2. leht 2-st

Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 11:59
Postitas retro

Mashi külka paistab läti edasimüüja juures samuti 9k olevat. Sinna ei tohiks tolli jm lisanduda. Ja transakuluks bussipilet Riiga ja paagitäis kütust tagasisõiduks :)
http://mashmotors.lv/en/produkts/family-side/


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 16:31
Postitas PhunkT
retro kirjutas:

Mashi külka paistab läti edasimüüja juures samuti 9k olevat. Sinna ei tohiks tolli jm lisanduda. Ja transakuluks bussipilet Riiga ja paagitäis kütust tagasisõiduks :)
http://mashmotors.lv/en/produkts/family-side/

Jaa, ma seda mõtlesingi, et letihind esinduses Mashile on 9K. Ehk siis huvitav, mis hind on Hiinast otse tellijale?


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 20:12
Postitas Macintosh

FOB Shanghai 3000€ (3599 USD) tükist kui osta miinimumkogus 3tk.
Seega selle hinna eest vastutavad nemad laevale laadimise eest. Siia lisanudvad: transport Shanghaist Eestisse, kindlustus, käitlus sihtkohas, toll (+6%), käibemaks (+20%).
Nii näppude peal arvutades võiks arvata, et saab 4.5K võiks ehk lõpphinnaks koos maksude ja transpordiga kujuneda.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 21:17
Postitas morse

Me tegime paar nädalat tagasi softimat sorti kähkusõiduenduurot vanade ratastega. Korvidega oli 2 Urali, üks Jupiter ja 2 Jawa 634ja (sellesama Velorex 562ga siis).

Igaljuhul ma panin 4 korda põllule või teepeenrasse vmt sest üritasin soolode ja raske korviga pillidega samas tempos kangutada. Teisel Jaffil oli nimelt korvis veits rohkem asju kui minul ja lisaks (olgugi, et ma olen kogemustega sõitja), oli roolis vennike, kellele ei tee üldse muret suurel kiirusel korviratas kõrgel õhus kruusakurve läbida (lisaks on ta osavam kui mina madalate teepervede ära kasutamises jmt).

Anyway. Asi lõppes sellega, et me tõstsime mulle korvi istmele korraliku 25kgse kivi. Lisaks panin korvi veits regullist välja, et paremkurvid sujuvamalt tuleks. Sõit jätkus Uralitega samas trajektooris.

Ühesõnaga. Kui me võrdleme näiteks BMWd Urali korviga ja W800 Velorexi korviga, siis usun, et need on väga erinevad rattad. Samas eks kergel korvil on ka omad eelised. Igaljuhul 562 on täiesti kättesaadava hinnaga korv (mina maksin 250.-). Ja teda on väga lihtne paaritada. Lihtsalt minu 5 senti, et korvil ja korvil on suur vahe.

Ah jaa. Urali juhitavus jm sõiduomadused on minu arvates suurepärased. Maanteekiirus on keskpärane ja tehnika vastupidavus alla selle.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 10 Mai 2018, 22:37
Postitas urmas66
Macintosh kirjutas:

FOB Shanghai 3000€ (3599 USD) tükist kui osta miinimumkogus 3tk.
Seega selle hinna eest vastutavad nemad laevale laadimise eest. Siia lisanudvad: transport Shanghaist Eestisse, kindlustus, käitlus sihtkohas, toll (+6%), käibemaks (+20%).
Nii näppude peal arvutades võiks arvata, et saab 4.5K võiks ehk lõpphinnaks koos maksude ja transpordiga kujuneda.

