Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2125
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 55 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #61 Postitas StreetMoto » 19 Mär 2018, 17:49

Absoluutselt nõus kõigega eelnevast postitusest aga kuna tiigriteema läks vigade ja puuduste väljatoomise peale, siis lähtusin seisukohast, kuidas neid statistiliselt vähegi vältida ja iseenda ning oma klientide kogemus on siin tubli pagasi moodustanud, mille alusel julgesingi väita esimeste aastakäikude muresid. Muide, järelturul on väga hästi märgata asjaolu, et 10-15 aastat hiljem on just esimese aastakäigu kasutatud mudelid tublisti odavamad nn "parendatud/facelift" versioonidest. Kui ei ihalda seda kõige uuemat ja "naabrist paremat", siis mina isiklikult vaatan nii tsiklite kui autode puhul seda igavat, juba mitu aastat tootmises olnud versiooni ja hiljem ei saa küll naabri ees edvistada, küll aga tublisti remondiraha ja jalavaeva/aega kokku hoida.


StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Dusterx
Postitusi: 109
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #62 Postitas Dusterx » 20 Mär 2018, 08:55

simp kirjutas:
Dusterx kirjutas:Mina soovitaks nii mõelda: Kus ja kellega enamuses sõidad ja millega teised sõidavad.

Mis siis saab kui ma enamjaolt üksi sõidan? Kelle järgi siis vaadata tuleb?

Herr mac küll promob triumphi, mille kohta ei tea ei kiita ega laita, kuid kui ostja eriline kruusahunt ei ole, siis soovitaksin ise võtta mõni tänapäevane suurekubatuurine klassik ka valikusse otsuse tegemisel ala honda cb1100, kawa w800, ka triumphil on nii mõnigi valikus. Need rattad ei ole üldse igavad, teevad nad ära kõik asjad, mis muud "kõigesööjad" ja ei jäta tegelikult külmaks mitte ühegi teise stiili esindajaga tsiklisti tegelikkuses. Selline neutraalne nauditav valik.


Kruus on kõigega jumala vabalt sõidetav. Ütleks, et GS'i ja teiste sellistega on kruusal pigem igav. SV on näiteks suurepärane kruusapill.


Soovitasin klassikut eelkõige sellepärast, et sellega saabki kõigigann "läbi" kui tutvusrinkkonda, kellega sõita pole, siis liitud suvalise seltskonnaga. (On endal selline ratas nagu honda cx500, sellega on siiani olnud kõige lihtsam seltsilisi leida, kui lähed baigilisega, saadetakse enduromeeste hulgas pikalt, kui lähed enduroga baigiliste juurde, öeldaks, et pole mõtet tulla, nagunii ei jõua järgi stiilis märkused, iseasi on see, kas sellistega on üldse vaja koos mängimas käia, kes lambist arvustama hakkavad, reeglina ei ole neil alust, sest nagu mainiti, saab gs'ga väga kiirelt asfaldil sõita ja vulcaniga annab mööda sõita nisanäppendumehest mööda sõita.)

Kruus eesti ilmadega ja eestis üldiselt ei ole vulcanile sõidetav, on seda kuivaga ja teatud tingimustel, kuid kui kruus muutub saviseks või hööveldatuks, ollakse hetkega raamini sees, kuidagi annab ju käkedada ennast edasi 10km/h, kuid see on kulgemine max, mitte sõitmine. See jutt ei ole kellegi, ega millegi halvustamiseks, lihtsalt igaks asjaks on olemas eri rattatüüp, klassik ja enduro on kõige universaalsemad, mitte igavamad, üldse, kui kellegil on mootorrattaga igav, siis miks siin foorumis üldse ollakse?
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1280
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #63 Postitas M.T. » 20 Mär 2018, 09:48

Dusterx kirjutas:Soovitasin klassikut eelkõige sellepärast, et sellega saabki kõigigann "läbi" kui tutvusrinkkonda, kellega sõita pole, siis liitud suvalise seltskonnaga. (On endal selline ratas nagu honda cx500, sellega on siiani olnud kõige lihtsam seltsilisi leida, kui lähed baigilisega, saadetakse enduromeeste hulgas pikalt, kui lähed enduroga baigiliste juurde, öeldaks, et pole mõtet tulla, nagunii ei jõua järgi stiilis märkused, iseasi on see, kas sellistega on üldse vaja koos mängimas käia, kes lambist arvustama hakkavad, reeglina ei ole neil alust, sest nagu mainiti, saab gs'ga väga kiirelt asfaldil sõita ja vulcaniga annab mööda sõita nisanäppendumehest mööda sõita.)

