Mootorratastest üldiselt
Moderaator: Moded
Mootorratastest üldiselt
Mootorratastest üldiselt
-
- Postitusi: 3124
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 325 korda
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
kasut kirjutas:aga mis on tsiklite kuningas?
Paks rahakott ja head sõbrad, kes vajadusel varuosasid toovad.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
einoh, bmw teeb ju ometi tsikleid ka
erinevus on tuled ja viled. aga no suht lai mõiste, mis need sarnased mudelid täpsemalt on..
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
Ilmselt peab kodanik silmas, et mis oluline vahe on näiteks KTM 450 EXC-F ja KTM 450 SX-F või Husqvarna FE450 ja Husqvarna FC450 vahel.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
Kodanik tahab ikka kuningat teada saada . See on ikka HD
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
lühidalt siis
krossikas – kergem, kiirem, väikesem, väikesem kütusepaak, ehitatud kiiruse, mitte mugavuse jaoks
enduro – tänavalegaalne, suurem kütusepaak, pehmem mootor, pikem hooldusvälp, mugavam
Sarnased mudelid? Võid ju võrrelda (ja googeldada) KTM SX (motokross) ja EXC (enduro) mudeleid.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
no tehnilised erinevused näiteks siis KTM 450 EXC-F ja KTM 450 SX-F saab teada teha väike lihtne googeldus. peale selle et käigukastis võib olla erinev arv käike, erinevate ülekannetega siis ega seal neid erinevusi muid väga palju ei pruugi ollagi. aga noh, tuled ja viled nagu sai öeldud.
massi erinevus on jällegi lihtne välja googeldada. aga üldiselt, mida siin ikka rääkida...igasugused "sarnased mudelid" võivad olla väga sarnased ja võivad olla üsna erinevad, sellepärast polegi eriti mõtet sellest siin jahuma hakata vaid huvi korral tuleb huvilisel endal googeldada.
minul on SX versioon aastast vist umbes 2009. kirjeldada võin nii, et ega sellega mingit vaikset maastikusõitu just optimaalne teha ei ole sest mootor tahab ikkagi teatavaid pöördeid ja esimene käik juba on nii kiire, et tihedate puude vahel üle selle pole mõtet sisse pannagi...ühtlasi ainult 4 käiku üldse kokku on siduriga libistada ja ukerdada ju võib aga ega see eriti mugav ei ole. aga muidu täielik kunn, katki teha võimatu, käima läheb alati ainuke nõrk koht oli aku..
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
Mulle tundub vaatluste põhjal et 450-stega sõitjatel on üsna ükskõik, mitu käiku seal kastis on - nagunii neid keegi kunagi vahetada ei viitsi
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
Eks selles ole vist terake tõtt jah eriti veel kui tegu on 500se variandi ehk 505sx'ga. Arvatavasti sel põhjusel ktm ka otsustas, et 4st piisab küll.
Tegelikult muidugi oleneb maastikust, kus sõita. Näiteks paar päeva tagasi kui käisin türisalu raketibaasi (või misiganes värk see seal oli) territooriumil avastamas siis olid kasutuses kõik käigud, pigem isegi 2-3-4. Mõnes tihedamas ja väiksema raadiusega kurvidega kohas jälle 1-2-3 või isegi ainult 1-2. Omaaia rajal võiksin põhimõtteliselt sõita ka ainult 1'sega. Samas sellise väikse kiirusega ukerdamise jaoks kuskil metsas palkide ja nottide ja aukude ja asjade vahel vist on hea kui on palju erineva ülekandega käike ja mootoris on ka mingit massi omav hooratas. Endale selline ukerdamine ei meeldi, aga vahel tuleb seda teha ja siis ikka õnnestub krossikat ka välja suretada. Siinkohal julgeks jälle soovitada ktm'i elektristarterit
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
mx77 kirjutas:Kodanik tahab ikka kuningat teada saada . See on ikka HD
No varsti hakatakse Tais neid tootma ja Trump ütles, et tema siis ei osta ning HD-d ootab allakäik. Seega aeg uut kuningat otsida.
Re: Uuriks kogemusi erinevate markide ja kross vs enduro
will111 kirjutas:Samas sellise väikse kiirusega ukerdamise jaoks kuskil metsas palkide ja nottide ja aukude ja asjade vahel vist on hea kui on palju erineva ülekandega käike ja mootoris on ka mingit massi omav hooratas. Endale selline ukerdamine ei meeldi, aga vahel tuleb seda teha ja siis ikka õnnestub krossikat ka välja suretada. Siinkohal julgeks jälle soovitada ktm'i elektristarterit
Nojah, ma just mõni päev tagasi avastasin oma 125se kastist kuuenda käigu, koguaeg arvasin et on 5, aga Jaanikese rajal on üks pikk allamägi, millele järgneb kitsas kurv - alla sõites toksisin lõpuni ja kurvi jõudes pärast harjumuspärast kahte klõksu alla tõmbas masinal hinge kinni. Mõtlesin juba et soh, mootor kotis, a boksis lähemalt asja uurides selgus et oleks võinud selle 3 aasta jooksul ikka leida aega manuali läbilugemiseks Metsas turnides on tavaline taks, et mäe all hoo võtmiseks satub kogemata teine sisse ja ilma hoota üles sõitmiseks kogemata kolmas ja puutüvest üle sõitmiseks neutraal jne Väikese võimsusega tsikli rõõmud, vasak saabas kulub rohkem kui parem. Samas pole nagu sellist enesekindlust veel leidnud, et võrrietapp lõppenuks lugeda ja 250 või 450 eest raha lauale laduda, kindlasti mingid asjad lähevad lihtsamaks, aga samas kiirust tuleb olemasoleva tehnikaga ka muudkui iga kuuga juurde.
Et noh, kuna proffidel Youtubes teenib vasak jalg oma palga siiski auga välja, siis äkki need djuudid siiski midagi teavad ka, kes algajatele esimeseks rattaks 125 või 250f-i soovitavad. Ise ma muidugi ei tea midagi, a niisama mainin.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratastest üldiselt
125 on tegelikult pagana raske pill sõita, sa pead teda pidevalt väga kitsas pööretevahemikus hoidma, et üldse midagi juhtuks.
Re: Mootorratastest üldiselt
Pole krossisõitja aga mulle meeldis Langel 350 exc f.Võrreldes 250 exc f on 3,5
hea rahulik mãkke sõita jõudub küll.Pole sel 125 ka häda miskit aga peab käima taguma.Ise siis 250 excf ta
Proovinud ka ktm exc 300 2 taktilist agasee ikka võistlejatele.Väga järsk pill.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.