Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #1 Postitas Tiiger800 » 14 Mär 2018, 17:07

Plaanis soetada ratas millega Eestit ja lähiümbrust avastada. Enamasti liiguks koos naisega( Parameetrid 171/55, ise 176/80), käinud siis erinevate tsiklite otsas turnimas ja hetkel on silma jäänud Triumph Tiger 800 või 800xc. Sõita pole veel sellega saanud, aga kui ilmad paranevad siis kindlasti proovin.
Esmapilgul tundub üsna kobakas aga mis teised kasutajad sellest arvavad? Näen, et Macil on vist üks selline kasutusel, ehk viitsib natuke kogemusi jagada...
Eestis sobivas hinnaklassis on hetkel valikus tavaline http://www.mototehnika.ee/used/2589918 ja xc http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 . Punase vaatasin üle, ehk teab keegi midagi ka sinisest? Mida üldse ostes peaks jälgima?

Tegelikult jättis üsna sümpaatse mulje ka v-strom 1000, http://www.mototehnika.ee/used/2718547 - ehk on see hoopis mugavam/vastupidavam? Veel mingi tsikkel mida kaaluda?

Tänud kes viitsivad kaasa mõelda ja vabalt võib siia ka oma müügipakkumisi teha, võiks olla alla 10 aasta vanused ja kindlasti pritsungiga.
Viimati muutis Tiiger800, 15 Mär 2018, 08:01, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 292
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #2 Postitas Ain » 14 Mär 2018, 18:45

Uuemate V-Stromide kohta ei oska ütelda aga V-Strom 650 2007 oli küll super mugav ja vastupidav ratas ka kahekesi sõites. Hinda pidas väga hästi. Ökonoomne.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

joha123
Postitusi: 90
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: F650CS,Suzuki VZ 800
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #3 Postitas joha123 » 14 Mär 2018, 20:04

küsi Normanilt, why Tiger?

joha123
Postitusi: 90
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: F650CS,Suzuki VZ 800
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #4 Postitas joha123 » 14 Mär 2018, 20:09

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #5 Postitas Macintosh » 14 Mär 2018, 22:10

Tiiger800 kirjutas:Näen, et Macil on vist üks selline kasutusel, ehk viitsib natuke kogemusi jagada...
Eestis sobivas hinnaklassis on hetkel valikus tavaline http://www.mototehnika.ee/used/2589918 ja xc http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 . Punase vaatasin üle, ehk teab keegi midagi ka sinisest? Mida üldse ostes peaks jälgima?
Tegelikult jättis üsna sümpaatse mulje ka v-strom 1000, http://www.mototehnika.ee/used/2718547 - ehk on see hoopis mugavam/vastupidavam? Veel mingi tsikkel mida kaaluda?


Alustame sellest, et kuigi Motodepoo on Triumphi (ametlik) maaletooja siis mina olen "kaheksasajaste tiigrite" mitteametlik kõneisik, maaletooja, hobulausuja ja esindaja Eestis (ma pärast mõtlen veel paar tiitlit välja kui vaja) :-). Minu ässitusel on meie teed ja maastikud vähemalt 4 Tiigri võrra rikkamad.

Aga kaaluda pole siin midagi. Igasugu Strömid unusta kohe ära, need on tõesti vastupidavad, raskest rauast, kestavad igavesti, ei maksa midagi... ja on NII IGAVAD. Ausalt, V-Strom on kõige igavam kaherattaline sõiduk üldse, mille lenksus olen olnud. Samas 800cc klassis on vaid BMW ja ... rohkem nagu polegi. BMW on kahe sõitja ja kohvritega tuntavalt alajuhitav, Tiiger on 100x etem. BMW 800 võtad siis, kui sõidad üksinda ja eelistad suures osas kruusa ja maastikku.

Tiigrist. Ei ole kobakas, täitsa hea suurusega on, mina oma 176/80 juures saan temaga väga hästi hakkama. Kui vähegi pikemat otsa soovid sõita siis on natuke suurem tsikkel on pigem eelistatum. Sadulas sa Tiigri mõõte ei taju, pigem jääb mulje kergesti flipitavast ja pigem kurvialtist rattast.
Kõige mõnusam mootoriga tsikkel, mille sadulas ma eales sõitnud olen. Reaskolmene. Jõud jaguneb lineaarselt kogu pöörete vahemiku ulatuses. Pole selline toores ja rapsiv madalalt ja jõuetu ülevalt nagu seda on reaskahene või jõuetu madalalt ja terav ülevalt nagu reasneljane. Triumpoh on võtnud neilt mõlemilt parimad omdused ja liitnud need kokku fantasiliseks, siidiseks masinaks. Raudselt midagi motogurmaanidele.

