ABSi eemaldamine - ARK

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 17 Mär 2017, 20:35

Tere,

Kas kellelgi on kogemust ABS süsteemi eemaldamisega rattalt, millel see passis eraldi kirjas on?

Küsimus ei olegi niivõrd selles, kas teha passi sellekohane märge (niikuinii tuleb andmete vahetus elik + külgkorv), vaid selles, kas selle märke tegemisega tekib probleem.

Ratas 88 BMW K100, millel ABS niikuinii surnud ja korviga pole teda väga vaja ka, taastama ei hakka. Kaalus annab ka 10+ kilo kokku hoida.


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 345
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: ST1300
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas demineerija » 19 Mär 2017, 15:16

Lihtsam on tuluke usutavalt põlema sättida ning nähtaval kohal olevad andurid külge jätta.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 24 Mär 2017, 09:22

Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid :).

Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4861
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1003 korda
Tänatud: 218 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 24 Mär 2017, 09:31

PhunkT kirjutas:Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid :).

Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
Aga helista sinna tehnoosakonda,saad ühe hetkega pädeva vastuse.
https://goo.gl/iczRpo
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

reimps

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas reimps » 24 Mär 2017, 10:05

Milleks, netis on ju targemad. Küll aga ma mälu järgi pakun, et pidurisüsteemi ümberehitamine on suht no-no ja saadetakse pikalt. Või lastakse uus tüübikinnitus võtta, mis maksab magusalt.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6124
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 24 Mär 2017, 10:24

PhunkT kirjutas:Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid :).

Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
Huvitav, kuidas see välja näeb, kui passis on eraldi märge ABS-i kohta?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Tort
Postitusi: 1599
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 98 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas Tort » 24 Mär 2017, 11:18

See abs vist tuli ´88 ja kuigi mingeid muudatusi on veel, siis vähemalt ühe spetsifikatsioonide lehe järgi tehti K100 RS-i mõningate muudatustega 83-85, siis 86-87 ja 88 aasta oli ABS-iga. Edasi tuli juba 16v mootor. Kõige õigem oleks küsida arkist, et kas sa saad ABS-i minema visata, kui sama ratta sama mudelit on tehtud ka ilma ABS-ta. See on ilmselt oluline nüanss. Kui ei saa, siis viska sellegipoolest minema (riiulisse jäta alles), aga ära küsi passist märke eemaldamise kohta ratta ülevaatusel ark-is.

Raitsraisk
Toetajaliige
Postitusi: 225
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Asukoht: Laagri
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk » 24 Mär 2017, 18:58

Tort kirjutas:See abs vist tuli ´88 ja kuigi mingeid muudatusi on veel, siis vähemalt ühe spetsifikatsioonide lehe järgi tehti K100 RS-i mõningate muudatustega 83-85, siis 86-87 ja 88 aasta oli ABS-iga. Edasi tuli juba 16v mootor. Kõige õigem oleks küsida arkist, et kas sa saad ABS-i minema visata, kui sama ratta sama mudelit on tehtud ka ilma ABS-ta. See on ilmselt oluline nüanss. Kui ei saa, siis viska sellegipoolest minema (riiulisse jäta alles), aga ära küsi passist märke eemaldamise kohta ratta ülevaatusel ark-is.
Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.

L.J
Postitusi: 54
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 6 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas L.J » 24 Mär 2017, 19:13

Raitsraisk kirjutas:Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.
Kas mitte VIN koodist ABS olemasolu välja ei loe?
KTM 950sm, BMW f650

Raitsraisk
Toetajaliige
Postitusi: 225
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Asukoht: Laagri
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk » 25 Mär 2017, 00:20

L.J kirjutas:
Raitsraisk kirjutas:Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.
Kas mitte VIN koodist ABS olemasolu välja ei loe?
Kui vähegi viitsimist netis tuhlata, siis kindlasti loeb. Aga tean Golfi, mis kaotas arvele võtmisega kaks ust ära, sest vemps oli ilmselt tööpäeva lõpus väsinud. See et ka värv vale sai, ei pakkunud üldse pinget. Juhtus küll ca 10 aastat tagasi, aga arvamus neist tehnikutest on siiani positiivne.

L.J
Postitusi: 54
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 6 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas L.J » 25 Mär 2017, 03:38

Ei pea netis tuhlama selleks vast.
Kunagi külavahe tee ääres politseinik luges hiinaka mini"chopperi" (49cc) mootori tootja (kawasaki, kui ma ei eksi) VINist välja ja seda täiesti oma andmebaasist. See oli enam, kui 10a tagasi.
KTM 950sm, BMW f650

Fox
Postitusi: 42
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: "Flying brick"
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas Fox » 03 Apr 2017, 16:21

Omast kogemusest soovitan ARKi kohale minna ja rääkida teh osakonna inimesega näost näkku, küsid mis teha vaja step-by-step. Mailide saatmine ja telefoneerimine võib tunduda lihtsam aga alati see nii ei ole.
Pidurisüsteemide modifitseerimisele üldiselt hästi ei vaadatata seal, ma soovitaks ABSi korda teha (kui just kapitaalselt peetis ei ole), ABS ei ole üldse nii halb asi kui mõned vanakooli tsiklimehed räägivad :) (mul k100RS ABSiga)
See ligi 10 kg kaalusäästu on ka selline teisejärgulisem teema, ringrajale selle rattaga rajarekordeid niiehknaa püstitama ei lähe ju...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 03 Apr 2017, 21:19

Ei vaidle üldse, et ABS on hea asi. Kui soolorattana jätkaks, siis teeksin ABSi ilmselt korda (ei ole isegi diagnoosinud, mis tal viga on). Mul pigem mõte see, et külgkorvi pidurisüsteemiga, mis jookseb sama peasilindri alt, see ABS niikuinii tööle ei hakka. Lisaks, korviga ei ole ohtu, et esimese ratta alt ära pidurdad, seega ABSi järgi vajadus otseselt puudub. Kuna K100 pidurid on niigi sellised keskpärased, siis pigem teen täisringi armeeritud voolikuid, kui investeerin selle süsteemi elustamisesse :). Aga eks ta jääb mul riiulisse tagavaraks, juhuks, kui MNTga kaubale ei saa.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

L.J
Postitusi: 54
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 6 korda

Re: ABSi eemaldamine - ARK

Lugemata postitus Postitas L.J » 04 Apr 2017, 16:45

ÜV punktis abs'i töökorda niikuinii ei kontrollita, ka autodel mitte (omad kogemused) kui häiretuluke otseselt ei põle, siis pole neil ka alust arvata, et see ei tööta (kui just raamis silmnähtavat kleepekat pole "Siin (nool) käib ABS moodul" ja sul seal tühjus asetseb).
Ma kisuks selle välja ja võtaks armatuuris tulukesega midagi ette.
KTM 950sm, BMW f650



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”