Kruus eesti ilmadega ja eestis üldiselt ei ole vulcanile sõidetav, on seda kuivaga ja teatud tingimustel, kuid kui kruus muutub saviseks või hööveldatuks, ollakse hetkega raamini sees, kuidagi annab ju käkedada ennast edasi 10km/h, kuid see on kulgemine max, mitte sõitmine. See jutt ei ole kellegi, ega millegi halvustamiseks, lihtsalt igaks asjaks on olemas eri rattatüüp, klassik ja enduro on kõige universaalsemad, mitte igavamad, üldse, kui kellegil on mootorrattaga igav, siis miks siin foorumis üldse ollakse?

See jutt hakkab nüüd teemast välja valguma, sest teemaalgataja soov oli Triumph Tiger või siis midagi analoogset ning koos naisega Eesti ja lähiümbruse avastamiseks. Ei olnud tal soovi mingite seltskondadega kruiisimas käia ja nii endale sõpru leida ja klassiku soovitus läheb juba kauge kaarega tema soovist mööda.
Igav või mitte, see oli lihtsalt 1 minu kommentaar GS kohta, kui kasutaja Simp küsis Mac'ilt, et miks ta eelistaks Tiigrit suurele Gessule.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1337
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 85 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #64 Postitas simp » 20 Mär 2018, 12:06

Dusterx kirjutas:
simp kirjutas:
Dusterx kirjutas:Mina soovitaks nii mõelda: Kus ja kellega enamuses sõidad ja millega teised sõidavad.

Mis siis saab kui ma enamjaolt üksi sõidan? Kelle järgi siis vaadata tuleb?


Soovitasin klassikut eelkõige sellepärast, et sellega saabki kõigigann "läbi" kui tutvusrinkkonda, kellega sõita pole, siis liitud suvalise seltskonnaga. (On endal selline ratas nagu honda cx500, sellega on siiani olnud kõige lihtsam seltsilisi leida, kui lähed baigilisega, saadetakse enduromeeste hulgas pikalt, kui lähed enduroga baigiliste juurde, öeldaks, et pole mõtet tulla, nagunii ei jõua järgi stiilis märkused, iseasi on see, kas sellistega on üldse vaja koos mängimas käia, kes lambist arvustama hakkavad, reeglina ei ole neil alust, sest nagu mainiti, saab gs'ga väga kiirelt asfaldil sõita ja vulcaniga annab mööda sõita nisanäppendumehest mööda sõita.)


kas tõesti siis enda vajaduste järgi ei peaks enam ratast vaatama? Kui siiamaani olen üksi sõitnud, siis peaks ikka ilmtingimata kellegiga sõbrunema ja koos reisima minema? Aga selleks, peaks cx500 ostma, cx500'ga on kõige lihtsam sõpru leida?

disclaimer: tähenärimine
Kasutaja avatar

Sepp1
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
Tsikkel: Harley-Davidson FLTRU 107
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #65 Postitas Sepp1 » 20 Mär 2018, 14:08

Ma sekkun kui kõrvalt vaataja... Käisin reisil kus kaaslased sõitsid teemaks oleva rattaga. Nad pidid oma istmike puhkama iga tunni tagant... ma ei tea kas see on normaalne või mitte :) Päikest kõigile kohe tuleb kevad !
Spoiler:
https://www.facebook.com/HardKnocks818/videos/10214280079968263/?filters_rp_group=%7B%22name%22%3A%22my_groups_posts%22%2C%22args%22%3A%22%22%7D
Kui on vaja sepa abi... siis sõida minu juurest läbi :)
http://www.sepp.ee