Ostsin Tiigri spetsiaalselt selleks, et jõuaks vedada kahte sõitjat ja kohvreid. Nõue oli, et poleks raskem, kui oli minu eelmine tsikkel, Kawasaki Versys (219 kg). Lisanõue oli, et peab olema vähemalt sama lõbus, kui Vesrys. Valik oli edukas: Tiiger kaalub vähem, on võimsam ja on väga lõbus sõiduvahend. Suureks plussiks on tema juures minu silmis ka 19" esiratas, mis saab ühtviisi hästi hakkama nii asfaldil, kruusal, kui suurematel metsaradadel ja teedel. Päris mülkasse ma temaga ei roniks - liiga raske. Laias laastus on Tiiger universaalne ratas, mis saab kõigega hakkama, nii pika matka, nädalavahetuse lustimise kui ka igapäevase linnasõiduga. Ma sõidan aastas tsiklitega kokku ca 12K km (osa Tiigriga osa teise rattaga) ja olen nüüdseks Tiigri sadulas teinud 2 pikka matka. Täna mõtlen (kerge hirmuga) selle peale, et kui mul ühel päeval peaks Tiigrist himu täis saama siis kuidas ma üldse suudan talle väärika asenduse leida...

Nurimsemist: tagaamort on odav (tasub võimalusel vahetamist), sadul pole suurem asi (tuleb ümber teha või osta comfort versioon), esiklaas ei kõlba kasutada - maantee kiirustel on kiivris pidevad turbulentsid (tuleb asendada mõne aftermarket versiooniga).

Tüüpvigu praktiliselt pole, väga õnnestunud masin. Kui siis üksikuid, näpuotsaga, sellised, mida sa palja silmaga ei näe ja üles ei leia. Starterid kipuvad esimese põlkonna masinatel üles ütlema kui harjad ära kuluvad (uus starter 500€; remont 50€). Käiguvalitsa mootori sisene "kahvel" kipub võlli küljest lahti tulema (remont ~50-100€). Mingit nipet-näpet veel, mis hetkle meelde ei tule. Ma võin siin pool päeva ladrata aga masin on hea. Ära muid tsikleid vaata, muud on jamad.

Kui tahad sügavuti uurida siis Briti teemafoorumist leiad lugemist nädalateks: https://www.tiger800.co.uk/

PS. Ostusooviga võid minu juurde valget Tiigrit vaatama tulla. https://goo.gl/photos/RPbRWfHypcH8yhvm8
PPS. Kui trahad rohkem uurida siis võid mulle helistada, numbri leiad profiilist.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #6 Postitas Tiiger800 » 15 Mär 2018, 08:24

Tänud Macile väga motiveeriva postituse eest :) kui ilmad ilusamad, siis tuleks vaataks sinu oma üle.
BMW ja itaalastega on mul mingi eelarvamus ja need olen esialgu välistanud.

Aga kuna pole veel kindlat otsust teinud siis jaapani rataste omanikud võivad enda valikuid ka kiita.
Üks pakkumine tuli veel kawasaki versys 1000 2012a - kellelgi sellega kogemusi? Välimus on viisakalt öeldes omapärane, aga see pole mulle kõige olulisem.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #7 Postitas M.T. » 15 Mär 2018, 08:46

No ma ei tea. Mäkk kiitis ratta nii üles, et see tundub juba raudselt kahtlane :mrgreen:
Peaks nüüd enda ratast mõõdukalt kiitma ja siis elegantse lükkega müügipakkumise teemaalgatajale tegema vist :roll:
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 795
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #8 Postitas Snowhite » 15 Mär 2018, 08:47

Tiiger800 kirjutas:Plaanis soetada ratas millega Eestit ja lähiümbrust avastada. Enamasti liiguks koos naisega( Parameetrid 171/55, ise 176/80), käinud siis erinevate tsiklite otsas turnimas ja hetkel on silma jäänud Triumph Tiger 800 või 800xc. Sõita pole veel sellega saanud, aga kui ilmad paranevad siis kindlasti proovin.
Esmapilgul tundub üsna kobakas aga mis teised kasutajad sellest arvavad? Näen, et Macil on vist üks selline kasutusel, ehk viitsib natuke kogemusi jagada...
Eestis sobivas hinnaklassis on hetkel valikus tavaline http://www.mototehnika.ee/used/2589918 ja xc http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 . Punase vaatasin üle, ehk teab keegi midagi ka sinisest? Mida üldse ostes peaks jälgima?

Tegelikult jättis üsna sümpaatse mulje ka v-strom 1000, http://www.mototehnika.ee/used/2718547 - ehk on see hoopis mugavam/vastupidavam? Veel mingi tsikkel mida kaaluda?

Tänud kes viitsivad kaasa mõelda ja vabalt võib siia ka oma müügipakkumisi teha, võiks olla alla 10 aasta vanused ja kindlasti pritsungiga.


Tere.

Mine ja proovi seljas ronida. Proovi ära kohapeal nihutamine ja kuidas materjal ja istumine sobib sel hetkel. Jah, kõike saab kohendada - aga ma olen alati kõigile oma klientidele ütelnud, et kui midagi häirib juba algul, siis pikemal pidamisel või sõidul on see lihtsalt vaev ja ei tunne seda õiget mõnu oma rattast.
V-strom on müügijutus selline "kindel valik". Veidi nagu Mac ütleb, et on igav. Aga suhteliselt igiliikur. Maantee peal sama hea kui mnt gs 1200 ja kindlasti selline 70/30 ratas.
Triumph on maitsekas ja selles hinnaklassis on juurde tekkinud kindlasti ka juba 19tollise esirattaga ktm-i adventured, mis veidi teise maitsega aga mõnele sobivad vb rohkem.
Põhiline on, et käiksid mitme erinevaga enne natukenegi "deitimas" kui ennast pikemalt siduma hakkad. Siis on hilisem kooselu oluliselt rõõmsam.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 738
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #9 Postitas Bandit » 15 Mär 2018, 09:06

Minuarust on teema alagataja juba ära otsustanud, vaadates tema nime.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #10 Postitas M.T. » 15 Mär 2018, 09:23

Bandit kirjutas:Minuarust on teema alagataja juba ära otsustanud, vaadates tema nime.

Et nagu Kati Toots, kes enne kui Kersti käest Jaani kätte sai, siis vahetas juba perekonnanime ära?

eetarga
Postitusi: 253
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #11 Postitas eetarga » 15 Mär 2018, 09:35

Mis tuleb teha :roll: , maailmas on veidrikud, kes joovad lahjendatud pruun vett, leiutavad elektrilist pimedus ja elavad enamus ajast ühes Saares, kus neid tunnevad ennast hästi aga mandris on neid pigem hädas.

about nations.jpg
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #12 Postitas Tiiger800 » 15 Mär 2018, 10:58

Bandit kirjutas:Minuarust on teema alagataja juba ära otsustanud, vaadates tema nime.


Ega nimi meest riku, kiiruga panin :)

Niikaua kui ma pilte vaatasin ja googlit lugesin, olin üsna kindel, et valin Tiigri. Aga kui 1000 V-stromi otsa ronisin, tekkis seal palju parem tunne kui Xc800 otsas. Nüüd vaatangi natuke avarama pilguga, järgmine nädal saab ehk juba mõne proovisõidu teha.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #13 Postitas M.T. » 15 Mär 2018, 11:27

Tiiger800 kirjutas:Niikaua kui ma pilte vaatasin ja googlit lugesin, olin üsna kindel, et valin Tiigri. Aga kui 1000 V-stromi otsa ronisin, tekkis seal palju parem tunne kui Xc800 otsas. Nüüd vaatangi natuke avarama pilguga, järgmine nädal saab ehk juba mõne proovisõidu teha.

Tagumikutunne on oluline ja see mida üks kiidab, see ei pruugi teisele meeldida. Piltide põhjal olin ma ka kunagi suht kindel mida tahan, aga tagumikutunne nullis selle kohe ja otsustasin rattamargi kasuks mida ma algul üldse ei pidanud valikuks. Mis Kawa Versyst puudutab, siis paistab paras kobakas, samas sadulas meeldis mulle väga. Kuid pidasin siiski liiga suureks. Ja proovisõit on oluline, see annab oluliselt teise pildi kui kohapeal turnimine. samas kui juba kohapeal ei meeldi, siis ega sõitmine asja ses osas paremaks tee. Võib hea moto jne olla, kuid kui ergonoomika pole paigas, siis väsitab ruttu.
A mulle selle V-Stormiga välimusega tulevad alati linnud Tõnisted meelde :mrgreen:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #14 Postitas Macintosh » 15 Mär 2018, 12:12

