VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
FOF
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Aug 2012, 22:10
Tsikkel: Honda Hornet CB900F

VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas FOF »

Oleks abi tarvis, kuna pole karpadega väga kokku puutunud. Rattal on custom summutid, veidi üle 2'' on diameeter ja sees vance & hines sõelad. Õhufiltrid stockid.

Nimelt vasak silinder ei tööta korralikult. Vahest harva paugub ja töötab teravamalt kui parempoolne. Ise arvan, et liiga rikas segu ja osa põlemisest toimub kollektoris?!

Küsimus, et kas enne karpade sünkroniseerimist peaksid leidma mõlemal karpal sobiva põlemissegu. Seda siis karpa külje peal asuvat kruvi keerates ja siis sünkroniseerima karpad?
Hetkel on esimene karpa mixture kruvi 2 pööret väljas ja tagumisel karpal 1 pööre. Kui ma keeran viimast pool pööret sisse, siis tühikäigu rpm suureneb. Samuti panin tähele, et kui andsin sünkroniseerimis portist lisa õhku, siis hakkas tagumine silinder paremini tööle. Paneb mõtlema, et kas ujuki klapp ei pea ja ujutab tagumist silindrit?

Sünkroniseerimisest.

  1. Timmin tagumisest karpast tühikäigu 1000rpm-ni . Kuidas oleks seda kõige lihtsam mõõta?
  2. Sünkroniseerin tühikäiku keerates tühikäigu trossi.
    Kas nõnda?



grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kuidas sünkida, on seletatud nt siin: http://www.intruders-alert.com/viewtopic.php?t=147
Enne tuleks loomulikult kontrollida, et karpad on korras ja puhtad, ja stock filtrite/düüside puhul tehaseseades...
Kui lõpuks sünk ka paigas, siis krutid tühikäigu kõrvale meeldivaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FOF
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Aug 2012, 22:10
Tsikkel: Honda Hornet CB900F

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas FOF »

grahv kirjutas:

Kuidas sünkida, on seletatud nt siin: http://www.intruders-alert.com/viewtopic.php?t=147
Enne tuleks loomulikult kontrollida, et karpad on korras ja puhtad, ja stock filtrite/düüside puhul tehaseseades...
Kui lõpuks sünk ka paigas, siis krutid tühikäigu kõrvale meeldivaks.

Olen teadlik kõigest sellest ja ka Intruder foorumist, aga millest ma aru ei saa on, et kas enne karpade sünkroniseerimist keeran segu paika? Teine probleem on, et ühel karpal keeran mixture kruvi kinni ja see töötab rõõmsamalt edasi, aga miks? Põhjus on rikas segu. nt kui keeran sünkroniseerimis pordi lahti ja annan sealt lisa õhku, siis on karpad enam-vähem sünkis, kuna on sobiv segu.

Kas võib olla kütuse tase liiga kõrge? Samuti kas Pilot jet-i annab kuidagi üles- alla keerata?
Kas asi võib olla ka klappides, et silindrisse jookseb topelt kogus kütust ja õhku?

Viskasin sünk kellad külge ja tagumise karpa kella osuti käis 1/3 üles-alla. esimese osuti see-eest vähemalt poole vähem.

Kui keegi oskab lahendust pakkuda. Netiõpetusi VS1400 kohta pole vaja saata, sest need on läbi vaadatud. Muidugi, (crash) meelde on vaja tuletada.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

FOF kirjutas:
grahv kirjutas:

Kuidas sünkida, on seletatud nt siin: http://www.intruders-alert.com/viewtopic.php?t=147
Enne tuleks loomulikult kontrollida, et karpad on korras ja puhtad, ja stock filtrite/düüside puhul tehaseseades...
Kui lõpuks sünk ka paigas, siis krutid tühikäigu kõrvale meeldivaks.

Olen teadlik kõigest sellest ja ka Intruder foorumist, aga millest ma aru ei saa on, et kas enne karpade sünkroniseerimist keeran segu paika? Teine probleem on, et ühel karpal keeran mixture kruvi kinni ja see töötab rõõmsamalt edasi, aga miks? Põhjus on rikas segu. nt kui keeran sünkroniseerimis pordi lahti ja annan sealt lisa õhku, siis on karpad enam-vähem sünkis, kuna on sobiv segu.

Kas võib olla kütuse tase liiga kõrge? Samuti kas Pilot jet-i annab kuidagi üles- alla keerata?
Kas asi võib olla ka klappides, et silindrisse jookseb topelt kogus kütust ja õhku?

Viskasin sünk kellad külge ja tagumise karpa kella osuti käis 1/3 üles-alla. esimese osuti see-eest vähemalt poole vähem.

Kui keegi oskab lahendust pakkuda. Netiõpetusi VS1400 kohta pole vaja saata, sest need on läbi vaadatud. Muidugi, (crash) meelde on vaja tuletada.

Tavaline kontrollimisskeem -
klapivahed kontrollida ja küünlad.
Siis tehase manuali järgi voolikud ja karpa ujuki tase,
siis segukruvid standard-i järgi paika mõlemal. (nähtavasti suured lõõrid, siis seal on võimalik, et ka kaks kruvi, mida saab keerata)
Kuna rattal on "sportsumpad", siis võiks keerata segu pisut rikkamaks, kui tehase seade ja kui on karpadel nõelad võimalik tehase seadest nihutada, siis tõsta nõela ühe astme võrra võrreldes standardiga.
Edasi kraed külge ja (võib teha ka bench sünki, et asi lihtsamaks läheks) ehk keerata mõlemad siibrid sellisesse asendisse, et oleks 0.5mm nõel vms mahuks võrdselt sealt läbi ja toore tross mõjuks ilusti võrdselt neile. Gaasirutskaga võib kaasa aidata ja kontrollida, kuidas liiguvad.
Siis kellad külge ja käima.

Kui midagi on väga korrast ära ja "oksendab" ühte silindrisse, siis on karpa seest midagi valesti või väga valesti.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

aivar1988
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
Tsikkel: Yamaha XV750
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas aivar1988 »

Kiire küsimus vahele, kas see intruders-alert.com asendas välja vana intruderalert.com? Vanasti sai seal ikka käidud aga peale aastavahetust see enam ei toimi.


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas grahv »

FOF kirjutas:

kas enne karpade sünkroniseerimist keeran segu paika?

Jah, mõlemad silindrid peaks töötama normaalselt. Otsi manual ja pane kruvid vastavalt tehase andmetele - sellel võivadki olla kruvid erinevates asendites.

FOF kirjutas:

Kas võib olla kütuse tase liiga kõrge? Samuti kas Pilot jet-i annab kuidagi üles- alla keerata?

Võib, ja seepärasast peaksidki nõelklapi pidamise ja tasapinna kõrguse üle kontrollima. Kui nõelklapp lekib, siis üldiselt on ka õhukanalite avad märjad.
Düüsid üles-alla ei liigu.

FOF kirjutas:

Kas asi võib olla ka klappides, et silindrisse jookseb topelt kogus kütust ja õhku?

Silinder oli ja on jätkuvalt sama kubatuuriga, seega ei saa ta topeltkogust õhku imeda. Lisakütus võib aga silindrisse sattuda küll kui nõel ei pea.

FOF kirjutas:

Viskasin sünk kellad külge ja tagumise karpa kella osuti käis 1/3 üles-alla. esimese osuti see-eest vähemalt poole vähem.

Sõltub, mis kellad sul on... Minu omadel see "mutter", millega voolik kella külge keeratakse, toimib regulaatorina. Keerad lahtisemaks - hakkab osuti rohkem pendeldama, või vastupidi. Ise timmid kummagi nii, et näit oleks jälgitav ja pendeldamised oleks võrdsed. Päris tugevasti kinni keerata ei saa, siis ei näita midagi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FOF
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Aug 2012, 22:10
Tsikkel: Honda Hornet CB900F

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas FOF »

Suur tänu, kes leidsid aega vastata! Sain omad vastused ja lisaks ka tarkust juurde :)

Küsimus klappide kohta, et kui klapivahed paigast ära, et kas võib olla, et ei põleta kütust ära ja surub selle tagasi karpasse ja seal uuesti tagasi silindrisse, mistõttu ongi mul liiga rikas segu? Või see on täiesti lollus?

