ABSi eemaldamine - ARK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
ABSi eemaldamine - ARK
Tere,
Kas kellelgi on kogemust ABS süsteemi eemaldamisega rattalt, millel see passis eraldi kirjas on?
Küsimus ei olegi niivõrd selles, kas teha passi sellekohane märge (niikuinii tuleb andmete vahetus elik + külgkorv), vaid selles, kas selle märke tegemisega tekib probleem.
Ratas 88 BMW K100, millel ABS niikuinii surnud ja korviga pole teda väga vaja ka, taastama ei hakka. Kaalus annab ka 10+ kilo kokku hoida.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Lihtsam on tuluke usutavalt põlema sättida ning nähtaval kohal olevad andurid külge jätta.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid .
Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
PhunkT kirjutas:Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid .
Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
Aga helista sinna tehnoosakonda,saad ühe hetkega pädeva vastuse.
https://goo.gl/iczRpo
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Milleks, netis on ju targemad. Küll aga ma mälu järgi pakun, et pidurisüsteemi ümberehitamine on suht no-no ja saadetakse pikalt. Või lastakse uus tüübikinnitus võtta, mis maksab magusalt.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: ABSi eemaldamine - ARK
PhunkT kirjutas:Lihtsus ei ole küsimus. Ratas niikuinii projektikas, tööd on igal juhul ja andmed passis seoses korvi lisamisega muutuvad igal juhul. Tahaks lihtsalt eemaldada ka passist tähed ABS (Registreeritud kui BMW K100LT ABS), et ülevaatusel ei peaks hakkama pikemat vestlust arendama sel teemal. Vähendaks kaalu, korjaks need jubedad modulaatorid külje pealt ära ja kasutaks vähem pidurivoolikuid, aga paremaid .
Ehk siis küsimus ikkagi selles, kas ABSi eemaldamisel tekib MNT-s mingeid probleeme, st kas nad võivad mitte lubada seda eemaldada ja keelduda passist märget eemaldamast?
Huvitav, kuidas see välja näeb, kui passis on eraldi märge ABS-i kohta?
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
See abs vist tuli ´88 ja kuigi mingeid muudatusi on veel, siis vähemalt ühe spetsifikatsioonide lehe järgi tehti K100 RS-i mõningate muudatustega 83-85, siis 86-87 ja 88 aasta oli ABS-iga. Edasi tuli juba 16v mootor. Kõige õigem oleks küsida arkist, et kas sa saad ABS-i minema visata, kui sama ratta sama mudelit on tehtud ka ilma ABS-ta. See on ilmselt oluline nüanss. Kui ei saa, siis viska sellegipoolest minema (riiulisse jäta alles), aga ära küsi passist märke eemaldamise kohta ratta ülevaatusel ark-is.
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Tort kirjutas:See abs vist tuli ´88 ja kuigi mingeid muudatusi on veel, siis vähemalt ühe spetsifikatsioonide lehe järgi tehti K100 RS-i mõningate muudatustega 83-85, siis 86-87 ja 88 aasta oli ABS-iga. Edasi tuli juba 16v mootor. Kõige õigem oleks küsida arkist, et kas sa saad ABS-i minema visata, kui sama ratta sama mudelit on tehtud ka ilma ABS-ta. See on ilmselt oluline nüanss. Kui ei saa, siis viska sellegipoolest minema (riiulisse jäta alles), aga ära küsi passist märke eemaldamise kohta ratta ülevaatusel ark-is.
Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Raitsraisk kirjutas:Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.
Kas mitte VIN koodist ABS olemasolu välja ei loe?
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
L.J kirjutas:Raitsraisk kirjutas:Siis oleks mõttekam juba ABS vahelt minema saata ja kui ARKi minek külgkorvi pärast, tuleb viisakalt mainida , et passivahetuse käigus võiks ka selle üleliigse märke sealt kustutada, mille imbetsillist tehnik on sinna oma teadmatusest poetanud.
Kas mitte VIN koodist ABS olemasolu välja ei loe?
Kui vähegi viitsimist netis tuhlata, siis kindlasti loeb. Aga tean Golfi, mis kaotas arvele võtmisega kaks ust ära, sest vemps oli ilmselt tööpäeva lõpus väsinud. See et ka värv vale sai, ei pakkunud üldse pinget. Juhtus küll ca 10 aastat tagasi, aga arvamus neist tehnikutest on siiani positiivne.
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Ei pea netis tuhlama selleks vast.
Kunagi külavahe tee ääres politseinik luges hiinaka mini"chopperi" (49cc) mootori tootja (kawasaki, kui ma ei eksi) VINist välja ja seda täiesti oma andmebaasist. See oli enam, kui 10a tagasi.
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
-
- Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Omast kogemusest soovitan ARKi kohale minna ja rääkida teh osakonna inimesega näost näkku, küsid mis teha vaja step-by-step. Mailide saatmine ja telefoneerimine võib tunduda lihtsam aga alati see nii ei ole.
Pidurisüsteemide modifitseerimisele üldiselt hästi ei vaadatata seal, ma soovitaks ABSi korda teha (kui just kapitaalselt peetis ei ole), ABS ei ole üldse nii halb asi kui mõned vanakooli tsiklimehed räägivad (mul k100RS ABSiga)
See ligi 10 kg kaalusäästu on ka selline teisejärgulisem teema, ringrajale selle rattaga rajarekordeid niiehknaa püstitama ei lähe ju...
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: ABSi eemaldamine - ARK
Ei vaidle üldse, et ABS on hea asi. Kui soolorattana jätkaks, siis teeksin ABSi ilmselt korda (ei ole isegi diagnoosinud, mis tal viga on). Mul pigem mõte see, et külgkorvi pidurisüsteemiga, mis jookseb sama peasilindri alt, see ABS niikuinii tööle ei hakka. Lisaks, korviga ei ole ohtu, et esimese ratta alt ära pidurdad, seega ABSi järgi vajadus otseselt puudub. Kuna K100 pidurid on niigi sellised keskpärased, siis pigem teen täisringi armeeritud voolikuid, kui investeerin selle süsteemi elustamisesse . Aga eks ta jääb mul riiulisse tagavaraks, juhuks, kui MNTga kaubale ei saa.
Re: ABSi eemaldamine - ARK
ÜV punktis abs'i töökorda niikuinii ei kontrollita, ka autodel mitte (omad kogemused) kui häiretuluke otseselt ei põle, siis pole neil ka alust arvata, et see ei tööta (kui just raamis silmnähtavat kleepekat pole "Siin (nool) käib ABS moodul" ja sul seal tühjus asetseb).
Ma kisuks selle välja ja võtaks armatuuris tulukesega midagi ette.
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.