Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Tere!
Sooja mootoriga viskab pöörded sidurit all hoides(käik sees) ning ka neutrali peal 4-5 tuhandeni.
Külma mootori puhul seda ei esine.
Ehk teab keegi mis koll võiks sees olla.
Ratas ostetud sel kevadel ning ka eelmisel omanikul oli juba koll sees.
Ratas : Suzuki DR350 91 a.
Ettetändes heade soovituste eest
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Kas midagi on tehtud selle kolli eemaldamiseks? Karpa puhastus alguseks, igasugu elementaarsed kontrollid (õhufilter, vaakumlekked, gaasitrossi liikuvus jne.).
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Kui sidurit ei puutu siis seisab tühikäik normaalne?
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
to Loff : Karpa on võetud "pulkadeks" ning igatepidi ning kõik düüsid jms puhastatud.Gaasitross on ok.Vaakumlekkeid ei ole ka tuvastanud ning õhufilter peaks ka ok olema.
to TDM : Käiguvahetusel tuleb ikka sidurit puutuda ning siis ka viga ilmneb.Stabiilsel ühel käigul sõites on kõik ok.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Alustaks kõige lihtsamast:
Keera tühikäigu pöörded maha!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Eks endalgi olid esimesed mõtted tühikäigu kruvi suunal Aga ei ole selles küsimus.Isegi kui oleks siis peaks pöörded olema koguaeg kõrged.
Aga seal justkui oleks mingi seos mootori temperatuuriga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Külmalt läheb ilma "tooreta" ilusti käima?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Tundub, nagu läheb segu lahjaks sooja mootoriga. Segu lahjenemine viskab pöörded lakke. Põhjuseid on mitmeid. Ühesõnaga karpa tuleks lahti võtta.
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
keera küünal välja ja vaata mis värvi on? kui ise otsustada ei mõista pane siia pilt
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Olen sama tsiklit omanud ja karpat lahti kiskunud...
Seal võib olla selline kala, et karpas on kuskil kummist rõngastihend järgi andnud. Neid oli seal päris mitmeid ja ma vahetasin neid välja päris mitmeid, olid bensu käes aja jooksul ära lahustunud või lihtsalt kokku-lahti võtmisel katki läinud. Mõni oli lihtsalt pude ja õhuke, mõnest oli alles ainult tumedam plekk kuskil soones.
Kohe tuleb meelde kaks kohta: karpanõela pesal oli üks jämedam rõngas (15-18mm?), mis käis soonde sisse. Teine oli hästi väike rõngas, umbes 2-3mm läbimõõduga ja käis kuhugi tühikäigukruvi otsa vms peenesse kohta.
Ehk siis otsi veebist kas tsikli manuaal või karpa joonised (päris levinud karpa oli mu mälu järgi, sai lihtsalt info kätte) ning võrdle seda, mis peab olema ja mis tegelikult on.
Ise ostsin kummirõngaid Hydroscandist, maksin sente. Tsiklipoest käisin korra kataloogi järgseid hindasid küsimas, olid ikka päris numbrid.
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Olin nüüd mõnda aega Siilil ja jõudsin nüüd teie häid mõtteid lugema
Võtan nõuanded arvesse ja uurin edasi!
Vahemärkusena küsiks,et äkki kellelgi vedeleb samale isendile (Suz dr350) es-pidurivoolikut
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Tuli natuke rohkem meelde
Ostsin oma tsiklile sellise tühikäigukruvi:http://www.kientech.com/ExtendedFuelScrews.htm, see kõige alumine pilt. Pildilt on puudu kohe nõela alla, esimese astme peale toetuvad seib+kummirõngas (kui õigesti mäletan). Nendega oli see kala, et kui sa kruvi välja keerasid ja uuesti tagasi panid, oli suur võimalus, et kas seib läks augus natuke risti või kummirõngas jäi millegi vahele ja läks katki. Kindlasti vaata see koht üle. Ülevaatamisega kaasneb küll oht, et sa kas kaotad seibi või lõhud rõnga (eriti kui keerad kruvi kõvasti kinni! kasuta ainult kerget näpujõudu!), seega soovitan kohe Hydroscandist varuda mitu rõngast ja seibe kah kuskilt vaadata.
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Tundub,et ratas on mul iseremontiva võimega Pöörete koll läks ära...ise läks!
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
Ma hakkasin natuke mõtlema selle vea koha üle. Kui külmalt on tühikäigul pöörded OK ja soojast peast lähevad üles, siis tundub olema segu liigrikas. Tooreklapp ikka töötab korrlikult? Ujukinõel oli mu mälu järgi üks neist juppidest, mille ma ise välja vahetasin, kuna eelmisel oli koonus kulunud sooniliseks ja seetõttu lekkis natuke. Ujukinõela õigesse asendisse saamine kokkupanemisel oli kah vist väike keberniit, sealgi võib viga olla.
Kui viga iseenesest kaob, siis kipub ta kas uuesti tagasi tulema või siis on selle vea tõttu mingi muu jama juhtunud. Nii et kaks nässus detaili kompenseerivad mõnda aega teineteist, enne lõplikku hävingut
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Suzuki DR350 91 tühikäigu probleem sooja mootoriga
sang kirjutas:Kui külmalt on tühikäigul pöörded OK ja soojast peast lähevad üles, siis tundub olema segu liigrikas....
Vastupidi, lahja segu. Kaasneb ka temp tõus ja tavalisest tulisem leegitoru.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.