Targemate nõu ratta ostul

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #31 Postitas Margit » 16 Mär 2018, 23:42

Jäi märkimata kaal alla 200 kg


Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 829
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #32 Postitas Boobush » 17 Mär 2018, 00:06

Virago 535 ?
Oma 185 pikkuse juures proovisin ühele peale istuda ja no paras huumor, natukene lenksu keerates põlved vastu lenksu.

Ducati Monster ?
SV650N ?
KTM 390 ?
Pärast ise omamist julgeks isegi Buelli soovitada, väga äge kulgemise aparaat.
Viimati muutis Boobush, 17 Mär 2018, 00:22, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

smtasku
Postitusi: 82
Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 5 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #33 Postitas smtasku » 17 Mär 2018, 00:10

Kui stiilimuutust tahad proovida, siis korralik VT600 Shadow otsib kaaslast.
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4427
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 171 korda
Tänatud: 424 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #34 Postitas reimps » 17 Mär 2018, 03:49

No ma pean natsa trollima - Falco :P
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #35 Postitas Margit » 17 Mär 2018, 07:58

Chopperit kidlasti mitte :D
Monsteri peal istusin, ei meeldi. Yamaha või Honda ikkagi, pole usku teistesse markidesse.
1 pütt on liiga vähe kui 2 nädalat mugavalt matkata vaja.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 848
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 14 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #36 Postitas stev666 » 17 Mär 2018, 08:07

Margit kirjutas:Chopperit kidlasti mitte :D
Monsteri peal istusin, ei meeldi. Yamaha või Honda ikkagi, pole usku teistesse markidesse.
1 pütt on liiga vähe kui 2 nädalat mugavalt matkata vaja.


No mis jutt see nüüd on...mis lisa mugavust lisa pütt annab.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #37 Postitas Margit » 17 Mär 2018, 08:21

Bmw 650 oli igatahes 80+ kiirusega päris ebamugav vibra.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 829
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #38 Postitas Boobush » 17 Mär 2018, 08:38

Ju see bmw polnud kõige paremas korras. Reimps kui saad tee sellest "madaldatud" Falcost pilti, selle sadulakõrgus jäi mingi 55 cm?
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #39 Postitas AzA » 17 Mär 2018, 11:13

Margit kirjutas:Mis ratas võiks sobida selliste tingimustega?


NC700 ... kuskil 35kw, paagi asemel kiivrit mahutav laegas, hästi mõnusa sõiduasendiga, mugav, töökindel. Ainus viga on lahja R2 mootor, aga see sind ei paelu naguinii.
NC700 igal juhul, vaata versioon selline, mis sulle meeldib - mina sinu nahas X-i.
R2-d vibreerivad kõik, aga 80+ bemmi puhul asi pigem kuskil rehvi tasakaalus, surnud laagris vms.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4427
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 171 korda
Tänatud: 424 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #40 Postitas reimps » 17 Mär 2018, 13:53

Boobush kirjutas:Ju see bmw polnud kõige paremas korras. Reimps kui saad tee sellest "madaldatud" Falcost pilti, selle sadulakõrgus jäi mingi 55 cm?

Ei saa, juba rebuildimises ja pilbasteks :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #41 Postitas Macintosh » 17 Mär 2018, 14:08

Spoiler:
AzA kirjutas:NC700 ... kuskil 35kw, paagi asemel kiivrit mahutav laegas, hästi mõnusa sõiduasendiga, mugav, töökindel. Ainus viga on lahja R2 mootor, aga see sind ei paelu naguinii.
NC700 igal juhul, vaata versioon selline, mis sulle meeldib - mina sinu nahas X-i. R2-d vibreerivad kõik, aga 80+ bemmi puhul asi pigem kuskil rehvi tasakaalus, surnud laagris vms.
Minuteada on NC700'l väga hästi tasakaalustatud mootor, pidi üllatuslikult olema üsna vibravaba. Meil siin foorumis on neid NC omanikke piisvalt, mõni võiks sõna võtta.
NC700 mootor on pisut "veider", kogu töö käib madalas pööretvahemikus ja redline on nagu autodel kusagil ~7K juures. Boonusena saab siit ülimadala bensiinikulu, keskmine on spiritmointori andmetel 3.6L/100km.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 309
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #42 Postitas Ain » 17 Mär 2018, 14:20

Macintosh kirjutas:
Spoiler:
AzA kirjutas:NC700 ... kuskil 35kw, paagi asemel kiivrit mahutav laegas, hästi mõnusa sõiduasendiga, mugav, töökindel. Ainus viga on lahja R2 mootor, aga see sind ei paelu naguinii.
NC700 igal juhul, vaata versioon selline, mis sulle meeldib - mina sinu nahas X-i. R2-d vibreerivad kõik, aga 80+ bemmi puhul asi pigem kuskil rehvi tasakaalus, surnud laagris vms.
Minuteada on NC700'l väga hästi tasakaalustatud mootor, pidi üllatuslikult olema üsna vibravaba. Meil siin foorumis on neid NC omanikke piisvalt, mõni võiks sõna võtta.
NC700 mootor on pisut "veider", kogu töö käib madalas pööretvahemikus ja redline on nagu autodel kusagil ~7K juures. Boonusena saab siit ülimadala bensiinikulu, keskmine on spiritmointori adnemetel 3.6L/100km.

Olen naise kahe erineva nc700s automaadiga aegajalt sõitnud päris palju. Mingit vibra küll ei ole täheldanud. Aga väga lahe ja äge ratas just linnavahel sõiduks- seda muidugi automaadiga. Mõnus madala häälega mootor. Naine saab hakkama legaalsetel kiirustel 3,2l/100km.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

ttt
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #43 Postitas ttt » 17 Mär 2018, 14:23

Minule väga meeldis Yamaha MT-07, aga ma ei tea kas see on väga hea kvaliteediga ratas. Aga muidu asendi ja poolest oli mõnus, mulle väga ei meeldinud ta maanteel, aga mul pole ka erilisi kogemusi. Võib-olla keegi oskab veel kommenteerida. Pigem selline linnakas vist aga kujutan ette, et on ka mugav matkata, kui ei ole soovi väga kihutada. Proovimist tasub igal juhul.
No ja siis SV650 ka muidugi :D Või oled selle mõtte maha matnud?
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #44 Postitas AzA » 17 Mär 2018, 19:36

NC700 on yks vähima vibraga reas kahene, millega sõitnud olen ... pidasin silmas vs. r4 on nad ikkagi vibraga, lihtsalt puhttehniliselt.
Muud ei midagi.
MT07 ei saa alla 4-ja liitri hakkama, nc saab. Margiti tingimus oli 4. Seega ega suurt valikut pole. NC700X ta on. Sisuliselt kirjeldas ju üht ratast turul :bsmile:
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #45 Postitas Margit » 17 Mär 2018, 21:20

Sv650 mõte on tore, aga Soomes messul sain sellega sõita ja nagu rohkem vibra kui R2. Ju nii ära harjunud oma rattaga et kuidagi sooviks sama.
Nc700x on 225 kg, seega no go.
Ilmselt tuleb ikka esialgne plaan tutikas cb500x ära tuua. Ei leia midagi sobivamat :) natuke kõrge on aga tuleb üle saada.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1335
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #46 Postitas M.T. » 17 Mär 2018, 21:35

Kaaluvahe on küll NC kahjuks, samas raskuskese tundub piltide põhjal madalamal olevat. Teadjamad oskavad vast kommenteerida.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #47 Postitas AzA » 17 Mär 2018, 22:11

See 225kg on täispaagi ja kõikide vedelikega. 700l iste 2cm madalam ja väänet poole enam ... ma arvasin, et see kaalub tolle 15 kilo kaalu üle - eriti just istme kõrgus. Ka cb500x on üle 200kg märjana. Sõites kaalu enam ei tunne, rohkem koha peal seismise ja manuaalse manööverdamise probleem. Ja nagu M.T. märkis on 700se raskuskese veidi madalamal ... ta tundub kergem ratas :bsmile: Nimelt asub ta kütusepaak istme all, umbes tagaamordi kohal, lisaks on mootor rohkem ette ja alla suunatud. Väga vahva kaalujaotusega masin.
Aga hinnavahe on ilmselt tuntav 500x-i kasuks.
Uuri, reaalselt võib 700x vähem kütustki võtta sinu käes. 500st hoiad kõrgemas pöördes. Fuelly järgi on 700x 0,4L sajale keskmiselt ökonoomselt.

Mulle isiklikult ta sõiduomadused ei meeldi (loe lahja, käike peab tublisti lappama kui dct-d pole), aga nö. tavalise paagi asemel olevat kiivrihoidlat jäin igatsema, ikka üleprahi vidin. Lisaks dünaamika minu arvates äge, kõik toimib hondalikult.

Proovi igal juhul oma tagumikuga mõlemad järgi, mu sisetunne ütleb, et 700x on sobilikum.

PS: uue 500x-iga ma sõitnud pole, lihtsalt korraks seljas istunud. Kõrvuti reaalselt võrrelnud pole. Seega on arvamus subjektiivne.
Aga mulle meeldib.

roadriders
Postitusi: 47
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #48 Postitas roadriders » 18 Mär 2018, 07:33

Raskuskese kohapealt oskan võrdluse tuua Yamaha Royal Star Venture 1300 ja Honda Gold Wing 1500 võrdluses. Mõlemad "märjalt" pea 400 kg aga kuna GW raskuskese on all, siis tundub, et ratta kaal on poole väiksem. Seda muidugi ainult sõites, kui ära vajus, siis püsti saamisega oli mõlema puhul tükk tegu, kuigi GW tuli lihtsamalt püsti. Seega mõnikümmend kilo ülekaalu ei ole ratta puhul, mille raskuskese on all, absoluutselt määrav, pigem on ta igas asendis mõnusam.
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #49 Postitas Margit » 18 Mär 2018, 08:22

Ei leidnud netist muud infot kaalu kohta kui igal pool wet weight 195(6). Kus sa selle 200+ leidsid?
Kõigega saab sõidetud, kõrge ja raske bemmi matkakas, krossikas, bike jne kõik proovitud. Aga igapäevaselt raske rattaga kikivarvul jageleda ei taha.
Nc700x oleks vaja proovida, keegi Tallinnas laseks istumist proovida? :)
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #50 Postitas Macintosh » 18 Mär 2018, 11:09

Margit kirjutas:Ei leidnud netist muud infot kaalu kohta kui igal pool wet weight 195(6). Kus sa selle 200+ leidsid?



Tegin sellise otsingu: http://bfy.tw/HAs5 ja võtsin 5-6 esimest tulemust sealt....

http://powersports.honda.com/2017/nc700 ... tions.aspx
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... X%2012.htm
https://www.cycleworld.com/2012/10/18/h ... -road-test
https://ultimatemotorcycling.com/2017/0 ... ecs-price/
http://hondanews.com/channels/nc700x/re ... ifications


Weight (tank empty) 451 lb. = 204.57016 Kilograms (kg)
Weight (tank full) 474 lb. = 215.00278 Kilograms (kg)
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #51 Postitas Margit » 18 Mär 2018, 11:23

Ma mõtlesin 500x kaalu :) et see on alla 200
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #52 Postitas Macintosh » 18 Mär 2018, 11:27

Margit kirjutas:Ma mõtlesin 500x kaalu :) et see on alla 200

Väga raske on sinu pea sisse vaadata ja ära arvata, mida sa kirjutades parasjagu mõtlesid: :)

"Ei leidnud netist muud infot kaalu kohta kui igal pool wet weight 195(6). Kus sa selle 200+ leidsid?
Kõigega saab sõidetud, kõrge ja raske bemmi matkakas, krossikas, bike jne kõik proovitud. Aga igapäevaselt raske rattaga kikivarvul jageleda ei taha.
Nc700x oleks vaja proovida, keegi Tallinnas laseks istumist proovida?"
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #53 Postitas AzA » 18 Mär 2018, 11:45

Mina pidasin 500x-i puhul absuga varianti silmas. Erinevatel andmetel 198-203kg - tehas 196kg. Lähtusin kasutaja reviewedest. Sama 700x puhul.
700x puhul dct-ta varianti ca 215kg, ehk nende vahe tuleb siuke 15kg. DCT-ga on ta 220-225kg.
Seda siis märjana ehk kõikide vedelikega kaasa arvatud täispaak.

700x on madalam speci järgi, aga üks oluline asi jäetakse tihti vaatamata ... nimelt istme laius. Tihti on kitsama istmega kõrgem ratas hoopis nö madalam kui laia istmega madal. Füsioloogika :mrgreen: Ja see sõltub väga inimesest, oma hargivahe on kuningas.

Kindlasti katsu ära ka 10kg raskem nc700 dct-ega versioon, mulle tundub, et sinu nö speci järgi peaks see kahe siduriga robotkast olema nagu rusikas silmaauku. Eriti muhe on ta just linnas ja lühema hargivahega kodanikule - ei mingit käikudega lappamist ja kõngerdamist. Isendil, mida mina proovisin töötas nagu miilenki, väga mugav.

Konkreetselt kaalud selgeks honda enda speci järgi:

CB500x abs - 196kg
CB500x absta - 194kg

NC700x dct - 225
NC700x - 215

Lihtlabaselt proovi ära, 700x-e on silmini eestis, kindlasti saad väikse tiiru teha. See kaaluvahe on tänu kaalujaotusele sinu jaoks ilmselt olematu. Kui siis maast püsti ajamisel.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 309
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #54 Postitas Ain » 18 Mär 2018, 11:47

Minuteada peaks NC700 S ja X vahe olema gondlites ja sadula kõrguses(X siis veidi kõrgem). Ja kas amordi käik ei ole ka veidikene pikem. Kindlasti on X mudeliga mugavam pikemaid otsi sõita, kuna gondlid ja kõrgem esiklaas suunavad tuule kehast rohkem eemale.
NC ratta ägedus minu jaoks on eelkõige automaatkast, millest nii vaimustusse sattusin, et endale sellest suurema automaadiga Crosstoureri soetasin. Crosstoureri mugavuse koha pealt, kui jätta automaat kõrvale on kindlasti näiteks GS ja KTM uuemad adventured mõnusamad.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #55 Postitas AzA » 18 Mär 2018, 11:57

Ära seda kaalu pelga, vahe mida kardad on selline alla 10% .... sisuliselt varukiiver ja nahktagi sabal.
Raskemal ja madalama raskuskesega rattal on ka üks suur eelis ka, palju stabiilsem külgtuulele. Pärnu satud, annan sulle märjana alla 200kg tuono suht kõrge istmega ja madalama 40kg raskema zrx-i katsetada. Küll pole päris see võrdlus, aga zrx on maanteel palju muhedam ja manööverdada aeglasel kiirusel ikka tublisti parem, eks suuresti tänu r4-jale, aga siiski sadula kõrgus mängib ka rolli.
Proovi kaalu mõttes kasvõi oma cb500-d koos ja ilma sabakohvrita, ilmselt sa tead mis vahe on. Lao see 10kg pagasit küljekohvritesse ja vahe kohe selge.
500x on klassikaline, cb500 sarnase paagi ja mootoriasetusega, 700x aga selline:
Pilt
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #56 Postitas Macintosh » 18 Mär 2018, 12:12

AzA kirjutas:Ära seda kaalu pelga, vahe mida kardad on selline alla 10% .... sisuliselt varukiiver ja nahktagi sabal.

Kõik madala raskuskeskemga rattad mõjuvad märksa kergematena, kui nad tegelikult on, NC700 puhul on kogu raskus all päris otsas. Isegi silindrid on "külili". Ma olen paar korda sellisega sõitnud ja tundus ikka kerge küll. Sõites ei saagi erinevusest kuigi palju aru aga vahe tuleb tuleb välja koha peal manööverdades.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1412
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #57 Postitas AzA » 18 Mär 2018, 15:11

Jah nii on, mul oli võrdlus nc700x dct ehk siis ca 220kg vastu tuonot ... summutid karboonid ehk siis vast maksimum 200kg annab ja kõrge V2 .... nc tundus tuntavalt kergem, sadul ka madalamal ja veidi ka kitsam. Kaasa mul tuono peal päka otsa peal, nc-ga peaaegu täistald plätuga maas.

Selline kaaluvaheke mängib rohkem rolli kiirendamisel :bsmile:
See sind ei huvita nii ehk naa, kuigi künklikumal alal cb500 oma 40 kopikatega njuutonit vastu nc700-ja 60-t kopkatega njuutonit on suuuur vahe. Mitte just kiirenduse pärast, aga sõidad väiksemas pöördes, ehk kütust kulub vähem. Kuskil lõuna-eestis paar tuhat kruisida annab juba mõõdetava vahe. Lisaks suurem mootor kulub vähem - jällegi käib vähemas pöördes. Õli kauem okei jne. jne.
Lisaks poole enam momenti võib su teinekord ära päästa .... paha igal juhul ei tee :)

Miskil põhjusel on suur kubatuur inimeste seas nagu mingi edevuse mõõdupuu, tegelikult on sel omad head ja vead, mida võiks arvestada.
Mina sõidan suure mootoriga justnimelt pikema mootori eluea, väiksema küttekulu, mugavama käiguvahetuse ja headroom-i pärast. Üks pisike viga ja tehniliselt võib see ära päästa, et ratas gaasi peale minema paneb mitte ei mõtle. Tüüpiline juhus on peateele pööre.

cb500x-il on üks ja ainus eelis nc700x-i ees .... hind. Uue 500 saad mõne aasta vanuse 700-ja hinna eest. nc700x järglane peaks nc750x olema. Kellasid vilesid juures ja veidi suurem kone kui õigesti mäletan.

Mine proovi hondas järele - rasmus kohe päris kindlasti annab nõu sulle.
Aga mulle meeldib.

Teema algataja
VõrrigaMaalt
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Nov 2017, 21:09
Tsikkel: Jawa-50, Suzuki Marauder
Asukoht: Pärnu

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #58 Postitas VõrrigaMaalt » 27 Mär 2018, 12:39

https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=93&t=104089
Pole jõudnud siiani seda masinat vaatama minna.
Kuid huvi nagu on ning ehk oskaks keegi öelda, mida jälgida selle Honda juures?
Kas kõrguse reguleerimise võimalus on (ilmselt on seda mul vaja, pikkus suht lühike 164)?

franz125
Postitusi: 2291
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #59 Postitas franz125 » 27 Mär 2018, 21:09

Võib-olla keegi valmistab madaldus konte,ebay aitab esi amordid saab kõrgemale tõsta ka aga see mõjub kliirensile halvasti.Originaal seadeski saab jalarauad ja toe päris kiiresti maha.Seda enam et oem vedrud on kaunikesti pehmed.mootoriketi pingutajad on ka toredad ,see ratas on täpselt sealmaal(2003)et ei tea kas on juba uue tüübi omad või vanad.Vanadel läks keerdvedru sees katki ja pinguti tigu keeras end lahti ja mootori remont oli käbe tulema.E-poest saab manuaalseid regulaatoreid.Ma endal tegin ise manuaalseks.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

rain9999
Postitusi: 33
Liitunud: 12 Jaan 2010, 16:06
Tsikkel: Kawazaki ZX6

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #60 Postitas rain9999 » 23 Mai 2018, 16:53

Ei hakka uut postitust tegema ja kirjutan siin.
1. Olen umbes 187 pikk
2. Sõidukogemus on 16 aastasena A1 katekooria tsikklist, vahepeal A2le üle läinud, ning nüüdseks on A kategooria käes.
3. vanus
4. A kat
5. Ratast otsin nii linna kui ka maantesõitudeks, mõlemat üpris palju.
6. Maksimum hind oleks hetkel 2500€
7. Sõpradel on gsx r 1000, zx9-d, cbr1000rr
8. Tsikklit võiks olla mitmeks aastaks, mingi aeg tahaks uuemat.

Otsin siis endale tsikklit. Endale meeldib Yamaha R1, Sõber soovitab pigem GSX-R 1000. Väidab, et gsx on lollikindlam ja yamahal pidid elektri vead olema.
Aasta koha pealt tahan 2000a+ Hetkel üks 2003 a R1 ja 2002a GSX-R 1000 valikus. Kumb oleks teie arust mõistlikum?




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist