Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
reimps

Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Panin ratta üle kolme kuu käima ja ei tulnud valget suitsu, ainult veits musta ja siis juba leeke, kui pööretega mängida.
Kas on põhjust muret tunda?

Eelmisel hooajal tegi sama nalja kogu aeg, just leeke ajas välja, paukumisest rääkimata. LeoVince'd ja PC V ei või olla põhjuseks?



Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

reimps kirjutas:

Panin ratta üle kolme kuu käima ja ei tulnud valget suitsu, ainult veits musta ja siis juba leeke, kui pööretega mängida.
Kas on põhjust muret tunda?

Eelmisel hooajal tegi sama nalja kogu aeg, just leeke ajas välja, paukumisest rääkimata. LeoVince'd ja PC V ei või olla põhjuseks?

Pakun, et pihustid veits lekivad. PC ikka pingis ka seadistatud? Mis see pööretega mängimine tähendab (mootor ikka korralikult soe( 70 - 80 C ) kui gaasirutskat näpid)?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mul hakkas ka paukuma ja ebaühtlaselt töötama, kui aftemarket otseläbi summutid külge pistsin. Kadus see jama siis, kui ka MAP2 -e lasin aktiveerida. Peale seda käib ja liigub ilusti. Lambda on ka MAP2 -ga deaktiveeritud, pole seda enam vaja, katid ju ka lännu.

SERTÃO

Teema algataja
reimps

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Pole pingis käinud, tasuks ühesõnaga? Sooja mootoriga pööretega mängimine jutuks ikka, kui paugutamisest räägid. Muidu töötab (loe: lärmab) nagu üks Aprilia töötama peab, edasi astub ka mehiselt, ilmselt tänu PC-le pole enam ka "tühja auku" teatud pööretel.
Kas PC V tahab ka seadistamist? Manuali järgi nagu ei taha.. Mäppimise kohta hetkel ei ütlegi, aga lähen vaatan Bikepointist läbi, Mihklil peaks Axone olemas olema :)

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1487
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

reimps kirjutas:

Panin ratta üle kolme kuu käima ja ei tulnud valget suitsu, ainult veits musta ja siis juba leeke, kui pööretega mängida.
Kas on põhjust muret tunda?

Eelmisel hooajal tegi sama nalja kogu aeg, just leeke ajas välja, paukumisest rääkimata. LeoVince'd ja PC V ei või olla põhjuseks?

Ära muretse, sinu käes on see normaalne nähtus.


Teema algataja
reimps

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Seda kahtlustasin ma isegi, aga igaks petteks küsisin, äkki on ikkagi kuskil miskit päriselt ka viga :)
Sest foorumidiagnost on üks täpsemaid asju :)

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tulevärki küll näha polnud, paukus sõidu ajal gaasi maha keerates. MAP1 -lt MAP2 -le üleminek oli ka reaalselt tunda kiirendamisel. Muidu oli nagu selline tuim koht vahepeal nagu sees kiirendamisel. Nüüd läheb mõnusalt ühe jutiga:)

SERTÃO
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

reimps kirjutas:

Pole pingis käinud, tasuks ühesõnaga? Sooja mootoriga pööretega mängimine jutuks ikka, kui paugutamisest räägid. Muidu töötab (loe: lärmab) nagu üks Aprilia töötama peab, edasi astub ka mehiselt, ilmselt tänu PC-le pole enam ka "tühja auku" teatud pööretel.
Kas PC V tahab ka seadistamist? Manuali järgi nagu ei taha.. Mäppimise kohta hetkel ei ütlegi, aga lähen vaatan Bikepointist läbi, Mihklil peaks Axone olemas olema :)

Jutt käib ikka Power Commander 5 ? Ikka võiks pingis seadistada. Saab kõige täpsema ja parema tulemuse, pealekauba saad mitu head hobust ka endale juurde.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Reimps, kindlasti peab seadistama ja kindlasti on kasu. Isegi teise, seadistatud ja identse ratta kaart ei sobi. Ma töötan sellest pingist muide 50m kaugusel, kohe on aru saada, kui hooaeg on tulemas

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
reimps

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Mkay, kui Piipz mulle nüüd kontakte sheerib, siis lähen vaatan, mis targad masinad ütlevad ja teevad. Kuigi ka hetkel ei kurda edasiliikumise üle, peab ikka päris kõvasti kinni hoidma :)
Ilmselt saaks siis kütusekulu ka alla, sest praegult olen ma üpris kindel, et pritsib liiga palju peale.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas puna »

PCV pole miskit tolku kui seadistamas ei käi pigem käib isegi 0 mapiga vahel paremini


Teema algataja
reimps

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas reimps »

puna kirjutas:

PCV pole miskit tolku kui seadistamas ei käi pigem käib isegi 0 mapiga vahel paremini

No ma ei tea, samasuguse ratta pealt mu PC5 tuli, särtsu ja ühtlast mootoritööd tuli märgatavalt juurde. Samas konkreetselt minu ratta peal pole tõesti seadistatud, eks seal kannatab mingeid muutusi teha kindlasti. Eks ma sätin end siis seadistamisse, AutoTune on mu jaoks kõrgem matemaatika.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Suitsu pole, leek on. Kas on põhjust muret tunda?

Lugemata postitus Postitas puna »

Tuli samasuguse ratta pealt ja seal oli mapp sees ehk oli samasugust ratast seadistatud korra ja sobis sinu rattale hästi
Kui identsed masinad samad filtrid väljalase sobib mapp väga hästi kui erinevad siis mitte nii hästi, aga võib paremaks teha
Autotune on vähe teine asi seal ja sellega nii, et võib vähe juurde anda kuigi ei pruugi samas seadistab vastavalt kütusele ja õhule ennast ka vähe ise kuid igaljuhul kannatab seadistada.
Enda ratta väljalaske vahetuse ja muudega oli nii, et võtsin ka netist siis vastavalt andmetele mapi ja see oli totaalne p***
Dynost saadi siis rattast korralikud andmed välja ja lasti läbi ka korralikult kütust maksma läks see mulle 300.-

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”