Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Kes ja kus lõikab amorditorudelt jupi vahelt ära ja keevitab kokku tagasi nii, et need pärast pooleks ei lähe.
Sirge ja sile peab ka jääma.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Tahad madalamaks lasta? Selleks ei lõigata juppi vahelt ära..
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
vikiii kirjutas:Tahad madalamaks lasta? Selleks ei lõigata juppi vahelt ära..
Kuidas siis saab ?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Raits66 kirjutas:vikiii kirjutas:Tahad madalamaks lasta? Selleks ei lõigata juppi vahelt ära..
Kuidas siis saab ?
Muudad nt. kinnituste asukohti....
vikii mõtleb ilmselt madalduskonte ag kuna soovija kirjutas "amordid", e. mitmuses siis see variant jääb ära.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Raits66 kirjutas:Kes ja kus lõikab amorditorudelt jupi vahelt ära ja keevitab kokku tagasi nii, et need pärast pooleks ei lähe.
Sirge ja sile peab ka jääma.
Mis tüüpi sul amordid on usd või tavalised?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Raits66 kirjutas:vikiii kirjutas:Tahad madalamaks lasta? Selleks ei lõigata juppi vahelt ära..
Kuidas siis saab ?
Näiteks nii
Spoiler
Aga ilmselt on mõeldud lühemaks lõikamist ja uuesti keermestamist. Minu Krantsil võeti jupp vahelt välja nii, et keevituskoht jäi clip-on'i alla.
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
See välja turritavate torude variant on ju päris asjalik
Tegelt vedrud tegin lühemaks aga nüüd käib amort põhja ja natuke tahaks veel alla lasta Seega ei näe ma muud võimalust kui jupp vahelt ära või siis ots uuesti keermestada.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Raits66 kirjutas:See välja turritavate torude variant on ju päris asjalik
Tegelt vedrud tegin lühemaks aga nüüd käib amort põhja ja natuke tahaks veel alla lasta Seega ei näe ma muud võimalust kui jupp vahelt ära või siis ots uuesti keermestada.
Kui lenksu kinnitus tuleb cliponidega siis pole ju probleem lühemaks teha, sest keevituskoht jääb sinna alla. Olen neid päris mitmeid teinud. Lermo amordid tulid ka läbi vahendaja (renard) minu juurde.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Raits66 kirjutas:Kes ja kus lõikab amorditorudelt jupi vahelt ära ja keevitab kokku tagasi nii, et need pärast pooleks ei lähe.
Sirge ja sile peab ka jääma.
Mina tegin selle nipi ära omal ise .
Helista või kirjuta võin lähemalt rääkida .
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Ma ei saa aru, miks Te seda keevitada tahate, kas on raske lõigatud kohale uus sisekeere punni jaoks treida
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Ilma haamri pildita saab ka väga hästi nõu anda.
Viska parem mõne venna number või muu kontakt, kes selle keerme sinna keerab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Tohoh, kas Revali ümbrusest on treialid otsa saanud
Kui on laisem /oskamatum mees, võib ka lihtsalt toru sisse soone lasta, ning sisemise stopperrõngaga piirata, nagu nt. Kawa Vulcanitel on:
44029 käib vedru otsa, suht tihedalt toru sisse, ning 92033A stoperdab ta ilusti ära-vedru ju eelpinge all.
Peal käib lihtsalt iluklapp.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Ma nii muuseas küsin, kas oled proovinud seda materjali treida või sinna keeret lõigata? Olen selle tee läbi käinud ja hetkel ütleksin küll, et jupp vahelt ära on kiirem ja soodsam. Kui keevituskoht jääb ülemiste prillide kinnituse varju, siis ei ole ka mingit ohtu visuaalsele hädale ega ka tugevusele, sest ühes tükis toru toestatakse nii alumiste kui ülemiste prillide poolt.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
oot et, tehti vedrud lühemaks, nüüd käib (vedru...ju, mitte amort?) põhja ja tahaks seda lahendada sellega, et amorditorud lühemaks teha? mulle tundub kangesti sedamoodi, vedrud said lühemaks tehtud väheke ebakorrektselt ja no tegelikult ma ei saa hetkel pihta küll, et mismoodi torude lühemaks saagimine selle vastu aitab.
