Mootoriea pikendamise vedelik

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Minu rattal näteks on mootori poolel sihuke nähtus, et kui panen sisse Motorexi top speed õli, siis tuleb välja päris mustana pärast 5h. Samas kui panen Honda spets üli kallit kraami, siis on märksa puhtam õli.




petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas petz »

sandman1111 kirjutas:

Minu rattal näteks on mootori poolel sihuke nähtus, et kui panen sisse Motorexi top speed õli, siis tuleb välja päris mustana pärast 5h. Samas kui panen Honda spets üli kallit kraami, siis on märksa puhtam õli.

..järelikult on top speed parem õli, st võtab mustuse ja sodi mootorist kaasa ja toimetab filtrisse ega lase sel ladestuda karteri seintele


meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas meier »

Käib küll vist huumori teema alla, (aga usutavasti on neil lisanditel mingi ajutine efekt siiski olmas)

Bussijuhid on rääkinud, et lähed pühid bussi tagatuled ja klaasid puhtaks ning peale seda on kohe tunne, et palju paremini hakkas riistapuu tööle...

:bsmile:

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC


will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 381 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas will111 »

Pontus, kui see sinu mainitud lisand tõepoolest hõõrdetakistust mootoris vähendab, siis peab see olema tunda ka küttekulus. võibolla mitte väga suurelt, aga mingil määral kindlasti!
samuti peaks sel juhul käigukast toimetama tuntavalt paremini ja vaiksemalt käiguvahetusel.

kas sellised asjad on siis märgata ka?


KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Piipz kirjutas:

Kui võtan firma, kes teeb Xado või X-1R vedelikku ja võrdlen näiteks suurkontserniga, BP või Castrol, Statoil jne, siis on kummaline, et ükski neist pole võtnud kätte ja ostnud mõnda "targa vedeliku" tootjat lihtsalt ära, et enda õli paremaks teha.
Mina järeldan siit hoopis seda, et need vedelikud on kõik juba suurtootjate poolt ära katsetatud ja jõutud järeldusele, et on lihtsalt raharaiskamine.
Umbes nagu vitamiinitabletid inimestele, räägivad, et on kasulik, kuid reaalselt sa ei tea, kas sul hakkas tableti söömisest parem või on lihtsalt hea tuju.

Ma ei usu, et ükski suurkontsern pingutaks tavakasutusse mingi väga hea asja tegemise nimel. Pigem pingutavad mingisugusegi veel vastuvõetava kvaliteedi saamiseks võimalikult madala omahinnaga, et seda siis maha müüa võimalikult kalli(mida turg kuidagimoodi veel kannatab) hinnaga. See muidugi ei tähend, et neil puuduksid teadmised vajadusel head asja teha.

Miskis autoajakirjas kunagi Saaremaa mehed testisid baslõbinaid. Vist Xado oli. Tegid oma protsetuurid sellega ja siis sõitsid 50 km ilma õlita, vist oli 05. Peale seda panid õli tagasi mõõtsid mootori parameetreid ja ei täheldanud muutuseid halvema poole. Midagi see mögin teeb. Ise ei kasuta. Teadmata on mida ratta siduriga teeb. midag head kindlasti mitte.

Ärge uskuge ka esinduses tänapäeval antavaid hooldusvälpasid. Transiti kaubikul 50 tonni, tojoota hiiluxil 30. :shock: Mille arvelt? Samad mootorid ca 5 aastat tagasi välbad poole lühemad. Lõpuks jõudis aamservi soovitus ka sinna kanti, et meie kliimas ja sihtotstarbelisel kasutusel võiks ca 15 tagast hiiluxil ikka vahetada. Kui taha ise pikalt sõita sellega jne..
Siis veel reklaamitakse 5 aastat hooldus tasuta. Keskmine autoomanik käibki 3 korda õli vahetamas selle välbaga. Kõik õnnelikud. :evil:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas mella »

Neid teste on igasuguseid tehtud. Kunagi ammu näidati tesi Mobil1-ga, mis sigulli mootorist välja lasti ja siis ilma õlita lasti tund aega tõstuki peal käia. Karteripõhja all polnud.
Ja siis oli kusagil test, kus mingi suva õli oli sees olnud ja sigull ka mitukümmend km sõitis ilma õlita.

KKKKKK kirjutas:

Tegid oma protsetuurid sellega ja siis sõitsid 50 km ilma õlita, vist oli 05. Peale seda panid õli tagasi mõõtsid mootori parameetreid ja ei täheldanud muutuseid halvema poole. Midagi see mögin teeb. Ise ei kasuta. Teadmata on mida ratta siduriga teeb. midag head kindlasti mitte.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Xadost rääkides,
Kunagi omades suzuki GSX-F 1100 mudelit oli vaja välja vahetada esiratta laagrid. Üks laager oli sela normaalse saadavusega ja teine miski eri mõõt mille eest Ramo küsis tollal tublisti üle 800-. eegu. Laager ise oli sõna otseses mõttes utiil.Lärmas ja takerdus. Sai ostetud ka siis seda imemääret Lasnamäelt, oli selline tuubis ja punast värvi nagu värske kirsimoos. Lõhnas nii, et terve päeva töökojas istununa tekkis tõsine dilemma, kas panna laagrisse või lutsutada enesele sisse nagu omaaegsed Kosmose marmelaadid.
Ühesõnaga, laager välja, korralikult puhtaks pestud - peale mida tekkis juba väga suur kahtlus tolle edasises eksistentsis. Aga noh, raha sai raisatud ja sisse sai see laager ka määritud. Enne paigaldust treenisin seda laagrit veel mingi akutrelli ja auto tubelessventiili komboga näpuvahel ca 30 minutit, aegajalt määret imevähe juurde ajades ja laagri pöörlemissuunda muutes. Miskit nagu muutus ja miskit ei muutunud ka.
Sai siis käega löödud ja kogu see kompott kokku tagasi lapatud. Peale 15 000 juhtus üks korralik avarii millest ise miskit ei mäleta ja ratas läks mahakandmisele. Ratta osandamisel selgus, et laager mille olin vahetanud uue vastu, oli kergete kulumisjälgedega, samas too Xadoga töödeldud laager tundus olema nii uueväärne kui veel olla võimalik. Kogu laagri tööpind oli kaetud tumeda läikiva kihiga ja mitte ühtegi märki ei ülemäärasest lõtkumisest ega takerdumisest.
Minu silmis on nüüd kaks võimalust. Kas keegi ahv vahetas selle laagri ära kui ma mäluaugus olin peale avariid, või see möks tõesti töötab. Ma ise usun viimast.

X1R, peale selle mögina lisamist sõbra Dneprisse ja oma Ural tüüpi sitaloksutajasse, kadus igasugune vajadus klapivahesid torkida ja võidelda kolonnisõitudes ülekuumenemisega. Auto roolivõimendi pump jäi ka vaikseks ja töötab juba 8 aastat samas vaimus edasi.
Mine ja võta kinni.

PS. Kes kunagi juhtus rohkem liikuma mööda messe, siis Motorexil näidati seda X1R toimeainet päris mitmel korral. Tegu oli võllile paigaldatud laagrisaalega mis ujus kolmandiku osas õlis. Sinna saalele toetus kangi põhimõttel terasest koonus. Konstruktsioon oli ehitatud nii, et õlale sai lisada kaaluvihte ja seega suurendada koormust koonuse ja laagrisaale vahel.
Tavaõliga hakkas saale koonusest metalli rebima juba 1,5 kilose raskusega.
Pind puhastati metallijääkidest lihvimise teel, õlianum valati tühjaks ja puhastati samuti. Seejärel võeti SAMAST kanistrist õli ja lisati sinna kaks kolm tilka X1R, ehk protsendiliselt ca 3%. Peale seda lasti see kaadervärk uuesti käima ja peale 12 kilo lisamist pidid mehed hakkama agregaati laual toestama, kuna õlale lisatud raskus tahtis masina uperkuuti viia. Ja esimesed märgid metallide omavahelisest hõõrdumisest tekkisid alles 13,5 kilo juures!
Nägin ise seda pealt erinevatel aastatel ja korduvalt, seega õli oli sama ja kogu protsess oli sama kogu aja. Õliks 10W40 Teboil.

Kauri


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Peaks ketile seda andma proovida. Saab kohe näha tulemust, kuna hetkel ma küll peale igat sõitu nõksa pean pingutama.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ei komentaari.http://www.tehnikamaailm.ee/kilpla-mehed-ei-vasi/ Tegelt komentaarin kyll-sexpoes müüakse nokupikendajaid kah. :bsmile:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Maaks »

franz125 kirjutas:

Ei komentaari.http://www.tehnikamaailm.ee/kilpla-mehed-ei-vasi/ Tegelt komentaarin kyll-sexpoes müüakse nokupikendajaid kah. :bsmile:

Samasse auku test, kui Autolehe suviste klaasipesuvedelike/putukaeemaldajate test - võitjaks osutus kõige suurem pudel kõige odavamat vedelikku, sest kõik pesid samamoodi sitasti aga per liiter oli võitja kõige odavam :lol:
Aga positiivse poole pealt on ju ilusti välja toodud, et ei tee ka midagi hullemaks :mrgreen:
Tegelikult ei maksa alahinnata inimeste usku - ajaloost on palju fakte, kui inimesed on haigustest paranenud platseebot tarbides.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas mella »

Millises numbris see test oli?
Viimases putukaeemaldajate testis (viimase kuu jooksul ilmunud lehest) võitis kindlasti kõige väiksemas taaras kõige kallim aine.

Maaks kirjutas:

Samasse auku test, kui Autolehe suviste klaasipesuvedelike/putukaeemaldajate test - võitjaks osutus kõige suurem pudel kõige odavamat vedelikku, sest kõik pesid samamoodi sitasti aga per liiter oli võitja kõige odavam :lol:

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Maaks »

mella kirjutas:

Millises numbris see test oli?
Viimases putukaeemaldajate testis (viimase kuu jooksul ilmunud lehest) võitis kindlasti kõige väiksemas taaras kõige kallim aine.

Arvan, et see oli mõnes eelmise aasta numbris, ma jaanuarist katkestasin enda tellimuse ära, kuna ei jõudnud lugemisega järgi :D

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Romka »

On keegi saanud vinguva diffri mingi lisandiga vaiksemaks? Banaanikoored ja peenike saepuru pidid toimima aga tahaks midagi muud proovida.

Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Allarr »

Tort kirjutas:
Maaks kirjutas:

Keret olen pidanud paar korda keevituse ja tõmbneetidega järgi aitama, ratastele sisse uusi pukse tegema, väntvõlli otstes kiilusid olen vahetanud aga mootor kestab vist veel 10a :roll:

See ongi Addinoli süü. Kuna tegu on allapoole arvestust kehva õliga, siis mootoris tekib liigne vibratsioon ja kere laguneb ära ümbert. Mulle üks tuttav Castroli müüja rääkis :wink:

See tuttav Castroli müüja oli ilmselt naisterahvas ja rääkis seda sulle saunas... :mrgreen:
Oma 524td-ga triikisin 9 aastat Addinoliga. Ja mitte mingeid probleeme :D

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

No aga see oli siis rohkem mootori, kui Addinoli viga, kuna 2,4 TD ongi Bumeri kõige lollikindlam mootor :) Proovinud ei ole, aga kuulujuttude põhjal töötab edukalt isegi toiduõliga :)

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Tea miks nende plokikaasi siis kõik töökojad täis on.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Töökojad on täis 525tds plokikaasi. Ehituselt täpselt sama asi, aga materjaliga on midagi nihu läinud. Nukad ei kesta sugugi ja vahet pole mis õliga sõidad. :ner:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Margusxx kirjutas:

Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.

Ehk siis midagi sellist:
Pilt

Kes on see organisatsioon, kes viib läbi teste ja ütleb, et see õli on OK ja see teine mitte?

Kui nüüd rääkida õlist, siis tema tähtsam tegur on olemasolu-ülejäänud on juba teisejärguline!

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

yeekim kirjutas:
Margusxx kirjutas:

Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.

Ehk siis midagi sellist:
Pilt

Kes on see organisatsioon, kes viib läbi teste ja ütleb, et see õli on OK ja see teine mitte?

Kui nüüd rääkida õlist, siis tema tähtsam tegur on olemasolu-ülejäänud on juba teisejärguline!

edu

Uuri veidike iso sertide kohta ja ka selle kohta kuidas neid saadakse ja kui tihti inspekteeritakse. Põhimõte on jah sama mis viisnurgal, aga unustad, et sellest ajast on ligi 30 aastat möödas ja maailm on muutunud.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas citikas »

Uus õli vastab alati normidele. Erinevus on õli elueas, osad õlid saastuvad kiiremini osad aeglasemalt. Aga nendest keemiatest ei oska midagi arvata. Parim elueapikendaja on korralik hooldus, pigem tihedamalt kui tootjatehas ette näeb.

Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 319
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas wicked »

korra elus, mõned aastad tagasi, olen sellist jama autol kasutanud ning sellest kujunes välja mootori eluea lühendamise vedelik. järgmist õlivahetust mootor ei näinudki.
nimelt karteri põhja oli tekkinud mingi imelik paks ollus ning tänu sellele jooksid mõlemad nukid kannudes kinni.
kui mälu mind ei peta, oli tegemist Kleen-flo tootega.


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Usun, et korras mootoril parem õlivahetus teha 1000 km enne kui 1000 pärast välpa. Neid võhikuid nähtud küll, kes õlivahetuse on autolt võlgu võtnud ja pärast ups, kahjud meeletud. Määrdeomadusi parandavat keemiat tõesti on, kuid siiski mingit imeollust pole olemas, mis 10 euriga 1000 eurise remondi ära teeb-surnud hobust ei ärata.

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas pühak »

Romka: kirjutas:

On keegi saanud vinguva diffri mingi lisandiga vaiksemaks? Banaanikoored ja peenike saepuru pidid toimima aga tahaks midagi muud proovida.

Põhimõtteliselt kokku lastud (poldid olid lahti loksunud ja õli jooksis tee peal välja, mille tulemusel sõideti paarsada km "kuivalt") Volvo 240 tagadifri sain suhteliselt vaikseks nii, et kõigepealt loputasin metallitükid välja, kaas peale tagasi ning võimalikult paks transmissioonõli, saepuru ja kilekottide segu sisse. Sellise pasaga tänaseks juba mitu tuhat läbi sõidetud. Viimasel ajal on kisa kõvemaks läinud, peab vist kilekotte juurde toppima.

Siin tuleb muidugi meeles pidada paari asja: Esiteks on 200-se Volvo tagadiffer üks pommikindlamaid asju. Teiseks sõidan ma selle autoga ainult kodu juures lühikesi otsi ja vajadusel saan romu alati slepis koju tuua. Seega kümneid tuhandeid kilte aastas nägeva igapäevaliikuri jaoks pole ükski selline lahendus töötav. Vajadusel vaheta laagrid ja reguleeri difri hambumus õigeks või osta omale korras differ.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

aastal 1996 nägin 124 kerega mersu tagadiffrit mis oli lambanaha sisse mässitud. Hea vaikne oli...


Aspelund
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 1 kord

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Margus Lepa raamatus "Sada sigadust sõbrale" soovitati käigukasti sittumist. Seda küll eelkõige aroomi levitamise eesmärgil. Võib-olla aitab ka kulumise audiot vähenda? :roll:


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas madjs »

Kasutage head õli, st. üldiselt loeb reegel, mida kallim seda parem. Meie võistlusmootorid on kõik kilisenud, kolisenud odava õliga mis on sisse valatud mootori läbi pesuks. Kui parki saama hakkavad siis juba kallim asi sisse, meie puhul autode Gulf. Mingeid lisandeid pole vaja olnud. Käigukasti õli maksis mingi 50 euri liitri kohta. Mootori puhul tundub, et mida vingem õli seda tihedamini peab vahetama, kuna pesemis ja saasta sisse imemis omadused on paremad, samas kone kestab ja on seest puhas. Viimasel võistlusel lagunes käigu hoovastik, järgi jäid teine ja neljas käik oleks motos olnud mingi solk õli siis oleks juppe näinud. Kellel FB konto siis saab kuulda moototi piinamist antud mooter tõõtab ilma piirajata, diisli väntvõllil ja üle 8000 rpm.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas pühak »

Aspelund kirjutas:

Margus Lepa raamatus "Sada sigadust sõbrale" soovitati käigukasti sittumist. Seda küll eelkõige aroomi levitamise eesmärgil. Võib-olla aitab ka kulumise audiot vähenda? :roll:

Offtopicut vahele: Kadund onu, kes kunagi omajagu aastaid Tallinna bussipargis kaugliinide bussijuht oli, rääkis, et neil oli ühele pugejat sorti bussijuhile taoline trikk ära tehtud. Mees oli bussi küürinud, mis hirmus, aga miski ei aidanud. Alati mingi aeg pärast väljasõitu hakkas buss haisema. Suvel kiiremini, talvel aeglasemalt, aga haises järjekindlalt, nagu KGB nuhk jõulukirikus. Lõpuks jätsid reisjad juba bussi numbri meelde ja katsusid, kui vähegi võimalik, seda bussi vältida. Asi oli käigukasti õli korralise vahetuse käigus välja tulnud, aga tegijat polevatki kätte saadud.

Et difri undamist vaigistada suudaks, peab vist eriti tihke konsistentsiga kraam olema. :mrgreen:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

teerull
Postitusi: 48
Liitunud: 22 Mär 2014, 14:29
Tsikkel: Dycer

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas teerull »

madjs kirjutas:

Kasutage head õli, st. üldiselt loeb reegel, mida kallim seda parem. Meie võistlusmootorid on kõik kilisenud, kolisenud odava õliga mis on sisse valatud mootori läbi pesuks. Kui parki saama hakkavad siis juba kallim asi sisse, meie puhul autode Gulf. Mingeid lisandeid pole vaja olnud. Käigukasti õli maksis mingi 50 euri liitri kohta. Mootori puhul tundub, et mida vingem õli seda tihedamini peab vahetama, kuna pesemis ja saasta sisse imemis omadused on paremad, samas kone kestab ja on seest puhas. Viimasel võistlusel lagunes käigu hoovastik, järgi jäid teine ja neljas käik oleks motos olnud mingi solk õli siis oleks juppe näinud. Kellel FB konto siis saab kuulda moototi piinamist antud mooter tõõtab ilma piirajata, diisli väntvõllil ja üle 8000 rpm.

Mis reklaami jutt. Eluaeg pannud Oma ratastele tavalist autoōli ,vahetand nagu ettenähtud ja kōik pillid töötavad kui püssid.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas koi »

Mind hakkas kohe huvitama, et mis marki need Oma rattad siis on? Ja mis õli on tavaline auto õli?

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”