Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"].

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kui lähtuda sinu antud andmetest, kus kõik on sirge ja korras siis on ju kõik OK, kuid siiski on ju ratas kõhuall, seega on ju tegu puhtalt mõõtmisveaga (ilmselgelt kui seda tehakse mõõdulindiga (lol) )

Pilte vaadates on ju raam kindlasti kõver, paagi esimene kinnituse auk on piklikuks venitatud, originaalis see nii ei ole, pildi järgi on ülevalt auk nihkunud vähemalt 2mm
R1 amordid on üsna tugevad, seega kogu jõud jaotub raamile, prillidele, välimistele ja sisemistele amordi torudele korraga, see tähendab, et iga tükk alates veljest kuni poole raamini on juba deformeerunud olgu siis üks või mitu millimeetrit, iga sõlme deformatsioon on hargi nurga jaoks korrutis, ehk siis prillidest 0,5mm üleval on 2,5mm all amortide juures.
Materjali tundmine on ka üks võtmesõna (Yield point ja strength) alumminum on piisavalt elastne, et ennem purunemist moonduda.
Raami pealt mingite värvidefektide otsimine on lollus, alumiinium surutakse kokku või volti, peale seda alles puruneb. Keevitatud toru raami puhul otsi keevise juurest värvipragusid ja rooste triipe, alumiiniumi puhul ei ole see reaalne.

Muidugi kurvaks see, et inimesed kes ei oska rattaid remontida ostavad matsuga rattaid ja siis jututoa abiga remondivad seda.
Põnevusega jään ootama kui selline poolpidune ratas kokku lapitakse ja siis järgmine teema on see kuidas ratas läheb koguaeg tänksläpperisse -- ükski rooliamort ju ei aita kui rake on 25kraadi asemel 20kraadi :wack:



PiltPilt
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mis siin pikalt jahuda-amordid pulkadeks ja pinki eraldi nii ülemised kui alumised otsad.Kui need sirged siis jeebaisse ja uus raam-Laod kokku ja sõidad.No uued dokid teed ka.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

järgmine tark. kuule franz, äkki räägid ka seda, mismoodi on amordi ülemised ja alumised otsad ERALDI niimoodi täitsa kõverad, et kui nad omavahel kokku panna siis kokku saame sirge toru?!? täitsa huvitama hakkas juba see asi


Troll
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Okt 2015, 10:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Troll »

Tundud ise ka maru tark will111. Äkki suudad suts vait olla ja mitte paukuda kõikide soovituste/arvamuste peale.

Edu taastamisel :bsmile:


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Bastard »

:-|||


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

ilmselgelt kõige targem :lol:

ma võin vait olla kohe tervelt 24h järjest kui keegi lõpuks suudab selle amortide pulkadeks lahti võtmise vajaduse mulle ära seletada. aga kui ei suuda siis ma annaks omalt poolt hea soovituse, et tegelikult tuleks terve tsikkel ikkagi pulkadeks võtta, pinki panna ja siis kõik pulgad eraldi täpselt üle mõõta. ega siis enne asja ei saa nagunii :nono:


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Mul ei ole huvi kellegi remondi põhimõte pärast teravat arutelu tekitada aga ma siis põhjendan natuke. Kellaga mõõtes torude kõverust saad aimu täpselt, mis seisukorras sul amordid on. Ühtemoodi pole nad elusees paindes, mõni toru rohkem, mõni vähem. Kas on ühtlaselt paindes (milles ma kathlen), või on ka kusagil tugevam murde punkt. Kui amort on koos ja seda laual keerutad, siis see ei pruugi välja tulla. Peale seda saad koos remondi manualiga vastu võtta otsuse kas need amordid üldse kunangi veel normaalselt tööle hakkavad.
PS. ma ei väitnud kordagi, et asi ainult amortide kõveruses on, pigem on seal mitu asja koos ja kuna raam on neist komponentidest kõige tugevama ehitusega, siis seda kontrollida viimasena kuna nõrgemad asjad kipuvad ennam järgi andma.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

suur vahe on ka, mis on eesmärk, kas kontrollida juba amordi enda seisukorda ja töökorda...või lihtsalt üritada tuvastada millest tuleneb teemas probleemiks toodud vale ratta asukoht. ühel juhul võib sinu kirjeldatud protseduur olla ainuõige, teisel juhul täiesti ebavajalik toiming


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kaua see jauramine siin käib? Tartus on koht olemas torude sirgsuse kontrollimiseks ja vajadusel sirgestamiseks: http://www.moto-man.ee/ Siis saab edasi minna. Nagu ikka toodab padjaklubi täiel jõul, aga lahendusi pole.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

will111 kirjutas:

järgmine tark. kuule franz, äkki räägid ka seda, mismoodi on amordi ülemised ja alumised otsad ERALDI niimoodi täitsa kõverad, et kui nad omavahel kokku panna siis kokku saame sirge toru?!? täitsa huvitama hakkas juba see asi

Kuule,esimeses postis on kirjas et amordid "ainult paar milli kõverad"Kuidas sinu meelest esiratas käitub kui amordid kõverad.Sinu puhul ei tea aga enda rattal mõõdaks üle kas või selle pärast et hing rahul oleks.Tund aega ühe amordi kinni-lahti tegemine ei peaks üle jõu käima.Jäta see mõtetu demagoogitsemine järgi,oled juba hiilanud küll.Postide kogumisest siin kuponge ei jagata.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7195
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Neid amorte ilma lahti võtmatta ei saagi ilmselt kontrollida.Toru on nii vähe väljas,et seda laua peal ei ole võimalik kontrollida.Ja jutt paarist millist ei ole ilmselt väga täpne.Neid amorte polegi tegelikult veel kontrollitud vaid lihtsalt vaadatud.
Mina ,aga pakuks ratta kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tulemise põhjuseks ikka raami,mis on kõver.Need amordid võivad olla tsipa kõverad,aga mitte niipalju,et ratas 3cm tagapool on.Sellisel juhul peaks amordid ikka parajad vibud juba olema.Pildi järgi ei saaks seda küll väita.
Muidugi ,kui tahtmine ratas korda teha,siis peab need amordid ikka üle käima-sirgestama,et asi oleks kindel.Peale sirgestamist võib ka kindlalt korras traaversitega seda kontrollida.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2501
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Tuono kirjutas:
Nuclear kirjutas:

Tere

Loen ja imestan.
Ostad ulmeodavalt avariilise ratta, koos vigade defekteerimise listiga, kus on ilusti kirjas mis vajavad tegemist, koos orienteeruvate hindadega :!:
Enne ostu mingit ajutegevust ka käis, et kuidas teen, mida teen, mis võimalused on omal teha, mis eeldatavalt tuleb lasta teha ja palju maksma läheb :?:
Esimene mootorratta remont?

Edu ja head isadepäeva :bsmile:

Kõige tähtsam on selle asja juures see, et krdi odavalt sain kätte :D

Kuidas see teemaalgatajat edasi aitab? Mina küll ei märganud eespool mingit nuttu ja hala, et remont on kallisd vms.? Ei ole ju vaja kirjutada kui ei ole midagi kirjutada.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Nõus eelkõnelejaga inimesed võiks ikka midagi ise ka teha mitte nagu eestis viimasel ajal üldiselt kombeks et mutrivõtit pole keegi näinud

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

Eelpool on küll hästi näha, et teemaalgataja ei ole eriti pädev selliseid probleeme lahendama.
Alustagu lihtsamatest asjadest algatuseks.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Võin teha pilte kaks aastat uuemast R1 amordist millel on alumised otsad küljest ära murdunud aga toru on ainult 1,8mm banaanis (pingis mõõdetud, mitte mõõdulindiga)

Võimalik, et need amordid on tõesti 2mm kõverad, kuid see kinnitabki ju fakti, et raam on kõver.

