Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Tere!
Sooviks "teist arvamust" .... Ratas siis Yamu xvs1100 ja 2000 aasta. Ostsin tema suht hooaja lõpus... Ükskord sõitmas käies ja suitsupausi tehes ei käivitunud enam...aku tühi.
Aku oli too moment uus, paar päeva vana siis. Laadisin aku ilusti täis ja toimetab... Enne talvekorterisse panekut lasin teha hoolduse (spetsiaalsel mototehnikaga tegelevas ettevõttes) ja mainisin ka laadimise probleemi, et ka seda vaadatakse. Ise kahtlustasin algselt pingeregulaatorit. Tehnikud aga ütlesid, et geneka viga. Selge...USA-st tellisin siis geneka, millega tuli kaasa ka uus pingeregulaator. Vahetasin ära mõlemad... Nüüd selline lugu, et peal olnud pingeregulaator hoiab algselt u 1-1,5 minutit ilusti laadimist 14 V peal, natuke siia-sinna ja siis kaob laadimine ära. Genekaga kaasasolnud regulaator ei toimeta üldse....gaasi annad, laadimine tõuseb kuni sinna 17-18 V. Tellisin Hiinast siis uue regulaatori... Täna rõõmsalt vahetasin ära, panin tsikli käima, kõik nii nagu peab , aga ca 3 minuti möödudes laadimine 12,06V stabiilselt püsib.... lasin niimoodi mootoril paar minutit veel töötada ja siis avastasin, et kärssab raibe.... regulaator tulikuum ja kärsatab mul juba seda karpi, kus sees ta on...pistiku rikkus ka väheke ära.
Ühesõnaga 3 regulaatorit siis juba "pekkis"? :wack: Talupoja mõistus ütleb, et genekas ei saa viga olla, laadimine ju olemas algselt kõigiga. Ühega siis isegi gaasi andes liiga palju. Mototehnikaga tegelev ettevõte soovitab osta uus originaal pingeregulaator hinnaga 140 euri. Kogenumad räägivadki, et hiinakatega kas joppab või ei. Endal mul jube tahtmine prooviks veel üks hiinakas 20 euriga tellida...äkki joppab :D
Küsimus siis, et kas on ideid, et viga võib ka mujal olla. Visuaalselt juhtmestik ja pistikud korras.



Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas poison »

Eks tuliseks peavadki nad minema, et ülearune geneka pinge maha saada, pane täistuli põlema ja võimalusel veel miskit, testi siis.


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

tuled põlesid... no nii tuliseks ta ju ei tohi kuidagi minna, et sulatama hakkab


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Tort »

Hiinakaid ei maksa osta. Kui kestab nädala või 2 või 4, siis varsti ikka pekkis. Läbi käidud tee. Uue pingeregulaatori asemel võib alati osta kasutatud Shindengen regulaatori, mis teeb ka originaalosi. Guugelda, milline on hea sinu rattale. Õige hulk juhtmeid/pistikuid võiks olla ainult, neid on erinevaid. Omal Dominatori peal vist Yamu "originaal" Shindengen, ühe pistikuga. Hiinakas kestis vist nädala vms. Kasutatud Shindengeni hinnaklass võiks olla ca 50 eur.


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

ok... guugeldasin siis välja milline shindengen mulle peaks minema ja sain isegi saksa e-bayst kätte... tellisin ära kah... aga ideid ikkagi mida veel tsiklil üle kontrollida,
muidu pistan jälle uue regulaatori külge ja kärsatan sama targalt läbi :D

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Esiteks - vii mõne elektriku kätte, kes on oma teadmistes kodus ka tsiklielektriga. Katse-eksituse meetodil jäädki sinna raha sisse taguma ja pistikuid-juhtmeid sulatama. Foorumi abiga kahjuks elektrit ei remondi, sest viga võib olla kustahes. Tuleb hakata kontrollima särtsu tegemise allikast edasi loogilises järjekorras. Antud juhul kontrolliksin esimese asjana maanduste olemasolu üle. Kas aku miinus ja pingeka miinus ikka saavad kokku. Mäletan kunagisest ajast üht drag-stari, millel lihtsalt pingekas kehvasti kinnitatud oli ja ei saanud raamiga ühendust. Piisas kinnituspoltide lahtikeeramisest, puhastamisest ja taaskinnitamisest. Sama jutt plusside koha pealt. Ja kas aku miinus ikka keres ka on?

Lisaks on sellel mudelil pingekas väga lollis kohas kohe sumpsi kõrval, mis tähendab, et sumps oma kuumusega võib pingeka üsna kiirelt surmata, sest sees olev elektroonika ei talu nii kõrget temperatuuri. Paljud XVS omanikud on pingeka asukohta muutnud ja sellega töökindluse saavutanud

Ka peetis aku võib põletada maha nii pingeka kui geneka. Korduvad kogemused olemas. Aku korrasolek on kõige olulisem tsikli elektri juures.

Nagu näed, siis hädasid võib olla väga erinevate põhjustega - foorumist ei saa pädevat soovitust, mis just sinu tsiklil kindlasti viga on. Teadmised, loogika ja kogemus on see, millega korda asja saad...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Laigin StreetMoto vastust :) ... Pingeka asukoht jah lollis kohas, kuid vastu keret ei ole see kinnitus kuidagi... Plastik karbi külge kinnitub... Seega läbi pistiku peaks oma miinuse kätte saama???!!! Aga et regulaatori asukohta muuta...see on asi mida kaaluda, kuigi hetkel mõeldes, ei "näe" kohta, kuhu ta panna.


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Nonii...saksast siis pingekas käes...täitsa tavaline Hiina tükk kahjuks...Tellisin küll shindegeni koodi järgi aga...... Käisin täna testimas... Ahjaa eelnevalt lasin ühel targemal elektrimehel testriga ja "targa silmaga" asja vaadata lähemalt, kuna pistik sai ka veitsa viga, tema sõnul pistik veel töötab ja muu juhtmestik ja ühendused siiski ok... Tulemus siis järgmine... pingekas suutis oma tööd teha, aku pealt laadimine 13,6 natuke siia sinna.... AGA taas läks regulaator jumal kuumaks...niiet kätt külge ei saa panna... jätsime asja katki...kokku käis tsikkel ca 3 minutit ja regulaatori ja raami vahele panime lisamaanduse kah. Konsulteerisin taas elektrikega... järeldus oli, et originaali ikkagi vaja, kuna olevat kogemusi, et Hiina pingeregulaatoritega on motikad lausa põlema läinud ja pingeregulaator EI TOHI kuumaks minna, vaid mõistuse piirides soojaks... Nii minu edaspidine tegevus siis.... Sebisin taas ebays veidi ringi ja leidsin 750-se honda shadow pingeka, millel peal shindegeni kood ja kaasas uus pistik kah... seega kui see kohale jõuab, "teen" uue pistiku, panen regulaatorile taas lisamassi ja proovin uuesti :) ... kunagi peab ju asja saama :D Aku kohta selline küssa, et kuidas ma aru saan, kas aku on peetis või ei... Aku iseeneset uus Exide...kodus "tark" laadija ka olemas, selle järgi kõik tipp-topp.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mudelikohane uus kvaliteetne Jaapani pingekas maksab 85 eur. Mitu korda sa neid erinevaid hiinakaid ostad ja katsetad? Pingekas peab kokku sobima ka staatoriga, seega Shadow 750 pingekas ja 1100 Drag-Stari staator kokku moodustavad taas teadmata suurusega kompoti. Praeguse tegevuse eesmärgiks on minu arust küll testida seda, millised erinevad asjad kokku ei klapi ja tööle ei hakka. Mina isiklikult vaataks siiski õige mudeli varuosade suunas, siis oleks kõige lähedasem tõenäosus, et enne suve viga leitud ja asi remonditud saab.

