Ducati hammasrihm
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Ducati hammasrihm
Jagage kogemusi Ducati hammarihmade töökindluse, vahetusvälpade ja hindade kohta. Aitäh.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Ducati hammasrihm
http://www.ducati.ms/
Ole lahke, lugemist ka mudeli põhiselt.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Ducati hammasrihm
Ma ootan pigem kohalike ducatistide kogemusi. Milliseid poode/töökodasid usaldada jne.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati hammasrihm
Millist vastust sa ootad?
Tehas annab 12K km või 2 aastat
Bikepoint on koht kuhu sellise murega minna
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Juun 2014, 22:04
- Tsikkel: Monster 620/S4R
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Ducati hammasrihm
Vaatasin korra manuali. Näitab 20K kilti ja nii ma olen ka vahetanud. Alati ostnud originaalid, ei ole julgenud mingi suvalisega jebida. Hind on kah muidugi nii 16 euri vs 45 euri per tükk originaali eest.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati hammasrihm
Sul on natuke teised rattad ka, aga eks ta jah võimsuse ja muude asjade järgi paika pannakse
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati hammasrihm
Manuali järgi on 749 ja 999 rihmavahetuse välp ka 20000km. Endal hetkel 12k sõidetud, ei ole laiali lennanud. Rihmad üldiselt ikka väga tugevad, ei tasuks karta.
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Ducati hammasrihm
Vaevalt et hammasrihmade kvaliteet on nii erinev. Ma küll ei usu, et rihm läheb pooleks praagi tõttu. Küsimused tekkivad rohkem hammasrihmade pinge regulatsioonide kohta.
Ducati esindustes on mõõtmisseade (tester) olemas, temaga mõõdab lukksepp rihmade sagedus (Frequenz - (saksa keeles))
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-schu ... e-1255.htm
Olen kuulnud, et ka teiste sageduste mõõtmis süsteemide kaudu on seda võimalik häälestada. Palun väga, kes oskab teeb seda vist isegi Iphoni kaudu - mingi sageduste mõõtmiste app on vist isegi kuskil olemas.....
Mina pigem maksan korraliku töö ees normaalne tasu ja lasen seda töö teha. Kogenud lukksepp saab selle tööga vähem kui kahe tunniga hakkama, te ise natukene ettevalmistusi, ja siis on arve suurus tublisti alla 200,- Euro - miks siis midagi riskida? Eesti omab vist ainult bikepoint seda Ducati tester, aga saan isikliku kogemuste kaudu õelda, et hammasrihmade vahetus on sealt ikka soodne.
Re: Ducati hammasrihm
Enamus Ducatidel tuleb koos rihma vahetusega ette võtta ka klappide reguleerimine. Kui rihma vahetusega saab ehk ise hakkama, siis neid klappe ma küll ise torkima ei hakkaks. Ducidel nimelt pole (enamikel mudelitel) klapivedrusid. Igal klapil on kaks nookurit- üks avab klappi ja teine hoiab klapi suletuna. Reguleerimine käib spets seibidega ja on paras niblimine, eriti neljaklapitehnikas mootoritel. Seega oleks targem pöörduda spetsialistide poole. Küll aga ei saa ilmselt rääkida paarisajaeurosest arvest sellise töö puhul. Lasin enda 999 rihmad ja klapid Bikepoindis ära teha ja summa oli oluliselt suurem. Mul oli küll paar lisaprobleemi aga sellest hoolimata oleks vähemalt minu ratta puhul ainult rihmade ja klappide peale kulunud vähemalt 600 eurot. Aga ma arvan, et mõnel vähe tavalisemal Ducatil ( näiteks kaheklapitehnikas Monster) võib testi paarisaja euroga hakkama saada. Teisalt leian, et kes peab väga täpselt arvet oma rattale tehtud kulutuste üle, ei peaks Itaalia rattaid isegi kaugelt vaatama.
Lear
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati hammasrihm
Ma arvan ka, et kes tahab teeb kuidas heaks arvab
Oma rattaga sai ka mindud õigel ajal ja ütleme nii, et läks õnneks kuna üks mutter oli hakanud väsima ja vähe lahti tulnud rihm oli juba kuhugi ka vastu käinud
Seetõttu lasin vahetada rihmad ja kõik rullikud klappide regull ja veel vähe asju
Hind tuli ligi 4 kohaline samas kõrval oli seal ratas mille omanik oli ka arvanud, et mis need rihmad ikka nii olulised on ja arve talle läks ligi 2500.-
Seega eks igaüks teab kuidas ratast hooldab
Ega itaalia asjad ei olegi mõeldud kõigile ja see ei käi ainult tsiklite kohta
Ok kontrollisin kodus manuali üle ja siis sealne info on, et kontrollimine 12K km tagant ja vahetus 24K km järel või siis 24kuu tagant
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.