madalamaks lasta aitab seesama vedrude lühendamine ja vajadusel saab seda kombineerida prillidest toru kinnituskoha muutmisega veel. kui sellest kõigest ei piisa siis on nagunii juba kõik täiesti pekki läinud mumeelest või on siis tagumist otsa ka nii julmalt madaldatud, et tsikli geomeetria peaks justkui jääma enamvähem sama?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
will111 kirjutas:tegelikult ma ei saa hetkel pihta küll, et mismoodi torude lühemaks saagimine selle vastu aitab
Aitaks ikka. Vedrud tehti lühemaks, see tähendab, et nüüd loksuvad sees. Vaja ka väliskest ehk amorditoru lühemaks teha, et vedru jälle oma õiges töövahemikus toimetada saaks.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
streetmoto, noh jah, eeldasin, et lühendatud vedru asendati ikkagi kenasti parasas pikkuses spaceriga amordi sees. nii olen mina seda alati teinud ja nii seda minuteada reeglina tehakse, lühemate vedrude komplektil samuti vist ikka ju vastav spacer kaasas jne. aga näib, et peale otsetee saab ka ringina minna ja amorditorusid lõikama hakata
aga nagu nüüd vist jälile sain siis amort käib põhja seetõttu, et vedru lõigati lühemaks, kuid lühemaks tehtud vedru amorditoru sees mitte millegagi ei kompenseeritud? thats just beyond any logic for me, kuid eks ta ole jah...sel juhul käib loomulikult põhja
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Et lõikan vedru lühemaks ja siis pikendan vedru spaceriga? Milles asja point on?
Kuidas Sul muidu selle tehnilise taibuga on ?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
asja point on selles, et lühemaks lõigatud vedru on jäigem, seega seda on raskem kokku suruda sellevõrra palju ta on jäigem, lüheneb siis mingil määral ka selle vedru ja seega kogu amordi käik. selle lühenenud käigu võrra võib siis soovi korral jätta ka amordile vähem ruumi alumiste prillideni ehk "põhja käimise" ruumi proportsionaalselt vähem. spaceri pikkuse arvutad välja vastavalt sellele, palju madaldada tahad või ei taha.
milline tehniline taibu lõikab vedru lühemaks, näiteks 10cm võrra ja pistab selle siis samamoodi amorditoru sisse tagasi ning mõtleb, et nüüd on kõik jumala okei? on ju täiesti ilmselge, et selline asi jääb loomulikult põhja käima kuna massi all on kogu pulk ikkagi oma 6cm lühem, seega jääb amordi käiku 4cm jagu kui amordi käik oli enne näiteks 10cm. madaldus on muidugi vägev aga no tule mõistus appi, kas see on kuidagi taibukas tehniline lahendus või?!
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Kuidas see lühendatud vedru nüüd jäigemaks peaks muutuma? Vedru jäikus on ikka sama, lihtsalt ruumi põhjaminekuni on vähem, või kuidas?
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Huvitav teema. A miks lühemaks lõigatud vedru jäigemaks peaks muutuma, vedru ennast ju ei vahetatud? Vedru käik jah muutub lühemaks, aga jäigemaks ta ju minna ei saa? St sama raskuse juures surutakse vedru ikka samapalju kokku? Kõlab nagu spacerid + sama, kuid lühem vedur = sama pikk ja jäik amordi, lihtsalt lühema käiguga... Ei ole nii?
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Lühemaks lõigatud vedru läheb jäigemaks sest keerdude arv väheneb. Tegelikult sõltub vedru jäikus keerdude arvust, mida rohkem keerde seda pehmem vedru (võrdleme samade läbumõõtudega vedrusid). Näiteks võib tuua progresseeruvad vedrud millel üks ots on pehme ehk tihedamate keerdudega.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
ma ei arvanud, et see siiin eraldi teemaks tuleb, aga no vastuse saab näiteks siit http://www.engineering.com/Library/Arti ... rings.aspx või ükskõik kuskohast mujalt, kus arvutatakse vedru jäikust valemitega ja väikeste selgitustega.
lõigates vedru lühemaks, lahutad ju üsna märgatava arvu nö. active coile ehk vedru aktiivseid keerde. selle võrra vedru jäigem saabki. kui keegi tahab "oma käega" katsetada selle paikapidavust ning valemeid ei usu siis võib võtta suvalise pastakavedru, pigistada seda näpu vahel kokku näiteks poole võrra kogu vedru töökäigust...nüüd lõigata näiteks 2/3 vedru pikkusest maha ja pigistada uuesti samavõrd palju kokku. erinevus on väga ilmselgelt tunda.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Ei saanud pastakavedru najal küll targemaks. Mis sa pakud, mitu korda jäigemaks vedru läheb, kui see nt 10 x lühemaks teha?
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Lühem vedru ei lähe jäigemaks vaid teda on vaja ühe keeru kohta rohkem kokku pressida, et saavutada amordil sama käik kui pikema vedruga. ( põhimõtteliselt on tõesti natuke jäigem) See spacer millest hr Will111 siin suure õhinaga räägib, pannakse amordi alumisse otsa, et piirata amorti tulemast sama kõrgele kui ta enne oli.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
will111 kirjutas:asja point on selles, et lühemaks lõigatud vedru on jäigem, seega seda on raskem kokku suruda sellevõrra palju ta on jäigem, lüheneb siis mingil määral ka selle vedru ja seega kogu amordi käik. selle lühenenud käigu võrra võib siis soovi korral jätta ka amordile vähem ruumi alumiste prillideni ehk "põhja käimise" ruumi proportsionaalselt vähem. spaceri pikkuse arvutad välja vastavalt sellele, palju madaldada tahad või ei taha.
milline tehniline taibu lõikab vedru lühemaks, näiteks 10cm võrra ja pistab selle siis samamoodi amorditoru sisse tagasi ning mõtleb, et nüüd on kõik jumala okei? on ju täiesti ilmselge, et selline asi jääb loomulikult põhja käima kuna massi all on kogu pulk ikkagi oma 6cm lühem, seega jääb amordi käiku 4cm jagu kui amordi käik oli enne näiteks 10cm. madaldus on muidugi vägev aga no tule mõistus appi, kas see on kuidagi taibukas tehniline lahendus või?!
Amorditoru lühemaks tegemise mõte ongi selles, et see põhja ei käiks, peale selle, et madaldust on vaja. Kui madaldust vaja ei ole siis võid vedrusid lõigata ja distantspukse vahele panna palju süda lustib.
Teemaalgatajal on mureks MADALDUS, vedrud tehti lühemaks, nüüd on vaja amorditorud samavõrra lühemaks teha, et amordikäik samaks jääks võrreldes sellega,mis enne madaldust oli.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Vedru lühemaks lõigates saad ainult lühema vedru ja lühema vedru käigu.
Kui viitsiksid vedrude kohta natuke uurida siis leiaksid kataloogides (http://catalog.lesjoforsab.com/pdf/en/c ... -27_EN.pdf) vedrude puhul väärtuse "C", mille kaudu saab edukalt leida kokku surumisel tekkiva jõu (F=c*l).. Kataloogides on Fc, mis on vedru jõud kokkusurutud asendis.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Ajate segi hetkel eelpingsuse ja jäikuse, kui võtad vedru lühemaks ja asendad selle osa jäiga materjaliga siis on vedru juba suuremas eelpinges, sellest ka jäigem amort.
Samas kandevõime vedrul ju ei muutu!
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
Loff, esiteks, teemaalgataja "mure" oli amorditoru lühemaks saagimine ja kokku keevitamine, lugesid ikka selle esimese posti ja teema pealkirja läbi enne kui mind suurelt õpetama hakkasid? see soov, et justnimelt madalamaks lasta on vaja, tuleb heal juhul väga ähmaselt ja ümbernurga jutu käigus välja kuskil poole teema peal. samas tuleb sealt ka selgelt välja, et inimene võttis ja lõikas oma suures tarkuses, mida ta ise siin üldse väljendada ei karda, vedrud lühemaks pani asja kokku tagasi ja nüüd on probleemi ees...et ohhhoo, miksipärast käib amort põhja. no vaat kus lops eksole
Aga kui teemaalgataja ja tema tarkus, ning paljude teiste ilmselgelt suurte kogemustega asjapulkade tarkus siin kõrvale jätta korraks, koos sõnaselgete füüsikavalemitega, mida suurem osa tarkasid nagu näha, üldse ei mõista - siis ma tahaks küsida ühe hästi lihtsa küsimuse. Kui sa võtad ühe amorditoru, mis oma töö käigus peab liikuma teise toru sisse teatud x pikkuse võrra ja sa lõikad selle toru y pikkuse võrra lühemaks siis mis nüüd juhtub? Ma väga loodan, et NII basic asju ikka kõik on koolis õppinud ja mõistavad sellest küsimusest aru saada. Aga kuna see võib olla palju loodetud siis teen asja lihtsaks. Kas amordi MAX VÕIMALIK KÄIK ehk enne mainitud x on nüüd jäänud suuruse y võrra lühemaks või mitte? arvestades, et muid parameetreid ei ole muudetud, alumine amorditoru on täpselt sama, prillide vaheline kinnitus võtab enda alla täpselt sama pikkuse. Ja ärge rääkige mulle vedrust, see ei ole amordi seeski praegu, küsimus puudutab AMORDIKÄIKU.
