Mootori vahetus teistsuguse vastu

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Mootori vahetus teistsuguse vastu

Lugemata postitus Postitas alambe »

kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

Kui sul keevitust, treipinki ega korralikku töökoda pole, läheb raskeks. Lisaks vaba aega ka vaja. Muidu pole seal keerulist midagi.Hullemaidki asju tehtud.
Kasutaja avatar

BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Treipinki pole vaja! Piisab keevitusest ja rellakast.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Mootori vahetus teistsuguse vastu

Lugemata postitus Postitas CB500 »

alambe kirjutas:
kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?
Milleks sellist pornot aretada? Miks mitte siis osta juba see teise mootoriga ratas? Kui sinna just superbike mootorit ei pane, siis arvatvasti ei tõsta see ratta turuväärtust ka oluliselt. Pealegi pole mingit garantiid, et teise mootoriga kuskilt mujalt idanema ei hakka, raam näiteks jne.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Re: Mootori vahetus teistsuguse vastu

Lugemata postitus Postitas zten00 »

CB500 kirjutas:
alambe kirjutas:
kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?
Milleks sellist pornot aretada? Miks mitte siis osta juba see teise mootoriga ratas? Kui sinna just superbike mootorit ei pane, siis arvatvasti ei tõsta see ratta turuväärtust ka oluliselt. Pealegi pole mingit garantiid, et teise mootoriga kuskilt mujalt idanema ei hakka, raam näiteks jne.
Jah, see aitas küll nüüd teema algatajat, eksole?
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Võibolla mu eesmärk oligi mitte aidata ja inimene maa peale tuua..!?

Mul isiklikul on kõrini analoogsetest teemadest kus kodanikud kel pole näiteks piisavalt vanust, et sõita suurema rattaga kui 11KW küsivad "kuidas ma 125cc saan 250cc teha" või silindrit vahetada jne.
Vabandan teemaalgataja ees, kui tal midagi muud mõttes oli. Minu seisukoht tsikli võimsamaks tegemiseks mootori vahetuse teel jääb samaks. Kui tegemist ei ole just projektiga a`la "turbo-busa streetfighter".
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

nu mul on hetkel 72kw mootor mis lõpetas minuga töölepingu ja uut on keeruline leida samasugust, seepärast uurin ka võimalusi et äkki annaks millegiga asendada.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

petz61 kirjutas:
Kui sul keevitust, treipinki ega korralikku töökoda pole, läheb raskeks. Lisaks vaba aega ka vaja. Muidu pole seal keerulist midagi.Hullemaidki asju tehtud.
Siin on kõik öeldud tegelikult.

St et kui endal midagi pole (tööriistu ja kohta) on mõistlikum see mõte maha matta, kui aga koht ja vahendid olemas, siis ma küll mingit probleemi ei näe.
Samas võiks arvestada ka nigelama variandiga, et see aretus ei hakka vaatamata kõigele mitte kunagi normaalselt tööle. (Lihtsalt selline võimalus on ka olemas).
Kellegilt suure rahaeest ma sellist asja ei telliks.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

Kui teha, siis juba korralikult. Igasugune aretus võtab tavaliselt plaanitust märksa rohkem aega ja see töö mõnelt tegijalt tellida võib minna üsnagi kalliks. Muidugi,kui on käepärast mõni ehitajast sõber,kes asja pool hobi korras ära teeks,võib teha. Asendatav mootor peaks olema ligilähedaste mõõtmete, kaalu , töömahu ja võimsusega.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

alambe kirjutas:
nu mul on hetkel 72kw mootor mis lõpetas minuga töölepingu ja uut on keeruline leida samasugust, seepärast uurin ka võimalusi et äkki annaks millegiga asendada.
Aga kas oled uurinud võimalike kulutuste suurust katkise mootori kapremontimiseks?
Ega sa vahetusmootorit niikuinii võileivahinna eest ei saa ning peale vahetust on jälle oht, et "uus" mootor paneb kah kepsud kotti.
Suzuki GSX 750 Inazuma

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

Jah tõesti! Hakkasime juba vaikselt rattale uut jõuallikat paigaldama,kuid miks-mitte proovida remontida (kui just päris pilbasteks pole lennanud). Igastahes kindlam kui panna mingi sõitnud mootor raami vahele, millel elulugu kah teadmata.

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

nu lähipäevil lähen näitan mootoriremo meestele plokikaant
minu hinnangu järgi on ta ikka üsna nukker
aga eks paista mis saab
kasutatud mootor saksast maksaks 9500.-
osad lähevad: klapid 500 ja 600 mõlemat läheks 2tk siis plokikaane tihend 600.- klapikambrikaane tihend 500.- kolb 800.- rõngad 700.- ja siis uus plokikaas 22000.-
nii et kui saab vana taastada miski mõistliku summa eest siis on asjal mõtet, kui ei saa, siis vaatab ikka uue mootori poole.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:

http://www.hot.ee/toukur1/
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

alambe kirjutas:
minu hinnangu järgi on ta ikka üsna nukker
Aga mis sellega juhtus?
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

Andrez kirjutas:
Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:

http://www.hot.ee/toukur1/

sinna oligi plaan minna

aga juhtus see, et üks klapivedru taldrik läks pooleks ja klapp lendas silindrisse ja keeras sealt kõik segamini.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

alambe kirjutas:
Andrez kirjutas:
Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:

http://www.hot.ee/toukur1/

sinna oligi plaan minna

aga juhtus see, et üks klapivedru taldrik läks pooleks ja klapp lendas silindrisse ja keeras sealt kõik segamini.
Lohutuseks võin rääkida, et kunagi lasin oma BMW-l (paraku autol) rihma katki ja üks klapp otsustas pooleks murduda ja läbi kolvi põrutada... auto sõidab tänini sama kolviga :wink: tookord oli vihur abiks, kus kolb taastati.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

No nii, alambe, kas said oma rattal mootori korda või aretasid midagi muud raami vahele?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

petz61 kirjutas:
No nii, alambe, kas said oma rattal mootori korda või aretasid midagi muud raami vahele?
ma vastan ise tema eest, varsti peaks midagi muud tulema, eks ta ise räägib lähemalt, ma ei taha ära sõnuda veel
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pira »

Ehk see hoiab aega ja raha kokku, kuna kahtlustan et teist komplekset heas korras mootorit odavamalt ei saa. :arrow:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... =twkzootkw

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

seda viimast pakkumist vaatasin isegi, aga siiski leidsin rootsist www.samsmotor.se nimelisest kohast endale õige mootori 4500SEKi eest
ja siit foorumist üks hea inimene aitab ka selle eestisse transportida.
selle nädala lõpus peaks kätte saama.
igatahes rootslased olid talle selle täna hommikul pihku surunud.
eks paista mis saab.
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pira »

mis sull selle vanaga juhtus :?:
Mul väike huvi käigukasti hammakate kohta, kui on lahti võetud ja huvi müüa siis helista 52 95156

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

vanaga tegin ühe silindri tsistaks, klapid läbi kolvi.
vaatab , saan uue mootori kätte, see võib ilma käigukastita olla, kui on koos, siis vaatab mis juppe sealt sulle saab.

Teema algataja
alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

Mootor siis nüüd käes
SUURED tänud Sachs nimelisele tegelasele siin foorumis, kes oli abiks ja selle mootori minuni toimetas.
loodetavasti leiab aega ja saab mootori veel see hooaeg peale.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”