Esimest cruiserit/chopperit
Moderaator: Moded
Esimest cruiserit/chopperit
- 181cm, 97kg
- Sõitnud palju noores eas rolleriga, viimastel aastatel paar korda klassikalist proovinud.
- 23
- A-kategooria
- Linna vähe, rohkem maanteed.
- Kuni 2k, kui hea ratas, siis vb 2.2k.
- Ei ole tuttavatel rattaid.
- Ratast tahan pigem 3-5 aastaks kindlasti.
Otsin enda esimeseks suuremaks rattaks cruiserit või siis chopperit, peamiselt just mugavuse ning välimuse pärast.
Silmapiiril on olnud 92 aasta Kawasaki VN750, kuid tundub, et nendega on mitmeid elektriprobleeme, ning 92/96 Yamaha XV 750. Yamahat lähen veel proovima, Vulcan oli sobivuselt juba päris tip-top.
Üldiselt tahaks töökindlat pilli, et päris tee äärde ei jätaks, kuid hoolduse mõttes ei karda ise kätt külge panna. Hetkel pakuvad rohkem huvi kardaaniga masinad, aga teisi ei välista.
Kuulan teie arvamusi, mida vaadata ja millest eemale hoida, mida peaks jälgima.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Hoi!
Väiksest Vulcanist hoia eemale. XV kohta pikk kogemus puudub aga kuidagi mannetu oli....
Selles hinnaklassis räägiks äkki hinda alla http://www.mototehnika.ee/used/2840371
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
yeekim kirjutas:Hoi!
Väiksest Vulcanist hoia eemale. XV kohta pikk kogemus puudub aga kuidagi mannetu oli....
Selles hinnaklassis räägiks äkki hinda alla http://www.mototehnika.ee/used/2840371edu
http://www.mototehnika.ee/used/2592945
http://www.mototehnika.ee/used/2494783
http://www.mototehnika.ee/used/2580223
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
franz125 kirjutas:Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?
See ON karm pill
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Jep,baigi minekuga,viletsa juhitavuse ja olematute piduritega väga esimeseks cruiseriks ei soovita.Aga kui ekstreem meelt mööda on siis
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
franz125 kirjutas:Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?
See võimsus on nati vähe, oleks sellel 1 või 2-ees siis vast küll
Ega 2000 kanti palju valikuid ole. Järsku tuleb odavam mõnest baigilaadsest ümber ehitada:uus lenks, sadul ja veel üht teist.....kui üle 100kw on siis on juba natuke liikumist, omal 100kw ja jääb juba ammuuuuu väheks, teine 110kw ja sama lugu, oleks võimuse numbril 2 ees siis ehk piisaks? Paremapoolset "rutskat" tuleb eriti linnas õieti pöörata. Ka võimsa ja ülivõimsa tsikliga saab ohtult liigelda!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Ja-jah mööda siledat ja sirget asfalti triikides võib ilmselt jah millestki puudu tulla.See Honda sisuliselt kõlbas ainult otse sõitmiseks.Pane 85kw muruniidukile ja gaasirutskaks on-of nupp ning katsu muru niita saad ettekujutuse selle ratta käitumisest.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Pidurid ja juhitavus peab olema hea. Kui ostad mingi 30kw cruiseri siis juba järgmine hooaeg pole enam rahul....hakkab kripeldama ja soovid vahetada.....näiteks 40kw vastu. See aga jälle kordub. Parem osta selline ratas mis on sinust üle sõiduomaduste poolest......siis vaatad teda hardusega ja natuke ka kardad sõita, õpid tundma ja gaasirutska võib jäädagi 1-l hooajal "tabuks". Enamusel cruiseritel on halvad pidurid v.a. honda VTH1800 ja warrior, temal pidurid R1-lt. Ilma piduriteta ja halva vedrustusega on kuradima ohtlik sõita. Õnnetus võib juhtuda ka linnakiirusel.
Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas!
Re: Esimest cruiserit/chopperit
...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.
Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
-
- Postitusi: 709
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Mis te kiusate inimest, ei ole see 30 ega 40 kilo vatti midagi lahja. Küsimus tekib pigem ratta mugavuses. Väiksematel ratastel pikki reise teha, piinab istmikku, muud midagi. Kindlasti annab selle ka mingisuguse järelturu istmega lahendada.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
Piisab 125ccm Rebelistki
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Esimest cruiserit/chopperit
No kui sa tagaistmele ei istu siis võta mis tahad. MIna soovitaks Intruderit 1800 ja ilma naljata eriti kui 3-5 aastaks võtad. Ma omaga ülimalt rahul. Teiste ratastega tekkis tunne, et tahan tahaistmele istuda nad ikka väga mopeedid. See kubatuuri teema ei ole aktuaalne. Ta on suht labrador, kui mõistusega läheneda.
See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga
Ehk osta see masin ära mile järgi ila tilgub!
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Ardilla kirjutas:See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga
98% biker.ee kasutajate maailm purunes just kildudeks.
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Vene ajal punnvõrriga tinistades ma lootsin küll, et kunagi saan ikka kuumema tüki selga ka...saingi
aga muidu on nii, et minumeelest see kui mingi ratta seljas kohapeal mugav istuda on, või tundub mugav istuda, ei tähenda veel tingimata et niiväga mugav ka sõita oleks. aeglase kiirusega mööda sirgeid, laiuja siledaid ameerika ruute ehk küll jah.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
franz125 kirjutas:Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
Piisab 125ccm Rebelistki
Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
TiitX11 kirjutas:Spoiler
franz125 kirjutas:Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
Piisab 125ccm Rebelistki
Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes.
Kuskil siin foorumis keegi pani kunagi üles video, kuidas "käed taeva poole" lenksuga chopperivend painutas kurvilisel teel päris kenasti.
EDIT: Juba on see uuesti videote rubriiki pandud:
https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.ph ... 34#p807834
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
pühak kirjutas:TiitX11 kirjutas:Spoiler
franz125 kirjutas:Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
Piisab 125ccm Rebelistki
Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes.
Kuskil siin foorumis keegi pani kunagi üles video, kuidas "käed taeva poole" lenksuga chopperivend painutas kurvilisel teel päris kenasti.
EDIT: Juba on see uuesti videote rubriiki pandud:
https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.ph ... 34#p807834
Korra kadus tagaratta haare aga sai hakkama! Sõit ohu piiril.....väiksemgi kivi teel ja minek......lisaks kaljud kõrval.
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Tegin auto24 lahti et valida vastavalt tarkade soovitustele üks töökindel 1800'ne 2000 euroga välja.
Mitte et väga tahaks pooletonnise kolakaga sõita, aga muidu internetieksperdid tsiklit heaks ei kiida ja respekti ei saa.
Ja üldse igasugu yamasukid on mõttetud plastist hiinakad, tõeline chopper on ainult HD! Ilma HD'ta mingit respekti pole. Osta kindlasti kõige kallim HD. Vajadusel kasvõi noore pere laenuga, nii saad sisuliselt respekti osta. Ka teised teevad nii, ära põe.
Kui mugava chopperi oled välja valinud, siis ära unusta chopperi juurde sobivat mugavat kiivrit. See peab olema pudrukausi sarnane ja plekist.
(Teemaalgatajale - võta mis selle raha eest saad ja meeldib ning sõida ja ära teisi liiga palju kuula. Ja hoiatan et see lilla VT1100 peaks olema harrikapärasem, st. värisevam ja natuke uimasem variant)
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Nalja võib alati teha, nüüd minupoolsed soovitused ilma naljata:
Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik. Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu. Äge välimus ei tähenda, et on hea sõita, katsu saada pikemat proovisõitu. Kui tekib rahulolu, ei väsi on OK. Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest. HD? Kallis hind ja liiga ja kallis ülal pidada, samas kõike lisavarustust on ratastest kõige rohkem saada. Kui ostad ja ei sobi siis müümine pole kerge lõbu, parem vali selline millega annab vähemalt 3a. sõita. 50kw peaks alguseks piisama, sellised cruiserid sõidavad 150 -160km/h, eesti teedele piisav, võimsust on vaja möödasõidul, liiga nõrgaga see venib pikaks ja on ohtlik. Liig lai tagarehv nõuab harjumist ja algul on ohtlik, kõik üle 200mm laiad on halbade sõiduomadustega just kurvilisel teel, sirgel pole vahet. Pidurid ja vedrustus peaksid korras olema, osadel ratastel neid ei saagi "korda", ikka kas jääb pidur nõrgaks või on esivedrustus liiga pehme. Vedrustust proovi vastu takistust, kui käe jõuga saab põhja lükata siis see ei kõlba. Pidureid aga sõidul, piisab ka 50-60km/h ja ekstreempidurdus....mis juhtub? Parimad ilma ABS-ita on need millel käsipidur pidurdab ka tagaratast ja vastupidi. Parem maksta 500EUR rohkem kui võtta kaela odava aga remonti vajava ratta, muidugi kõike saab vahetada ja timmida, see on kallis lõbu isegi siis kui teed kõik ise. Head osad maksavad palju, näiteks parimad (tõelised võidusõidu) pidurid üksi võivad 3-5tuhat maksta.....muidugi nenedest pole odavama otsa rattal mõtet unistada.
Peamine, et ratas oma mõõtude poolest sobib, meeldib ja tehniliselt korras oleks....siis tuleb sõidurõõm ja rahulolu.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Ja peamine vältida peale ostu "katsetamist" Seda jõuab hiljem kui ratas on tuttav, sõber kukkus kunagi Virago 750-ga Sõle tänaval kui esiratta pidamine ootamatult kadus, ise Alpides lahtise killuga platsil Honda 125-sega kohapealt tagasipöördeid harrastades....lollused ei andesta. Kui sõiduoskused puudulikud siis mida pikem teljevahe seda ohutum
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
TiitX11 kirjutas:Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik.
Ahh, see on ka jura - normaalne inimene tahab ikka igal teel sõita. Kui just konkreetselt metsakrossikat ei otsi. Hetkel otsib ju cruiserit.
TiitX11 kirjutas:Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu.
Sama sellega - vaevalt keegi kenale seljakotile ütlema hakkab, et sry, käi jala, ma ostsin tsikli üksi sõitmiseks. Kui seljakott kenasti selga mahub, veetakse ta nurisemata ka 18kW asjaga ära. No võibolla ei kiirenda, jah, sotani nii enam 3 sekiga, so what...
TiitX11 kirjutas:Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest.
Et kui kandevõime on sellest 180 kandis, ei tohiks tsikkel tangituna üle 70 kaaluda?
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Black kirjutas:TiitX11 kirjutas:Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik.
Ahh, see on ka jura - normaalne inimene tahab ikka igal teel sõita. Kui just konkreetselt metsakrossikat ei otsi. Hetkel otsib ju cruiserit.
Ei ole jura. On oluline vahe, kas ma sattun korra aastas kogemata kruusale või minu koju viib 10km kruusa. Selle teise variandi puhul on kardaan must-have, muul juhul poleks nii oluline. See pidev kruus tapab palju erinevaid asju ära ka keti ja rihma.
Black kirjutas:TiitX11 kirjutas:Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu.
Sama sellega - vaevalt keegi kenale seljakotile ütlema hakkab, et sry, käi jala, ma ostsin tsikli üksi sõitmiseks. Kui seljakott kenasti selga mahub, veetakse ta nurisemata ka 18kW asjaga ära. No võibolla ei kiirenda, jah, sotani nii enam 3 sekiga, so what...
Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.
Black kirjutas:TiitX11 kirjutas:Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest.
Et kui kandevõime on sellest 180 kandis, ei tohiks tsikkel tangituna üle 70 kaaluda?
Siin vist jah ikka tühimassi mõeldud. Nii, et võib norida küll.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
piiks kirjutas:Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.
No mida targuta? Sinu seljakotil ei sobinud cruiseri laial pehmel istmel sirge seljaga istuda, mõne teise jaoks ei ole probleem baigi kõva saba peal küürutades Tallinn-Tartu ots teha. Pärast ehk tagasi ka. Nii et asi pigem ikkagi seljakotis, tema tahtmises ja motiveerituses kui rattas. Loomulikult on auto või bussiga alati mugavam.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Black kirjutas:piiks kirjutas:Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.
No mida targuta? Sinu seljakotil ei sobinud cruiseri laial pehmel istmel sirge seljaga istuda, mõne teise jaoks ei ole probleem baigi kõva saba peal küürutades Tallinn-Tartu ots teha. Pärast ehk tagasi ka. Nii et asi pigem ikkagi seljakotis, tema tahtmises ja motiveerituses kui rattas. Loomulikult on auto või bussiga alati mugavam.
Selles point ongi et iga cruiseri tagaiste ei ole suur ja lai ja iga baigi tagaiste kõva ja kitsas.
Jäi lisamata, et mu seljakotil pole probleem 5700km ots sangas teha ja on ka mu bike tagaistmel pikemaid otsi olnud, kui Tallinn-Tartu. Maailm ei ole must ja valge.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Ardilla kirjutas:MIna soovitaks Intruderit 1800 ja ilma naljata eriti kui 3-5 aastaks võtad. Ma omaga ülimalt rahul. Teiste ratastega tekkis tunne, et tahan tahaistmele istuda nad ikka väga mopeedid. See kubatuuri teema ei ole aktuaalne. Ta on suht labrador, kui mõistusega läheneda.
See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga!
Kõlab muidugi hästi, aga tegelikult pole täpne võrdlus, sest sina rõhud suurusele, mitte ilule:D! Kui soovitada +1,5L tsiklit esimeseks, siis on see sama-hea klui soovitada võtta suurte silikoon-pommidega pornostaar esimeseks naiseks:D. Äkki monele mehele meeldivadki A-B korviga naised ja ei tunne puudust ka paari aasta pärast suuremasse võimsussee (siinkohal D++XXXl silikoonidesse+ass implataatitesse) investeerimise järgi.
Maitse-asi või hoopis kompleks?
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
...esimene ratas ja kruiser 181/97 mehele...nõrgad ja väikesed ei kesta 3 a - mina olen 187 pikk pilbas ja väikseks jäävad need alla liitrised asjad.
alustasin savage 650nega (täitsa võrr ja sobiva asendi leidmiseks tuli kõike näppida - jalad ette aftermarket asjadest veel pikemate tugedega, lenks ringi jne.)
vt 600 oli pikema raamiga aga lahja (3 aastat ette ei kujutaks).
vulkan 900 oli ka pikem aga lahja ( 3 aastat ette ei kujutaks).
täna tunnen mugavalt 1600 xvga sõites ja siiski piilun veel suuremat!...samas kerge ratta unistus on nende aastatega paikka loksunud - HD just 883 mootoriga ja 1 kohalisena 1957 disaini jäljendav. eks ma enne seda proovin veel bondi bmw ka ära ja siis tuleb HD.
uue tulijana võta ratas, mis sinu hinnaklassist saada on ja sõida...võimsuse ja väände kohapealt on ainult kole "lesestaja" selles hinnaklassis ratas mis 3 aastat kestaks - argumendid loeti juba varem S_tad pidurid jne.. vähemalt on kolm hooaega selgitamaks mida sa tegelikult tahad ja üllatusi peaks jätkuma.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Esimest cruiserit/chopperit
Ma mõtlesin täismassi all tangitud ja õlid + muu mis tehasest tuleb. Juht ja kaassõitja peale selle 250+?+?. Rihmaga võib ka mingi 1km lõik saatuslikuks saada, kivi vahel ja 100-250 ongi see "kuluosa" + töö ja jama. Kui on 1 sadul siis annab paikiraamile ajutise sadula panna või porikale iminappadega.....see aga pole õige! Osadel cruiseritel on taga kitsas ja kõva sadul, see ei kõlba pikkadeks otsteks, Peamine on, et tsikkel meeldib, cruiser on ju "cruisimiseks", milleks veel? Nagu eelpool kirjutaja 1600XV ja veel suuremat...siis jääb vulcan või rocket, omal on vulcan 400kg, käekõrval lükata ei saa, ainult sadulast "aerutades" kui vaja. Aga otsa tõstab ootamatult nagu mingi lühikse telje vahega baigilaadne....muidugi seda tuleb vältida, liiga raske selleks. Seda küll algajale 1-seks rattaks ei soovitaks!!!! Võtku juba muu "lesestaja", oht väiksem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.