Üldjuhul, kui võtta mingi keskmine tänavaratas ja vaadata selle tehasest tulnud esiamorti siis seal on vabalt seistes (ehk ratta enda kaalu all) amodikäiku kusagil 10cm ümber. päris pehmel esiotsal ehk tsuti rohkem, jäigematel vähem. Aga ütleme, et keskmiselt 10 ja võtame selle sisendiks. Kui keegi otsustab lõigata nüüd oma torud 5cm lühemaks siis jääb tema max amordi käik 5cm lühemaks, tundub loogiline?! endiselt vedrudest me siin ei räägi, vaid puhtast amordikäigust. Aga kas edasi ka mõelda suudetakse? Kui amordikäik on nüüd POOLE lühem kui see oli varem siis peaks justkui vist midagi veel tegema või muutma, et amort põhja ei käi...hmmmmm, i wonder i wonder, mida peaks nüüd veel muutma, et seesama 5cm max käiguga amort sama ratta, sama sõitja ja samade sõidutingimuste juures pidevalt põhja ei käiks??? aga kuna mina ju midagi ei tea ja tehnilist taipu mul ei ole siis vot kahjuks ma ei oska öelda, mis see on, ma loodan, et äkki mõni minust targem vedruspetsialist siin mõtleb selle välja ja ütleb mulle
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Amorditorudelt jupp vahelt ära ...?
will111 kirjutas:Loff, esiteks, teemaalgataja "mure" oli amorditoru lühemaks saagimine ja kokku keevitamine, lugesid ikka selle esimese posti ja teema pealkirja läbi enne kui mind suurelt õpetama hakkasid? see soov, et justnimelt madalamaks lasta on vaja, tuleb heal juhul väga ähmaselt ja ümbernurga jutu käigus välja kuskil poole teema peal. samas tuleb sealt ka selgelt välja, et inimene võttis ja lõikas oma suures tarkuses, mida ta ise siin üldse väljendada ei karda, vedrud lühemaks pani asja kokku tagasi ja nüüd on probleemi ees...et ohhhoo, miksipärast käib amort põhja. no vaat kus lops eksole
Muidugi lugesin, kõike ei pea alati kirja panema, et saavutada püütavast aru saada. Seal see vahe ongi, kes saab lennult aru ja kes ei saa siis ka kui üksipulgi kõik ette kirjutada.
will111 kirjutas:Aga kui teemaalgataja ja tema tarkus, ning paljude teiste ilmselgelt suurte kogemustega asjapulkade tarkus siin kõrvale jätta korraks, koos sõnaselgete füüsikavalemitega, mida suurem osa tarkasid nagu näha, üldse ei mõista - siis ma tahaks küsida ühe hästi lihtsa küsimuse. Kui sa võtad ühe amorditoru, mis oma töö käigus peab liikuma teise toru sisse teatud x pikkuse võrra ja sa lõikad selle toru y pikkuse võrra lühemaks siis mis nüüd juhtub? Ma väga loodan, et NII basic asju ikka kõik on koolis õppinud ja mõistavad sellest küsimusest aru saada. Aga kuna see võib olla palju loodetud siis teen asja lihtsaks. Kas amordi MAX VÕIMALIK KÄIK ehk enne mainitud x on nüüd jäänud suuruse y võrra lühemaks või mitte? arvestades, et muid parameetreid ei ole muudetud, alumine amorditoru on täpselt sama, prillide vaheline kinnitus võtab enda alla täpselt sama pikkuse. Ja ärge rääkige mulle vedrust, see ei ole amordi seeski praegu, küsimus puudutab AMORDIKÄIKU.
Üldjuhul, kui võtta mingi keskmine tänavaratas ja vaadata selle tehasest tulnud esiamorti siis seal on vabalt seistes (ehk ratta enda kaalu all) amodikäiku kusagil 10cm ümber. päris pehmel esiotsal ehk tsuti rohkem, jäigematel vähem. Aga ütleme, et keskmiselt 10 ja võtame selle sisendiks. Kui keegi otsustab lõigata nüüd oma torud 5cm lühemaks siis jääb tema max amordi käik 5cm lühemaks, tundub loogiline?! endiselt vedrudest me siin ei räägi, vaid puhtast amordikäigust. Aga kas edasi ka mõelda suudetakse? Kui amordikäik on nüüd POOLE lühem kui see oli varem siis peaks justkui vist midagi veel tegema või muutma, et amort põhja ei käi...hmmmmm, i wonder i wonder, mida peaks nüüd veel muutma, et seesama 5cm max käiguga amort sama ratta, sama sõitja ja samade sõidutingimuste juures pidevalt põhja ei käiks??? aga kuna mina ju midagi ei tea ja tehnilist taipu mul ei ole siis vot kahjuks ma ei oska öelda, mis see on, ma loodan, et äkki mõni minust targem vedruspetsialist siin mõtleb selle välja ja ütleb mulle
Sa veits üle ei mõtle siin? Kui on tegu tavaamordiga, mitte USD amordiga siis ole kena seleta mulle kui lollile, mismoodi amordi käik kannatab, kui amorditorul ülevalt 5cm ära võtta ja selle võrra ka vedru lühemaks? Sama hea kui malasen prillidest tsikli esiotsa 5 cm allapoole, et siis kaob 5 cm amordikäiku kuhugile mutiauku?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.