Abi vaja velgede taastamisel!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Abi vaja velgede taastamisel!
Heip
Viisin CBR600 f3 veljed soodapritsi kuna vana värv oli maha koorumas ja soov uus värv peale lasta. Unustasin seal mainida, et ei puututaks piduriketaste alust pinda ja pritsi mees lasi need ilusti üle. Nüüd ketaste kokkupuute pind veljel sellinne kare nagu ülejäänud velg. Ennem oli seal sellinne ilus lihvitud treipind. Kas peaksin need kohad laskma üle lihvida või pole see üldse probleem?
Sorry nats segane tekst aga loodan, et saate mõttest aru.
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
OldHorseNewTricks kirjutas:Heip
Viisin CBR600 f3 veljed soodapritsi kuna vana värv oli maha koorumas ja soov uus värv peale lasta. Unustasin seal mainida, et ei puututaks piduriketaste alust pinda ja pritsi mees lasi need ilusti üle. Nüüd ketaste kokkupuute pind veljel sellinne kare nagu ülejäänud velg. Ennem oli seal sellinne ilus lihvitud treipind. Kas peaksin need kohad laskma üle lihvida või pole see üldse probleem?
Sorry nats segane tekst aga loodan, et saate mõttest aru.
Väga vahet ju pole. Hullem oleks siis, kui sul need värvitud oleks, nii nagu mul värviti....päris kaua sai noaga kraapida
Mina ei teeks midagi aga kui sa nüüd natuke siledamaks seda õrnalt lükkad, ei juhtu ka kindlasti midagi.
Teoreetiliselt võib muidugi tuhat põnevat õnnetust juhtuda, kuid praktiliselt vahet ei ole ma arvan.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
Kui ratta alla ja sõitma saad, siis kontrolli esimese paari tuhande km jooksul aegajalt piduriketta kinnituspolte/mutreid, mis Sul seal iganes on. Et kui värskelt karestatud pind niiöelda "siledamaks vajub," võib kinnitus natuke lõdveneda. Muidu ei tohiks minu meelest mingit probleemi olla, sama arvamus, nagu Mardil.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
Ei ole vaja lihvida midagi
lihtsalt jah miski hetk kontrolli poldid üle
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
tere
lihvida ei ole vaja kui soodaga lasti. tugevama materjaliga võib ehk pinna lainetama pritsida aga soodaga kindlasti mitte. enamasti käivad piduriketta poldid keermeliimiga seega kui ette nähtud pane liimi vahele ja keera etteantud jõuga kinni ja ongi kõik.
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
mart211 kirjutas:OldHorseNewTricks kirjutas:Heip
Viisin CBR600 f3 veljed soodapritsi kuna vana värv oli maha koorumas ja soov uus värv peale lasta. Unustasin seal mainida, et ei puututaks piduriketaste alust pinda ja pritsi mees lasi need ilusti üle. Nüüd ketaste kokkupuute pind veljel sellinne kare nagu ülejäänud velg. Ennem oli seal sellinne ilus lihvitud treipind. Kas peaksin need kohad laskma üle lihvida või pole see üldse probleem?
Sorry nats segane tekst aga loodan, et saate mõttest aru.
Väga vahet ju pole. Hullem oleks siis, kui sul need värvitud oleks, nii nagu mul värviti....päris kaua sai noaga kraapida
Mina ei teeks midagi aga kui sa nüüd natuke siledamaks seda õrnalt lükkad, ei juhtu ka kindlasti midagi.
Teoreetiliselt võib muidugi tuhat põnevat õnnetust juhtuda, kuid praktiliselt vahet ei ole ma arvan.
Krt ja ma pabistasin krdi sooda pärast. Sain veljed siis värvist kätte ja oppaaa:
Kui mingi asi ikka tahab p**se minna siis sinna ta ka läheb. Eks siit tuleb järgmine teema kuidas need puhtaks saada kõige hullem on et hetkel ei mahu kettad pealegi
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
Õnneks läks suht lihtsalt. Kasutasin värvieemaldit, väikest pintslit taskunuga ning 20 minti ja velg puhas.
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
pildilt pole näha mis su velje värvil viga oli.ise eemaldasin aprilia velgedelt tehase värvi puremaxi ja würthi värvieemaldajaga.1 velje peale kulus 3 päeva kraapimist enne kui puhtaks sai
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
426f kirjutas:pildilt pole näha mis su velje värvil viga oli.ise eemaldasin aprilia velgedelt tehase värvi puremaxi ja würthi värvieemaldajaga.1 velje peale kulus 3 päeva kraapimist enne kui puhtaks sai
Värvimises lasti kõik pinnad üle... ei kaetud midagi kinni. Piduriketaste alune pind ja see tagavelje väljaulatuv osa kus ümber käib see kummi tihend ja mille peale istub hammaka hoidja (ma ei teagi kuidas see eestikeeles on - sprocket carrier on inglise keeles). Need peaks peale värvimist ikka haljaks jääma.
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Abi vaja velgede taastamisel!
Aega läks aga asja sai lõpuks. Nüüd nagu uued prillikivid, uued laagrid ka installitud... olen lõptulemusega väga rahul.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.