Kawasaki zx9 probleem piduriga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
maakivi
Postitusi: 34
Liitunud: 16 Juul 2013, 08:24

Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas maakivi »

Tere. Rattaks siis zx 900 98 aasta Probleem siis selles, et ei saa esipidurist õhku kätte. Ratta ostes oli pidur kuttu. Kettad kõverad klotsid läbi ja kolvid kinni. Nüüd siis kettad, klotsid, tihendid vahetatud. Proovitud erinevate töösilindritega aga kõike õhku kätte ei saa. Olen proovinud nii tõmmata, imeda, lingiga õhutada kui ka vanakooli. Link jääb 1,5 cm lenksust.(alguses vajus põhja)
Paar kiiremat vajutust ja on kohe link hea. Lingiga õhutades ja enne paaki olevat kummivoolikut mudides saab vahepeal mõne väiksema mulli kätte.
On kellelgi sama ratta esipiduritega kogemusi jagada kuidas õhu välja saite?
Olen foorumis kõik õhutusteemad läbi lappanud.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Selle põlvkonna ZX9R mudelil on kõige lollimad Tokico 6-kolvilised sadulad, mida mina kohanud olen. Oleme ka ise hädas olnud sealt õhu kättesaamisega. Nendes sadulates jääb teatud kohtades pidurisadula kanalitesse ratta küljes olevas asendis siiski õhk sisse. Viimaseks hädaabilahenduseks on olnud kogu süsteemi mahavõtt ja laua peal õhutamine ning alles peale seda tagasi tsikli külge. Loomulikult peab kogu ülejäänud süsteem (ka peasilinder ja kolb/mansetid) korras olema.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Tere,

tihti on aidanud selline lahendus, et võetakse sadulad küljest ära ja surutakse kolvid täiesti sisse - siis tehakse (näiteks mingi tükk seal kolbide vahel) õhutamine.
Sedasi saab vooliku asendit muuta ja ka õhul pole kohta, kus kolvi pesa sees kinni jääda ja ringi siiberdada.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Cul
Postitusi: 49
Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas Cul »

Eelnevad lahendused muidugi kõige kindlamad, aga ise soovitaks veel: Proovi 'nokk lendu' tõsta. Tagaratas kuhugi kõrgemale kännu otsa, ühele ja teisele poole võimalikult viltu. Kõike neid asendeid omavahel kombineerides.


Teema algataja
maakivi
Postitusi: 34
Liitunud: 16 Juul 2013, 08:24

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas maakivi »

Aitäh info eest. Proovin pakkutuid varjante. Nagu aru saan siis oleks vaja sadulad tõsta kõrgemale kui õlianum ja siis õhutata.

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Hei,
Kas pidurid korras, aitasid välja toodud lahendused? Endal sama jama...peale piduriõli vahetust ei jäänud enam see mis ennem. :wack:


Teema algataja
maakivi
Postitusi: 34
Liitunud: 16 Juul 2013, 08:24

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas maakivi »

Hetkel tundub, et sain korda peale pikkemat jebimist. Eks kui garaasi eest jää ära sulab saab proovida. Proovisin kõikke eelmainitud asju. Tundus, et õhk tuli välja siis kui surusin kolvid sisse ja õhutasin lingiga. Panin vahele vineeri. Ühesõnaga on ulme see õhu kätte saamine sellel rattal. Huvipärast küsin kas sul on mõlemal klotsil küljes plekk või ainult ühel pool? Huvitav oli see, et panin alguses kokku ilma nende plekkiteta ja kui hiljem plekkid vahele panin läks pidur paremaks kõvasti. Pikk ja segane jutt tuli vist. Lihtsam võibolla helistada päevaselajal kui miskit uurida tahad. 5038699 mikk

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

maakivi kirjutas:

Hetkel tundub, et sain korda peale pikkemat jebimist. Eks kui garaasi eest jää ära sulab saab proovida. Proovisin kõikke eelmainitud asju. Tundus, et õhk tuli välja siis kui surusin kolvid sisse ja õhutasin lingiga. Panin vahele vineeri. Ühesõnaga on ulme see õhu kätte saamine sellel rattal. Huvipärast küsin kas sul on mõlemal klotsil küljes plekk või ainult ühel pool? Huvitav oli see, et panin alguses kokku ilma nende plekkiteta ja kui hiljem plekkid vahele panin läks pidur paremaks kõvasti. Pikk ja segane jutt tuli vist. Lihtsam võibolla helistada päevaselajal kui miskit uurida tahad. 5038699 mikk

Sain kah pidurid korda. :mrgreen: Surusin ka kolvid sisse ja õhutasin lingiga, panin klotside vahele metall tükkid. Minul pole kummalgil klotsil plekki peal.
Tänud abi eest ! :bsmile:

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Osadel Suzukidel on ka samad Tokico 6 kolvilised. Neil see jama, et õhutusnippel ei ole täitsa sadula ülaosas ja õhk kerkib niplist ülespoole, ma olen rattalt maha kruvinud, käe vahel liigutanud ja õhutanud neid. Vahel on ka selline jama olnud, et õhk jääb peasilindrisse ning olen sealt polti lahti lasknud ja õhutanud. Üldiselt, on need sadulad täielik saast, oma tl1000r olid ka need peal ja parim lahendus on kuskilt sebida Nissini 4 kolvilised asemele, poldiaukude vahe oli vist 90mm, vanematel gixxeritel ja bandititel kasutati neid. Ülihead ja hooldevabad sadulad, ei pea ka peasilindrit vahetama.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”