M.T. kirjutas:No ma ei tea. Mäkk kiitis ratta nii üles, et see tundub juba raudselt kahtlane :mrgreen:
Peaks nüüd enda ratast mõõdukalt kiitma ja siis elegantse lükkega müügipakkumise teemaalgatajale tegema vist :roll:

Alati on väga kahtlane, kui keegi millegagi rahul on. Eriti käib see eestlaste kohta. Kui eestlane ei vingu ja naeratab siis üritab raudselt midagi müüa või siis tasuta saada.
Kuigi, alternatiivreaalsuses eksiteerib veel üks võimalus: äkki ongi hea ratas? :lol:

Ma ei salgagi, et üritan mehele maha müüa "Triumph Tiger 800 ideed", ma olen selle tsikliga rahul (väga). Olen vähemalt kahele mehele selle mõtte "maha müünud" ja kumbki neist ei piiksu, et halb või keskpärane valik oli. Üks neist kaalus enne Tiigrit tsiklisõidust loobumist, sest oli kogu eelneva sõitnud valede ratastega ja ei suutnud sõidust mõnu tunda. Tema teiseks valikuks oli ka muide Vström aga pärast Tiigriga sõitu ta sellest mõttest loobus.


Snowhite kirjutas:Mine ja proovi seljas ronida. Proovi ära kohapeal nihutamine ja kuidas materjal ja istumine sobib sel hetkel. Jah, kõike saab kohendada - aga ma olen alati kõigile oma klientidele ütelnud, et kui midagi häirib juba algul, siis pikemal pidamisel või sõidul on see lihtsalt vaev ja ei tunne seda õiget mõnu oma rattast.

Jep, Tiigril on kaks asja: sadul, mis vajab kas comfot versiooni või ümbertegemist ja tehase tuuleklaas, mis on allapoole igasugust arvestust. Tagaamort väärib ka olulist laitust aga sellest saad aru alles siis, kui oled piisavalt sõitnud (tegelikult on ta siiski parem, kui minu eelnevatel tsiklitel).

Snowhite kirjutas:V-strom on müügijutus selline "kindel valik". Veidi nagu Mac ütleb, et on igav. Aga suhteliselt igiliikur. Maantee peal sama hea kui mnt gs 1200 ja kindlasti selline 70/30 ratas.

On tõesti igavene. Kui sul on vaja koormamuula siis V-Strom on väga hea valik. Kui eelistuseks on pigem vene traavel (no antud juhul siiski vist briti tiiger) siis Tiger 800 on sinu uus lemmik.

Snowhite kirjutas:Triumph on maitsekas ja selles hinnaklassis on juurde tekkinud kindlasti ka juba 19tollise esirattaga ktm-i adventured, mis veidi teise maitsega aga mõnele sobivad vb rohkem.
Põhiline on, et käiksid mitme erinevaga enne natukenegi "deitimas" kui ennast pikemalt siduma hakkad. Siis on hilisem kooselu oluliselt rõõmsam.
:bsmile:


Jep, Triumph on tõesti päris kena stiiliga, maitsekas ja piisaval määral cool nii konkreetse tsikli, kui ka margina üldiselt.
Kui tahad tsikli otsas kõõluda siis Motodepoo lubab seda lahkelt teha aga saad tulla ka minu juurde garaaazi - ma luban Tiigri otsas kõõluda, sadula asendit seada ja masinat edasi-tagasi veeretada, et tunnetus saada. Lisaks vastan kõikidele küsimustele oma kogemuse ja teadmiste baasilt ning räägin sind lõpetuseks natuke surnuks ka (võib-olla).

Tiiger800 kirjutas: Niikaua kui ma pilte vaatasin ja googlit lugesin, olin üsna kindel, et valin Tiigri. Aga kui 1000 V-stromi otsa ronisin, tekkis seal palju parem tunne kui XC800 otsas.
Jep, Ström on palju mugavam (muulad ongi mugavamad kui traavlid) aga ega ta palju hingele ja meeleolule anna. Ström on selline rahulik (vanainimese?) masin, Tiiger märkimisväärsel agressivsem. Ström on masin mida mina klassifitseeriks "kilomeetriõgijaks".