Akut sa niisama ei saagi 100% adekvaatselt testida. Mina võtaksin uue ja korraliku tootja aku ning uue ja õige pingeka ning paneksin siis tsikli käima, testri peale ja fikseeriksin näidud tühikäigul, pööretel, tuledega ja ilma. Mõõdaksin nii pinge näidud kui voolu suuruse ja suuna.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

vot öeldaksegi, et loll õpib oma vigadest ja tark teiste vigadest...ju ma olen see esimene variant :D ... Hr Neeme ja StreetMoto, tean et olete legend :) , Kuid täna oma tuttava elektrikuga konsulteerides, kelle tuttav on tsiteerin :) " nu.....inud aastaid tsiklite ja saanide elektriprobleemidega" ütles, et margikohastel regulaatoritel pole vahet, et pane mingi Honda oma peale, mille originaal peaks ca 70 euri maksma!!!`???? Miks ma selle shadow oma just tellisin, ei oska öelda vist .... välimus ja mõõtmed tundusid sarnased ja mis kõige tähtsam....uue pistiku sai kaasa. Selle teen igal juhul ümber....Ühesõnaga luban, et see on viimane katse Hiinakaga :D ... kuigi margikohast originaali pole ma mitte kusagilt 85 euriga leidnud...niiet võtan sõnast :) ..... Aku kohta on ka jube loll lugu, kui ma alles oktoobris ostsin ta ja sõitnud ta tsikli peal võibolla 2 tundi kokku, siis ei kipu nagu uut ostma... Igatahes tänud tagasiside eest ja hoian rahvast ikka kursis, kas saan veast jagu või mitte :D

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Cado »

Ahh tead võta seda parem kui koolitust. Kui tööle saad tead juba oluliselt rohkem sellest rattast mida muidu kuidagi ei teaks.
Ja oma rattaid on kasulik tunda nii ,ka ise tihti õppin oma vigadest. :bsmile:
ps. ja muide legendid panevad ka vehel puuse ja õpivad oma vigadest :D

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Nujahh - vot oleks selle pingeregulaatori asemel mingigi mõõdetava elektriskeemiga vidin, siis katsetaksin ka ise odavamate universaalsete asjadega - saaks ükskord selgeks, milline sõlm seal pingekal saba annab. Paraku ei saa sellest EPO-sse valatud junnist mitte midagi mõõta peale väljuva pinge ja siseneneva dioodsilla. See ongi põhjuseks, miks ütlen, et sisu peab klappima staatoriga. Kui teaks täpselt ja kindlalt et pingekal A, B ja C on sama sisu, siis võikski ainult pistikuid ringi tinutada. Paraku näitab praktika, et võõrad asendused ei kipu tööle jääma.

Aga hetkel edu ja positiivset katsetust järgmise "mõõdetamatu junniga" :-)

Oma vigadest õppimise osas Cado-ga päri. Kes on käinud minu koolitustel, see mäletab kindlasti näiteid elust enesest - ja need olid näited minu elust enesest :-) Jagangi oma kogemustest saadud teadmisi selleks, et Teie mingit jama ei teeks. Muide - sel laupäeval VIIMANE REMONDIKOOLITUS http://www.streetmoto.ee/product/101567 ... -20022016/

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

:D Rem koolitust võiks Tartus ka olla ... Igatahes selles oleme ühel nõul, et oma ratast peab tundma...ootused järgmise "mõõdetamatu junniga" on igatahes suured :)


Eskimo
Postitusi: 83
Liitunud: 16 Jaan 2004, 12:43
Kontakt:

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Eskimo »

Skeemi ikka vaatasid ? Service manuali ?

Pilt


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

On service manual olemas ja skeem kah.... Mis siin aru saada...genekast 3 juhet sisse ja + ja - välja :D


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ära põe. Pingekad ON ristkasutatavad, peaasi et asjaliku tootja toode. Lao kokku ja küll ta toimetab. Genekate liiga suurt vahet ei usu. Miks peaks 700ne tsikkel vähem voolu tahtma kui 1100ne, kui silindreid ka sama palju? Äkki tõesti on mingisugune tootluse vahe, aga ma arvan küll, et minimaalne. Lihtsalt hiina pingekad ei kõlba.

Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Laur »

Peaks siseneva vahelduvpinge ja voolu ära mõõtma. Kuigi ei usu, et see väga kuumutaks kui üks puudu oleks...
Tunduvad nii standartsed tükid olema, enamvähem pistiku vahe.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

tarmoel
Postitusi: 306
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Genekate tootlikkuse kohta oskan tuua näiteks, et Yamaha 535 Viragol ja Kawasaki 1500 Vulcan Classicul sama gene. Tean kuna endal mõlemad masinad olemas. Jaapani tsiklite gened sobivad sõltumata tsikli margist ja kubatuurist paljudele masinatele. Pistikud ja juhtmete pikkused ja läbiviigud on küll erinevad.
Päikest!


AndrusB
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Nov 2003, 15:16
Tsikkel: HD750street;XV750cafe
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas AndrusB »

Nonii! Kaupmeestel on paras aeg Hiinast regud ära tellida. Saab õigeks ajaks kätte.

Minu kogemus ,rohkem kui 20 tsikli elektriga, on järgmine:
Honda 93- 2003 elektri probleem on tavaline, võiks öelda, et elektri remont on peaaegu nagu tavaline hooldus. Olen asendanud honda regulaatorit Susuki GSXR 1100 omaga. Hea tummine tükk soovitav romulast, siis on lootust, et pärineb ajastust mil tehti asju korralikult. Enda esimesel hondal sain elektri pidama peale seda kui olin vahetanud- pensupumba, pingeregulaatori, staatori,starteri, küünlad- juhtmed ning kõige olulisem - lahti lõiganud kogu elektrijuhtmestiku. See oli lihtsalt niiskust täis ja massi (roheline) juhe oli jätkudest ära oksüdeerunud. peale kolbi ja tina hakkas elekter tööle ja tööle ta jäigi. ( sümptomid: peale poole tuunnist sõitu kadus jõud ja tuhmisid tuled, lõpuks suri ära, kui jahtus maha siis käivitus).

Pinge regulaatorit on võimalik mõõta / kontrollida ilma tsikli külge panemata. Kuna manuaal jäi kadunuks , siis soovitan surfata netiavarustes. See mõõtmise tulemus ei pruugi olla 100% kindel , kuid minul on mõned korrad õnnestunud katsetega aru saada , mis on mis, ning vigased töötavatest eraldada.

Mida teha kui teemaalgataja poolt kirjeldatud viga ilmneb.
Kontrolli akut, sest nende kvalteet on kõikuv. Kui akumüüja on hea kaupmees vahetab ta vigase tasuta uue vastu.
Kontrolli geneka pinged ja takistused enne kui hakkad uut regulaatorit ühendama. Geneka pinget saad kontrollida , testri või tavalise H4 pirniga ( kui kontrollid pirniga, siis gaasi ära anna - pirn põleb läbi). Veaotsingu manuaali saad kasutaja Sang profiilist.
Puhasta KÕIK pistikud. Ühenda lahti LED tuled.
Kontrolli massi.Kontrolli massi. Kontrolli massi. See tähendab, et otsi üles juhtmestikus need kohad, kus on tehasest loodud massi ühendused. Puhasta need. Mõõda nende vahelist takistust igast otsast, kus pähe tuleb ja saab, võrdle lugemeid. Kasuta manuaali abi.

Jah, see on nagu füüsika laboratoorne töö. Aga selle tulemusena võib näiteks öelda, et honda suretusnupp võib teha elu ebamugavaks. Sama osadel Apriliatel. 2003 kandis Capo nordidel võib olla haige tulede lüliti. jne.

Samuti võib ilmneda et juhtmetiku sisesed massi hargenmised on oksüdeerunud. Olen ka maha lõiganud Led valgustust ja lisatakisteid. paremini töötab LEDidele mõeldud relee.jne.
Kõlab ebaloogiliselt, ma tean.

Kui oled otsustanud veast ise jagu saada , siis hangi elektrivea otsingu skeem. Prindi see paberile ja kirjuta iga toimingu järele testri lugem. Kui läheb sassi alusta algusest. Veel läheb vaja elektriskeemi. sealt tuleb otsida üles kohad, kus on massi hargnemised - kontrolli neid.
Ära kiirusta.

Kui väga põhjalikult teemale läheneda, siis võiks veel 3 lehekülge kirjutada.
Jõudu ja püsivust Sulle!


