.ne bandit. Mureks on suur kütusekulu - keskmine 10 ja seda täitsa tavalise sõidustiili juures. Õlid, filtrid ja küünlad on vahetatud. Mootor muidu töötab laitmatult nii tühikäigul, kui pöördesse ajades. Paigaldatud on Sebring twister summuti, kas see võib tõesti kütusekulu 3 l tõsta? Või on vajalik karpasi sünkida, kui nii siis äkki on kellelgi kedagi pädevat soovitada, kes asja ette vōtaks ja kirvest selga ei lööks. Tänud.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 21 Juul 2014, 13:55
Postitas yeekim

Süngist väljas karpad ei anna +3l!
Siis peaksid siibrid niiiiiii mööda olema, et seda oleks ka mootori töös kuulda.
Sportsumps? Kas veel midagi modifitseeritud: õhufilter, ülekanne...?

edu


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 21 Juul 2014, 14:46
Postitas AzA

Segu äkki lihtsalt pisut rikas, aga see peaks ka tunda andma.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 21 Juul 2014, 16:00
Postitas AVarik

Bandit 1200'l on Mikuni karpad millel kuluvad ära nõela pesad....kuluvad ovaalseks üles alla liikumisest. (Emulsion tubes inglise keeles)
http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html

Ja muidugi, kas on karpad paika timmitud summuti jaoks ? Äkki on sport õhufilter ka veel ?
Minu oma võttis 6.5 mnt peal, kui ma enam vähem paika timmisin karpad.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 21 Juul 2014, 16:45
Postitas cossie

sünkroonist nii mööda ei saa olla, siis ta ei käiks üldse normaalselt. Asi on ikka karpades, kas tagasõitjad bensuhaisu üle ei kurda? kas musta ei löö summutist? Karpas on miskit kulunud või on äkki stage3 düüsid ja koonused küljes, siis pidi jubedalt neelama hakkama. Mul stage1, vaba väljalase ja airbox mod, keskmine kulu 6-7


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 22 Juul 2014, 15:23
Postitas Marlof
yeekim kirjutas:

Süngist väljas karpad ei anna +3l!
Siis peaksid siibrid niiiiiii mööda olema, et seda oleks ka mootori töös kuulda.
Sportsumps? Kas veel midagi modifitseeritud: õhufilter, ülekanne...?

edu

Midagi muud moditud pole, kõik tehase seades, ainult sportpütt.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 22 Juul 2014, 15:58
Postitas cossie

No siis võid algatuseks lihtsalt ära puhastada. Ja kui see ei aita siis uued kaevud, nõelad ja rem komplektid veel ujukinõeladele ning uued tihendid


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 30 Dets 2018, 22:19
Postitas Kiks

Tere,

Vana teema uuendus. Võimalik, et rumalate küsimuste rubriiki, kuid küsin ikkagi.
Küsimus lühidalt: Kas karpade puhastus ilma sünkroniseerimise vajaduseta on OK.
Küsimus pikemalt koos taustaga. Ratas zr7 ja probleemiks kuumalt mitte käivitumine (üldjuhul) - külmalt probleemi ei ole, aku hoiab pinget ja laadimispinge ok, jne...
Kuna teemaks on sünkroniseerimine, siis vaatamata tõsiasjale, et karpad on saanud 2 aastat tagasi kontrolli ja reguleerimist ja peale seda on läbitud u 190km, siis tekkis tahe karpade hingeeluga ise tutvust teha. Kui ennem, kui küüneviha sisse ajan küsin, kas karpade puhastamine ilma hilisema sünkroniseerimiseta on OK või mitte. Või on liialt palju asju, mis saab paigast ära minna ja sünk on vajalik ja siis tuleb ikkagi ratas kokku lapata ja sünkima minna?
PS. eesmärk ei ole kulude optimeerimine, kuid loomkatseteks on lihtsamaidki asju, nt. muruniiduk. Lohutuseks: Kui ikka mõistus lõppeb, siis on ämber koos kõikide juppidega ja remondikoht viimane lahendus :-) .


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 31 Dets 2018, 09:52
Postitas grahv
Kiks kirjutas: 30 Dets 2018, 22:19

Küsimus lühidalt: Kas karpade puhastus ilma sünkroniseerimise vajaduseta on OK.

Sünkimise vajaduse näitab mõõtmine. Aga võid muidugi puhastada ilma sünkimata - kui puhastuse käigus karpasid üksteisest ei lahuta ja sünk-kruve ei näpi, siis ju jääb kõik endiseks... Kui siiani töötas mootor ühtlaselt, eks siis võid eeldada, et sünk on enamvähem paigas. Ja mitte ainult ei puhasta vaid kontrollid ka membraanid, nõelklapid, tasemed ja tühikäigu segukruvide asendid. Tooreklapid kah kui eelnevast väheks jääb. Noja esimesel korral võiks veel vaadata, mis düüsid sees on - originaalmõõdus, või on keegi miskit muud pannud. Ple seal keerulist midagi!

G


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 31 Dets 2018, 09:59
Postitas Kauri

See kuumalt mittekäivitumine pigem viitaks klapivahede kontrollimise vajalikkusele.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 31 Dets 2018, 13:21
Postitas StreetMoto

Kuumaga mittekäivitumine viitab pigem lahti jäävatele klappidele, sest sooja toimub paisumine ja kui klapivahed on liiga väikesed (nagu selle mootori puhul enamasti juhtub), siis jäävad soojana klapid avatuks.

Enne kui ZR-7 karpade kallale ja sünkimise ideele minna tulekski üle vaadata klapivahed. Selle mootori tüüphädaks on aja jooksul ära kaduvad klapivahed, mis tähendab, et mingid klapid on kogu aeg lahti ja ükski sünkimine asja ei lahenda. Paraku on lugu selline, et kui tahta asi päriselt korda saada, siis olematud klapivahed põhjustavad ka klapipesade tahmamise ja klapid suure tõenäosusega enam ei pea. See kokkuvõttes viib plokikaane remondini, mida selle ratta turuväärtuse juures enamasti ette ei taheta võtta.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 31 Dets 2018, 13:58
Postitas Kiks

Klapivahed on kontrollitud ja reguleeritud 190km tagasi (jah - paar aastat on selle rattaga vähe sõidetud)
Düüside mõõdu kontroll on hea tähelepanek. Puudub info, kas sellist asja viimati tehti või mitte.
Seega tuleb manuaalid karpade osas üle lugeda ja käed külge panna. Kui enne seda kütuse süsteemi puhastus ja kontroll ning 98-ga (ilma bio sodita) katseid teha.


Re: Karpade sünkroniseerimine

Postitatud: 31 Dets 2018, 14:53
Postitas Sciev

Kahjuks ei saa öelda, et kõikide tanklate 98 ilma selle biosodita oleks. Ühest teisest foorumis sel teemal räägitud ja info välja pandud: https://imagizer.imageshack.com/v2/q90/923/kZnryF.jpg