See konkreetne Strom pole halb masin ning eeliseks on varustusaste, mis on parem, kui valiku all olevatel Tiigritel. Lisaks tuleb kohvriring, mis juurde ostaes maksab ca 1-1.5K€. Ström on väga lihtne ratas sõita. Sellest tulenebv ka tema "igavus", seal ei ole midagi ootamatut ega nihkes. Üllatustevaba aga samas ka inspiratsiooni mittepakkuv. Mootor on pigem tuimapoolne, juhtseamded (sidur, pidur) ülikergelt liikuvad, isteasend "lõdvestunud", lenksu pööramimne ülineutraalne (pigem on tunne, et tsikkel sõidab ise). Kui tahada teha 600km otsa mööda kiirteed siis Strom on raudselt parem valik kui Tiger. Samas, kurvilisel ja käänulisel teel küsid sa pigem Tiigrit.

Kui ma mõnd aastad tagasi ratast otsisin, siis mul olid valikus Kawasaki Versys, Suzuki V-Strom ja Yamaha TDM 900. Valisin Veryse kui kõige "lõbusama". Paar aastat hiljem, kui tahtsin ratast, mis suudaks vedada vaevata kahte sõitjad proovisin uuesti Strömi. 3 kilommetri pikkusest ringist piisas, et aru saada: see pole mulle.

PS. Tasub silmas pidada, et ma pole teab mis vilunud ja agressiivne sõitja. Ma sõidan enam-vähem nagu sinu vanaema (võib-olla tiba paremini aga sa saad mõttest aru küll).
PPS. Parafraseerides Rooma riigimeest Cato vanemat: "ja muuseas, ma arvan, et osta tuleb Tiiger".
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #15 Postitas M.T. » 15 Mär 2018, 12:23

Macintosh kirjutas:Ma ei salgagi, et üritan mehele maha müüa "Triumph Tiger 800 ideed", ma olen selle tsikliga rahul (väga). Olen vähemalt kahele mehele selle mõtte "maha müünud" ja kumbki neist ei piiksu, et halb või keskpärane valik oli. Üks neist kaalus enne Tiigrit tsiklisõidust loobumist, sest oli kogu eelneva sõitnud valede ratastega ja ei suutnud sõidust mõnu tunda. Tema teiseks valikuks oli ka muide Vström aga pärast Tiigriga sõitu ta sellest mõttest loobus.

Ka siin on alternatiivreaalsus võimalik, eestlane ei tunnista avalikult ämbri kolistamist ja ei taha sulle öelda, et kehva nõu andsid :mrgreen:
No tegelt usun, et on hea ratas. Lihtsalt miskipärast välimuselt pole minu maitse, teagi miks. Sellest miks üks asi meeldib ja teine mitte, pole veel aru saanud.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #16 Postitas Macintosh » 15 Mär 2018, 12:30

M.T. kirjutas:
Macintosh kirjutas:Ma ei salgagi, et üritan mehele maha müüa "Triumph Tiger 800 ideed", ma olen selle tsikliga rahul (väga). Olen vähemalt kahele mehele selle mõtte "maha müünud" ja kumbki neist ei piiksu, et halb või keskpärane valik oli. Üks neist kaalus enne Tiigrit tsiklisõidust loobumist, sest oli kogu eelneva sõitnud valede ratastega ja ei suutnud sõidust mõnu tunda. Tema teiseks valikuks oli ka muide Vström aga pärast Tiigriga sõitu ta sellest mõttest loobus.

Ka siin on alternatiivreaalsus võimalik, eestlane ei tunnista avalikult ämbri kolistamist ja ei taha sulle öelda, et kehva nõu andsid :mrgreen:
No tegelt usun, et on hea ratas. Lihtsalt miskipärast välimuselt pole minu maitse, teagi miks. Sellest miks üks asi meeldib ja teine mitte, pole veel aru saanud.


Sa said valesti aru, ma pole kellegile nõua andnud ja ei tee seda ka siinkohal. Ma lihtlabaselt ja mõõdutundeta kiidan ühte konkreetset tsiklit. :lol:
Otsuse võtab igaüks ise vastu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #17 Postitas Tiiger800 » 15 Mär 2018, 12:52

M.T. räägi natuke oma rattast ka, läksin seda vaatama http://www.mototehnika.ee/used/2684544 , aga mingi somm oli selle laupäeval juba ära ostnud.
Kuidas kruusal käitub, kas kahekesi on mugav sõita, kaasreisija jalatoed tunduvad üsna kõrged?
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #18 Postitas M.T. » 15 Mär 2018, 14:27

Tiiger800 kirjutas:M.T. räägi natuke oma rattast ka, läksin seda vaatama http://www.mototehnika.ee/used/2684544 , aga mingi somm oli selle laupäeval juba ära ostnud.
Kuidas kruusal käitub, kas kahekesi on mugav sõita, kaasreisija jalatoed tunduvad üsna kõrged?

Ega neid palju liigu jah ja saadavus Eestis suht harv.
Kruusa kommenteerimisel pole ma kõige pädevam, sest antud ratas on kruusa väga harva näinud. Eelmisel hooajal alles natuke tolmutasin ja selle põhjal ütleks, et saab edukalt. Loomulikult on vedrustus natuke jäigem ja lahtise kruusa puhul oleks 19” esiratas parem. Aga nagu ütlesin, mu kruusakogemus on väga väike.
Sõidumugavuse osas pole seljakott kurtnud, ei istme ega jalaraudade osas. Aga ta nats alla 170cm. Ise võib olla sooviks tiba pehmemat sadulat, vana vist olen juba :wack: ja paremat tuulekaitset. Hetkel madal klaas ees ning kuidagi kiivrisse tuleb. Samas äkki pole klaasiprobleem ja tuleb esitule alt ning gondli vahelt sisse. Vähemalt sain motomessil soovituse testida, kas probleem pole seal nagu AT puhul pidi olema. Kõrgema tehaseklaasiga mul asi ei paranenud, vastupidi. Aga ma sust pikem jällegi, nii 183-184cm.
Eks seda peab ise proovima ja mingil ajal on kindlasti huvi korral võimalus ka minu ratta seljas kõõluda. Sõitma veel ei kipu selle soolasaastaga, ma teda liiga hoolega hoidnud seni.
Mootor hea V4 ja ses osas saad foorumi ühelt autoriteedilt Reimps kindla plussi :mrgreen: Ta küll jaapanlastest suurt ei arva, a itaallased sa välistasid.
Kas ma müüma nõus oleksin, krt seda teab. Otsest vajadust pole, ratas uuest peast alates minu käes ja tean kuidas hoitud ja mida tehtud. Aga loomulikult on ka paar uut unistusteratast tekkinud ja õige pakkumise korral never say never :D Aga peale ei pressi oma ratast.
Ühesõnaga, kui soov konkreetselt minu rattast rohkem teada ja näpuga katsuda, siis PS, muidu läheb siin jutt pikaks.
Viimati muutis M.T., 15 Mär 2018, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 738
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #19 Postitas Bandit » 15 Mär 2018, 14:36

Mac unustas öelda: parketimaastur
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7775
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 139 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #20 Postitas Piipz » 15 Mär 2018, 14:36

Uus Ström ei ole enam sama, mis vana, kuid kuna uuega pole sõitnud, siis ei oska seda tiigriga (ega ka vana strömmiga) võrrelda.
Kõik, mis Mäkk rääkis strömmi kohta, on sisuliselt õige, kuid kui on piisavalt aega ja kannatust, siis seda saab kohendada ka noorema inimese jaoks :)
Stockis on ta jah liiga pehme. Vahetasin välja esimese ja tagumise vedrustuse, jalarauad, tõstsin veidi lenksu, teine tuuleklaas, teine summuti, pingis häälestatud commander ja enam ta niiväga vanainimese ratas polegi. Aga muulaks võib teda ikka kutsuda, sest on suur ja tundub, et terve maakera saab korraga kaasa võtta.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #21 Postitas KIBU » 15 Mär 2018, 22:19

vaatasin messil 800 Tiigrit lähemalt ja tuleb tunnistada et täitsa sümpaatse mulje jättis.
Kuid tiigri raam on minu silmale kuidagi "võõras". kuidas selle redeli jäikuse ja tugevusega lood on? kas vastu sabaraami küljelt laksu saades on kogu see krempel kõver või mitte?
5248653
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #22 Postitas Macintosh » 16 Mär 2018, 08:45

Mis tähendab "laksu saades"? Auto ette, kukkudes? Esimesel puhul on niikuinii enamuse tsiklitega ühelpool, kui kokkupõrke kiirus tõsiselt võetav on. Kukkudes, hmm, pole veel kusagilt silma-kõrva jäänud, et Tiigrit selline probleem vaevaks ja ma olen tonnide viisi teemakohast lugenud. Kas see natuke pseudoprobleem pole?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #23 Postitas KIBU » 16 Mär 2018, 18:08

Macintosh kirjutas:Mis tähendab "laksu saades"? Auto ette, kukkudes? Esimesel puhul on niikuinii enamuse tsiklitega ühelpool, kui kokkupõrke kiirus tõsiselt võetav on. Kukkudes, hmm, pole veel kusagilt silma-kõrva jäänud, et Tiigrit selline probleem vaevaks ja ma olen tonnide viisi teemakohast lugenud. Kas see natuke pseudoprobleem pole?


pidasin silmas täis kohvritega kukkumist või millegi otsa (kivi ,känd) kukkumist enduurotades. Tiigrit vaadates tabasin end mõttelt, et kogu raam ühest tükist ja vaevalt et see kroommolubdeenist või mõnest sarnasest ägedast materjalist tehtud on. kui mingit osa sellest redelist venitada, mõjutab see tervet konstruktsiooni.
ilmselt jah pseudoprobleem ja kui raam oleks nõrk siis küll sellest ka kirjutatud oleks. igaljuhul minujaoks jäi see küsimus õhku ja ise ei viitsinud internetis kolada ja uurida. eeldasin et mac on kilomeetrite viisi Tiigri foorumeid lugenud ja lootsin/arvestasin ka, et küll ta vastab kui midagigi negatiivset Tiigri suunas õhku visata :D Aga vähe uskumatuna tundub, et tal tüüpvigu ei ole!? ole palun hea ja räägi need kah ikkagi ausalt välja.
5248653
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1316
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #24 Postitas M.T. » 16 Mär 2018, 18:27

Maci arvates on seal ainult 1 tüüpviga - Tiigreid on Eestis ilmselgelt liiga vähe! :wink:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #25 Postitas Macintosh » 17 Mär 2018, 00:31

KIBU kirjutas:Aga vähe uskumatuna tundub, et tal tüüpvigu ei ole!? ole palun hea ja räägi need kah ikkagi ausalt välja.

Mina tean kuute enamesinevat viga:
* kui starteri harjad ära kuluvad siis ei taha sooja mootoriga enam käivituda, külmalt läheb, soojalt mitte. Mulje jääb justkui oleks aku viletsaks jäänud. Esimese tööna inimesed vahetavadki aku. Harjad varuosana Triumphi käest saadaval pole (müüvad kogu starterit) aga õnneks on võimalik harju Denso käest varuosana osta.
* Käigukastis olev "juhtkahvel" tuleb käiguvalitsa hoova küljest lahti ja siis ei saa enam käike vahetada (odav parandada aga peavalu kui peaks reisil juhtuma)
* paagi all olev steppermootor läheb aja jooksul tolmu täis ja loobub töötamast - parim lahendus on see korrastamise asemel eelimineerida
* kui külma mootori käima paned (mõtle temperatuuridele alla +15C), lased mootoril minuti-kaks madalatel pööretel joosta ja seejärel välja keerad siis on kõrge tõenäosus, et küünlad on märjad ja enam käima ei lähe. Käima saad kui julged/taipad starterit korraga 30-40 sekundit järjest kedrata. Hea aku peab olema, sest operatsiooni tuleb mitu korda korrata enne kui lubama hakkab.
* keskhargi vedru on nõrk ja kruusa/maastikusõiduks tuleb keskhark nipukatega tsikli alla kinni tõmmata muidu koliseb kui saatan
* XC versioon (kodaratega) kipub esiratas kiirusel ~70-80 ujuma ja tekib tunne, et ratas on lopergune

Ja ekstrana võid tüüpveaks lugeda ka starteri kaitsme asukoha, nimelt on see aku alla ära peidetud . Selleks, et kaitset vahetda pead aku maha võtma. Selle lahendamiseks võid 15€ eeest osta järelturult nö kaitsme pikenduse, millega saada selle aku alt välja tuua.

Ma saan aru, Kibu, et BMW omanikuna eeldad sa, et tsiklil peab olema mõni fataaalsemat laadi viga nagu raami soodumus keskelt poleks minna või esiamordi/kahvli sage purunemine. (http://bmwfatalflaw.com/) Aga Triumph on brittide looming ja seega tuleb sealt oodata pigem insenertehnilisi veidrusi, kui reaalseid vigu. :mrgreen:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 116
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #26 Postitas Üllar » 17 Mär 2018, 08:15

Inglise tsikliga sõitmine ongi filosoofiline tegevus.Juba 3 silindri hääl ....
Valiks vist selle kui noorem oleks,sest alustasin Velocette 350 tagaistmel 1950 lôpuaastatel.Ja selle käivitamine oli eriline toiming,mis ikka minuteid või veerandtunde nõudis.
Vôtan mütsi maha kui inglasega meest kohtan.
Ise prooviks kusagil proovisõidu teha ja seni lasen oma varaderoga edasi.

franz125
Postitusi: 2265
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #27 Postitas franz125 » 17 Mär 2018, 09:00

kui starteri harjad ära kuluvad siis ei taha sooja mootoriga enam käivituda

Kui viletsad ühed harjad on kui need ühe omaniku käes ära kuluvad?Mu kõige vanem ront on aastast 93 ja ei usu mina et sellel harju vahetatud on.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3732
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 727 korda
Tänatud: 168 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #28 Postitas urmas66 » 17 Mär 2018, 09:31

franz125 kirjutas:
kui starteri harjad ära kuluvad siis ei taha sooja mootoriga enam käivituda

Kui viletsad ühed harjad on kui need ühe omaniku käes ära kuluvad?Mu kõige vanem ront on aastast 93 ja ei usu mina et sellel harju vahetatud on.


