Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas Rattal »

Paluks infot selle ratta ostuabiks! Kas on mingid tüüpilised kohad, sõlmed millele erilist tähelepanu pöörata ja proovisõidul testida? Näit. nagu raami pragu vms. Ratas on registris siin alates 2007 ja reg nr. 44JD. Ehk on keegi siinsetest selle isendiga kursis? Oleksin väga tänulik igasuguse info eest! :bsmile:




will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas will111 »

ma pole kuulnud, et neil mingeid tõsiseid tüüpvigasid oleks olnud. raamipragu pole kindlasti tüüpviga aga eks seda võiks muidugi proovida uurida ja otsida. kindlasti on nii vana ja sellist tüüpi ratas matsu pannud julmalt!

üsna 99,9% kindel on ka see, et kõik amordid vajavad täishooldust (jah, ka tagumine...pigem isegi ERITi tagumine), kõik pidurid ilmselt samuti. käigukast tuleb lihtsalt sõiduga ära testida, sama siduriga.
elektroonika ei tohiks sellel rattal problemaatiline olla


Teema algataja
Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas Rattal »

Hooldust vajavad kõik rattad ja julmalt matsu pannud pole just tüüpviga... :) Küll aga see, et 6. käik teeb hullu treipingi ulumist väiksemal koormusel osutus gixxer.com andmetel paljudel mureks olevat. Mõni remontis kasti ära, mõni sõitis ja ei teinud väljagi. Lisaks oli veel antud rattal kõva vibra pidurdades ja sinna ta minust järgmist ostjat ootama jäi! :nono:


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas will111 »

kulunud pidurikettad pole samuti kohe KINDLASTI mitte tüüpviga...kuigi see on jah suht kulukas viga. aga selle arvelt oleks saanud vast hinda tingida sest üsna lihtne on näidata, et vot näed uus ketas maksab 200e tükk.

üldiselt on loogiline, et nii vanal rattal on vigu...väiksemaid või suuremaid. kokkuvõttes määrab ikkagi asja hind. kui keegi üritab selle 02 pilli eest 2500 saada siis peaks ratas tõesti olema perfektses korras, samas vahel neid müüakse ka tonniga ning siis on juba teine jutt


Teema algataja
Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas Rattal »

Kirjutasin,et ANTUD RATTAL e. siis konkreetselt sellel isendil aga no vbl oli arusaamatu... Kulunud ketastest saan aru aga sel olid suht värsked kettad küljes mis ei olnud kulunud ega logisenud ka neetidest. Vbl olid miskid odavad hiinakad ja seepärast juba kõverad? :?: Aga jh 2000 sellises seisundis on liig kui kõike muud ka arvestada! Veel pidavat enne 02a. kastis 2. käik probleemne olema nagu ka mingid R6 samast ajast ja hiljem tulid moditud hammakad. Aga nagu ikka leidis ka see ratas juba uue omaniku. Ja mõni sõidab ja kiidab ja ei sega teda miskit! Igatahes tasub välismaistes foorumites nats tegeleda ja saab parema pildi! Meil siin motikaid ja kogemusi suht väehe võrreldes muu ilmaga. Niiet nats targemaks sai jälle! :)


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Ostuabi Suzuki GSX-R 750 K2 tüüpvead, kogemused

Lugemata postitus Postitas will111 »

ega neid kettaid ei annagi minuteada odavaid hiinakaid osta. või noh, nad kõik on siiski suhteliselt kallid ning hiinas tehtud on nad vist samuti kõik tänapäeval :D alati ei ole käega pukside kulumist muidugi tunda ka aga jah raske spekuleerida, et mis siis täpselt võis põhjus olla. vahel on kukutud ja kettatööpind kõveraks "rihitud" sellega. olen ka varem näinud a'la paari suhteliselt tutnoi kettaid, millest üks on lihtsalt üsna silmnähtavalt kõver ning nii ongi. vahel võib probleem muidugi olla ka supporti poolel

mingi teise käigu jutt meenub kuskilt tõesti, aga mäletasin nagu see oleks olnud eelmise iteratsiooni kohta. hea igatahes, et eeltöö kenasti ära tegid ja probleemid välja selgitasid. 2k on tõesti SELGELT liiga palju selle eest...samas tsiklite hinnad tõusevadki iga aastaga meeletult, ma ei tea miks, keegi vist uusi enam eestisse ei too/müü, et vana risu nii hinnas ja veel tõusvas hinnas on :lol:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”