Kõige keerulisemaks osaks selles ahelas on transport ja käitlemine saatjalt transa firmani. Peaegu 100% kontrollimatu,kui kasutad odavmaid transafirmasid ja üle mõistuse kallis,kui lähed maailma tippudelt seda tellima(aga nad ütlevad sulle kindlasti konkreetse hinna,millega saad kauba kätte õiges kohas).
Odavamatel lahendustel pole harv ka juhus, et Tallinnase saadetud kaup on hoopis Klaipeda(Liepaja,Kotka või Turu) sadamas ja sealt küsitakse sinult,kui mitte lepinguliselt kliendilt veel hunnik raha ,et sa oma kauba kätte saaksid. Võimalik,et suruvad sulle veel peale mingi oma deklareerimise protseduuri(EU-se sinemisel tuleb seal asi ära deklareeida ja maksud maksta,kui ise asja haldad) jne. Ostes omast arust maailma odavaimat toodet, saad koju jõudes maailma kalleima toote. Kindlasti peab ise kogu ahela tellima,sest müüjad üritavad üsna tihti ka sinu poolt talle makstud(kohalik transa saatjalt terminali) asjad maksmata jätta ja sa pead transafirmale kaupa kätte saades selle veelkord tasuma. Mingid mandariini keelsed paberid,mis peaks justkui midagi tõestama võid omale anusesse installeerida,need ei huvita kedagi.
See on must stsenaarium ja võib ka teisti minna,aga selleks peab ka valmis olema,kui lased kellegi sealt poolt midagi tellida ja organiseerida. Muideks ka hinnad on üsna tihti erinevad,kui tellida teenust siit või tellida hiinast.Logistika ei ole loogiline bisnes,et saad tundmatust kohast kauba alati ühe ja sama kindla hinnaga toodud.
Üks "tore" näide transa portaalist 300kg 2M3 kauba veoks ehk siis üks korviga tsikkel umbes
Country (From) City Country (To) City Weight Price (USD)
.....China...........Shanghai.......Estonia....Tallinn......300kg.....14 100.00
NB! Antud veohind tugineb FOB tarnetingimusele ja on informatiivne. Tegemist ei ole lôpliku hinnapakkumisega. Täpse hinnapakkumise saamiseks palume meiega ühendust vôtta!


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 11 Mai 2018, 11:04
Postitas Lembit

Teoorias peaks saama ju tarnijalt küsida ka, mis oleks hind tarnetingimusega DDU Tallinn


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 11 Mai 2018, 11:44
Postitas koma2

FOB Shanghai 20' konteiner puusalt tulistades Muugani USD 1200 ja kulud Muugal c.a EUR 300.- Sinna peaks 3 tk ära mahtuma. EUR 14000 on ilmselt lennutransport.
"Kõige keerulisemaks osaks selles ahelas on transport ja käitlemine saatjalt transa firmani." Seda tehakse iga päev miljoneid TEUsid. Kaug Ida puhul on FOB levinuimaid tarnetingimusi. Ei ole midagi keerulist.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 11 Mai 2018, 12:19
Postitas urmas66
koma2 kirjutas:

FOB Shanghai 20' konteiner puusalt tulistades Muugani USD 1200 ja kulud Muugal c.a EUR 300.- Sinna peaks 3 tk ära mahtuma. EUR 14000 on ilmselt lennutransport.
"Kõige keerulisemaks osaks selles ahelas on transport ja käitlemine saatjalt transa firmani." Seda tehakse iga päev miljoneid TEUsid. Kaug Ida puhul on FOB levinuimaid tarnetingimusi. Ei ole midagi keerulist.

Kui sellega igapäevaselt tegeled ja tead kuidas asjad käivad,siis on kõik lihtne. Ma hoiatangi,et nii ei juhtuks.
Mul on näide elust enesest.
Siit foorumist inimene tellis Hiinast konteineri täie ühte toodet,mis pidi ka tulema Muugale,aga tuli hoopis Klaipedasse. Lisaks sellele,et tema oli maksnud Tallinnani käik maksud,pidi ta veel suurusjärk mitu tuhat € mingeid väidetavaid kulusid tasuma,et oma kont kätte saada ja nüüd juba oma kuludega autoga Tallinnasse toimetada.Ma ei hakka üksikasju rääkima,kui ta tahab räägib ise,aga nii võib juhtuda,kui lased hiinlasel asju ajada. Hiinlase jaoks on Klaipeda ka sama ,mis Muuga,asub teisel pool Tallinnat lihtsalt :D


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 12 Mai 2018, 02:03
Postitas morse

Kui lased tehasel Tallinnasse saata, siis võib tõesti juhtuda, et saadavad stiilis Klaipedasse. Aga FOBi puhul on suht hea. Neil on soodne ja lihtne kaup sadamasse saata (mida siitpoolt oleks ilmselt isegi kallim tellida). Samas see, mis edasi juhtub, on juba eesti- või ingliskeeles kokku lepitud kohaliku transafirmaga. Siin üldiselt keegi sulle külma teha ei ürita. Pead endale ainult aru andma, millised kulud tollimisega kaasnevad ja asi korras. Näiteks tollimaksu protsent jmt.

FOB on igal juhul väga hea transatingimus sellise kauba jaoks.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 13 Mai 2018, 21:44
Postitas morse

Käisin nädalavahetuseks Berliinis. Täna hommikul külastasin Alexanderplatz’i kõrval mootorratta muuseumi.

Tean juba ammu, et uuemad (u. 1980+) MZi 250CC 2-taktilised masinad on täiesti sõidetavad. Treffil käib juba oma 20 aastat üks sell, kes on sellisega poolele maailmale ringi peale teinud. Isegi kolvivahetust on tal väga harva vaja läinud.

Igaljuhul - teemasse. Vaatasin seal neid uuemaid 500CC 4-taktilise Rotaxi mootoriga pille. Täiesti tavalised mootorattad paistsid. Mitte nagu Jawad, vaid lihtsalt normaalsed vanad rattad. Ketaspidurid, esigondlid jmt.

Neid tehti erinevate korvidega, muuhulgas Velorexi 562 ja ka 700 seeriaga (see on sarnane korv nagu uue Jawa 562 aga tagaosa on kõrge ja võimaldab sõidu ajal mingi katte üle pea tõmmata).

Ma annan oma Jawa koos külkaga Vladimir Putinile kui Rotaxi mootoriga 1995 aasta MZ nõuab rohkem hooldust kui Ural. Sõita võiks olla parem kui Jawaga, kuna mootori numbrid tõotavad maanteekiirusi!

Proovin telefonist mõned fotod siia üles laadida (need mudelid, mille nimi viitab 250 ja 300 kuubikulisele on uuemas versioonis 500se mootoriga saadaval, fotodel tabelites on saksakeelne info olemas).

Ei tea kas selliseid on saada? Ja mis hinnaga? Peab Mobile.de’d kammima...

Edit. näiteks sellised:
https://m.mobile.de/motorrad-inserat/mz ... ml?ref=srp
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9ec91ebb53


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 14 Mai 2018, 11:21
Postitas desmorado

Ural mootorrattaid täiesti toodetakse ja viimased mudelid on ka vastupidavad - sissepritse, brembo pidurid jne.
Üks venekeelse "MOTO" kaaskirjanikke on teinud pikki reise ca 6 aasta vanuse Urali mudeliga. Sama ajakirja mingis aastate taguses numbris testiti ka neid Hiina koopiaid (lausa 3 erinevat tootjat), aga tõdeti, et jäävad uuemale Irbiti tehase toodangule alla.
Tooted Irbitist. http://uralmoto.ru/ (Retro M70 on äge).
Euroopa maaletooja: http://www.ural.at/

Terv.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 15 Mai 2018, 23:53
Postitas Macintosh


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 16 Mai 2018, 22:37
Postitas PhunkT

Kusjuures hiinlased tahavad ka ajaga kaasas käia. Chang Jiang on siiani jah tootnud pigem uusi K-750/M-72/R-71 teadmata kvaliteediga, aga uus mudel tõotab tulla selline, et see kannatab maantee kiiruseid ka https://www.motorcycle-magazine.com/cha ... o-sidecar/

Ei tee nii head häält kui bokser ja kettülekandega, aga hinnasilt on atraktiivne. Kas ka meie seda kuidagi osta saame ja mis hinnaga, kst?


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 18 Juun 2018, 12:37
Postitas Tort

Eile Helsingis:

Pilt


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 19 Juun 2018, 00:36
Postitas koi

No see pole ju tsikkel! Sama hästi võiks veduriks olla ATV, hiina traktor, mootor saan, hobune, eesel....


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 14 Juul 2018, 15:47
Postitas urmas66

Nägin eile Tallinnas väga omapärast soome numbriga Moto Guzzi külkaga ratast,millel korv oli nii kinnitatud,et ratas kallutas,kui keeras.Kahjuks nägin teda foori taga ja kaubikuga ei hakanud püüdma,et täpsemat infi küsida. Väikse jupi videot tegin telefoniga.


Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 08 Nov 2018, 16:47
Postitas retro

Jäi selline naljakas kooslus silma. Arvel küll L3-na.
http://www.auto24.ee/used/2969670

117768587.jpg
117768591.jpg

Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Postitatud: 03 Jaan 2019, 17:34
Postitas Macintosh

Sellise laheda loo leidsin