Will-ist ma küll aru ei saa, tema jutu järgi võiks ju ratta panna rihmadega kahe auto vahele ja sirgu tõmmata, siis ei pea ju midagi lahti võtma. :wack:

PiltPilt

Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Nädala vahetus oli vahel ja natuke oli aega arutada.
Prillid on sirged! Tellisin uued ja need täpselt samasugused. Amordi kõverus mind ka ei aita, keerasin amordid teistpidi (pidurisadulad ettepoole) ikka ratas liiga taga.
Ratas küljepealt
Pilt
Kui pikad peaks olema amordid? 770mm
Pilt
Raam pealt mõõdetud 690mm
Pilt
Hark mootori plokist 570mm
Pilt

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7195
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Vaatasin su esimest posti ja kirjutad,et avariiline,aga mis seisus ta üldse oli?Mida sa ise seal teinud oled?Või oli selline nagu esimesel pildil?Mis avarii ta läbi teinud oli?
Need amordid ei ole kohe kindlasti põhjuseks,et ratas 3cm tagapool.Aga äkki on hoopis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] mingi kamm?Panid need ise või on originaalid,mis rattaga koos olid?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Ei öeldud täpselt milline avarii oli. Sellisena sain nagu esimesel pildil.
Teiselt poolt selline.
Pilt

Gondlid on hiina omad ja olid ratta küljes ja natuke kahtlustan ise ka, et need ei istu päris nii nagu originaalid. Aga esirattaga peaks vast ikka vahe sees olema.

urmas66 kirjutas:

Vaatasin su esimest posti ja kirjutad,et avariiline,aga mis seisus ta üldse oli?Mida sa ise seal teinud oled?Või oli selline nagu esimesel pildil?Mis avarii ta läbi teinud oli?
Need amordid ei ole kohe kindlasti põhjuseks,et ratas 3cm tagapool.Aga äkki on hoopis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] mingi kamm?Panid need ise või on originaalid,mis rattaga koos olid?

Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 304
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas henri »

Kui esiratas tõesti nii palju tagapool on, siis suhteliselt suure tõenäosusega peaks amorte lõpuni kokku vajutades minema ratas radikasse. Kui esiratta pihta paugu on saanud siis äkki on viga hoopis traaversi laagrites (st traavers ise sirgu, raam enam vähem sirgu aga laagripesa või laagri enda ära löönud)?

Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Läheneme asjale nii:

1) Tõmba oma nutitelefonile rakendus "ANGLE METER"
2) Paiguta tsikkel siledale ja loodis pinnale
3) Keera lenks otseks ja rattad vastu maad
4) Pane telefoni külg vastu esiamordi toru
5) Kirjuta tulemus siia või tee pilti

Pilt

PiltPilt

will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kalapea, hirmus kaval. aga saad ju aru, et seda mõõtmist mõjutavad juba paljud asjad...näiteks see, et ratas ei ole täies komplektuses praegu. või kui kasvõi esimene ja/või tagumine rehv on teises mõõdud kui originaal. isegi esimese/tagumise amordi preload setting mõjutab seda mõõtmist + veel kogu alusena kasutatav maapind peaks ka perfektselt tasane ja loodis olema. ühesõnaga saab mingi numbri teada, aga teha pole sellega suurt midagi.

sellel mõõtmisel oleks mingi mõte siis kui võtta üks KINDLASTI sirge ja täiesti eeskujulik samasugune ratas, mõõta sama "pinna" peal, panna kirja. siis võtta kõne all olev ratas, laduda mant (paagid ja muud jupid külge) peale, panna sama kogus kütust paaki, kontrollida, et rehvikõrgused oleks samad ja preload ka enamvähem...mõõta...ja nüüd võrrelda.

kusjuures viimatisi pilte vaadates, ühelt pildilt tuntub mulle justkui oleks see esiratas isegi võrdlemisi normaalses asendis...teise pildi peal jällegi kuidagi väga lähedal. lisaks veel, kas see esirehv mitte liiga kõrve profiiliga ei ole seal? see võib iseenesest juba olla kuskil sentimeeter erinevust.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Pool paaki kütust või tagavedru pingsus mõõtmistulemusi väga kardinaalselt ei muuda, pigem saad kinnitust kõvera raami sündroomile.

PiltPilt
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

Viimastel piltidel amorditorud tagurpidi andis mingit erinevust ka ühtpidi ja teistpidi siis?


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

ta ju ütles, et see ei muutnud midagi.

jah ükski komponent eraldi neist mainitutest ei muuda mõõtmistulemusi kardinaalselt aga kui kõik on natuke nihkes ja juhtuvad pooljuhuslikult veel ühes suunas nihkes olema siis on mõõtmistulemus piisavalt palju erinev, et võiks hakata kahtlustama asju, mida tegelikult kahtlustama ei peaks.
üldiselt, mina paneks diagnoosi, et raam on kõver (pigem küll lihtsalt on materjal ühtlaselt paindunud) mingil määral ja kogu lugu. nagu eelpool mainitud, ei pea selleks oleks mingeid praegusid ega otseseid voltimisi näha, eriti sellist tüüpi raami puhul. raam pinki ja õigeks tõmmata ning muretuid kilomeetreid

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7195
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See pauk nende piltide järgi on küll pigem selline,mis raami paigast ei vii,kui just esirattaga kuskile pihta väga lollisti ei pannud.Pigem selline kuskile libamisi bastu sõitmise jäljed.Rattal all olev rehv ikka õige mõõduga?Ta sul suht sile,kui uus oleks ei keeraks vist üldse gondlist mööda?
Oled teljevahe ka mõõtnud ja mõõte tehase andmetega võrrelnud?Kas ka seal on 3cm vahe sees?Seda peaks nii +-5mm täpsusega ikka saama ise ka mõõta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6614
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Risking sound negative but....

Ilusad pildid ja kena pikk joonlaud aga mida Sa nende mõõtudega peale hakkad?
Nüüd sa tead, et paagikinnitusest pulgani on XYZ mm aga palju see olema peab?
Samuti mootorist võllini :wack:
Silma järgi "rool otse" võib tähendada, et 1 kraadine hälve annab mõnusa errori....

"Silma järgi" ütleks, et kannust kõver...

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Mnt ameti lehe järgi norm 1430mm minul 1380mm aga seal loeb ka kui pingul kett on jms. Rehvi kontrollin homme.

urmas66 kirjutas:

See pauk nende piltide järgi on küll pigem selline,mis raami paigast ei vii,kui just esirattaga kuskile pihta väga lollisti ei pannud.Pigem selline kuskile libamisi bastu sõitmise jäljed.Rattal all olev rehv ikka õige mõõduga?Ta sul suht sile,kui uus oleks ei keeraks vist üldse gondlist mööda?
Oled teljevahe ka mõõtnud ja mõõte tehase andmetega võrrelnud?Kas ka seal on 3cm vahe sees?Seda peaks nii +-5mm täpsusega ikka saama ise ka mõõta.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Maanteeamet ei ole seda ratast ju tootnud! Otsi omale selle ratta remondimanual.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Jaan.L
Postitusi: 38
Liitunud: 10 Juun 2012, 22:53
Tsikkel: Honda
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Jaan.L »

Maanteeameti lehelt ei saa küll midagi tõena võtta. http://www.motorbikes.be/en/Yamaha_YZF-R1_2003.aspx sellelt lehelt lugesin teljevaheks 1395mm

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ja siis muidugi on veel selles keerulises võrrandis muutuja "hiina gondlid"!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”