Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Dina
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Juun 2014, 22:52
Tsikkel: Suzuki GSX-R600 K2

Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas Dina » 23 Juul 2014, 00:39

Tere motohuvilised
Probleem nimelt selles et tsikkel 2 aastat seisnud
Nüüd otsustasin käima panna,aku peale ja starterit ja käis..tanklast värske bensiin peale ja töötas , kuid paarisaja km pärast hakkas pihta : kiirendamise pealt poob,nagu ei saaks kätte,vöi ei saaks õhku...töötaks nagu 3 silindriga.Koguaeg nii ei tee,kui sujuvalt kiirendada siis läheb puhtalt aga kui pöhja keerata siis tunned kuidas hakkab pooma ja pöördesse ka ei lähe,ka sidur all olles mitte,körgel pöördel hakkab pooma
Erinevaid bensiine proovinud,kuna algul arvasin et sain halba kütust
Et mis seda põhjustada vöib,vaatasin self diagnostiga et TPS märk on üleval mitte keskel
Küünlad vanad iridiumid (tunduvad vähemalt korralikud),õhufilter vana,kuid ilma õhukopsikuta ta ka ei töötand.
bensupaak on seest puhas,ilma rooste puruta jne. Väike filter ka ära puhastatud
Ise arvasin ehk mingi lisaõhu,vaegõhu,vaakumi teema ?
FI koode ei anna ehk siis andurid vöib vast välistada
Ehk leidub soovitusi? :bsmile:


Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 452
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas kristjan128 » 23 Juul 2014, 11:15

Alustuseks võikski tps-i paika keerata. Kütusepumba korpuses on peenfilter, äkki too ka umbes?

Teema algataja
Dina
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Juun 2014, 22:52
Tsikkel: Suzuki GSX-R600 K2

Re: Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas Dina » 23 Juul 2014, 15:14

Vötsin pumba ja korpuse laiali...ei vöta mu pea kuidas seda puhastada...tean kus filter on aga kuidas puhastada seda ei tea

DiMs
Postitusi: 121
Liitunud: 30 Aug 2007, 15:46
Kontakt:

Re: Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas DiMs » 23 Juul 2014, 15:53

Mul oli sama probleem aga 600K4-ga. Minu puhul põles FI tuli (viga C28, STVA). Asi oli selles, et ülemised õhuklapid jäid kinni ja tsikkel ei läinud pöördesse rohkem kui 9000rpm.
Kasutaja avatar

wild
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Apr 2007, 14:52
Tsikkel: honda vfr 800 v-tec.
Asukoht: viljandi.

Re: Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas wild » 28 Juul 2014, 00:06

pole seal puhastamises keerulist midagi.täna just endaomal tegin.mul kah K2 600.soovitan netist remondijuhise alla tõmmatta.saab palju lihtsamalt ei pea midagi leiutama.endaoma veel ei poonud aga jõnksutas stab kiirusega sõites.filter oli tõsi umbes.värvipuru,roostet,karvu ja paar kanasulge.suruõhuga filter puhtaks ja sai väga hea.u 1h tööd ja asi korras.laksust läheb käima ja väänet madalatel pööretel tuli kõvasti juurde.suzuki remondijuhis mis tahes aasta ja kubatuuriga rattale täiesti vabalt saada.
ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel jõuab lennata.
Kasutaja avatar

jyrxxx
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
Asukoht: Saue

Re: Gsx-r 600 k2 - poob gaasi järsult pöhja keerates

Lugemata postitus Postitas jyrxxx » 28 Juul 2014, 21:19

Minu kasutatud "tehnoloogia" oli järgmine: Võtsin pumba paagiküljest ära koos kogu kupatusega, siis kiskusin selle laiali, jämefilter kyljest, pump ise kogu süsteemilt küljest, sis jäi kätte see plastik kobakas kus peenfilter sees on. Ühendasin pumbale voolikujupi kylge, ning teise otsa panin selle mustale kobakale(filtrile) külge (mitte sinna auku kuhu pump ise muidu käis, vaid sinna kust kytus pärast filtrit väljub, vastasel korral suruksid saasta lihtsalt filtrisse kinni mitte sealt välja). Valasin topsikusse benssu, torkasin sinna pumba sisse ning aku pealt pumbale vool peale, pumpas ilusti sellest filtrist läbi, ja no see bena mis sealt alguses välja tuli oli ikka konkreetselt musta värvi... Jätkasin tegevust kuni tuli ainult puhas bensiin (yhe suraka lasin veel lahustit ka läbi sealt). :bsmile: Voolikuks kasutasin veneaegse rehvipumba voolikut, mille kuskilt garaažinurgast leidsin, sobis väga hästi :bsmile:
Keep the paint up, and the rubber down!
Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”