Suzuki Freewind õhkamordiga jama
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki Freewind õhkamordiga jama
Tere, targad. Natuke tüütama hakkab see nagu lainetel sõitmine, peale iga jõnksu tükk aega kõikumist, kui ei viitsi just jalgadetööga kompenseerida. Ehk siis tagumine õhkamort ei tööta nii nagu peab. Uue hind seal kusagil 900-1000 euri juures ja väidetavalt enam ei toodetagi. Proovisin sinna ka tavakompressoriga õhku lisada, aga pole aimugi, kui suur see rõhk peaks olema, ja pole ka aru saada, kas ja kuidas midagi sinna sisse läheb, korra oli justkui täiesti tühi, siis ikka väike suts pärast välja tuli. kompressor andis välja 6 atm. ja sõites igasugune muutus puudus.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
No vaevalt, et keegi poodi läheb ja tasuta tuulele orig amordi ostab. Uus Aftermarket on c.a 300-400 ja kasutatud töökorras on ebayst saja ringis.
Esimene kiirotsing, mingi Itaalia pood
https://www.omniaracing.net/en/hagon-ad ... 13703.html
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
Kas originaal on reguleeritav?Amort töötab ikkagi õli pealt.Lämmastik hoiab õli rõhu all et mulli ei lööks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
Võimalik, et ajan jama, aga oma endisel tuulel sain õõtsumisest lahti, kui vedru pinge max panin. Minu 130 pluss kg lihakeha oli jube rahul peale seda treppis-augulisel kruusal ning juurikatel metsas. Algne süldine olek oli kadunud ja ka ratas oli kiiremini vastu maad(vahetasin ka esimese hammaka väiksemaks, kuna jõudu oli vaja, asfaldil ei sõitnud). Inimene, kellele müüsin, on ca 60 kilo ja tema all amort ei õõtsatanud, soovitasin kindlasti reguleerida vastavalt kaalule.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
ise pole õhkamordiga kokku puutunud varem, seepärast ka igasugune info teretulnud. youtubest leidsin klipi, kus reklaamis HD amordipumpa, ja see andis välja 1-3 atm, kõvemaks regullimist pean uurima, piltidel, mis ebayst leidsin, tundus see võimalus täiesti olemas olevat, vaja aega ja rattaga kokku saada. Ja huvitaks pigem ise asjast targemaks saada..
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
see ei ole õhkamort. amort töötab õli peal nagu nad ikka. erilist kogust õhku sinna minema ei peagi ning amordi kõvemaks regullimiseks see mõeldud ei ole. amordi reboundi (kui selle jaoks ei ole korpuse küljes vastavat kruvi, kust peale keerata) saad tugevamaks kui võtad amordi lahti ning asendad seal sees oleva vana möga uue amordiõliga, mis on raskem (vähem voolavam). arvestada tuleb, et see muudab nii compressionit kui reboundi aga vana vedelik on nagunii samas ka ilmselt juba oma elu ära elanud ning nii comp kui rebound on nõrgemad kui olema peaks.
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
õli vahetamine kõlab juba päris hästi ja arusaadavalt, ehk siis tegemist on õhk/õliamortidega? ja rõhk amordis siis väldib mullide teket ? Ja jääb sinna kuni 3 atm piiresse
Re: Suzuki Freewind õhkamordiga jama
mina ütleks siiski, et lihtsalt õliamort. rõhk on jah mullitamise vastu ja minuteada originaalis ikka suurem kui 3atm aga ega midagi ei juhtu, kui peale kokku panekut sinna 3 atm sisse pumpad. ütleme nii, et amordi tööd see rõhk nüüd olulisem määral just ei muuda, seda muudab ikka õli raskus ja võibolla amordi seade...kui seda saab seada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.