Kasutaja avatar

Teema algataja
FOF
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Aug 2012, 22:10
Tsikkel: Honda Hornet CB900F

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas FOF »

aivar1988 kirjutas:

Kiire küsimus vahele, kas see intruders-alert.com asendas välja vana intruderalert.com? Vanasti sai seal ikka käidud aga peale aastavahetust see enam ei toimi.

Pole 100% kindel, kuid päris mitmed liikmed on selles uues foorumis, seega võib olla küll. :bsmile:


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas grahv »

FOF kirjutas:

kui klapivahed paigast ära, et kas võib olla, et ei põleta kütust ära ja surub selle tagasi karpasse ja seal uuesti tagasi silindrisse, mistõttu ongi mul liiga rikas segu? Või see on täiesti lollus?

See rikkaks minemise osa läheb juba vähe käest ära küll :) Kuna küünal ikkagi süütab segu, siis sel juhul peaks sul karpas korralik paukumine/tulevärk käima.

Aga milleks lasta kahtluseussil närida - kontrolli klapivahed ja kompressioonid üle enne kui segu kallale lähed.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

grahv kirjutas:
FOF kirjutas:

kui klapivahed paigast ära, et kas võib olla, et ei põleta kütust ära ja surub selle tagasi karpasse ja seal uuesti tagasi silindrisse, mistõttu ongi mul liiga rikas segu? Või see on täiesti lollus?

See rikkaks minemise osa läheb juba vähe käest ära küll :) Kuna küünal ikkagi süütab segu, siis sel juhul peaks sul karpas korralik paukumine/tulevärk käima.

Aga milleks lasta kahtluseussil närida - kontrolli klapivahed ja kompressioonid üle enne kui segu kallale lähed.

Kui klapivahed on nii paigast ära, et sulgumist ei toimu - siis peaks korralikud tahmased popsud käima sellesse karpasse.
Aga !! seda võib juhtuda ka siis, kui on segu parasjagu väga-väga mööda.
Sp tehaksegi nii, et kõigepealt klapivahede kontroll, siis küünlad - kas ja sealt edasi tehase seade järgi silindri toitmine.

:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Esimest posti lugedes jäin mõttesse, kumb on Intruderil vasak ja kumb parem silinder.... nevermind
Õppetussõnu on siin juba piisavalt, seega alusta nullist... kas tasemed on võrdsed, düüsid õiged, kruvid paigas nagu peab, kas kuskilt lisaõhku võtab/ei võta. Sünkroniseerimine kui selline on rohkem nagu "viimane lihv" kui kõik muu on korras. Kõik räägivad sellest söögi alla ja joogi peale, aga tegelikult ei ole seda protsessi võimalik normaalsele hindele teha, kui kõik muu on paigast ära.


veuks
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas veuks »

Klapivahed? Minu mäletamist mööda mu 92a vs1400 oli hüdro tõukuritega. Võimalik,ajan millegiga sassi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FOF
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Aug 2012, 22:10
Tsikkel: Honda Hornet CB900F

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas FOF »

veuks kirjutas:

Klapivahed? Minu mäletamist mööda mu 92a vs1400 oli hüdro tõukuritega. Võimalik,ajan millegiga sassi.

Sul on õigus!

Võtan alustuseks karpad lahti. See tundub kõige loogilisem ja lihtsam lahendus. Lisaõhku ei saa, see on kontrollitud. Tuleb kütusetase ära kontrollida, sest kui tagumise karpa mixture kruvi sisse keeran, siis ei hakka pooma ja mootori pöörded tõusevad.


veuks
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas veuks »

See itruderi karpade sünk üks paras ettevõtmine,kui sul juba otseläbi sumpa siis ise julgeks soovitada investeeri kohe ka dynojet kit-i. See segude ja düüsidega mässamine pole lihtne samuti kui dynojet nõela ja orig.kõrvuti vaatad siis mõistad miks ei saa vaid düüsidega head tulemust.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”