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Nonii...sai siis eile ette võetud vea otsimine...ütleme, et põhiviga ikkagi tõesti massis... kogu juhtmestiku lahti ei hakkanud lõikama, kuid pistikud sai küll enam-vähem kõik üle vaadatud ja puhastatud... esitule sees oli eelnevate omanike poolt mingi kahtlane aretus tehtud, mis sai likvideeritud. Peale sai pandud siis Honda regulaator, sellega seoses sai tehtud ka uus pistik. Regulaatori korpusele sai külge pandud lisamass. Peale kõike seda oli lootus, et ehk nüüd... Tulemus oli selline, et mingi laadimine justkui oleks, aga mitte päris see nagu olema peaks...Sai siis uuesti natuke ajutormi teha...mõningaid tarbijaid välistada jne... Kokkuvõttes panime regule otse klemmist lisamassi....ja kõik toimetab nii kui peab :D .... Selge on see, et kuskile ikkagi mingi "kala" jäi... kuid minu esmane eesmärk oli saada laadimine korda ja seda ka sai :)


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Jah rsk... Eile testisõitu tehes siis taas regu kärssas... Sõita sai ca 20-30 mintsa järjest... Hea et päris põlema ei läinud... Edasine plaan... Vana genekas lasta uuesti mähkida, sest tundub ikkagi et Hiina 100 eurises võib ka vabalt viga olla... Saaremaal pidavat keegi jube hea tsikli geneka mähkija olema, kes annab garantii ja pidi isegi parem olema kui originaal. Vahetan siis uuesti geneka ja panen peale Shindegeni regu... Ehk saab toimima


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Enesele mälestuseks... Teistele vbla abiks ja informatsiooniks... 2 testipäeva edukalt kulgetud... Ehitasin siis pingeka asukohta veitsa ümber... Asukoht jäi küll samaks aga see karp sai ümber ehitatud, et pingeka peale õhk ka jõuaks. Samuti panin pingekale vaskplaadi taha, lisa soojusjuhiks ja veel lisamass loomulikult. Ja kui öeldakse, et iga viies Hiina pingekas töötab, siis mul nüüd ongi vist see viies nüüd küljes :) !
Kuna mosfet upgrade kit sai usast tellitud, siis kohale jõudes aretan selle ikkagi külge... Noh, et kindel olla :)


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Sain jupi kätte... Panin külge... Toimetab... Laadimine 14.3 V... Kuumaks ei lähe... Päikese käes seistes läheb metall kuumemaks, kui regulaator ise :) .... Mi veri häpi!!!


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Tore kui töötab.
Tuleviku jaoks kasuta diagnostika juhendit
http://www.hot.ee/xtz660/veaotsing.pdf

Originaali suunas liikumine on alati õige tegu. Suur raha paneb teinekord katsetama aga 50/50, vahel on kasumlik, vahel läheb ikka originaali ostmise rahani välja.
Ära juhtmete läbimõõte unusta. Koormuste kasvamisel muutuvad peenikesed juhtmed taksitusteks, sest nende temperatuur tõuseb ja sellega ka juhtme takistus.
Kuid tavaliselt siiski probleem ühendustes ning pingete erinevustest saad aimu just ülal mainitud juhendit kasutades.

Edu, katsetamisel.


Teema algataja
Gerd
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Yamaha xvs1100 laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas Gerd »

Upitan oma teemat... Et siis originaal mosfeti regu peal ja toimetab ilusti... Väike probleem siiski tekkis... Genekast tulevad 3 valget juhet ei pidanud vastu :) .... Ühesõnaga suure tõenäosusega oli vea algallikas ikkagi tsikli juhtmestik.... Selle vea parandasin siis nii, et genekast tulevate juhtmete vahelt pistik välja ( uus genekas on peal ja peale pistikut läksid juhtmed kärssama), uued gen. juhtmed ja sama töö käigus muutsin ikkagi regulaatori asukoha mootori ette, et tuulutus ka peal oleks. Sellega võiks teema ammendada ja öelda nagu Hr. Allas.... Mured nurka :) ... Nüüd juba mõned tuhanded sõitnud :) Tänud kõigile nõuandjatele!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”