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #66 Postitas Tiiger800 » 20 Mär 2018, 16:23

Istme mugavus(eriti kaasreisijal) ja hea tuulekaitse on meile päris oluline. Tiigriga pole veel sõita jõudnud, aga laupäeval sattusin Versys 1000 peale ja see tundus siiani kõige mugavam. Ilmselgelt on Tiiger pehmemal pinnasel parem ja kergem aga palju ma reaalselt sellistele pinnastele satun, pigem hakkab kaalukauss Versyse poole kalduma.
Versys 1000 omanikud võivad oma kogemusi ka jagada, mõni politseinik äkki? :D

Aga ennem lõpliku otsust proovin ikka tiigri ka ära.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1280
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #67 Postitas M.T. » 20 Mär 2018, 17:25

Sõitnud pole kummagi rattaga, aga lambist pakun samuti, et Versys on mugavam niisama kruiisimiseks. Üksi ja fun faktorit võrreldes on vast Tiiger ägedam. Aga kaasreisija istmemugavus, eriti kui plaanid enamuses temaga koos sõita või kui loodad teda kaasa meelitada, võib olla oluliselt olulisem kui enda oma. Ise võimled ikka natuke seal lenksu taga ja vajadusel tõused ka jalaraudadele püsti ning natuke on sõiduaction ka see mis meeleolu üleval hoiab, aga tema on sunnitud paigal olema ja kui see mugav pole, siis tuleb sealt pretensioone küllalt varakult ning "suitsupausid" võivad liig sagedaseks muutuda. Teine oluline faktor on kiiver, kui see tal mugav pole, siis ....
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #68 Postitas Macintosh » 20 Mär 2018, 20:02

Sepp1 kirjutas:Ma sekkun kui kõrvalt vaataja... Käisin reisil kus kaaslased sõitsid teemaks oleva rattaga. Nad pidid oma istmike puhkama iga tunni tagant... ma ei tea kas see on normaalne või mitte :)


Ma käisin täpselt sellel samal resisil kus Sepp. Tema võrdleb kõikide mootorrataste mugavusastet oma 500 kg kaaluva mootorratta moodi asjaga mille nimi on HD Electra Glide. :wink: Ja kuna Sepale meeldivad liialdused (500 kgm mootorratas jms) siis on liiladatud ka aeg mille tagant tema reisikaaslane soovis jalgu sirutada. Pigem 1.5h on reaalne aeg mille järel standardsadulalt end sirutada on vaja. Sadul tuleb Tiigril osta kas komfort versioon või lasta ümber teha (sadula ümbertegemine pole mingi haruldus https://goo.gl/FSsCdk, enamuse tsiklite standartsed sadulad ei sobi sõitjate ebastandartsete tagumikega). Kaasõitja istmel pole midagi viga, parendamist tahab just ratturi istumise alune.

Mul on olemas pealiskaudsed kokkupuuted Versys 1000-ga. Kokku sõitnud ~500 km ehk. Iseenesest on hea ratas. Ideaalne "kilomeetriõgija". Reasneljane baigi mootor tahab baigilikult kõrgemaid pöördeid saada aga sõita on väga mugav. Sadul on lai ja mootorimüra minimaalne. Selle ratta võtmesõna võiksi olla "mugav" ehk nagu ütles üks minu 35 aastane sõber: "See on natuke vanemate meeste ratas." ja müüs oma Versys 1000 maha. Kõrge raskuskeskmega tsikkel on aeglasel kiirusel natuke vähem mugav ja koduhoovis manööverdada mulle temaga ei meeldinud. Minu silmis on miinuseks ka 17" esiratas, mis teeb sõidu sedavõrd suure masinaga natuke liiga närviliseks. Aga nagu moodsal ajal öeldakse: ühele tütar, teise isa. :roll:

Tsiklit ostes pead sa arvestama sellega, et tehasest tuleb see välja keskmisele kasutajale sobivana (pikkuseks ~185 cm). Masina ostad sa parameetrite järgi, mida suures osa muuta ei saa: üldine välimus, mootor, veomehhanism, kaalujaotus, juhtimisgeomeetria, jne. Ostes kohandad sa tsikli oma vajaduste järgi. Tüüpilised asjad mis kohandamist vajavad: piduri/siduri heeblid, tuuleklaas, lenks, lenksu asend, riserid, sadul, jalarauad. 90% tsiklitest tuleb tehasest ebapiisva tuuleklaasiga pikkadeks sõitudeks. Tuuleklaas on üks esimesi asju, mis motomatkaja tsiklil peal ära vahetab.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1280
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #69 Postitas M.T. » 20 Mär 2018, 21:02

Macintosh kirjutas: Aga nagu moodsal ajal öeldakse: ühele tütar, teise isa. :roll:

Ei, ei, see mood on juba möödas. Meil siin Maarjamaal võid veel nii öelda, aga laias ja moodsas maailmas võib sellest ilge jama tulla :wack: , sest lumehelbekesed ja muud moodsad seltskonnad võivad solvuda. Nüüd tuleb ikka sooneutraalselt öelda.
Kasutaja avatar

Sepp1
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
Tsikkel: Harley-Davidson FLTRU 107
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #70 Postitas Sepp1 » 21 Mär 2018, 07:52

Paistab, et sinule Mac meeldib liialdada nii kaalu kui ajaga ma siis täpsustan ennast, perse puhkust oli vaja iga tunni ja 7 minuti järgi ja minu ratas kaalub 425. Olen sõitnud ilma maha tulemata 3,5 tundi umbes :) 7 minutit sinna tänna.
PS! eks me tükime asju jah võrdlema oma vaate vinklist ...see normaalne!
Kui on vaja sepa abi... siis sõida minu juurest läbi :)
http://www.sepp.ee
Kasutaja avatar

akvanaut
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
Tsikkel: xt660z, LC4,V-strom,ZR550,Jawa
Asukoht: Pildiküla
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus #71 Postitas akvanaut » 21 Mär 2018, 18:20

Macintosh kirjutas: Ström on selline rahulik (vanainimese?) masin, Tiiger märkimisväärsel agressivsem.

Kui tahada teha 600km otsa mööda kiirteed siis Strom on raudselt parem valik kui Tiger. Samas, kurvilisel ja käänulisel teel küsid sa pigem Tiigrit.


Pakun et selle põhjuseks on selline parameeter nagu fork angle ehk Rake, mis on tiigril väga väike.
otsin ka 21" esirattaga kuni 200kg maastikuvõimelist mugavat matkaratas. Tiiger oli valikus aga just selle agressiivsuse pärast jääb välja.
või räägite te mitte XC mudelist?
F800gs-ga ei julge kodutänavast kaugemale sõita kui just palju aega ja raha pole remondiks varrukast võtta, (alates 2010a pidavat lastehaigused likvideeritud olema, peab uurima, aga see on juba teine teema)
varsti tulemas Yamaha Tenere 700 aga hetkel peale Transalpi vist muud polegi. või on? :)
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #72 Postitas Macintosh » 21 Mär 2018, 23:13

Jutt on hetkel XR mudelist (hellitlevalt: roadie). Minu silmis pole khvli kaldenurk probleem, pigem annabki see särtsakust juuurde. Pole väga täheldanud, et juhtimine üleliia närviline oleks. Siit-sealt olen lugenud küll, et seda agressiivsust-närvilisust on tunda 100/90R19 esirehviga aga kuna mul on ees all 110/80R19 (pidi märkimisväärselt stabiilsem olema) siis ei oska ma kommenteerida. Tiigri kahvli kaldenurk on "maanteeversioonil" 23.7° ja XC vesrioonil 23.1°, V-Stromi vastav näitaja on 26°.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #73 Postitas Tsikkelröövel » 28 Mär 2018, 16:06

Möhh, mis sel W800-l siis kahekesi matkamise rattana viga on...? Kiirteel on ehk kehva, uni tuleb peale, üle 130 km/h pole tema stiihia. Ainus eeldatav miinus on ehk sõitjate pikk kasv - vaatamata ratta kaalule võib peal ruumi väheks jääda. Ei mina (169) ega mu naine selle all ei kannata. Alla mustriga rehv, kannatab väga hästi kruusa ka. Vedrustus jäigemaks ja voila! Sadul kannatab ka istuda küll, et paarsada kilti jutti sõita. Kui jube mugavalt sõita tahan, siis lähen autoga. Tsiklisõit on tegevus. Ja W800 mootor on väga hea, pikad käigud ja hea moment, mägedes hea mugav sõita. Vibra? On. Aga harjub. Selles ta R4 vastu ei saa jah.
Boonuseks see, et inimesed tulevad alati juttu rääkima. Ja mitte ainult vanamehed.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #74 Postitas Macintosh » 28 Mär 2018, 17:59

Kõigega saab matkata, kui tahtmist on. Mõne masinaga on natuke mugavam, kui teisega. Kawasaki w800 kuulub sellesse teise kategooriasse (võrdluseks Triumph Tiger 800).

Ääremärkuseks: ma juba kirjutades mõtlesin, et millal Tsikliröövel minu avalduse peale nurisema tuleb, sest sul ju õige mitu matka sellega tehtud. Läks natuke kauem, kui ma ootasin (lootsin). :bsmile:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Enn
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
Tsikkel: Yamaha FJR 1300 AS, VStrom 650
Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #75 Postitas Enn » 30 Mär 2018, 16:51

Päris huvitav lugemine matkarataste osas. Ütlen ka mõne sõna sekka. Olen aktiivselt tsikliga matkanud alates 2009, nii 10-15 000 km aastas, põhiliselt n.ö. sport touring pilliga Yamaha FJR 1300.
Siis paar viimast aastat olen mõelnud natuke universaalsema matkaratta peale, FJR-ga naljalt kruusale ei kipu. Olen lühematel sõitudel (1-2 t) proovinud BMW 1220 GS ja Honda Crosstourerit. Esimese puhul ei meeldinud mulle ei mootori hääl ega vibra (ja hind), teise puhul aga kuidagi kummaliselt madalatel pööretel logisev/kolisev automaatkast (Catweese järgi pidigi nii olema) ning see, et ei ole cruise controli.
Siis eelmine sügis rentisin terveks päevaks KTM Super Adventure 1290 ja seejärel veel Yamaha Super Tenere 1200.
KTM tundus esimene pool päeva väga vinge, aga terve päeva lõpuks (ca 500 km) olin täiesti haige: tuule räsimine, haige pepu, selg, mootori päris tugev vibra kätele, peeglid läksid ka lõpuks kogu aeg paigast ära. Kui muid asju saab kohendada (teine iste, teine klaas, lenksu kõrgendused), siis mootorivibrat ei anna kuidagi maha keerata.
Yamaha ST aga jättis üllatuslikult väga hea mulje. Tegin samuti mingi 450 km ringi ja pmst sobis poest antud lisadega ratas väga hästi, nii et istu selga ja sõida.
Tundub küll ilgelt suur ja raske ratas olevat, aga nii kui kohalt liikuma saad, on väga kerge. Mul oli vahepeal paar aastat linnas sõitmiseks Vstrom 650, väga hea ja kerge ratas, aga see ST tegi manööverdusmugavuselt sellelegi silmad ette. Super hea jõud juba alt madalalt ja väga pehme käiguga mootor. Ja kardaan - ei mingeid õlipudeleid ja keti pingutamist!
Kui õnnestuks FJR mõistliku hinna eest maha müüa, ostaks kohe vahelduseks Super Tenere. Seega soovitan teema algatajalt sedagi ratast uurida.
n
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 115
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #76 Postitas Üllar » 30 Mär 2018, 17:07

Super Teneret pole proovinud aga crosstourer küll puhas asfaldiratas võrreldes varaderoga.(ise 2010 a.alates) Uus Africa muidugi äge,mitte automaat muidugi.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3619
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 679 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #77 Postitas urmas66 » 31 Mär 2018, 09:11

Üllar kirjutas:Super Teneret pole proovinud aga crosstourer küll puhas asfaldiratas võrreldes varaderoga.(ise 2010 a.alates) Uus Africa muidugi äge,mitte automaat muidugi.


Kas Varadero on siis sinu jaoks sobilik maastikul sõitmiseks? Minu jaoks väga ei olnud,sest oli liiga raske. Mulle tundus,et Vardero on ka puhas asfaldi või siis äärmisel juhul hea kruusatee ratas.Liivasel mereäärsel kruusal oli temaga ikka väga kehv sõita ja seda just eelkõige kaalu pärast. Muus osas ta mulle väga meeldis ja Super Tenere meeldib mulle ka väga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 128
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda ST1100
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #78 Postitas Henn » 31 Mär 2018, 10:33

Üllar kirjutas:Super Teneret pole proovinud aga crosstourer küll puhas asfaldiratas võrreldes varaderoga.(ise 2010 a.alates) Uus Africa muidugi äge,mitte automaat muidugi.


Africa Twin-i ja teiste samasuguste rataste reklaamivideotes kasutatakse väga kogenud Dakari- või endurokogemusega mehi. Ostjatele jääb võltsmulje justkui selline ratas annab oskuse samamoodi kruusal ja liivas hullata. Tegelikkus on see, et kui sa ei oska Varadero või Crosstoureriga kruusateel sõita, siis ega lihtsalt 40kg kergema ratta ostmine sind ka veel meistriks ei tee. Artur Kim või keegi teine koolitaja võib Crosstoureri omanikule ka anda teadmised-oskused, et ennast raskema rattaga kindlamalt tunda.
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 115
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #79 Postitas Üllar » 31 Mär 2018, 16:58

Ei vaidle vastu,aga igalühel oma valik.Selge ,et kõik üle 200 kg rattad ei ole maastikusõiduks.
Seega kasutan ka metsas ja maastikul Ktm 250 exc f,mis 110 kg ligi.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 723
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #80 Postitas Bandit » 07 Apr 2018, 00:14

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #81 Postitas Tiiger800 » 22 Apr 2018, 20:06

Minu tsikli otsingud lõppesid siis täna ja valisin lõpuks Tiigrist üsna erineva- 2015.a. Honda VFR1200 Crosstoureri, DCT kastiga. Ja seda tänu Ainile, kes mingis teises teemas rääkis kui mõnus on ikka Honda DCT kastiga sõita.
Proovisõidud tegin veel Tiger800 , Z1000sx, Versys1000-ga , kõik need olid väga erinevad ja omamoodi. Aga üllatuslikult kõige vähem muljet avaldas minu favoriit Tiger800 http://www.auto24.ee/used/2589918 ja kõige parema mulje jättis hoopis Versys1000. Tegelikult olin juba kindel, et ostan selle Versyse http://www.auto24.ee/used/2559852 ära, aga ennem jõudsin foorumist Aini juttu lugeda ja otsustasin ennem veel Honda DCT kasti ära proovida. Peale mõnda meetrit VFR-iga oligi otsus tehtud, ratas on küll ilgelt raske mölakas, aga sõidab ikka jube kindlalt ja mugavalt. Ma olen vist juba sellises vanuses, kus mugavus on kõige olulisem. Pühapäeva sõitudeks on tegelikult garaazis veel üks pööretemaias R4 retropill, et käiguvahetus ikka meeles püsiks.

Tänud kõigile, kes kaasa mõtlesid ja oma kogemusi jagasid. (w)
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 277
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #82 Postitas Ain » 22 Apr 2018, 21:45

Spoiler:
Tiiger800 kirjutas:Minu tsikli otsingud lõppesid siis täna ja valisin lõpuks Tiigrist üsna erineva- 2015.a. Honda VFR1200 Crosstoureri, DCT kastiga. Ja seda tänu Ainile, kes mingis teises teemas rääkis kui mõnus on ikka Honda DCT kastiga sõita.
Proovisõidud tegin veel Tiger800 , Z1000sx, Versys1000-ga , kõik need olid väga erinevad ja omamoodi. Aga üllatuslikult kõige vähem muljet avaldas minu favoriit Tiger800 http://www.auto24.ee/used/2589918 ja kõige parema mulje jättis hoopis Versys1000. Tegelikult olin juba kindel, et ostan selle Versyse http://www.auto24.ee/used/2559852 ära, aga ennem jõudsin foorumist Aini juttu lugeda ja otsustasin ennem veel Honda DCT kasti ära proovida. Peale mõnda meetrit VFR-iga oligi otsus tehtud, ratas on küll ilgelt raske mölakas, aga sõidab ikka jube kindlalt ja mugavalt. Ma olen vist juba sellises vanuses, kus mugavus on kõige olulisem. Pühapäeva sõitudeks on tegelikult garaazis veel üks pööretemaias R4 retropill, et käiguvahetus ikka meeles püsiks.

Tänud kõigile, kes kaasa mõtlesid ja oma kogemusi jagasid. (w)

Äge!
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #83 Postitas Macintosh » 22 Apr 2018, 22:39

Tiiger800 kirjutas:...ratas on küll ilgelt raske mölakas, aga sõidab ikka jube kindlalt ja mugavalt. Ma olen vist juba sellises vanuses, kus mugavus on kõige olulisem...

Hea, et valik-otsus tehtud. On jah mölakas ... manuaalversioon ainuüksi 275 kg, DCT annab vist 10 kg juurde.
Kui sinu jaoks on mugavus on kõige olulisem siis on ausalt öeldes veider, et sa Tiger 800 üldse vaatluse alla võtsid. Nii Versys 1000 kui ka VFR1200 Crosstourer on suured ja mugavad rattad. Samas klassis oleks olnud ka Tiger 1200 ja ka BMW R1200GS aga mitte mingil juhul Tiger 800. Tiger 800 müügiargument pole mingil juhul mugavus.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Teema algataja
Tiiger800
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #84 Postitas Tiiger800 » 23 Apr 2018, 08:00

See mugavuse olulisus selguski proovisõitudel, arvutist parameetrite järgi valides tundus tiger800 kõige optimaalsem.
Manual kastiga poleks VFR1200 kindlasti valinud, aga kui üheks nõudmiseks panna topeltsiduriga automaat, siis peale Honda polegi midagi valida. Nüüd pean hakkama rohkem putru sööma, et jõuaks ratta keskhargile ka tõsta:)
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 723
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #85 Postitas Bandit » 23 Apr 2018, 08:34

Ma huvi pärast küsiks kui pikk sa oled, ma olen juhtumisi sõitnud selle pilliga. Küll manuaalse versiooniga.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #86 Postitas Macintosh » 23 Apr 2018, 08:40

Bandit kirjutas:Ma huvi pärast küsiks kui pikk sa oled

viewtopic.php?f=10&t=104174#p797250

Tiiger800 kirjutas:Enamasti liiguks koos naisega( Parameetrid 171/55, ise 176/80)...
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 723
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #87 Postitas Bandit » 23 Apr 2018, 08:52

ok. ohhh jah....
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4999
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 512 korda
Tänatud: 457 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #88 Postitas Macintosh » 23 Apr 2018, 09:20

Tiiger800 kirjutas:Nüüd pean hakkama rohkem putru sööma, et jõuaks ratta keskhargile ka tõsta:)

No see keskhargi lugu on veel köki-möki võrreldes sellega, mis tuleb teha, kui väsinuna reisil tsikli maha pillad. :bsmile:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Tonis_T
Postitusi: 135
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #89 Postitas Tonis_T » 23 Apr 2018, 10:09

Tiiger800 kirjutas: Nüüd pean hakkama rohkem putru sööma, et jõuaks ratta keskhargile ka tõsta:)

Seal pole jaksamisega mitte midagi pistmist. Võid pudru söömise vahele jätta :)
Pikk ja lohisev video aga korrektne tehnika on seal siiski kirjeldatud.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 723
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus #90 Postitas Bandit » 23 Apr 2018, 10:17

selle ratta puhul on vaja jõudu isegi siis kui küljejalalt ratas kätte saada.
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist