Mootoriea pikendamise vedelik
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Minu rattal näteks on mootori poolel sihuke nähtus, et kui panen sisse Motorexi top speed õli, siis tuleb välja päris mustana pärast 5h. Samas kui panen Honda spets üli kallit kraami, siis on märksa puhtam õli.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
sandman1111 kirjutas:Minu rattal näteks on mootori poolel sihuke nähtus, et kui panen sisse Motorexi top speed õli, siis tuleb välja päris mustana pärast 5h. Samas kui panen Honda spets üli kallit kraami, siis on märksa puhtam õli.
..järelikult on top speed parem õli, st võtab mustuse ja sodi mootorist kaasa ja toimetab filtrisse ega lase sel ladestuda karteri seintele
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Käib küll vist huumori teema alla, (aga usutavasti on neil lisanditel mingi ajutine efekt siiski olmas)
Bussijuhid on rääkinud, et lähed pühid bussi tagatuled ja klaasid puhtaks ning peale seda on kohe tunne, et palju paremini hakkas riistapuu tööle...
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Pontus, kui see sinu mainitud lisand tõepoolest hõõrdetakistust mootoris vähendab, siis peab see olema tunda ka küttekulus. võibolla mitte väga suurelt, aga mingil määral kindlasti!
samuti peaks sel juhul käigukast toimetama tuntavalt paremini ja vaiksemalt käiguvahetusel.
kas sellised asjad on siis märgata ka?
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Piipz kirjutas:Kui võtan firma, kes teeb Xado või X-1R vedelikku ja võrdlen näiteks suurkontserniga, BP või Castrol, Statoil jne, siis on kummaline, et ükski neist pole võtnud kätte ja ostnud mõnda "targa vedeliku" tootjat lihtsalt ära, et enda õli paremaks teha.
Mina järeldan siit hoopis seda, et need vedelikud on kõik juba suurtootjate poolt ära katsetatud ja jõutud järeldusele, et on lihtsalt raharaiskamine.
Umbes nagu vitamiinitabletid inimestele, räägivad, et on kasulik, kuid reaalselt sa ei tea, kas sul hakkas tableti söömisest parem või on lihtsalt hea tuju.
Ma ei usu, et ükski suurkontsern pingutaks tavakasutusse mingi väga hea asja tegemise nimel. Pigem pingutavad mingisugusegi veel vastuvõetava kvaliteedi saamiseks võimalikult madala omahinnaga, et seda siis maha müüa võimalikult kalli(mida turg kuidagimoodi veel kannatab) hinnaga. See muidugi ei tähend, et neil puuduksid teadmised vajadusel head asja teha.
Miskis autoajakirjas kunagi Saaremaa mehed testisid baslõbinaid. Vist Xado oli. Tegid oma protsetuurid sellega ja siis sõitsid 50 km ilma õlita, vist oli 05. Peale seda panid õli tagasi mõõtsid mootori parameetreid ja ei täheldanud muutuseid halvema poole. Midagi see mögin teeb. Ise ei kasuta. Teadmata on mida ratta siduriga teeb. midag head kindlasti mitte.
Ärge uskuge ka esinduses tänapäeval antavaid hooldusvälpasid. Transiti kaubikul 50 tonni, tojoota hiiluxil 30. Mille arvelt? Samad mootorid ca 5 aastat tagasi välbad poole lühemad. Lõpuks jõudis aamservi soovitus ka sinna kanti, et meie kliimas ja sihtotstarbelisel kasutusel võiks ca 15 tagast hiiluxil ikka vahetada. Kui taha ise pikalt sõita sellega jne..
Siis veel reklaamitakse 5 aastat hooldus tasuta. Keskmine autoomanik käibki 3 korda õli vahetamas selle välbaga. Kõik õnnelikud.
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Neid teste on igasuguseid tehtud. Kunagi ammu näidati tesi Mobil1-ga, mis sigulli mootorist välja lasti ja siis ilma õlita lasti tund aega tõstuki peal käia. Karteripõhja all polnud.
Ja siis oli kusagil test, kus mingi suva õli oli sees olnud ja sigull ka mitukümmend km sõitis ilma õlita.
KKKKKK kirjutas:Tegid oma protsetuurid sellega ja siis sõitsid 50 km ilma õlita, vist oli 05. Peale seda panid õli tagasi mõõtsid mootori parameetreid ja ei täheldanud muutuseid halvema poole. Midagi see mögin teeb. Ise ei kasuta. Teadmata on mida ratta siduriga teeb. midag head kindlasti mitte.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Xadost rääkides,
Kunagi omades suzuki GSX-F 1100 mudelit oli vaja välja vahetada esiratta laagrid. Üks laager oli sela normaalse saadavusega ja teine miski eri mõõt mille eest Ramo küsis tollal tublisti üle 800-. eegu. Laager ise oli sõna otseses mõttes utiil.Lärmas ja takerdus. Sai ostetud ka siis seda imemääret Lasnamäelt, oli selline tuubis ja punast värvi nagu värske kirsimoos. Lõhnas nii, et terve päeva töökojas istununa tekkis tõsine dilemma, kas panna laagrisse või lutsutada enesele sisse nagu omaaegsed Kosmose marmelaadid.
Ühesõnaga, laager välja, korralikult puhtaks pestud - peale mida tekkis juba väga suur kahtlus tolle edasises eksistentsis. Aga noh, raha sai raisatud ja sisse sai see laager ka määritud. Enne paigaldust treenisin seda laagrit veel mingi akutrelli ja auto tubelessventiili komboga näpuvahel ca 30 minutit, aegajalt määret imevähe juurde ajades ja laagri pöörlemissuunda muutes. Miskit nagu muutus ja miskit ei muutunud ka.
Sai siis käega löödud ja kogu see kompott kokku tagasi lapatud. Peale 15 000 juhtus üks korralik avarii millest ise miskit ei mäleta ja ratas läks mahakandmisele. Ratta osandamisel selgus, et laager mille olin vahetanud uue vastu, oli kergete kulumisjälgedega, samas too Xadoga töödeldud laager tundus olema nii uueväärne kui veel olla võimalik. Kogu laagri tööpind oli kaetud tumeda läikiva kihiga ja mitte ühtegi märki ei ülemäärasest lõtkumisest ega takerdumisest.
Minu silmis on nüüd kaks võimalust. Kas keegi ahv vahetas selle laagri ära kui ma mäluaugus olin peale avariid, või see möks tõesti töötab. Ma ise usun viimast.
X1R, peale selle mögina lisamist sõbra Dneprisse ja oma Ural tüüpi sitaloksutajasse, kadus igasugune vajadus klapivahesid torkida ja võidelda kolonnisõitudes ülekuumenemisega. Auto roolivõimendi pump jäi ka vaikseks ja töötab juba 8 aastat samas vaimus edasi.
Mine ja võta kinni.
PS. Kes kunagi juhtus rohkem liikuma mööda messe, siis Motorexil näidati seda X1R toimeainet päris mitmel korral. Tegu oli võllile paigaldatud laagrisaalega mis ujus kolmandiku osas õlis. Sinna saalele toetus kangi põhimõttel terasest koonus. Konstruktsioon oli ehitatud nii, et õlale sai lisada kaaluvihte ja seega suurendada koormust koonuse ja laagrisaale vahel.
Tavaõliga hakkas saale koonusest metalli rebima juba 1,5 kilose raskusega.
Pind puhastati metallijääkidest lihvimise teel, õlianum valati tühjaks ja puhastati samuti. Seejärel võeti SAMAST kanistrist õli ja lisati sinna kaks kolm tilka X1R, ehk protsendiliselt ca 3%. Peale seda lasti see kaadervärk uuesti käima ja peale 12 kilo lisamist pidid mehed hakkama agregaati laual toestama, kuna õlale lisatud raskus tahtis masina uperkuuti viia. Ja esimesed märgid metallide omavahelisest hõõrdumisest tekkisid alles 13,5 kilo juures!
Nägin ise seda pealt erinevatel aastatel ja korduvalt, seega õli oli sama ja kogu protsess oli sama kogu aja. Õliks 10W40 Teboil.
Kauri
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Peaks ketile seda andma proovida. Saab kohe näha tulemust, kuna hetkel ma küll peale igat sõitu nõksa pean pingutama.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Ei komentaari.http://www.tehnikamaailm.ee/kilpla-mehed-ei-vasi/ Tegelt komentaarin kyll-sexpoes müüakse nokupikendajaid kah.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
franz125 kirjutas:Ei komentaari.http://www.tehnikamaailm.ee/kilpla-mehed-ei-vasi/ Tegelt komentaarin kyll-sexpoes müüakse nokupikendajaid kah.
Samasse auku test, kui Autolehe suviste klaasipesuvedelike/putukaeemaldajate test - võitjaks osutus kõige suurem pudel kõige odavamat vedelikku, sest kõik pesid samamoodi sitasti aga per liiter oli võitja kõige odavam
Aga positiivse poole pealt on ju ilusti välja toodud, et ei tee ka midagi hullemaks
Tegelikult ei maksa alahinnata inimeste usku - ajaloost on palju fakte, kui inimesed on haigustest paranenud platseebot tarbides.
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Millises numbris see test oli?
Viimases putukaeemaldajate testis (viimase kuu jooksul ilmunud lehest) võitis kindlasti kõige väiksemas taaras kõige kallim aine.
Maaks kirjutas:Samasse auku test, kui Autolehe suviste klaasipesuvedelike/putukaeemaldajate test - võitjaks osutus kõige suurem pudel kõige odavamat vedelikku, sest kõik pesid samamoodi sitasti aga per liiter oli võitja kõige odavam
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
mella kirjutas:Millises numbris see test oli?
Viimases putukaeemaldajate testis (viimase kuu jooksul ilmunud lehest) võitis kindlasti kõige väiksemas taaras kõige kallim aine.
Arvan, et see oli mõnes eelmise aasta numbris, ma jaanuarist katkestasin enda tellimuse ära, kuna ei jõudnud lugemisega järgi
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
On keegi saanud vinguva diffri mingi lisandiga vaiksemaks? Banaanikoored ja peenike saepuru pidid toimima aga tahaks midagi muud proovida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Tort kirjutas:Maaks kirjutas:Keret olen pidanud paar korda keevituse ja tõmbneetidega järgi aitama, ratastele sisse uusi pukse tegema, väntvõlli otstes kiilusid olen vahetanud aga mootor kestab vist veel 10a
See ongi Addinoli süü. Kuna tegu on allapoole arvestust kehva õliga, siis mootoris tekib liigne vibratsioon ja kere laguneb ära ümbert. Mulle üks tuttav Castroli müüja rääkis
See tuttav Castroli müüja oli ilmselt naisterahvas ja rääkis seda sulle saunas...
Oma 524td-ga triikisin 9 aastat Addinoliga. Ja mitte mingeid probleeme
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
No aga see oli siis rohkem mootori, kui Addinoli viga, kuna 2,4 TD ongi Bumeri kõige lollikindlam mootor Proovinud ei ole, aga kuulujuttude põhjal töötab edukalt isegi toiduõliga
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Tea miks nende plokikaasi siis kõik töökojad täis on.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Töökojad on täis 525tds plokikaasi. Ehituselt täpselt sama asi, aga materjaliga on midagi nihu läinud. Nukad ei kesta sugugi ja vahet pole mis õliga sõidad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Margusxx kirjutas:Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.
Ehk siis midagi sellist:
Kes on see organisatsioon, kes viib läbi teste ja ütleb, et see õli on OK ja see teine mitte?
Kui nüüd rääkida õlist, siis tema tähtsam tegur on olemasolu-ülejäänud on juba teisejärguline!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
yeekim kirjutas:Margusxx kirjutas:Kui õli on sertifitseeritud, siis pole mingit vahet mis firma seda pudelisse valab. Selle jaoks, et rahvusvaheliselt müüa, läbitakse igasuguseid teste, kui õli ei vasta nõuetele, siis sa sinna kvaliteedi märget peale ei saa.
Ehk siis midagi sellist:
Kes on see organisatsioon, kes viib läbi teste ja ütleb, et see õli on OK ja see teine mitte?
Kui nüüd rääkida õlist, siis tema tähtsam tegur on olemasolu-ülejäänud on juba teisejärguline!
edu
Uuri veidike iso sertide kohta ja ka selle kohta kuidas neid saadakse ja kui tihti inspekteeritakse. Põhimõte on jah sama mis viisnurgal, aga unustad, et sellest ajast on ligi 30 aastat möödas ja maailm on muutunud.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Uus õli vastab alati normidele. Erinevus on õli elueas, osad õlid saastuvad kiiremini osad aeglasemalt. Aga nendest keemiatest ei oska midagi arvata. Parim elueapikendaja on korralik hooldus, pigem tihedamalt kui tootjatehas ette näeb.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
korra elus, mõned aastad tagasi, olen sellist jama autol kasutanud ning sellest kujunes välja mootori eluea lühendamise vedelik. järgmist õlivahetust mootor ei näinudki.
nimelt karteri põhja oli tekkinud mingi imelik paks ollus ning tänu sellele jooksid mõlemad nukid kannudes kinni.
kui mälu mind ei peta, oli tegemist Kleen-flo tootega.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Usun, et korras mootoril parem õlivahetus teha 1000 km enne kui 1000 pärast välpa. Neid võhikuid nähtud küll, kes õlivahetuse on autolt võlgu võtnud ja pärast ups, kahjud meeletud. Määrdeomadusi parandavat keemiat tõesti on, kuid siiski mingit imeollust pole olemas, mis 10 euriga 1000 eurise remondi ära teeb-surnud hobust ei ärata.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Romka: kirjutas:On keegi saanud vinguva diffri mingi lisandiga vaiksemaks? Banaanikoored ja peenike saepuru pidid toimima aga tahaks midagi muud proovida.
Põhimõtteliselt kokku lastud (poldid olid lahti loksunud ja õli jooksis tee peal välja, mille tulemusel sõideti paarsada km "kuivalt") Volvo 240 tagadifri sain suhteliselt vaikseks nii, et kõigepealt loputasin metallitükid välja, kaas peale tagasi ning võimalikult paks transmissioonõli, saepuru ja kilekottide segu sisse. Sellise pasaga tänaseks juba mitu tuhat läbi sõidetud. Viimasel ajal on kisa kõvemaks läinud, peab vist kilekotte juurde toppima.
Siin tuleb muidugi meeles pidada paari asja: Esiteks on 200-se Volvo tagadiffer üks pommikindlamaid asju. Teiseks sõidan ma selle autoga ainult kodu juures lühikesi otsi ja vajadusel saan romu alati slepis koju tuua. Seega kümneid tuhandeid kilte aastas nägeva igapäevaliikuri jaoks pole ükski selline lahendus töötav. Vajadusel vaheta laagrid ja reguleeri difri hambumus õigeks või osta omale korras differ.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
aastal 1996 nägin 124 kerega mersu tagadiffrit mis oli lambanaha sisse mässitud. Hea vaikne oli...
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Margus Lepa raamatus "Sada sigadust sõbrale" soovitati käigukasti sittumist. Seda küll eelkõige aroomi levitamise eesmärgil. Võib-olla aitab ka kulumise audiot vähenda?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Kasutage head õli, st. üldiselt loeb reegel, mida kallim seda parem. Meie võistlusmootorid on kõik kilisenud, kolisenud odava õliga mis on sisse valatud mootori läbi pesuks. Kui parki saama hakkavad siis juba kallim asi sisse, meie puhul autode Gulf. Mingeid lisandeid pole vaja olnud. Käigukasti õli maksis mingi 50 euri liitri kohta. Mootori puhul tundub, et mida vingem õli seda tihedamini peab vahetama, kuna pesemis ja saasta sisse imemis omadused on paremad, samas kone kestab ja on seest puhas. Viimasel võistlusel lagunes käigu hoovastik, järgi jäid teine ja neljas käik oleks motos olnud mingi solk õli siis oleks juppe näinud. Kellel FB konto siis saab kuulda moototi piinamist antud mooter tõõtab ilma piirajata, diisli väntvõllil ja üle 8000 rpm.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Aspelund kirjutas:Margus Lepa raamatus "Sada sigadust sõbrale" soovitati käigukasti sittumist. Seda küll eelkõige aroomi levitamise eesmärgil. Võib-olla aitab ka kulumise audiot vähenda?
Offtopicut vahele: Kadund onu, kes kunagi omajagu aastaid Tallinna bussipargis kaugliinide bussijuht oli, rääkis, et neil oli ühele pugejat sorti bussijuhile taoline trikk ära tehtud. Mees oli bussi küürinud, mis hirmus, aga miski ei aidanud. Alati mingi aeg pärast väljasõitu hakkas buss haisema. Suvel kiiremini, talvel aeglasemalt, aga haises järjekindlalt, nagu KGB nuhk jõulukirikus. Lõpuks jätsid reisjad juba bussi numbri meelde ja katsusid, kui vähegi võimalik, seda bussi vältida. Asi oli käigukasti õli korralise vahetuse käigus välja tulnud, aga tegijat polevatki kätte saadud.
Et difri undamist vaigistada suudaks, peab vist eriti tihke konsistentsiga kraam olema.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
madjs kirjutas:Kasutage head õli, st. üldiselt loeb reegel, mida kallim seda parem. Meie võistlusmootorid on kõik kilisenud, kolisenud odava õliga mis on sisse valatud mootori läbi pesuks. Kui parki saama hakkavad siis juba kallim asi sisse, meie puhul autode Gulf. Mingeid lisandeid pole vaja olnud. Käigukasti õli maksis mingi 50 euri liitri kohta. Mootori puhul tundub, et mida vingem õli seda tihedamini peab vahetama, kuna pesemis ja saasta sisse imemis omadused on paremad, samas kone kestab ja on seest puhas. Viimasel võistlusel lagunes käigu hoovastik, järgi jäid teine ja neljas käik oleks motos olnud mingi solk õli siis oleks juppe näinud. Kellel FB konto siis saab kuulda moototi piinamist antud mooter tõõtab ilma piirajata, diisli väntvõllil ja üle 8000 rpm.
Mis reklaami jutt. Eluaeg pannud Oma ratastele tavalist autoōli ,vahetand nagu ettenähtud ja kōik pillid töötavad kui püssid.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
Mind hakkas kohe huvitama, et mis marki need Oma rattad siis on? Ja mis õli on tavaline auto õli?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.