KTM LC4 // keihin

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
rockit1
Postitusi: 52
Liitunud: 14 Aug 2015, 19:57
Tänatud: 1 kord

KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas rockit1 »

Kas on suur vahe kui panna kiirenduspumbaga Keihin, dellorto asemele? Äkki keegi oskab sellest Keihin karpast täpsemalt rääkida, mida mis ette kujutab endast?



Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas mella »

On oluline vahe.
Paraneb reaktsioon gaasile ja jõud madalal pöördel.
Lisaks paraneb käivitus.

Kas lõppvõimsusele mõjub, ei tea.

Kasutaja avatar

3d_taavi
Postitusi: 63
Liitunud: 27 Apr 2016, 15:55
Tsikkel: KTM 625 SXC
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas 3d_taavi »

Mul 2 masinat millel mõlemad, fcr41 on märgatavalt parem.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Dellorto on Keihiniga võrreldes ikka tõeline kiviaeg.


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Dellortot jäädki kruttima, augud jäävad seadistusse sisse nagunii, vahe on suht suur.


morse
Postitusi: 1383
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas morse »

Natuke välismaakeelset juttu selle kohta, miks pumbaga karpat heaks peetakse:
https://www.yfzcentral.com/forum/32-yfz ... hread.html

ACCELERATOR PUMP

great big HUGE deal on the fcr carbs....and another reason for them being the greatest carb for 4-stroke performance ... the accelerator pump...

as carbs get bigger and bigger for more top end performance... you will have a problem with throttle lag and bogging...even as extreme as the engine shutting off .... from a lean condition during large / fast throttle position opening changes....

the deal is that for each throttle position, you need a certain rpm range that creates the proper amount of airflow to create vacuum necessary to pull enough fuel through the desired circuit...

fast throttle openings means that the throttle is at a more open position before the engine rpm/vacuum has risen enough to pull fuel through it.... so a lean condition .... and bog can / will occur.... the bigger the carb to the size of the engine, the worse this problem would be....

the solution was made long ago on performance car carbs... like holley carbs.... single pumper and double pumper are common terms from the hot rodding community.... pumper means accelerator pump.... and what that is is a pump device on the carb that doesnt need vacuum to deliver fuel through it during big throttle stabbings....

the accelerator pump is like a small syringe setup that mechanically pumps a spray bottle like shot of fuel into the carb bore.... it is short term shot that provides the necessary fuel to cover the throttle position change until the engine rpm/ vacuum rises to the point it draws the appropriate amount of fuel through the appropriate carb circuit....

Miinus Mikuni ja Dellorto kõrval on võibolla see, et teoreetiliselt saad gaasikasutusega küttekulu maru suureks ajada.

Edit: vaakumembraan lahendab sama mure, mille ingliskeelselt ülesse kopisin sedasi, et gaasi keerates sa tegelikult ei ava karpat vaid muudad vaakumit nii, et karpa hakkab SUJUVALT avanema (kuna kiirenduspump puudub, siis kiirema avanemise korral jääks mootor lihtsalt nälga).

Edit 2: Hollandis on selline mees/pood nagu FrankMX. Ta oskab kõiksugu FCR varuosaküsimustele vastata. Mina sain oma jupid kenasti kätte.

Kui vahetama hakkad, siis arvesta, et gaasitrossid koos gaasirutskaga maksavad lisaks 75.- euri. Ja kui sul on suur paak, siis tooreklapi trossiga välja toomine on veel u. 40.-
Väljalaske muhv õhupuhastini on teise mõõduga.
TPS on suht suva...
Miskit veel? Ah jaa! Kuna FCR on krossikarpa, siis tal on peadüüsijuures väike plastikanum, mis aitab selle vastu, et tsikkel tihedates “mogulites” sõites puterdama ei hakkaks (mind see Mikuni juures häiris).

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas Ronk »

► Näita Spoilerit
Tervitus

Üks igivana teema, kuid ehk oskad väheke aidata. Sattusin googliga selle teema ja sinu postituse otsa. Sattus mu kätte üks huvitav LC4 (620 SuperComp), millel tekkis mõte originaal kulunud karpa vahetada FCR41 vastu (nagu enamus tahavad teha). Uurisin mis ma uurisin, kuid ei saa aru, kas FCR41-d on kõik ühesugused nö konstruktsiooniga? Kuskilt jäi lugedes silma, et kellelgi ei mahu see vahele ära, teistel pole probleemi. Lisaks on tühikäigu reguleerimise tross erinevalt jne.

Kust peaks üldse alustama selle uurimist, et millise ma sinna paigutada saan? Kust võiks üldse kummilutti, gaasitrosse jm uurida (nagu kirjutasid hinnad, millega peaks veel arvestama)?

FrankMX lehel vaatasin ka põgusalt ringi, kuid tundub et täiskomplekti karpat sealt ei leia.

Tänud info eest, kui viitsid vähe seletada.

morse
Postitusi: 1383
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas morse »

@Ronk

Hei

Mul endal FCR karpa kogemusi ainult 625 ja 640 mootoriga - neile läksid samad karpad (640 originaalis Mikuniga ja 625 Keihiniga).

Aga mu garaažis oli kunagi ammu sõbra 620 SuperComp. Tollel oli minuarust originaalis Mikuni BST (ehk siis sama,
mis mu 640 mootoril ja tegelikult isegi DR Bigil on 2 samasugust).

Kui ma panuseid peaks tegema, siis ma pakuks, et suvaline õiges diameetris Keihini FCR istub sinna 620 vahele. Lisaks on vaja ainult lahendada kahe trossiga rutskalahendus ja muhv karpa ning õhupuhasti vahele. SuperCompi puhul pääseb toorekale ilusti ligi (eeldusel, et karpal on see tooreka nupp ikka küljes).

Põhiteema on düüsid (main jet, pilot jet ja võibolla ka pumba düüs). Kahjuks ei mäleta neist enam midagi, ei oska mõõte soovitada.

Ma vahetasin algatuseks enne seadistust nõelakaevu ja nõela ka ära - kui nood kulund, siis võtab raskelt kütust ja ei saagi seadesse.

Seda mäletan, et kütusekulu oli väga hea selle karpaga. U. 6.5/100. (Mul praegu pritsung võtab vast liitri vähem - matkates muidugi palju vähem).

Tänaseks on vist ainult üks tuttav jäänud selle karpa peale - teistel pritsed. Aga see Frank MX, kellele viitan, on väga spets. Kirjuta talle kindlasti, saad head infi. Ta ise vastabki sellel aadressil: info@frankmxparts.com
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”