Tõenäoliselt ei ole viga harjades endis,vaid pigem kollektoris,mis on mingit pidi harjasid "sööv". Kas on abrasiivne või väga väikese läbimõõduga või midagi muud.Vaevalt,et keegi selle starteri jaoks just eraldi kehva garafiiti kokku segab.
Omast käest tean sama teemat vene Turist rolleriga,mille starteri-geneka harju ka polnud saada ja sai neid ise mingitest suurematest harjadest välja viilitud.Olenemata kust need pärit olid,kestsid nad ikka sama kaua ehk viga ei olnud otseselt harjades endis.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 559 korda
Tänatud: 484 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #29 Postitas Macintosh » 17 Mär 2018, 10:20

franz125 kirjutas:Kui viletsad ühed harjad on kui need ühe omaniku käes ära kuluvad?Mu kõige vanem ront on aastast 93 ja ei usu mina et sellel harju vahetatud on.


Peavad üsna viletsad olema. Kui teemafoorumit lugeda siis on seal nii 5K kui 30K läbisõiduga tsikleid harjade kulumise probleemiga. Ise olen saanud samuti selle järgi proovida. Esimese hooga vahetasin aku ja kui see tulemusi ei andnud siis arvasin, et tuleb starterivahetus aga pikemal uurimisel selgus siisiki, et Denso müüb sobivaid harju. Mina sain lahenduse veel lihtsamini: viisin starteri Tallinnas Nõmmele, kus starterite remonditöökoda (Endel Kaharpea FIE) suudab suvalise starteri-generaatori taastada. 1 päev ja 50€, mis lõpptulemusana oli odavam ja kiirem, kui Denso käest vajalikud vahetusharjad ja varuosad osta.

urmas66 kirjutas:Tõenäoliselt ei ole viga harjades endis,vaid pigem kollektoris,mis on mingit pidi harjasid "sööv".

Varuosana "vana" starterit enam ei müüda ja selle asendauseks olevatel uuematel seda viga ei ole. Väliselt on uus ja vana starter eristamatud, ainuke erinevus on tootekood. Uue starteri sisse mina vaadanud pole. Siiski, niiplaju, kui ma lugenud olen siis pärast harjavahetust on starter korras ja rohkema pole vahetatud harjadega masinad remonti küsinud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #30 Postitas KIBU » 17 Mär 2018, 12:34

Macintosh kirjutas:
KIBU kirjutas:Aga vähe uskumatuna tundub, et tal tüüpvigu ei ole!? ole palun hea ja räägi need kah ikkagi ausalt välja.


Ma saan aru, Kibu, et BMW omanikuna eeldad sa, et tsiklil peab olema mõni fataaalsemat laadi viga nagu raami soodumus keskelt poleks minna või esiamordi/kahvli sage purunemine. (http://bmwfatalflaw.com/) Aga Triumph on brittide looming ja seega tuleb sealt oodata pigem insenertehnilisi veidrusi, kui reaalseid vigu. :mrgreen:


BMW (ja varasemalt ka mõne teise tootja) omanikuna ma enam illusioonides ei ela ja tean, et kõikidel tsiklitel on omad iseärasused ja murekohad. Sarnaselt sinule olen ka mina ühte (tegelt aegade jooksul mitut) tsiklit "ebatervelt" fännanud ja teemafoorumeid süvitsi uurinud. olen ka need tsiklid ise pulkadeks võtnud ja vaadanud lähedalt kuidas ja miks. Praegu pean ma ennast mootorratta huviliseks ja kindlasti mitte mõne margi/mudeli fänniks kuigi loomulikult on mul ka praegu omad lemmikud ja eelistused mille järgi tsikleid võrdlen/reastan.
Kui sa pidasid minu küsimusi BMW fanaatiku rünnakuks teist marki tsikli vastu siis kinnitan et selles sa eksisid. :D
5248653




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist