Targemate nõu ratta ostul

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
VõrrigaMaalt
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Nov 2017, 21:09
Tsikkel: Jawa-50, Suzuki Marauder
Asukoht: Pärnu

Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #1 Postitas VõrrigaMaalt » 08 Mär 2018, 14:59

Tere foorumlased,
kindlasti ära leierdatud teema aga siiski.
Lähikuudel plaanis soetada ratas, load täis A.
Motika seljas noorena juba olnud, kogemusi omajagu on, kuid minu suurim hirm on mu pikkus, niiet vastan siin ka mõned küsimused ära.
1. Kui pikk ja kui raske sa oled - 165cm/72kg
2. Sugu - Mees
3. vanus - 27
5. millistesse tingimustesse ratast otsid - linn 70% + maanttee
6. palju sul selleks raha eraldatud on - ratta jaoks kuskil 2-2.2k
7. kui hakkad sõpradega koos sõitma, millised tsiklid neil on. - 98% bike
8. mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita. - enamus ajast üksi, sooviks kuskil 3-4hooaega ?? ikka samaga sõita, kuid mine tea võib-olla 2max.

Endale on silma jäänud Suzuki GSX-R variandid.
1.Panen ka ühe huvi pakkuva isendi siia: http://www.auto24.ee/used/2752632
2.Näiteks ka teise: http://www.auto24.ee/used/2764350
3. Kolmandaks: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
Võimsuse poole pealt piire pole, mõistus on peas olemas.
Mõned targemad ja kes veel viitsivad suunata veidi, siis võiks siia kirjutada. Millist, mida, miks.
Tänan teid tähelepanu eest!
Viimati muutis VõrrigaMaalt, 08 Mär 2018, 16:04, muudetud 3 korda kokku.


Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1392
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 370 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #2 Postitas AzA » 08 Mär 2018, 15:04

Mu kaasa on kuskil 160-165 (uiskude ja kaabuga), sõidab täiesti rahulikult aprilia tuonoga, gixxer on tuono kõrval kilpkonn.
Naisterahvas oled, siis konts kergendab, mehena pead lihtsalt mune ja tasakaalu omama.
Ehk siis osta selline ratas, mis meeldib.

Nr. 1 Sellise baigiga on linnas ebamugav, maanteel ok ja rajal vinge. Sõpradele järgi jõuad nii ehk naa, vaata linna silmaspidades V2-te vms.

Nr. 2 Pole just eriti hüva valik, 1-mese geni sv650 karburaatori jamad laialt levinud. Piilu pigem sv1000.
Nr. 3 sama kamm, karburaatoreid ei taha keegi remoda ja 600 R4-jaga sa 3 hooaega ei sõida ilmselt.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 796
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #3 Postitas Boobush » 09 Mär 2018, 00:04

Mul on praegu üks ülalnimetatud 1. gen Aprilia Tuono Factory müüa eelarve ülemise piiri juures. Ratta eelmine omanik on umbes sama pikk ja temale sobis hästi, vajadusel saab tagaamordist madalamaks keerata. Tule vaata ja turni peal.

AzA tõi teiste rataste puudused välja, nõustun kõigi arvamustega, soetasin endale lihtsalt uuema Aprilia.
Minevik: NSR125->MBX80->X-ray 50->GSX-F 600->Tuono Factory->Ninja 600F->XB9R Firebolt->Pegaso 650
Olevik: RR50, Mito 125, 636 Ninja, RSVR 1000 Factory
Tulevik: ??
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 332
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #4 Postitas Heikik » 09 Mär 2018, 02:28

Viskan õhku ühe mõtte, mida keegi teine ilmselt ei paku. Honda CBR 900RR 1999.a. Mitte nüüd see vanem, n-ö fox eye, vaid uuem, ühe pikema esitulega: https://mcn-images.bauersecure.com/uplo ... scale=down

Natuke juttu: https://www.motorcyclenews.com/bike-rev ... lade/1992/

Miks? Vanakooli karpapill ja bla-bla... AGA:

1. sigalihtne ratas;
2. väga hea juhitavusega ja manööverdamisvõimega linnas, 16'' esiratas võimaldab soovi korral väga nobedalt keerata;
3. bike kohta üle keskmise mugav istumisasend, mina ei väsinud ka pikemat maad sõites (oluliselt püstisem kui nt gixxer);
4. praktiline - kaasreisija istme alla mahutad muretult ühe inimese söögi-joogi ja mõned vahetusriided; ninagondli torude külge saad matkates navi, telefoni või mida iganes panna - kasvõi sokid kuivama :mrgreen: ; suur ninagondel kaitseb päris hästi tuule ja vihma eest ;
5. kuigi ta on suhteliselt kerge ratas, on ta suur ja maskuliinne - suur on lahe :lol: (samas on geomeetria nii palju mugav, et 50kg naine, kes üldse esimest korda tsikli selga ronis, sai ka hakkama ) ;
6. mootorid kestavad jaburalt - tavaliste hooldustega 100 000 muretult. Mina müüsin enda oma kuskil 70 000 kandis ja väsimise märke ei olnud;
7. R4 mootori kohta hakkab vääne väga madalalt;
8. esituli valgustab pimedas paremini kui nii mõnelgi autol.

Päriselt ka. Kõikidest ratastest, millega sõitnud olen, igatsen ainsana taga just seda. Seni parim juhitavuse-mugavuse-mineku-praktilisuse kombo. Raske on neid leida ainult. Samas, selle raha eest võid saada üsna maasika isendi. Mina maksin enda oma eest aastaid tagasi 2200.
Allpool maakera. Koduigatsusest käin siin mölisemas.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1392
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 370 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #5 Postitas AzA » 09 Mär 2018, 08:48

Kumb tahes minu arvates, vanalkooli cebar vs gixxer ei kannata minu arvates isegi võrdlust. Tuonost rääkimata, tegu ikka ehtsa huligaani masinaga ... heidaks ette ... mmmm .... seda, et mul V4-ja kõrval pole.

Isiklikult soetaks 2k hinnaklassis 2k4-2k7 karpa põlvkonna feissliftitud 600se cb600f-i ehk horneti. Just seepärast, et ta on ne rõõba ne mjasasa, hea sõitma õppida, samas pommikindel, omab head järelturgu ja on küllaltki äkiline linnas. Maanteel kuni ca 120-130 täiesti pädev. Kütaks hooaja ringi, müüks maha ja hangiks päris tsikli. Ettekujutus olemas, on tahtmistest pilt palju selgem.
Kui õnnestuks, siis 2gen sv650 oleks ka pädev või fz6 vms hea juhitavusega aparaat.

Tuono esimeseks rattaks? Miks mitte, aga siis peab ikka väga hea käsi olema. Ta ei anna vigu eriti andeks. Algajale ei tahaks hästi soovitada.
Minu kaasa sõnad: aitäh, aitäh, et esimeseks ei lubanud seda osta, kuigi tahtsin .... oleksin ilmselt võsas.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 482 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Vali Yamaha FZ6

Lugemata postitus #6 Postitas Macintosh » 09 Mär 2018, 09:02

AzA kirjutas:Kui õnnestuks, siis 2gen sv650 oleks ka pädev või fz6 vms hea juhitavusega aparaat.


Hornet pole hea ratas (va kui su eesmärgiks on huligaanitseda). No lihstalt pole. Isetasend on nadi. Ma ei tea, mis sõitjad temas leaivad. Ma unustaks üldse ära kõik karburaatoritega masinad juhul, kui sul endal pole graaazi ja puudub soov tsiklit remontida.

Ma läheks Yamaha FZ6 järele (kõik "viltuste silmadega" variandid sobivad) - väga hea ratas ja sobib nii hästi alagajale kui vilunud sõitjale. Juhitavus on klass omaette. Nauditav. Ehk nagu üks välismaa arvustuse kirjutaja ütles "ratas, mis areneb koos tema sõitjaga". kui http://www.mototehnika.ee/used/2708516.
Minu järgmine valik oleks SV650.

Pikkuse pärast ära põe, see tundub ainult alguses ainult hirmutav. Et ikka mõlemad jalad täistallaga maha ulatuks. Kohe, kui esmane vilumus olemas jätab see sind täiesti külmaks. Ma olen peaaegu kindel, et foorumlane Korke on alla 160cm pikk aga sellest hoolimata sõidab tsiklitega millega isegi pikkadel meestel kaks jalga maha ei ulatu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

morse
Postitusi: 253
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #7 Postitas morse » 09 Mär 2018, 10:27

Üks põhjendus, mida vist siin ega eelmises selle nädala tsikliostu teemas Horneti vastu välja ei toodud, on vedrustus (ja üldse veermik). Minu kogemuses on Hornetitel teiste omasugustega võrreldes kehvem vedrustus ja üldse on veermik kuidagi lödi. Suurematel kiirustel tagaots ujub kahtlaselt (olen kellegi Hornetiga maanteel sõites tundud isegi midagi tagaamordi põhjakäimise sarnast palju varem kui oleks oodanud).

Lihtsalt paari sellise masinaga sõitmise tagasisidena, et paljude lemmikratta maha tegemisele natuke tehnilist kirjeldust ka taustaks anda.

Aga positiivsete asjadega olen ka nõus. Lihtne sõita, lollikindel, odav pidada, minekult okei (kui piitsutada saab päris kähku edasi) ja minu arvates isegi keskmisest baigist mugavama istumisega. Välimus meeldib paljudele. Ilmselt kerge müüa.

eetarga
Postitusi: 232
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #8 Postitas eetarga » 09 Mär 2018, 10:46

@morse - huvitav arvamus, aga näiteks Wirth esihargivedrud ja tagand Wilbers amort lahendavad igusugused probleemid otsekohe ära.

Kas probleem ei ole pigem selline, et harilik (mitte ainult Horneti) omanik ei viitsi/raatsi kuni 1/3 tsikliväärtus korraliku uue vedrustuse peale kuulutada?

Minu jaoks tuttav probleem, Aprilia Tuareg/ETX vajavad tagand tavalised uus amort ja muud puksid/laagrid - ja põhjalik remont nõuab kahjuks tavaliselt sama palju kui endine tsikli ostusumma.
Viimati muutis eetarga, 09 Mär 2018, 10:52, muudetud 1 kord kokku.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!

Teema algataja
VõrrigaMaalt
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Nov 2017, 21:09
Tsikkel: Jawa-50, Suzuki Marauder
Asukoht: Pärnu

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #9 Postitas VõrrigaMaalt » 09 Mär 2018, 10:48

Horneti kohta palju kuulnud, kuid siiski endale ta pigem ei meeldi.
Tundub, et arvamusi palju ja erinevaid, seda hea lugeda.
Hoian veidi silma peal ka soome naabritel, eelnevate juttude põhjal hakkasid silma kaks ratast. Kui keegi viitsib konkreetsete mudelite kohta veel midagi kirjutada oleks täitsa tore.
https://www.nettimoto.com/suzuki/sv/2236612 - nagu aru sain siis ilmselt matkakotid ka kaasa.
https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2209529 - läbisõit hirmutav, hind hea
Ratta olemus mind väga ei heiduta ka, et kas nö. "huligaani" oma, päris "pensionäri" ei soovi.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 796
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #10 Postitas Boobush » 09 Mär 2018, 10:57

Soomest toomisel arvesta regamiskulu ~180€ + toomiskulud juurde.

SV puhul läheks mina juba seda SV-d kaema: http://www.auto24.ee/used/2773092

Kui sa juba CBR900RR vaatad, siis võiks ehk samas kaalukategoorias olla ka 900ne Ninja ? Need peaksid ka samas hinnaklassis liikuma. Minu meelest oli Ninja väga mugav baigiline. Mul oli üksaeg 600ne ninja F(vms) mudel ning sellel olid clip-onid natuke kõrgemal, mis tegi temast väga meeldiva kaaslase maanteel.

Aga ikkagi, ühelgi neist ratastest pole Brembosid, Öhlinsit, rooliamorti, Ö.Z kergsulamist velgi ja carbonit, mida võib minu Tuonol kohata :mrgreen:
Minevik: NSR125->MBX80->X-ray 50->GSX-F 600->Tuono Factory->Ninja 600F->XB9R Firebolt->Pegaso 650
Olevik: RR50, Mito 125, 636 Ninja, RSVR 1000 Factory
Tulevik: ??

Teema algataja
VõrrigaMaalt
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Nov 2017, 21:09
Tsikkel: Jawa-50, Suzuki Marauder
Asukoht: Pärnu

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #11 Postitas VõrrigaMaalt » 09 Mär 2018, 11:07

Boobush kirjutas:Soomest toomisel arvesta regamiskulu ~180€ + toomiskulud juurde.

SV puhul läheks mina juba seda SV-d kaema: http://www.auto24.ee/used/2773092

Kui sa juba CBR900RR vaatad, siis võiks ehk samas kaalukategoorias olla ka 900ne Ninja ? Need peaksid ka samas hinnaklassis liikuma. Minu meelest oli Ninja väga mugav baigiline. Mul oli üksaeg 600ne ninja F(vms) mudel ning sellel olid clip-onid natuke kõrgemal, mis tegi temast väga meeldiva kaaslase maanteel.

Aga ikkagi, ühelgi neist ratastest pole Brembosid, Öhlinsit, rooliamorti, Ö.Z kergsulamist velgi ja carbonit, mida võib minu Tuonol kohata :mrgreen:


Tõsi, ka Ninjad on huviorbiidis.
Kasutaja avatar

Lauri-L
Postitusi: 72
Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
Tsikkel: Kawasaki VN 1500
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #12 Postitas Lauri-L » 09 Mär 2018, 11:17

Nõustun Macintosh'iga, FZ6 on väga hea eesimene ratas. Minu jaoks jäi esmise hooajaga lahjaks . Peale Tuono selga ronimist enam R4 poole ei vaata naljalt. Ninjasi jms proovinud, aga nod pinget ei paku.
Kasvu on 174 ja 66kg
Võrrid, mopid ja vene pillid -> Kawasaki KLR 650-> Yamaha FZ-6N-> Kawasaki VN 1500 - Bobberiks / Aprilia RSV 1000 Tuono
5182876 - Lauri
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1326
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #13 Postitas simp » 09 Mär 2018, 11:19

SV'l on tähtis peal istuda. Eriti soovitaks proovida ühte nakedit ja ühte plastikuga versiooni. Istumisasendid on nagu öö ja päev.

Plastiga SV'l mina ennast kindlalt ei tunne, liiga kõhuli ja raskus läheb lihtsalt kätele. Naked sobib aga hästi.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 332
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #14 Postitas Heikik » 09 Mär 2018, 14:38

VõrrigaMaalt kirjutas:Horneti kohta palju kuulnud, kuid siiski endale ta pigem ei meeldi.
Tundub, et arvamusi palju ja erinevaid, seda hea lugeda...

https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2209529 - läbisõit hirmutav, hind hea
Ratta olemus mind väga ei heiduta ka, et kas nö. "huligaani" oma, päris "pensionäri" ei soovi.


Hornet on lihtsalt kuradi igav. Sinu lingitud CBR on nüüd minu pakutust natuke uuem...ja mitte nii hea kui vana 919. Vanemal on parem mootor (vähem janune, rohkem alumise otsa ja keskmise vahemiku väänet), vanemal on elavam juhitavus (loe: kannatab paremini siia-sinna loopida, pöörab kergemini), käigukast on ka vanemal lollikindlam. Ja selle raha eest 929 puhul saad suht kindlalt omajagu remondirõõmu. Legende mootori vastupidavusest suurte läbisõitude puhul räägitakse ka ikkagi eelkõige 919 kohta.
Viimati muutis Heikik, 09 Mär 2018, 14:44, muudetud 2 korda kokku.
Allpool maakera. Koduigatsusest käin siin mölisemas.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1392
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 370 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: Vali Yamaha FZ6

Lugemata postitus #15 Postitas AzA » 09 Mär 2018, 14:39

Macintosh kirjutas:Ma läheks Yamaha FZ6 järele (kõik "viltuste silmadega" variandid sobivad) - väga hea ratas ja sobib nii hästi alagajale kui vilunud sõitjale. Juhitavus on klass omaette. Nauditav. Ehk nagu üks välismaa arvustuse kirjutaja ütles "ratas, mis areneb koos tema sõitjaga". kui http://www.mototehnika.ee/used/2708516.
Minu järgmine valik oleks SV650.


Cebari kone on detuunituna lihtsalt märksa muhedam kui r6-e oma. Hornet karpadega - sealjuures vana cebari keihinid on täiesti toimivad ka 50k läbisõidul - on mõnsalt äkiline vs pritsungiga yamaha.
Puhtalt sujuvuse, juhitavuse jms mõttes ei ole fz6-ele muidugi mitte mingit vastast, aga tal on üks viga ... ta on nö. igav 600ste r4-jade kategoorias. Igal juhul on fz6 üle prahi sõitma õppimise ratas, on ta siis fazer või naked.

Horneti sõiduasend on okei, ei tohi lihtsalt üle 175cm pikk olla. Niikui pikem oled, tahaks tagaistmel istuda. Feissliftitud hornet on ka üsna ilus oma pisikese tulegondli ja kitsa sabaga.
sv650 on lihtsalt teine teema oma v2-ga, pigem läheks kohe 1000 peale raha kokkuhoiu mõttes. Aga pritsungiga 650 okitoki igatahes.

PS: mul on kõik need masinad olnud. Kui peaks uuesti ostma, siis viskaks 650-e ja horneti vahel münti. Yamaha oma 10k pööret ja hakkan mõtlema, kas liigun on liiga marudas pöördes, ei ole vahva :)
Ilmselt on selle tunde teinud muheda väändega rattad, mis viimasel ajal tagumendi all.

PS2: fakt on see, et 600sest reas neljasest tüdid hooajaga ära. R4 ära alla 900cc 3-4 aasta pilguga vaata. Ma ei taha neid alla 1.2 liitrigi, saati 600.
V2, r3, r2 on teine lugu.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 482 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Vali Yamaha FZ6

Lugemata postitus #16 Postitas Macintosh » 09 Mär 2018, 16:26

AzA kirjutas:Horneti sõiduasend on okei, ei tohi lihtsalt üle 175cm pikk olla. Niikui pikem oled, tahaks tagaistmel istuda.

Ahaa, siis on klaar, ma olen 176cm...

AzA kirjutas:Feissliftitud hornet on ka üsna ilus oma pisikese tulegondli ja kitsa sabaga.

Ilus on ta küll. Minu oma, mille ära müüsin oli suisa kaunitar aga sõita mulle temaga ei meeldinud.

Pilt


AzA kirjutas: fakt on see, et 600sest reas neljasest tüdid hooajaga ära.

Esimene mootorratas on nagu esimene armastus, ega sa temaga abiellu, käid aastakese ja siis saab romantika läbi. Esimese ratta võtad selleks, et aru saada, mida sa tegelikult soovid ...
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

ttt
Postitusi: 125
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #17 Postitas ttt » 09 Mär 2018, 18:11

simp kirjutas:SV'l on tähtis peal istuda. Eriti soovitaks proovida ühte nakedit ja ühte plastikuga versiooni. Istumisasendid on nagu öö ja päev.

Plastiga SV'l mina ennast kindlalt ei tunne, liiga kõhuli ja raskus läheb lihtsalt kätele. Naked sobib aga hästi.


Miks nad nii erinevad on siis? Geomeetria peaks ju sama olema, küsimus ehk lenksus siis pigem? Või mingil täisplastikuga versioonil on originaalis clip onid üldse? Sry kui tobe küsimus, ma suht võhik selles maailmas :D Mu SV-l oli ka plastik ees, mis sai eemaldatud ja nüüd ootab esituli paigaldamist. Lenksu osas olen mõelnud, et võiks ehk suts kõrgemat proovida ehk lihtsalt teistsuguse kujuga lenks paigaldada (meeldiks veel suts püstisema asendiga aga noh valisin esimeseks rattaks ikkagi midagi mis parasjagu saada oli, tahaks enne neid püstisi maanteel pikemalt proovida).

Muidu minul ka SV650 esimeseks rattas ja põdesin ka seda pikalt, et oleks ikka väiksem-kompaktsem-kergem ja SV tundub hea valik.

will111
Postitusi: 1903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 141 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #18 Postitas will111 » 09 Mär 2018, 18:29

täisplastikuga sv'sid ei eksisteeri, ja need poolplastikuga sv'd ehk selline nagu sinu oma on, need on kõik originaalis clip-on'dega :D kas ma sulle siis seda tõesti ei rääkinud kui ostmine ja valimine oli? :lol:
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3909
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #19 Postitas Kirs » 09 Mär 2018, 19:18

Täisplastiga SV -d on täitsa olemas. Kui ka valikus SV, siis soovitan kohe tonnine SV võtta. Süües kasvab niikuinii isu.

Pilt
TUONO

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 71 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #20 Postitas Hr.Nõel » 09 Mär 2018, 19:23

Täisplastiga SV -id eksisteerib

Eksisteerib jahh, aga see pole tehase toodang. Küll aga miski selline väiketegija keda Suzuki toetab ja aksepteerib. Sama tootja toodangut on olnud õnn omada Yamaha XJ 900 peal. Ega miskit viriseda polnud. Kõik kinnitused olid väga korralikult tehtud ja paigaldatud. Pikkasid vahemaid oli sellise "voll verkleidungiga" lausa lust sõita.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1326
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #21 Postitas simp » 09 Mär 2018, 20:16

ttt kirjutas:
Miks nad nii erinevad on siis? Geomeetria peaks ju sama olema, küsimus ehk lenksus siis pigem? Või mingil täisplastikuga versioonil on originaalis clip onid üldse? Sry kui tobe küsimus, ma suht võhik selles maailmas :D Mu SV-l oli ka plastik ees, mis sai eemaldatud ja nüüd ootab esituli paigaldamist. Lenksu osas olen mõelnud, et võiks ehk suts kõrgemat proovida ehk lihtsalt teistsuguse kujuga lenks paigaldada (meeldiks veel suts püstisema asendiga aga noh valisin esimeseks rattaks ikkagi midagi mis parasjagu saada oli, tahaks enne neid püstisi maanteel pikemalt proovida).

Muidu minul ka SV650 esimeseks rattas ja põdesin ka seda pikalt, et oleks ikka väiksem-kompaktsem-kergem ja SV tundub hea valik.


Täpselt nii, plastiga versioonil(kahe tulega, mitte ühe ümaraga) on clip-on'id. nakedil ei ole.

Täisplastiga versioon tonnisest tuli 2006 aastal täitsa ametlikult tehasest välja. Tegu on Suzuki SV1000SZ'ga. Tõsi, see on suhteliselt haruldane loom.

will111
Postitusi: 1903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 141 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #22 Postitas will111 » 09 Mär 2018, 21:20

jälle pandi ära nahh...no mis ikka, las nad siis olla olemas. ma tegelikult mõtlesin kitsamalt oma vastuses, ehk et ttt ratta aastakäigu puhul tehas mingit full-faired varianti justnimelt sv650'st ei tootnud :D no tegelikult ei tootnud ka aastaid varasemate ega aastaid hilisemate puhul. See tuli vist alles kuskil 2008

ttt
Postitusi: 125
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #23 Postitas ttt » 09 Mär 2018, 22:29

Minu rattal on passis SV650N nii et ma arvasin algusest peale, et sinna oli see esiosa hiljem pandud, aga kes seda täpselt teab. Miks ma täisplasti kohta üldse küsisin - olin kuskil piltidel näinud, et on sellised :D Aga hea teada ajalugu, tnx!

imps.74
Postitusi: 37
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
Tsikkel: ktm adventure 990
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #24 Postitas imps.74 » 10 Mär 2018, 08:22

Kui bikeline,siis essaks kawa ninja 636 väga hea
Lihtne tehe:4x6=1 x nädalas
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1392
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 370 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: Vali Yamaha FZ6

Lugemata postitus #25 Postitas AzA » 11 Mär 2018, 02:05

Macintosh kirjutas:Ilus on ta küll. Minu oma, mille ära müüsin oli suisa kaunitar aga sõita mulle temaga ei meeldinud.


Mis sul küll hinge pihta hakanud on? :mrgreen:

Vaata see oranz pole üldse feisslift, otsi edasi, äkki leiad, guugl aitab.
Kui sa juhtumisi ei tea, siis erinev on saba, kellad, latern, usd amordid ja oh üllatust sõber .... uus sadul ja täiesti hoopis teine maailm. Sa ju ometi tead, mis vahe on sadulal ja "sadulal"? Ikka tead, vana kala ju sel alal :)
https://fichatecnica.motosblog.com.br/f ... f0090f.jpg

See, et su tagument kuidagi ei kontakteerunud ühe enimmüüdud algajapilliga ei tee temast kehva asendiga masinat (rääkimata sellest krdima sadulast eksole), reguleeri järgmine kord veidi lenksu ja küll asendi kätte saad ja pane tähele millest üldse jutt on :bsmile:
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1392
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 370 korda
Tänatud: 114 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #26 Postitas AzA » 11 Mär 2018, 02:10

ttt kirjutas:Minu rattal on passis SV650N nii et ma arvasin algusest peale, et sinna oli see esiosa hiljem pandud, aga kes seda täpselt teab. Miks ma täisplasti kohta üldse küsisin - olin kuskil piltidel näinud, et on sellised :D Aga hea teada ajalugu, tnx!


Neid on 3-e versiooni, poolplastikus clipon, täisplastikus clipon ja inimeselenksuga neiked. Nagu nõel ütles, täisplast on nö tehase tjuuning.
Passi ära väga usu, sinna kirjutati ja kirjutatakse kohati siiani igast soga :) Aja vini järgi jälgi.
Aga mulle meeldib.

ttt
Postitusi: 125
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #27 Postitas ttt » 11 Mär 2018, 10:51

AzA kirjutas:
ttt kirjutas:Minu rattal on passis SV650N nii et ma arvasin algusest peale, et sinna oli see esiosa hiljem pandud, aga kes seda täpselt teab. Miks ma täisplasti kohta üldse küsisin - olin kuskil piltidel näinud, et on sellised :D Aga hea teada ajalugu, tnx!


Neid on 3-e versiooni, poolplastikus clipon, täisplastikus clipon ja inimeselenksuga neiked. Nagu nõel ütles, täisplast on nö tehase tjuuning.
Passi ära väga usu, sinna kirjutati ja kirjutatakse kohati siiani igast soga :) Aja vini järgi jälgi.


Ja siis kõik need kombinatsioonid, mis aja jooksul ise tehtud :D Ma vaatasin kohe, et esiotsa saab eemaldada, tähtis oli lenks (õigemini sel hetkel oskasin ma ainult asendit hinnata). Ehk siis teemaalgatajale püüti eespool SV kohta öelda, et lenksuga variante vaataks.

Teema algataja
VõrrigaMaalt
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Nov 2017, 21:09
Tsikkel: Jawa-50, Suzuki Marauder
Asukoht: Pärnu

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #28 Postitas VõrrigaMaalt » 16 Mär 2018, 17:07

Hetkel siis huviorbiidis Aprilia Tuono ning Honda VTR 1000F V2 78kW- http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
Juhul kui siin Tuono läinud, siis peaks minema vaatama Hondat.
Selle Honda kohta oskaks keegi miskit rääkida, läheks viskaks pilgu peale ehk!? 57 000 läbisõit ning kuidas minu pikkusel sellega sõita oleks, madalamaks saab seda reguleerida vajadusel kuidagi?

Margit
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #29 Postitas Margit » 16 Mär 2018, 21:46

Kasutan teemat ära ja küsin ka nõu :)
Siiani oli CB500 ja ülimalt rahul. Lihtsalt peale 7 aastat tahaks vaheldust.

Vaja oleks midagi sarnast asemele, klassik või naked vms.
Kubatuur 500-800cc, kw 35-55 ehk, kaal alla 200 kg, kütusekulu max 4ish, võimalikult madala istumisega, rida 4 ei sooviks, Honda või Yamaha.
Kiirendust ja äkilisust ei otsi, pigem mõnus kulgur.
Enamasti asfalt, aga kruusateed nähes tagasi ei pööra, pikad matkad tulevad ka.
Sõidan üksi või aeglaselt sõita mõistvate ratturitega.
Ei viitsi varsti jälle uut otsida, seega ehk sattub kohe mingi õige jälle :)
Mis ratas võiks sobida selliste tingimustega?
Viimati muutis Margit, 26 Mär 2018, 21:28, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 796
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Targemate nõu ratta ostul

Lugemata postitus #30 Postitas Boobush » 16 Mär 2018, 23:24

Honda NC700 ?


Harley Street 750 ?
Viimati muutis Boobush, 16 Mär 2018, 23:45, muudetud 1 kord kokku.
Minevik: NSR125->MBX80->X-ray 50->GSX-F 600->Tuono Factory->Ninja 600F->XB9R Firebolt->Pegaso 650
Olevik: RR50, Mito 125, 636 Ninja, RSVR 1000 Factory
Tulevik: ??




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist