kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Tere. Juhtus siis selline asi täna, et kadus sidur ära. Hoob mis tuleb siduripoolsest kaanest välja käib lihtsalt tühja. Õlikork maha võtta siis näeb, et sidurit vajutades ei juhtu midagi. Ehk oskab keegi öelda mis seal kaaneal ära võis laguneda, et vedrusi enam ei tõmba ja hoob tühja käib? Saan ratta alles teisipäevaks koju toimetada ja lahti võtta. Kui teaks mismoodi see süsteem seal kaane all toimiks, saaks hakkata juba uut osa otsima. Tean, et raske ennustada mis puruneda võis, aga võibolla keegi sama asjaga teepeale jäänud.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
100% enne sidurikaant lahtivotmata ei julge öelda aga pakun, et seesama nö pulk mis trossi küljes ja kaane sisse läheb ning peaks surveplaadi tõmbevarrast (mis voib ka olla 1 voimalikest rikkega detailist) tõmbama kui terve oleks.
Selle pulga saab sealt ilma kaant mahavotmata välja nö keerata (siduritross vaja lahti enne võtta) ja siis on näha kas ok see detail voi mitte.
See on nö mingismõttes kuluosa sellist tüüpi siduril.
kui nyyd just keegi lihtsalt trossi "reguleerinud" vahepeal pole?
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Võtsime ninjal kaane maha. Kas pildil olev tõmbevarras on liialt kulunud, et ei püsi enam pulga taga? Selle vidina vahetusega peaks asja timmi saama.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
kui juba nagunii kaas maas siis soovitaks ka juba surveplaadi lahti keerata ja vahetada mõlemad, kaane sisse mineva vidina (tundub, et on mingeid tükke juba küljest visanud kui pildi järgi õieti paistab) ning ka selle tõmbepulga - tõenäoliselt mõlemad juba piisavalt kulunud.
Ja siis oleks võibolla korrektne juba ka vahetada nõellaager mis surveplaadi ja "tõmbepulga" (ilgelt nõme kui juppide õiged eestikeelseid nimesid ei tea) vahel käib ning samuti mõõta sidurikettad üle, äkki midagi mõõdust väljas või piiri peal.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Surveplaat ka lahti juba. Pildipealt halvasti näha, aga sellel tõmbepulgal välinerant olematu. Ei haagi taha enam. Nettist pilte vaadates peab seal korralik rant olema. Nõme on see, et jupide tellimisega läheb nädalaid. Ehk oskab keegi öelda kust võiks kiiresti saada uue/kasutatud tõmbepulga?
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Ajutise lahendusena pakuksin pealekeevitamist- kestab vast hooaja lõpuni.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Sobivuse korral mul vist on( või andsin kasutaja LEKO'le) sellise Kawa tõmbehuinjaa.....
Nädala lõpul saan kaeda....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Väga hea jään ootama. Muidugi ajutiselahendusena peaks saama masina liikuma ka peale keevitades. Homme uurin äkki keegi saab mind aidata selles osas.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
terve jupp peaks selline olema
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Ei pea, see mingi muu ratta oma.
426f kirjutas:terve jupp peaks selline olema
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
maakivi kirjutas:Ei pea, see mingi muu ratta oma.
Ilmselt mõeldi sellega seda "tõmmitsa" otsa kuju.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Sai proovitud täna seda keevitamise lahendust. Umbes kümme korda sai siduri linki vajutada ja kaksas üle jälle. Krae sai vist natuke liiga väike ja keevitus ikka pehme. Tõmbas keevile vaod sisse.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Ma arvan, et selle 30 euro pärast pole mõtet lolliks minna. Seda saab parandada küll, kuid kas on sel mõtet?
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Mõlemad vardad uued panna siis 62 euri. Lihtsalt proovisin, lootsin nädalavahetuseks liikuma saada.
kurikristjan kirjutas:Ma arvan, et selle 30 euro pärast pole mõtet lolliks minna. Seda saab parandada küll, kuid kas on sel mõtet?
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Probleem ei seisne "tõmbevardas" ja selle seenekujulise otsa kulumises ega kõvaduses vaid kolmest osast koosneva sõlme mittetöötamises. Surveplaadi tõstab "tõmbevarras" ja selle kaasavedamise välistab nõellaager, mis asetseb omakorda kahe pinna vahel (nagu laager ikka, koosneb see sisemisest ja välimisest või ülemisest ja alumisest tööpinnast ja nende vahel asuvatest nõeltest, kuulidest, rullikutest). Veakirjeldus viitab konkreetselt sellele, et kirjeldatud sõlm ei tööta ja seetõttu veab kaasa "tõmbevarda". Kui on sõitmisega kiirem kui need 3 varuosa kätte saaks ja nõellaagri nõelad ei ole "potisinised" siis asja saab tööle nii: surveplaadialune seib ümber keerata, "tõmbevarras" treipinki või käepärase trelli otsa ja laagriga kokkupuutuv tööpind vastupidises suunas relaka ja läbilõikeketta küljega üle lihvida võimalikult vähesel määral (kohe kui lihvimisel tekib katkematu täisring siis ongi lagi käes - varras on tsementeeritud pealispinnaga terasest ja selle kihi paksus on ca. 4-6 sajandikku mm). Tõmbevardale uue seene otsakeevitamisel tuleb ülejäänud vardaosa hoida jahutatuna, märja kaltsu v liiva vms. sees selliselt, et laagriga kokkupuutuv pind ei kuumeneks "siniseks". Kui aega on siis hetkel nähtavate kahjustustega olevate varuosade hind on ca. 45eur, tarneaeg ca. 2 nädalat. Kui eksentrilise kahvliga võll ka nüüdseks juba hukas siis selle hind 33eur veel lisaks, seda saab ka muidugi vabalt taastada sest ei pea olema suure kõvadusastmega - saab täis keevitada ja õige kuju anda treimise ning freesimisega. Edu!
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Oi jh, kasutajalt pacaan väga õige tähelepanek - siduripaki paksus on väga väike - friktsioonkettad on omadega otsas mis otsas!
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Nov 2014, 12:52
- Tsikkel: Kawasaki zr, Aprilia Falco
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 3 korda
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
keevitus toimib küll.. mul eelmisl rattal oli niinimetatud seen sinna otsa keevitatud.. ise sõitsin selle rattaga 10 k maha ja kestab veel.. kes ja millal selle keevitas pole aimugi.. igatahes toimib..
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Biker24 kirjutas:Oi jh, kasutajalt pacaan väga õige tähelepanek - siduripaki paksus on väga väike - friktsioonkettad on omadega otsas mis otsas!
Millest sa seda järeldad? Siduri ei libise muidu.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Selle eksentrilise kahvliga võlli korrasolekut kulumist ei oska ma silmajärgi hinnata. Võimali, et ei ole uut vaja.
Biker24 kirjutas:Probleem ei seisne "tõmbevardas" ja selle seenekujulise otsa kulumises ega kõvaduses vaid kolmest osast koosneva sõlme mittetöötamises. Surveplaadi tõstab "tõmbevarras" ja selle kaasavedamise välistab nõellaager, mis asetseb omakorda kahe pinna vahel (nagu laager ikka, koosneb see sisemisest ja välimisest või ülemisest ja alumisest tööpinnast ja nende vahel asuvatest nõeltest, kuulidest, rullikutest). Veakirjeldus viitab konkreetselt sellele, et kirjeldatud sõlm ei tööta ja seetõttu veab kaasa "tõmbevarda". Kui on sõitmisega kiirem kui need 3 varuosa kätte saaks ja nõellaagri nõelad ei ole "potisinised" siis asja saab tööle nii: surveplaadialune seib ümber keerata, "tõmbevarras" treipinki või käepärase trelli otsa ja laagriga kokkupuutuv tööpind vastupidises suunas relaka ja läbilõikeketta küljega üle lihvida võimalikult vähesel määral (kohe kui lihvimisel tekib katkematu täisring siis ongi lagi käes - varras on tsementeeritud pealispinnaga terasest ja selle kihi paksus on ca. 4-6 sajandikku mm). Tõmbevardale uue seene otsakeevitamisel tuleb ülejäänud vardaosa hoida jahutatuna, märja kaltsu v liiva vms. sees selliselt, et laagriga kokkupuutuv pind ei kuumeneks "siniseks". Kui aega on siis hetkel nähtavate kahjustustega olevate varuosade hind on ca. 45eur, tarneaeg ca. 2 nädalat. Kui eksentrilise kahvliga võll ka nüüdseks juba hukas siis selle hind 33eur veel lisaks, seda saab ka muidugi vabalt taastada sest ei pea olema suure kõvadusastmega - saab täis keevitada ja õige kuju anda treimise ning freesimisega. Edu!
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Proovin täna siis ketaste paksused ka ära mõõta. Teab keegi mis minimum mõõt on? Siis pilt selge kas siduripakki paksus on väike.
Nõel laager siniseks ei ole läinud. Ootan ühte vastust kas leitakse mulle tõmbvarras. Kui ei siis tellin uue ja laagri ka. Mõistlik oleks vist see kahvligavõll ka uus panna? Ei oska selle kulumist kuidagi hinnata.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Mõõtsin ära ketaste paksused 2,70-2,75mm. Keskmised vaheplaadid on ka sinised. Tõenäoliselt need lastud kellegil eelmisel siniseks ja ainult kettad vahetatud. Siduri läbilibisemist ei olnud ja muid probleeme ka ei täheldanud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Mõõdetakse kogu paki paksust, võrdle remondijuhendis kirjutatuga.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Miks nii? Manualist juba vaatasin 2.72-2.88 standard 2.2 service limit. Manualist ei oska välja lugeda kogu paki paksust.
Re: kawasaki zx 900 98a siduri probleem
Tahtmine treffile minna oli suur. Sai siis varras treialile viidud ja hetkel asi korras. Aitäh kõigile vastajatele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.