1. leht 2-st

Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 04 Mai 2018, 15:48
Postitas Macintosh

Millised kogemused on meil siin Uralite omanikel? 650 masinaga aastast 1989 sõita saab või kulub 2/3 ajast remondile? (MT 10-36)
Millise kogemusega üldse peaks arvestama? Milliseid masinaid/aastaid tuleks eelisatda?


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 04 Mai 2018, 16:07
Postitas Kauri

Omal ajal sai nendega ikka päris mitmeid hooaegasid käristatud, tõsi küll soolona.
Ausalt öeldes ma mõtlen suht tihti tagantjärgi, et krt milleks oli vaja maha müüa. Peale seda kui sain elektronsüüte peale ja korralikud karpad külge, siis muresid ei olnud väljaarvatud 1 kord aastas.
Mul lasub mingisugune tõeline karmavõlg Jõgevatreffidega seoses. Absoluutselt iga kord kui ma olen seal käinud oma rattaga on midagi juhtunud ja keegi sõpradest on varuosadega aidanud. Küll põles genekas maha, siis jooksid Aegviidu tanklast saadud sita kütuse tõttu vasaku silindri klapid juhtpuksidesse kinni, siis kukkus vahetult enne Trefi väravat vasak silinder küljest (hülss purunes kinnituskõrvadest ca 1,5 cm eemalt ja kogu silinder koos karburaatori ja muu juurdekuuluvaga seal küljes peksis vastu jalga). Esimesel Uralil oli keegi väntvõlli tagumist simmerit vahetanud ja miskit läks seal tuksi, seega TLN-Jõgeva-TLN kulus u. 8 liitrit mootoriõli. Tagaistuja nahkpüksid on ilmselt tänaseni maailma veekindlaimad ja pehmemad. PS kõik need asjad leidsid aset erinevatel aastatel...
Aga peale Jõgeva naljade ei ole küll meelde tulnud rohkem apsakaid. Suvised paarud jäid tol aja kuskile 10-15 tuhande km kanti.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 04 Mai 2018, 17:23
Postitas romulus

MT 10-36 koodiga tähistatakse muteada Dneprit, Ural on veidi teine pill. Urali peetakse üldiselt töökindlamaks ja ma eelistaks just seda. Endal on "õnn" omada justnimelt Dneprit MT9 / 10-36 (http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29138). Mõned korrad aastas on väga vahva tiirutada, aga ega ta väga praktiline pill tänapäeva liikluses muarust pole. Remontimist on pidevalt, samas on see tehnika lihtne. Karpad ja süüde oleks mõttekas kaasajastada, kui vanem pill.

Uuematest Uralidest on vist isegi ADVRideris on section.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 05 Mai 2018, 13:05
Postitas Dusterx

Sõber taastas mingi säärase aparaadi (650ccm,6v süüde, vist k-650) originaaliks. Oleme päris palju minevikus koos põristanud igast vanavara lustisõitudel ja muudel pulliga pooleks üritustel, ise oli 78 aasta cx500'ga. Küünlaid pidi kaasas olema millegipärast kilodega ning voolumured ka suht pidevad, valgustus olematu. Kokkuvõtvalt, lahe on retrotada, aga kui elektrisüsteeme ei moderniseeri, siis kaugele nendega probleemivabalt ei jõua. Sõber sõitis ka soolona, ilmselt on korviga igasugune lagunemine veelgi suurem, samas lihtsam varuosi ja tööriistu kaasa tarida :D Täiesti originaalina mina ei viitsiks jamada.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 06 Mai 2018, 11:14
Postitas PhunkT

Kui vahepeal hakkasin lootust kaotama, et oma iseehitatud korvikat arvele ei saa, vaatasin ka 90-ndate Urale. Selle mõttega, et kui hästi palju raha sisse panna, kas saab tänapäeva kiirustel sõidetava enam-vähem töökindla aparaadi, millega saaks 1000 km kodust eemale sõita nii, et korvis on varuosade asemel inimene :).

Müügis oli siis 2 x 1990-1992 Urali, millel 0 km kellal. Põhiprobleemid pidid selle perioodi Uralidel olema nukkvõlli ja tõukuritega (vist karastamata jäänud mingil perioodil, kui õigesti mäletan). Lisaks pidid väntvõllid üheltpoolt kinni jooksma, kui väga korralikku õli ei kasuta ja ilusti ei sõida :). Ja üldiselt tuli jah elektronsüüde, elektrooniline laadimisrelee ja uued karpad panna, et üldse edasi minna. Teine ostuhind sisse panna, siis saab sellise hästi risu BMW töökindlusega asja :).

East Highway mehed on kindlasti ühed pädevamad selles osas nõu andma, mis puudutab nõuka korvikaid.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 06 Mai 2018, 21:20
Postitas urmas66

Miks mingi ebakvaliteetse ja muidu ka ebamugava vene asjandusega maadelda,kui euroopast saab alates 6-7k külkaga bemmi, harrika või mõne japsika osta. Enamus muidugi kallimad ,aga ka hästi ehitatud ilmselt.
Ma proovisin hiljuti külkaga Jupiteriga sõita ja "elamus" oli kuidagi väga kesine.Ratas oli läbisõiduga 100km ja vl 90+ ,aga siiani kasutamata tehase pakendis hoitud. Sõitsin umbes 10km ja ei jäänud midagi kripeldama.Nostalgiline oli seda näppida ja vaadata,aga see ka kõik.

Näiteks see ilmselt 3 kohaline K100 maksab 14900.-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 44d0091041

Pilt

Või selline TA vist vene korviga 6500.- .Tundub ka kolmekohaline.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 54f5e3c270
Pilt


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 06 Mai 2018, 22:09
Postitas koi

Küllap hind ikka palju määrav asi! See TA ju ka alles saksas. See vaja sealt koju saada ja numbrisse ka. Külkaga pilli toomine ka jälle mahukam ja kallim lugu kindlasti. Auto hinda maksev korralik kooslus pole kindlasti enamusele kontimööda ja see vajab ka talvitumiseks kopsakat ruumi. Sellist 15 tonni maksvat iludust ju hange ei raatsi talveks jätta!


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 08:50
Postitas PhunkT

Nende väljast toodud külkadega on see oht, et tuleb Maanteeametiga pikem vaidlus.

Kui meil külkade arvelesaamine lihtne oleks, siis oleks mõistlikum ise ehitada (lasta).

Samas kui tahta korvipiduritega (mis tähendab automaatselt mootorratta pidurisüsteemi ümberehitust, mida meil kuidagi ei lubata), kiigega esihargiga (roolivõim külkadel), auto rataste-rehvidega (odavam pidada, rehv kulub ainult tasapinnas) asja, siis ilmselt Saksa TÜViga enam-vähem ainus võimalus.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 08:56
Postitas PhunkT

Aga see K100 on ikka ilus küll. Ja üsna keerukas ehitus.

TransAlp tundub üsna lihtne külkaprojekt - raam jookseb mootori alt läbi, sinna saab lihtsalt kinnitused teha M-ilise korvi jaoks, K100 puhul tuleb korralikult fabritseerida kinnitusi... aga Motoremil on kogemus ja disain olemas :).


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 09:46
Postitas laurikaks

Mina olen sõitnud külgkorviga Dnepriga (MT-11) 10 aastat. Enne tegin rattale tõsise remondi, kõik katkine-vale sai asendatud või parandatud. Siis ostsin esimese mitte-nõukogudeliidu ratta ja enam Dnepriga sõitma ei kutsu. Nostalgiast suvel korra seenel käia on tore, pikemat sõitu teha on jama.
Kõige suuremaks probleemiks on algne ehituskvaliteet ja varuosade kvaliteet. Uued varuosad (mis on ilmselt venemaalt/hiinast) ei kannata mitte mingisugust kriitikat. Kui õnnestub leida vana-uus osa, siis on parem.

Kuidas ARK suhtub sellesse, kui paigaldada mõni tehases tehtud komplekt, näiteks ( http://tripteq.com/en/2015/02/11/framekit-wz/ ) millel on olemas mingisugused Saksamaa sertifikaadid?


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 10:35
Postitas PhunkT

Kui nad järgivad oma senist poliitikat, siis ütlevad, et korvi rattal peab olema pidur ja kuna misiganes ratta külge sa selle paned, sellel ei ole ette nähtud korvipidurit, siis seda sinna panna ei tohi, sest pidurite ümberehitus ei ole lubatud :).

Ja üldse, korv on kohver ehk arvestatakse kandevõimest maha ehk siis jääb kandevõimet nii vähe, et passi läheb heal juhul 1 istekoht.

Sorry, ma olen selle lolluse sees elanud liiga kaua, kerge kibestumus on tekkinud. Kohtus annab ilmselt MNT-le selgeks teha, mis direktiivides kirjas on ja kuidas asjad päriselus käivad.

Aga see on päris lahe korviraam, täitsa huvi tekkis tulevaste projektide jaoks.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 10:59
Postitas urmas66

Mobiles oli üks Ural ka müügis,saksa numbris ja nägi päris kena välja(kahevärviline jne) ,aga ls10k ning hind 5000+. Mis ilmselt viitab sellele ,et sellega erilisi matakasid pole kunagi tehtud ja ilmselt ei sobi ta ka selleks .
Isiklikud (proovi)sõidud Urali või Dnepriga jäävad minul nõukaaja lõppu ja meenub ainult suht raskesti juhitav ja ebamugav aparaat.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 11:12
Postitas Tort

Vene omad näevad autentsed välja vähemalt, erinevalt nendest lääne rõvedustest. Millest on muidugi vähe kasu, kui nad ei kõlba sõitmiseks. Ehk vähe diletantlik ettepanek, aga kas probleemi ei võiks lahendada vene rattale tõstetud BMW mootor? Tähed võiks maha võtta probleemide vältimiseks jne, st illegaalne vahetus niiöelda. Oleks vastupidavam ratas, millel ka lahe välimus.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 11:36
Postitas retro

Isand Pauk ja Muta Porr on ju sigalahe dnepri-uraali-bemmi segu: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 431&page=2


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 07 Mai 2018, 14:14
Postitas urmas66
retro kirjutas:

Isand Pauk ja Muta Porr on ju sigalahe dnepri-uraali-bemmi segu: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 431&page=2

Lahe jutustus :bsmile:
..ja seal teemas on kenasti kirjas,et peale bemmi katla paigaldust ootab peaosaline kasti-kardaani-tagaratta probleeme,sest need jäid vene päritolu. :D


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 08 Mai 2018, 02:10
Postitas Lauri-L

Vast sobilik teema mainimaks et laupäeval peale paraadi liikus üks korviga lääne pill (yamaha TDM?) pärnust paide poole. Huvitav kuidas too pill paberid jonksu on saanud, juhul kui on saanud ?


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 08 Mai 2018, 08:59
Postitas PhunkT
Lauri-L kirjutas:

Vast sobilik teema mainimaks et laupäeval peale paraadi liikus üks korviga lääne pill (yamaha TDM?) pärnust paide poole. Huvitav kuidas too pill paberid jonksu on saanud, juhul kui on saanud ?

See peaks teadaolevalt soolona arvel olema (kui on sama ratas - Must TDM mingi kergema, ilmselt Velorexi korviga).


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 08 Mai 2018, 10:19
Postitas grahv
Tort kirjutas:

kui nad ei kõlba sõitmiseks.

Ei saa öelda, et vene korv ei sünni üldse sõita - lihtsalt, tänapäeva teed ja tempo pole talle enam sobilikud. Aga metsaradadel, maastikul kus vähegi kannab ja ka kruusal on temaga mõnus lasta. Metsavahe teedel rahulikult podistades vaateid nautida on näiteks lausa superluks. Loomulikult saab mingi endurokaga metsas kiiremini edasi, aga sellevõrra tuleb jälle rohkem teed jälgida. Vana hobiautoga ju ka ei eelda, et see eurotripi probleemideta ära teeb.
ps. korvitsikkel võib ka täitsa hästi teenida rahvaüritustel - meil olid nt ligi 100eurised kassad :)

G


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 08 Mai 2018, 17:06
Postitas henry

Kui külka on korviveoga, siis saab looduses sõites üsna huvitava kogemusevõrra rikkamaks.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 01:21
Postitas bigdog

Eestis on arvel ja müügis üks neljarattaline/neljakohaline BMW. Hind on muidugi jalustrabav ja pilte vaadates tükib vägisi pähe mõte: “Kas auto poleks mõttekam?”.

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=2822151


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 08:57
Postitas Maaks
bigdog kirjutas:

Eestis on arvel ja müügis üks neljarattaline/neljakohaline BMW. Hind on muidugi jalustrabav ja pilte vaadates tükib vägisi pähe mõte: “Kas auto poleks mõttekam?”.

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=2822151

Kusjuures ma tean seda müüjat, aga ma ei teadnud et tal nii äge sõiduk on :D


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 09:57
Postitas margoman
PhunkT kirjutas:

Nende väljast toodud külkadega on see oht, et tuleb Maanteeametiga pikem vaidlus.

Kui meil külkade arvelesaamine lihtne oleks, siis oleks mõistlikum ise ehitada (lasta).

... pean sinuga eriarvamusel olema, Tõin ise 2017 varakevad sellise saksast ja see polnud seal isegi mitte BMWna arvel vaid mingi korvi ümberehitaja nimega.
Siin sain arvele BMWna ja ei mingit seletamist.
Saan aru, et sinu kogemus on midagi muud, kui sinu saaga maanteametiga oleks varem olnud siis poleks ise julgenud tuuagi, aga ka mina olin juba oma peas valmis mõelnud, et kui meil jonnima hakatakse siis läheb kohe Soome registrisse.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 14:04
Postitas PhunkT
margoman kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Nende väljast toodud külkadega on see oht, et tuleb Maanteeametiga pikem vaidlus.

Kui meil külkade arvelesaamine lihtne oleks, siis oleks mõistlikum ise ehitada (lasta).

... pean sinuga eriarvamusel olema, Tõin ise 2017 varakevad sellise saksast ja see polnud seal isegi mitte BMWna arvel vaid mingi korvi ümberehitaja nimega.
Siin sain arvele BMWna ja ei mingit seletamist.
Saan aru, et sinu kogemus on midagi muud, kui sinu saaga maanteametiga oleks varem olnud siis poleks ise julgenud tuuagi, aga ka mina olin juba oma peas valmis mõelnud, et kui meil jonnima hakatakse siis läheb kohe Soome registrisse.

See on ülilahe riistapuu!

Ma olen täiesti teadlik, et saadakse arvele. Sai enne mind ja loodetavasti saab ka pärast mind, aga kindlust selles osas ei ole, kes ja millistel tingimustel neid arvele saab. Kui iseehitatuid arvele saaks, siis oleks mõttekam ise ehitada ennekõike kulu poolest, seda mõtlesin.

Ilmselt on kogu minu vaidluse seeme on kuskil ühes-kahes valesti öeldud-kirjutatud lauses (a la "kui te arvestate korvi massi kandevõimest maha, siis on tegemist ju pagasiga ja kategooriat muutma ei peakski"), mille peale üks konkreetne ametnik ennast halvasti tundma hakkas ja siis juba põhjalikult sisse kaevus. Ma loodan, et minu saaga pärast ei jää külkasid Eestisse toomata ja registreerimata. Eks sellepärast ma pean ka selle asja Maanteeametiga lõpuni vaidlema, muidu kannatavad ülejäänud külkahuvilised.

Kui küsisin MNT käest, kas nad saavad keelduda Soome registris oleva külgkorviga mootorratta Eestis registreerimisest sain järgmise vastuse:

"Tulenevalt liiklusseadusest keeldub Maanteeamet sõiduki registreerimisest või registritoimingu tegemisest, kui sõiduk ei vasta kehtivatele nõuetele.
Sõidukite ümberehitus ei ole Euroopas ühtsustatud õigusaktidega kaetud valdkond, seega ümberehitustele võivad riigiti olla erinevad nõuded. Erinevate siseriiklike normide võrdlust ei ole tehtud, seega konkreetseid erinevusi erinevate riikide nõuete vahel ei oska välja tuua. Ümberehitatud sõidukite puhul vaadatakse juhtumi põhiselt konkreetne sõiduk üle ja tehakse otsus nõuetele vastavuse või mittevastavuse kohta."

Seega kui tahavad keelduda, siis juhtumipõhiselt ka keelduvad :).

Sinu toodud ratas ei vasta MNT tõlgendusel kohalikele nõuetele täpselt samadel põhjustel, mis minu oma (Kui pole korvipidurit, ei vasta nõuetele. Kui on, ei vasta nõuetele, sest pidur on ise pandud, aga seda ei tohi teha keegi peale tehase või ametliku esinduse - kes seda kindlasti kohe ei tee. Ja ka ka selle ratta tehase poolt antud kandevõime ei tohiks anda välja 205 kg, kui korvi mass tehase kandevõimest maha arvestada, seega ei saa passis olla 3 kohta. Need olid siis minu ratta puhul põhjendused). Ehk siis juhtumipõhine lähenemine :D.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 14:09
Postitas PhunkT

Aga tegelikult Macintosh tahtis vist Uralitest rääkida - minu korvisaaga on teise teema all pulkadeks kirjutatud :).

Nägin eile just ühte rohelist musta numbri Urali Mustamäe vahel sõitmas. Käis nii ilusti, et hakka või uskuma, et sellega ongi võimalik koos elada. Ilmselt kodus tegi klapiregulli ja õlivahetuse pärast, aga välja paistis küll tore :D


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 18:11
Postitas Macintosh
PhunkT kirjutas:

Aga tegelikult Macintosh tahtis vist Uralitest rääkida

Jah, aga nagu pealkiri ütleb "Uralitest eelkõige" seega välisatud pole ka muud masinad. Ural on huvitav mõte aga erinevatest kommentaridest nii eespool, kui ka näost-näkku vestlustes on välja koorunud, et omada tasub vaid moodsat Urali ja nende hinnad on liialt kõrged (13K€), et terve mõistusega inimene sinna oma raskelt teenitud raha alla paneks.
Täna näiteks vaatasin, et külgkorvi annab külge haakida enam-vähem ükskõik millele. Eriti popp paistab olevat Velorex 562 korv, mida saksast leiab 1.5K€ eest. Kenasti kastis ja kasutamata kujul. Allpool kolm näidet: Kawasaki w800, Kawasaki KLR ja Suzuki V-Strom

w650_velorex.jpg
w650_velorex.jpg (35.44 KiB) Vaadatud 8970 korda
_klr_velorex.jpg
velorex2_zpscouncc7s.jpeg
velorex2_zpscouncc7s.jpeg (118.35 KiB) Vaadatud 8970 korda

Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 18:31
Postitas urmas66

Kui huvitab korviga maanteel tänapäevase liikumiskiirusega liigelda,siis mina vene rauda ei vaataks.Vene raud kõlbab minu meelest kuskile maa kohta nö külavahel töristamiseks,aga mitte matkamiseks või muuks selliseks. Ja ei usu ,et see uus Ural ka just palju parem on. Tehnilisi lahendusi on seal natuke kaasajastatud,aga oma olemuselt tundub ta ikka see sama olevat.Võibolla on ta hea ratas Siberis matkamiseks,aga juba pilte vaadates on seal nii tuled,kui ka palju muud ikkagi 70-ndate nõuka värk suts kaaegsemas vormis(loe parema värviga viimistletud).


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 18:55
Postitas kaiman
urmas66 kirjutas:

Kui huvitab korviga maanteel tänapäevase liikumiskiirusega liigelda,siis mina vene rauda ei vaataks.Vene raud kõlbab minu meelest kuskile maa kohta nö külavahel töristamiseks,aga mitte matkamiseks või muuks selliseks. Ja ei usu ,et see uus Ural ka just palju parem on. Tehnilisi lahendusi on seal natuke kaasajastatud,aga oma olemuselt tundub ta ikka see sama olevat.Võibolla on ta hea ratas Siberis matkamiseks,aga juba pilte vaadates on seal nii tuled,kui ka palju muud ikkagi 70-ndate nõuka värk suts kaaegsemas vormis(loe parema värviga viimistletud).

no jh,ma niisama jutuks et mu isa lasi siberis izhiga ringi nii et tolm üleval,kylkaga ja ilma,ema ikka räägib mulle et su isale meeldis ikka öelda et see pole mingi izn vaid minu harley.ise mõtlen alati kus oli mees, teadis juba siis midagigi tsiklitest :bsmile: :bsmile:
hiljem.ise olen ka sõitnud paari kylkaga,kui vaja teemasse :wack: :mrgreen:


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 19:22
Postitas PhunkT

Ma ei kujuta üldse ette, mis tunne on selle Velorexi korviga suure rattaga sõita (ilmselt õpitav), kui kedagi korvis pole. M-ilise korv on ca 40kg raskem ja see tuleb ka üsna lihtsalt üles tühjana :).

Aga ühe alternatiivina, meeleheitel olles ja MNT-d kirudes, vaatasin ka sellise ratta poole, mõned tuhanded soodsam kui Ural ja baltikumis isegi esindus olemas (Lätis v Leedus):
http://www.mash-motors.fr/en/side-car/3 ... -2017.html

Ural on rasketes tingimustes kindlasti nõksu võimekam, aga igapäeva liikurina meie lamedatel maastikel võib see Mash isegi kõlvata... võib olla. Tavaliiklusele jäävad jalgu mõlemad ja ehituskvaliteedi koha pealt ei oskagi hinnata, kummad paremad - hindud/hiinlased (ei mäleta, kus see Mashi tootmine oli) või venelased :).

Korralik suure mootoriga lääne ratas + misiganes korv on parem kindlasti.

Kawa W800 + Pannonia korv võiks olla üks väga ilus kombo. See Mashi korv oleks ka ilus W800 küljes... mulle meeldib W800 :)


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 09 Mai 2018, 21:13
Postitas Macintosh
PhunkT kirjutas:

See Mashi korv oleks ka ilus W800 küljes... mulle meeldib W800 :)

See korv sobib sinna kui valatud. Kui saaks kusagilt küüned taha ühele sellisele korvile siis siis paaritaks ära - mul on w800 juba olemas....
Neid Smashe valmisatakse Hiinas ja kui sa oled valmis ostma korraga enam, kui 3 tsiklit siis võid saada need sellise logoga, mis sulle enim sobib. "Phunk" mõne vintage kirjatüübiga paagi ja korvi küljel kõlaks vägagi veenvalt. https://goo.gl/wsT8NL :wink:


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 11:18
Postitas PhunkT

See on küll huvitav leid. Kui need letis maksavad 9K /tk, siis huvitav, mis ühiku hind võiks tulla pärast transat ja tollimakse?

Hiinlased on kindlasti nõus ka korve eraldi müüma, 3 huvilist sellele korvile vast ikka leiab.