VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
joha123
Postitusi: 82
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: F650CS,Suzuki VZ 800
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #1 Postitas joha123 » 14 Veebr 2018, 20:14

järgmise tsikli valikust need silmahakanud masinad Harley-Davidson VRSCA V-Rod versus Yamaha Vmax VMX. nii Eestis kui mujal turul on müügis päris palju. sõitu nagunii hetkel ei saa, ehk siis valiku koomale tõmbamiseks- mida eelistada- mida kõrvale jätta. millist aastat? mis jubinad hakkavad läbisõiduga minema, ehk mida peaks eelmiselt omanikult küsima?



HD1982
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Veebr 2018, 20:38

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #2 Postitas HD1982 » 14 Veebr 2018, 20:41

Mis aasta Maxist jutt käib?
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #3 Postitas Ardilla » 14 Veebr 2018, 21:03

Miks sa Vzr1800 ei kaalu?

Olin sama valiku ees eelmine aasta. Harrikas on pisike ja põhjendamatult kallis. Kui võrrelda samaaastakäiku japsidega.

VZRi eelis oli see, et tal on väga madal raskuskese.

Yamudest oli alternatiiv yamaha varrior 1700. Selle oli 2 asja aasta kuni 2006 ja tagaiste mis seljakotile ei sobinud.

Ja see ratas mida osta plaanisin läks Motokeskuses ära. Siis kui tiiru ratastele peale tegin jäin alsele plaanile truuks, ehk siis VZR, ratas mida tahtsin 10 aastat :D

Aga ratast ostetakse tagumikuga. Sest neil kõigil on omad vead. Vzril on see eelis, et tal on tagaiste hea ja siis saab selle katta kaanega ehk siis asendada. Ja ta on kohe teise välimusega.

HD1982
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Veebr 2018, 20:38

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #4 Postitas HD1982 » 14 Veebr 2018, 21:59

Porsche mootoriga rodis ja Yamaha laushulluses nimega Vmax ei ole mitte midagi ühist nende ülejäänud tootjate nn powercruiseritega. Victory hammer sobiks ehk siia teemasse
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1290
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 159 korda
Kontakt:

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #5 Postitas RasmusL » 14 Veebr 2018, 22:03

Vastuseks Ardilla tekstile harruka kallidusele on ju see, et HD-l on ikkagi mingisugune oma "nišš" millepärast asjaarmastajad neid ostavad, ning jaapani kroomimehed välja naerdakse. Mina kui vrodi omanik ei saa sellest tegelikult siiamaani täielikult aru, kuna tegelikkuses jaapani rattad on kordades vastupidavamad "tööloomad" kui harleyd. KUID, oma hinda ta hoiab jällegi palju paremini kui japs ning liikluses on ka neid ikka omajagu vähem näha, mis jällegi on mulle tähtis. Stiilsem on ta ka kindlasti kui need vale-harleyd. Kui ma "chopperi" stiili poole vaatan, siis jääb valikusse kindlasti ainult HD saamata sellest ise 100% aru, et miks :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

v301060
Postitusi: 390
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Sportster 1200 Custom
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #6 Postitas v301060 » 14 Veebr 2018, 22:45

RasmusL kirjutas:Vastuseks Ardilla tekstile harruka kallidusele on ju see, et HD-l on ikkagi mingisugune oma "nišš" millepärast asjaarmastajad neid ostavad, ning jaapani kroomimehed välja naerdakse. Mina kui vrodi omanik ei saa sellest tegelikult siiamaani täielikult aru, kuna tegelikkuses jaapani rattad on kordades vastupidavamad "tööloomad" kui harleyd. KUID, oma hinda ta hoiab jällegi palju paremini kui japs ning liikluses on ka neid ikka omajagu vähem näha, mis jällegi on mulle tähtis. Stiilsem on ta ka kindlasti kui need vale-harleyd. Kui ma "chopperi" stiili poole vaatan, siis jääb valikusse kindlasti ainult HD saamata sellest ise 100% aru, et miks :D

Mis siin aru saada on? Milleks osta koopiat kui on olemas originaal?
HD Sportster 1200 Custom & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr, see nüüd Soomemaal, TransAlp 650, see nüüd Tartus, HD 1200 Springster, see nüüd Wõromaal ja HD Sportster 883 Roadster, see nüüd tagasi HD Tallinnas.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1290
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 159 korda
Kontakt:

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #7 Postitas RasmusL » 14 Veebr 2018, 23:08

Kui tähelepanelikumalt lugeda, siis tõin mõned head-vead välja küll...
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Gerd
Postitusi: 76
Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #8 Postitas Gerd » 14 Veebr 2018, 23:13

:lol: oli eelmine sügis sama valiku ees! Kuid ei saa öelda, et v-max- valikus palju oli... kui õigesti mäletan, siis Eesti peale kõigest 2 ja need ka vanemad pillid. Mina hakkasin valima siis HD V-rod, Yamaha 1.7 warrior, Honda VTX 1800 ja Suzuki VZR 1800
Kuna V-Maxe oli vähe müügil, ei saanud proovida... testid ja kommentaarid netis on pilli kohta ägedad
HD V-rod... äge, hea minekuga, EI ole HD mootor, niiet nimepoolest ainult Harley, hoiab hinda (loe...maksab palju e. kallis)
Honda VTX 1800 ... äge, klassikaline välimus, kardaan ülekanne, minek hea.... tagumiku all raske
Suzuki VZR 1800 ... kõige kallim, raskuskese ülihea nii suure ratta kohta, kardaan... meeldinud koguaega AGA olen kuulnud negatiivset siduri ja kasti kohta ja hind liiga kirves.... tutikas 12 kilo, müügis ca 10 kilo reeglina... kui võimalus, võtaks tutika sel juhul
Yamaha 1.7 warrior... minu valik... hind ok, lollikindel japs, minek ülihea, õhkjahutus (mida HD-l pole ja on “õige V2” :ner: ) ,välimus peaegu sama kui V-rodil, istumise all hea kerge... miinus oleks originaal “sabaosa” , kuid see ümberehitatav, ja ori summuti, see ka enamuses juba custom.
Loodan, et minu testidest abi! Tsikkel ikkagi minu jaoks emotsiooni ost ja tagumikutunnetuse teema
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1378
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #9 Postitas tali » 15 Veebr 2018, 07:06

Jou! Siia ritta sobiks veel X4. Ehkki olen ise veendunud V-layout-i pooldaja, võtaks vist stiili poolest selle... Äge ratas mu meelest :twisted:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #10 Postitas Ardilla » 15 Veebr 2018, 08:35

Hindade üle tahaks veidi köhida.

2000a VMAX ca 5000 € ajalugu Unknown. Ratas väga ei huvitanud.
2003s Warrior ca 6000 € agalugu USA oktsion. (aga see oleks olnud teadlik otsus) lisa investi oli ca 1000 € koos vormistamistega.
2002 + Vrod ca 7000 ja sealt edasi kosmosesse. Ajalugu Unknown või USA oktsion.
VTX 1800 ei jäänud väga pildile. Hind oli OK, ratas väga ei avaldanud muljet. (minu subjektiivne arvamus). Tundus raske ja masinate seisukorrad olid sellised, et nende järgi sai järeldada, et tegemist oli tõsiste tsiklimeestega, hea, et hambahari kuskilt sadulaalt välja ei tulnud.
ca 2007a. VZR1800 ca 7000 euri. oli mitmeid kohaliku ajalooga eksemplaare (üks nendest on nüüd minu garaazhis :bsmile: ).

Uute rataste osas niipalju, et arvestades, et neid enam ei toodeta, siis VZR 1800 on ainuke 1800 cc ratas mille oleks saanud 10-13k € eest. Hinna sees oleks olnud kohe ka istmekate. Seega tegemist on pretsedenditumalt kõige soodsama rattaga.

Warrior-i puhul on suureks murekohaks see, et nad on kõik n.ö. enda järgi ära ehitatud. Ma otsisin originaali lähedast masinat. See mis mulle Motokeksusest silma jäi, läks ära niikaua kui ma puhkamas käisin ja raha otsisin. Siiski oli see minu 2 valiku ratas nr.1 oli VZR.

HD-d on vaja vaadata kõrvalt ja peale istuda, siis saab aru, kas on sinu või mitte. Rasmus ütles väga hästi tegemist on Harrikaga (olgugi, et mitte päris) aga siiski Harrikaga. Harrikad on omaette nish. NIng sellega ma nõustun 110% , tegemist on omamoodi elustiiliga, ning siis tuleb muuta ka oma olemust, mis mulle ei sobinud. NIi, et mul pole nende kohta mitte midagi halba öelda. HD-Tallinnas käisin ka rattaid vaatamas aga siina ei hakanud hammas peale. (w) Pealegi tuttav ostis ratta ära mis ma endale osta tahtsin.

Harley teema on nagu IT. " O sa sõidad mootorratast? Milline Harley sul on? " " O sa oled IT-mees, mul on kodus printer, saad korda teha " (lol)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3514
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 11 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #11 Postitas sepp » 15 Veebr 2018, 17:39

HD ja yamu pole kuidagi võrreldavad,ma ei saa aru kuidas saab selline küsimus üldse tekkidagi :D

Teema algataja
joha123
Postitusi: 82
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: F650CS,Suzuki VZ 800
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #12 Postitas joha123 » 15 Veebr 2018, 21:30

tänud... tsikli otsimisel on minu meelest just otsingu aeg see parim ....
ahendades enda otsinguvälja siis
1. põlved läbi ehk ainult tsopper, ja see V-max mida sihtisin oli lisa aretusega jalad ette viidud, normaalselt seda pole.
2. pigem sportlikum ja kergem ( 1700 Warrior on hea välimusega aga 350kg!)
3. Harrikate usku veel pole, ehk adreka saaks pigem heast mugavast sõidust, ilusast tsiklist. oma suzu-marauder meeldib välimuselt kõigile tuttavatele aga minu meelest nats liiga magus. ja peale 100km on taguotsas surin nagu hakkaks saba kasvama, aga ehk see on kõigil 2pütastel? nii V-rod kui V-max on mõlemad omapärase sportliku välimusega, pigem mitte magusad, see loeb.
4. kütuse kulust- ehk oleks aeg pritsungiga mootorile üle minna?
5. kardaaniga pole kogemust, aga rihmaga tsikkel oli küll hea variant.
6. raha- V-rodi vaatsin, sest ei pea ulmelist pappi kohe oma hobi alla panema lukku, isegi Eesti turul on neid piisavalt, ehk võimalus kaubelda, Saksas lausa jalaga segada. hullem oleks osta esmamulje järgi masin 10+k ja siis hakata vinguma kui ei meeldi ning jäädagi ootama, millal keegi kunagi ehk vaevast vabastab...
no enne aprilli ikka proovisõidule ei saa...

franz125
Postitusi: 2183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #13 Postitas franz125 » 15 Veebr 2018, 21:47

Ühele asjale juhin sinu tähelepanu-see on paagi laius.Omal on VTX,igavene raske kolakas(350+kg) aga muutub hetkega kergeks nigu liikuma hakkad.Kiirusel üle 100 hakkab tuul rämedalt vastu põlvi puhuma,probleemiks pole mitte et külm vaid lükkab jalad laiali.Ning kuna jalad on kaunikesti ees siis väsitab.Võtsin VTX-i sellepärast et VZR-d olid pea kaks korda kallimad.Ja Warriori ning Vrodi rihmülekanne ei paku mulle silmailu.Ja sissepritse on ka ,keskmine kulu 6,5.Pole oma ratta kiitmiseks mõeldud,lihtsalt minu mõni sent.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3514
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 11 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #14 Postitas sepp » 15 Veebr 2018, 21:58

No rod unusta ära kui kytusekulu on määrav. Maanteel 7,5 legaalsel kiirusel. Linnas 9+ sest on mõnus kiirendada ka.
Viimati muutis sepp, 15 Veebr 2018, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #15 Postitas Ardilla » 15 Veebr 2018, 22:22

Vzr on ka 360 kg aga peal olles küll ei ütleks. Kütusekulu 8 alates, kuni kosmos. Oleneb kuidas väänad ja kui ümberehitatud on. Samas ma ei saa öelda, et ta easke oleks. Samas kui võrrelda juhtorganeid siis VTX1800 puhul on Honda inseneerid müts maha teinud head tööd kõik käib sisse välja väga kindlalt (snug fit), väga meeldis, sidur ka selline pehme. VZR on selline rohkem raiu sisse masin :) Eelmine assta sai põhjalikult nende eelmainitud masinatega tutvutud.

Seda soovitan uurida, kuidas ümberehitused mõjuvad kütusekulule. vzr1800 ja M109r on muide selles mõttes väga erinevad riistapuud kuigi välimuselt samad. M on usa turule ja seal ei kotita nii palju selle öko teemaga, seega rattal pole näiteks katti. Kui VzR il vahetada sumps ja mitte muuta kaarte, võib kulu minna ka väidetavalt paak 100km-ile.

Sõites kaalu üldse ei tunne. Linnas on isenesest lihtsam ummikutes baigiga sõita :D aga maanteel mmm.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #16 Postitas stev666 » 16 Veebr 2018, 05:50

wp_ss_20180216_0002.png
See tumedam joon on minu ratas ja heledam on sama ratas aga uus (ls 1000km)
Enda m1800r'il on vahetatud sumps (tegelikult lõigatud peale liblikklappi ja lisatud scorpiontipsid, klapp koguaeg lahti) lambdad eemaldatud, sisselase muudetud ja lisatud cobra2000. Küttekulu selline et maks paagiga on 300km ja miinimum umbes 220km

Pildi all olevad andmed on uue ratta omad
Minul olid 119,04hp; 152,65nm; 7493rpm
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #17 Postitas Ardilla » 16 Veebr 2018, 07:56

Äge! ot kas sul mingi chippimine ka toimus?

franz125
Postitusi: 2183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #18 Postitas franz125 » 16 Veebr 2018, 07:57

Cobra 2000 ongi kütuse kontroller.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #19 Postitas stev666 » 16 Veebr 2018, 08:03

Peale modimist ilma cobrata käima ei läinud normaalselt, pidi pool gaasi peale keerama. Ja suitses musta nagu vana diisel.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #20 Postitas Ardilla » 16 Veebr 2018, 10:36

Ok, no siis minu teooria ikka peab vet, et kiibita asi ei ela.

Aga väidetavalt USA M109R-il seda muret ei ole. Sest nendel pole katti ja mingeid asju veel.

Samas need kes endale suure mootorratta ostavad, ei tohiks kütuse pärast väga nutta :)

Üks asi mida Yamude puhul kurdeti oli raam ja, et see ei armastavat kukkumist, pidi kergesti mõranema ja painduma ka väiksematel kukkumiste. (spekull põhineb tagasisidede põhjal)

Niipalju peab siiski arvestama, et sellist laadi ratta ostmisel, on vaja ka tööriistade komplekti veits suuremat kui GSXR-ri omamisel.

Kardaaniga olen suht rahul, ainult, et kui selle võtad küljest ära siis tagasi panemisega võib kuluda veitsa aega (lol)

HD1982
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Veebr 2018, 20:38

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #21 Postitas HD1982 » 16 Veebr 2018, 22:51

Viimane Max on väga lahe aparaat HD'ga ei ole seal muidugi midagi võrrelda, HD on kultus mitte mõistus. Kõik need nö vanad maxid on paras lollus, ulme power topitud asjale, mis isegi seisma jääma pole võimeline
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #22 Postitas Ardilla » 17 Veebr 2018, 08:11

Seisma jäämine on teema! VZR-il ei saa loota ainult esipidurile! Tuleb töötada mõlemaga, lisaks. Kruusast tuleb ennast eemale hoida, tänu 240 taga.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #23 Postitas stev666 » 17 Veebr 2018, 08:54

260 taga ja 200km/h sirgel kruusal pole probleem.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #24 Postitas Ardilla » 17 Veebr 2018, 09:15

:mrgreen: ok
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1985
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #25 Postitas Raiki » 17 Veebr 2018, 13:20

RasmusL kirjutas:Mina kui vrodi omanik ei saa sellest tegelikult siiamaani täielikult aru, kuna tegelikkuses jaapani rattad on kordades vastupidavamad "tööloomad" kui harleyd. KUID, oma hinda ta hoiab jällegi palju paremini kui japs ...


Väidad et VZR1800 hoiab kehvemini hinda?
Mõtle korra uuesti :)
Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #26 Postitas stev666 » 17 Veebr 2018, 14:07

Hetkel kasutatud peaaegu sama hinda mis oli uued
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1290
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 159 korda
Kontakt:

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #27 Postitas RasmusL » 17 Veebr 2018, 14:34

Raiki kirjutas:
RasmusL kirjutas:Mina kui vrodi omanik ei saa sellest tegelikult siiamaani täielikult aru, kuna tegelikkuses jaapani rattad on kordades vastupidavamad "tööloomad" kui harleyd. KUID, oma hinda ta hoiab jällegi palju paremini kui japs ...


Väidad et VZR1800 hoiab kehvemini hinda?
Mõtle korra uuesti :)



Rääkisin üldiselt jaapanlased vs harley mitte konkreetsest mudelist.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #28 Postitas Ardilla » 17 Veebr 2018, 16:28

Kusjuures, hoiab üllatavalt hästi. Vast isegi veits ülehinnatud mõned pakkumised :ner: .

Iseenesest kui eelmine aasta otsisin, siis kõik osteti ära olenemata seisukorrast. Uueväärsed 15+ aasta on müümata, tilguvad siin uuesti välja ja eelmisest aastast üks 2010 a. vist veel müügis kuigi kuulutus ei ole aktiivne. Üldse ei kahetese, et selle ratta soetasin.

Talle on tuuningjuppe ka meri. Ise hoian oma ratast võimalikult originaalis. Võimalik, et proovin järgmise tagarehvi 260 ära. Kuigi ei näe selleks väga pointi :) (olen selline veits igav tegeleane :) )

Mida tahan juurde küll lisada on käigunäidik, 2011 või 12 aastal tuli see juba restailingu käigus külge. Oleks väga tahtnud seda uuemat modifikatsiooni. Samas, see vana ka on väga väga OK. See on vist see esimene ratas millega ma olen 100% rahul. Ok, jalad võiks kuskile korra mujale panna pikalt sõites.

Kõik muu on väga über. Eriti see hääl, kui sõidad siis selline tunne, et mootoris istuvad Umpalumpad kes kuvaldadega metalli taovad :D Väga mahlakas lärin.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 961
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #29 Postitas Ardilla » 17 Veebr 2018, 22:38

1800 VTX oleks nagu ideaalne kui tal sumpad mõlema pool oleks: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

Ma vaatasin teda eelmine kord ka, kui otsinguis olin, no hind hea, OK tol hetkel nad olid kõik päevi näinud, aga ma ei vaata ju oma ratast ainult ühelt poolt :D

Miks ei võiks disainerid kuluarvestajatest sõita üle ja sumpad mõlemale poole välja tuua? Ok siis on keeruline ratast alt kätte saada, sest siis telje kätte saamise jaoks on vaja sumps eraldada aga see jällegi inseneride lahedada ju või ei?
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 831
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 10 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus #30 Postitas stev666 » 18 Veebr 2018, 09:25

Vtx on mul ainult käigukast parem kõik muu.....
Ei tea kas see on nende eripära või mul vigane isend, aga väike paak niigi ja jätab umbes neli liitrit sisse mida ei saa enam kätte. Selline 120-180km pill. Meil pundis veel 3 vtx ja sellega seoses oskan ka õelda et tahad vähe djuunimist. Enda oma ja algseades vtx ei anna kuidagi võrrelda.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist